quote:Gewoon dat zwarte ding naar links draaien om te openen, naar rechts om te sluiten. Let wel, soms zit dat ding vastgesmolten of samengeklemd aan het deel eronder, moet je ff een mespuntje of schaar gebruiken.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Van de kleine blikjes merk ik niet zo heel veel, van die 500 ml blikjes wel!
Daarom ben ik bekeerd tot Monster of gewoon 2 kleine blikjes![]()
Oh en kan iemand me uitleggen hoe dat sluitsysteem van burn werkt? Ik kreeg het voor geen meter werkend..
quote:Link? Meer caffeine is wat anders dan wat ik beweer. Concentratie caffeine heb ik het overOp donderdag 21 oktober 2010 19:39 schreef Andyy het volgende:
Dat is niet een standaard.
Je kan hier ook energy drinks krijgen met nog meer caffeine
quote:In de bron die wordt aangehaald staat helemaal niks over maximum concentratie. En daarnaast, het gaat over de Belgische onderzoekscentrum.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:04 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Link? Meer caffeine is wat anders dan wat ik beweer. Concentratie caffeine heb ik het over
Edit: dit bedoel ik:
Cafeïne (vaak ook in de vorm van guarana). De meeste energiedranken bevatten 320 mg cafeïne per liter, conform de maximum toegelaten hoeveelheid cafeïne in gearomatiseerde drankjes zonder alcohol.[1] Enkele huismerken van supermarkten bevatten iets minder, 300 mg per liter, slechts een klein verschil met de andere merken.
quote:http://www.crioc.be/fichiers_crioc/files/nl/5054nl.pdf" indien een drank die bestemd is om als dusdanig of na reconstitutie uit het geconcentreerde of gedehydreerde product te worden verbruikt, cafeïne bevat in een verhouding van meer dan 150 milligram per liter, ongeacht de oorsprong ervan, moet bovendien volgende vermelding voorkomen op de etikettering in hetzelfde gezichtsveld als de verkoopbenaming van de drank: "hoog cafeïnegehalte". Na deze vermelding volgt tussen haakjes het in mg/100 ml uitgedrukte cafeïnegehalte.
quote:Yea heel sterk chemisch ja maar het werkt welOp dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Dynapep in huis! Best snel nog trouwens.Ben benieuwd.
- wow, sterk spulletje, alsof er iemand een spuitje adrenaline in m'n hart heeft leeggedrukt -
(je merkt de buzz pas een tijd later, de smaak is ook nogal sterk chemisch)
quote:Bah! Die vind ik dus echt smerig.Op maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef shiznuts het volgende:
@ Dr.Mikey, van naam alleen.
Er stond een nieuw 'stimulation' drankje in de schappen. Meteen maar ff geprobeerd:
[ afbeelding ]
http://www.t-blow.com/ & http://www.t-blow.be/
Smaakt precies naar hoe ze het zelf verwoorden 'fruitig, niet te zoet en een aangenaam frisse toets van limoenen.' Vrijwel identiek aan Sprite/7-up maar met een tikje eigenzinnigheid dus. Vind 'em wel lekker.
quote:Heerlijk om een frikandelbroodje mee weg te spoelen in de pauze.
quote:Op zondag 19 september 2010 00:34 schreef ReDxBull het volgende:
[..]
ingeschatte persoon :
puber
VMBO
stoere boy
quote:SlammersOp donderdag 28 oktober 2010 03:26 schreef OnCraintDégun het volgende:
Gofast is de beste maar duur, daarna die Slammers van Dirk, die is ook echt goed.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef Rev- het volgende:
Go Fast is echt heerlijk, jammer van de prijs.
die zag ik hier bij de Action (ja, die pauperwinkel jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:39 schreef shiznuts het volgende:
Nu aan de Rodeo Cranberry en moet nog maar eens benadrukken dat die Dynapep echt sick blijft.
Daar had ik 'em inderdaad gehaald.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zag ik hier bij de Action (ja, die pauperwinkel ja) voor 45cent ofzo....
gewoon puur drinkenquote:
Mijn idee.quote:
Net twee wezen halen. Kon ik die nog in de koelkast stond meteen meester maken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De Golden Power is hier altijd op bij de Aldi
Ik heb maar Bullit gehaaldquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn idee.
[..]
Net twee wezen halen. Kon ik die nog in de koelkast stond meteen meester maken.
Ik moet daarbij altijd aan Raymond van Barneveld denken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb maar Bullit gehaald2e keus
Ik ben blij dat ik die rotzooi al doorgeslikt heb, anders zou ik het bij deze weer uitproesten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik moet daarbij altijd aan Raymond van Barneveld denken.
[ afbeelding ]
FOK!king energetisch jonguh!
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die rotzooi al doorgeslikt heb, anders zou ik het bij deze weer uitproesten.
Mag ik langskomenquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.Die gast is niet echt een vet boegbeeld, alhoewel...
En hij zweet altijd als een otter.
Anyways, lekker aan de Golden Powah hier. Hmmm. ^_^
Erg lekker daarbij trouwens... ook van de ALDI:
[ afbeelding ]
Die linker.
Werken bij de Aldiquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Als ik bij de Aldi zou werken, dan had ik al mijn passie in die blikjes gestoken en ze een keurige plaats gegeven
Zie mijn (oude) topic http://forum.fok.nl/topic/1518175quote:
Vind 'm ook chill. Beter dan de groene.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zie mijn (oude) topic http://forum.fok.nl/topic/1518175
Maar we gaan off-topic. Die gele Monster hoe vinden jullie die?
Zelf vind ik 'm wel chillLekker fruitig
Die groene vind ik dan wel weer beterquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind 'm ook chill. Beter dan de groene.
Ik vind die echt ranzigquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zie mijn (oude) topic http://forum.fok.nl/topic/1518175
Maar we gaan off-topic. Die gele Monster hoe vinden jullie die?
Zelf vind ik 'm wel chillLekker fruitig
quote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vind die echt ranzigdie groene vind ik lekkerder
quote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef Zoheetik het volgende:
Die groene ruikt en smaakt naar Zwitsal.
Ja, en het is echt grappig, ruikt idd echt zo. Kwam het afgelopen zaterdag tegen in de kruidvatquote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Zoheetik het volgende:
Oh is daar echt een geurtje van?![]()
</offtopic>
Eens! Wat een debielenquote:Op maandag 22 november 2010 02:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Niks mis met energie-drankjes maar kan iemand mij uitleggen wat moeders mankeert die hun kinderen onder de 12 gewoon van die rommel geven? Dan heb je toch echt een geestelijke afwijking in mijn mening.
Dat was trouwens vanaf vandaag. Iemand al wezen halen?quote:
Ik ga voor de blauwequote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vind die echt ranzigdie groene vind ik lekkerder
5 minuten ofsoquote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef dnzl het volgende:
Hoelang doen jullie gemiddeld over een blikje?
Ik zo'n 90 seconden.
Soms onder de minuut, soms een half uur.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef dnzl het volgende:
Ik zo'n 90 seconden.
Wou hem halen maar die winkel was op zaterdag al om 6u dicht.. en ben er verder nog niet geweest. Zal morgen even kopen als ik er aan denkquote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Soms onder de minuut, soms een half uur.
Maar niemand zo dapper geweest die siroop te proberen...?
Zoiets was al te verwachten met siroop helaas.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:14 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb de siroop gehaald. 8 mg cafeïne per 100ml bereid sap. Het is dus duurder per hoeveelheid cafeïne dan golden power zelf. (Siroop 1 op 7. 250ml per flesje.
Ik blijf dus gewoon golden power kopen.
Het isook niet erg lekker. Beetje golden power zonder prik en richting appelsmaak. Niet echt bijzonder.
Samequote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Soms onder de minuut, soms een half uur.
in 90% van de gevallen in 1 teug leeg..quote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef dnzl het volgende:
Ik zo'n 90 seconden.
2euro40?? mijn god, is dat Urine van Obelix ofzo??? heb dat spul hier in Grunn wel eens bij de jumbo gehaald en dan is t volgens mij maar 1.40euro ofzo....overigens zijn Monster ook halveliters...en Burn ook geloof ik. Als je die Rockstar lekker ivndt is Monster Ripper wellicht iets voor je.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef richardrahl het volgende:
bij de jumbo haal ik af en toe als het op de route ligt zo'n oranje blik van 50 cl (volgens mij Rockstar Juiced) met sinaasappelsmaak (althans volgens de verpakking). Die vind ik best lekker. Helaas wel 2,40 euro, eigenlijk wat absurd, maar die dunne blikken passen niet in mijn bekerhouder in de auto.
Die is echt geweldig!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef caffeinjunk het volgende:
Waarom zou je iets anders drinken dan Steven Seagal's powerdrink?
[ afbeelding ]
ditquote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef Zoheetik het volgende:
Die groene ruikt en smaakt naar Zwitsal.
Bah, Rodeo Cranberry smaakt naar rare limonadequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef DrsPhil het volgende:
Ik vind alleen die V energy shit 'lekker', en de rodeo cranberry zou ook wel ok zijn als het niet 'light' was.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bah, Rodeo Cranberry smaakt naar rare limonade
De echte kenners weten wel beter hequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoeentje om precies te zijn. Maar die vind ik toevallig wel lekker.
Vloeibare dummy's, als energydrank een beetje loos, maar wel ok.
@ Prince-Naseem: Go Fast smaakt trouwens in no way naar aardbei!Bullit geen prik? Whut?
stuk voor stuk beresterke argumentenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef Prince-Naseem het volgende:
nr.1 is RedBull want DAT IS DE ECHTE ORIGINELE energy drink alles is daar dus op gebaseerd
2: EuroShopper want die haal ik altijd in m'n pauze ( Rapper HEF zegt het ook: ECHTE MANNEN DRINKEN/ETEN EUROSHOPPER hef - team vieze )
3 Golden Power want dat was de 1e echte goedkope energy drink
go fast is goor aardbei smaak ofso
bullit heeft niet een prik..
monster is ook niet lekker rare smaak
goedkope zijn lekkerder dan die duurdere
die shotjes heb ik nog nooit gebruikt die zijn duur hun gierige moeders
Wanneer 'zo'?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik zal zo wat posten van m'n energy drink verzameling
Red Bull heeft ook gewoon redelijk slim het recept gescoord in Azie, maar als eerste in Europa op de markt gebracht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef Prince-Naseem het volgende:
nr.1 is RedBull want DAT IS DE ECHTE ORIGINELE energy drink alles is daar dus op gebaseerd
2: EuroShopper want die haal ik altijd in m'n pauze ( Rapper HEF zegt het ook: ECHTE MANNEN DRINKEN/ETEN EUROSHOPPER hef - team vieze )
3 Golden Power want dat was de 1e echte goedkope energy drink
go fast is goor aardbei smaak ofso
bullit heeft niet een prik..
monster is ook niet lekker rare smaak
goedkope zijn lekkerder dan die duurdere
die shotjes heb ik nog nooit gebruikt die zijn duur hun gierige moeders
Jullie ook! En de pics komen dit jaar nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik wens iedereen alvast een energiek nieuwjaar!![]()
Jammer van die siroop. Gelukkig maakt de Golden Power alles goedquote:Op maandag 3 januari 2011 15:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik was voor de jaarwisseling in NL, dus heb net een flesje energysiroop gehaald bij de ALDI. Tja, hum, ja... wat zullen we er eens over zeggen. Het heeft wel iets weg van energy, maar het is zo nepzoet en ook flauw en prikloos als limonade. Oftewel: zo als blikjesvervanger [x] Ongeschikt. Zit nu aan een blikje Golden Power, iets wat ik toch veel liever heb.
Tja.. die gezichten ook nadat ze een blikje hebben gedronken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef shiznuts het volgende:
Ja... en dan rondsjouwen met een tray blikkies?
Ik zou me die moeite besparen.
Spoed je niet, hè!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jullie ook! En de pics komen dit jaar nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |