klotequote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Die bullit troep wordt ook steeds duurder.
Deze dus, 29 cent ofzo?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de echte Jordy.
Hier begon het allemaal mee.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef Peewee het volgende:
En deze?
[ afbeelding ]
Is wel lekker, maar zie 'm nergens meer.
Een beetje zoals jou dus?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Tis allemaal smerigEn het werk voor geen reet.
Het smaakt naar kauwgum in vloeibare vorm en het ruikt naar een ernstige ziekte.
Wat voor kauwgom eet jijquote:Op donderdag 16 september 2010 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Tis allemaal smerigEn het werk voor geen reet.
Het smaakt naar kauwgum in vloeibare vorm en het ruikt naar een ernstige ziekte.
Het doet me zo denken aan Sovjet propaganda...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef ForumGek het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week een flesje M150 gekocht bij chinese winkel, nog geen slok van gehad maar schijnt goed te zijn!
Jij houdt van een golden shower?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:18 schreef Byte_Me het volgende:
ik vind golden shower nog steeds de lekkerste
[ afbeelding ]
Die smaakt heel anders maar is toch wel lekker op zijn eigen manier jaquote:
Megaforce ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Die blauwe met die draak zijn mooie blikjes, hadden ze vroeger bij de super. Weet niet meer hoe ze heten.
Waar verkopen ze deze krengen nog?quote:
AH, Plus, Jumbo, Dirk, een enkele C1000.quote:Op vrijdag 17 september 2010 06:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar verkopen ze deze krengen nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |