volgens de wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Energy is M80 Ripper....quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef ReDxBull het volgende:
weet iemand waar je Monster M-80 haalt? hij lijkt een beetje op de Ripper
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rockstar is het beste. Einde discussie.
Go Fast heb ik een keer gehad en dat smaakte helemaal nergens naar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef dnzl het volgende:
[..]
Go Fast is koning. Ga maar proeven.
Jumbo Beren Grunn heeft het nog!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:56 schreef 3rdRock het volgende:
was vandaag bij de AH aan t zuiderdiep in Grunn en daar is Monster Ripper uit het assortimentmorgen ko ik wellicht nog bij 2 supersmartken, ga ik daar ff kijken.....
Rockstar komt uit de Golden Power fabriekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rockstar is het beste. Einde discussie.
Rockstar smaakt heel veel anders dan Golden Power.quote:Op zondag 26 september 2010 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rockstar komt uit de Golden Power fabrieken![]()
Allebei Dis B.V.
Hoezo indoctrinatie door reclames?
Dirk, Bas, Digros...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:41 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Rockstar smaakt heel veel anders dan Golden Power.
Golden Power is echt een blik uilenzeik.
Slammers is de beste van de 30ct energy's, maar deze woord zo ver ik weet alleen bij de Em-te en Nettorama verkocht..
www.lekkerdoen.nl/quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:51 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dat bestaat niet in de bewoonde wereld
Bij de Action hebben ze halve liter flesje met dop. Weet alleen het merk niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef henk99 het volgende:
Weet iemand nog energy drank met een dop netzoals de red bull energy shot of met een hersluitbare dop netzoals bij burn?
Wut, echt? Ik denk dat ik zonet de eerste persoon heb gevonden die die zooi te drinken vindt. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit welk merk het is maar die slammers hoef ik echt nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:41 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Slammers is de beste van de 30ct energy's,
Bedankt ik zal eens kijken in de actionquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Bij de Action hebben ze halve liter flesje met dop. Weet alleen het merk niet.
iets met kobra ofzo. zit in grijze flesjes en smaakt imho niet lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef bierjoost het volgende:
[..]
B52 denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |