quote:Op donderdag 16 september 2010 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ziet hij er vrolijk uit op de fiets, Meimeltje! Heerlijk kereltje. En wat ben jij een knappe vrouw!
Woohoo, Ivan kan eindelijk klappen!
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een pretbekkie, Meimel!![]()
Applaus voor Ivan! Whoei!Lief, he, in de handjes klappen? Lente kan nu 'op je boze bolletje' er achteraan. Liefst met jamhanden.
![]()
Ze zit trouwens tijdens het eten sowieso altijd achter d'r oren te krabbelen. Na het eten heeft ze dan ook altijd twee vieze plukken haar daar zitten. Geen idee hoe het komt. Misschien jeukt het door het kauwen?![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk doet het ook, maar volgens mij is hij dan moe
En Ivan klapt!![]()
![]()
![]()
En er zitten ook geen plekjes? Ik heb eigenlijk geen idee danquote:Op donderdag 16 september 2010 17:29 schreef Ssserpente het volgende:
Vlindur, Lente doet het niet alleen als ze moe is. Dat dacht ik eerst wel.
Gelukkig dat het weer wat beter gaat met Emma.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:37 schreef Keshet het volgende:
Vlindur, dat mag hoor!
Ymme, gaat het al iets beter? Als Mart al verkouden is zal hij het toch al wel onder de leden hebben. Beterschap voor jullie alletwee!
Ivan klapt! Wat knap!![]()
Emma komt voorlopig nog niet overeind heb ik het idee, dus wij mogen ook nog niet fietsen. Nou vind ik dat persoonlijk ook niet zo'n opgave. Alhoewel het soms wel makkelijk zou zijn! Ik pak bijna nooit de auto maar soms zijn dingen lopend eigenlijk net te ver en zou het op de fiets prima te doen zijn.
Emma knapt gelukkig flink op. Na een slaapje vanmiddag werd ze wakker met 37,0 als temp en helemaal vrolijk. Vanochtend vroeg had ze nog 39,6! Ze drinkt sinds vanmiddag ook weer als een dolle dus volgens mij hebben we het ergste gehad!![]()
Ik ga haar zo even door een badje slingeren, daar is ze inmiddels ook wel aan toe.
Sinds vandaag produceert ze ook een nieuwe gil waar ze zelf steeds heel erg van schrikt. Echt te komisch!
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef Stiemie het volgende:
Dag Lotte, Lente, 'Rocker','Driekus', 'Xeentje', Alexa, Sem Yesse, 'Mini-sproetje', Isabeau, Jamie, Niels, Mette, Ivan, Thomas, Emma, Stef, Ties, Evie Wolf, Elyas, Rienk, Dyon, Fabian, Minke, Isa, Aviva Dijon, Tirza, 'Teigetje', Tessa, Laura, 'Harry', Hannah, Dyr, Robin, Ravi, Daan, Mart, Thomas en Morris!Tot ziens in het volgende topic!
Maar eigenlijk zou je een paar dagen A moeten uitproberen om te zien of het effect heeft. Want het gekke is dat je dus wel volhoudt op één avond terwijl je kind in eerste instantie blijft krijsen en je ook niet weet of deze methode effect heeft (op het moment dat je iets aan het proberen bent dan hèquote:Op donderdag 16 september 2010 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat het niet helemaal overeenkomt met de opvoedpraktijk. Als een baby 's nachts wakker blijft worden als je A doet, dan probeer je de volgende dag B. Werkt B niet, ga je op C over. Lijkt C gunstig uit te pakken, doe je dat de volgende dag weer. Ik heb ook geklooid met blijven zitten tot hij sliep, net iets eerder weggaan, misschien een nachtlampje erbij, toch maar een schone luier, wat Dentinox en een zetpil, wel of geen muziekdoosje, een warmere slaapzak, slaapjes anders indelen.
Dat hangt allemaal samen met het grote zoeken naar wat er in vredesnaam aan de hand is. Ik bedoel er maar mee te zeggen dat het volgens mij inherent is aan het feit dat een kind niet kan zeggen wat er is en je dus alleen je giswerk hebt en het uitproberen van verschillende dingen.
Maar mijn vraag is dan: wat maakte dat je nu wel volhield om haar 2 avonden te laten huilen? Waarom dacht je niet na avond 1: wat doe ik mijn kind aan? Hoe wist je dat het zou gaan werken?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:14 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kon het ook echt echt echt niet. Isabeau ging zó over de rooie, dat sneed ook bij mij door mijn ziel. Ondertussen bleven we avond aan avond maar aan de slag met Isabeau. Soms sliep ze pas om 1 uur! We werden er stapelgek van. En toen heb ik ten einde raad alsnog controlled crying toegepast. Ik heb mezelf echt gedwongen volgehouden en de rest is geschiedenis. Ze heeft twee avonden stampij gemaakt (maar niet langer dan 20/25 minuten) en sindsdien gaat ze gewoon altijd meteen slapen. Ik dnek dat ze net als Ivan een knop-om-baby is. Ik begrijp heel goed dat dit het niet voor iedereen is en je moet ook vooral, hoe zweef 't ook klinkt, je gevoel volgen. Ik kon Isabeau pas laten huilen toen ik begreep dat ze alleen maar huilde omdat ze beneden wilde spelen en niet omdat er iets vreselijks met haar aan de hand was.
Wat lief!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en dit klinkt ontzettend mushy, maar ik kan me bij Niels niemand anders voorstellen dan een Twinkly, bij Harry niemand anders dan een Asyniur en bij Isabeau niemand anders dan een Sorbo. En ik geniet ervan om over jullie eigen dingen met jullie kinderen te lezen: Harry die al uit een beker drinkt en in een potje poept, eigenwijze Isabeau die heus niet slimmer is dan haar moeder en temperamentvolle Niels die zich gelukkig mag prijzen dat hij een lieve moeder heeft die zo bewust omgaat met het ouderschap.
Is dat dan 'het criterium'? Ik dacht dat het was 'enige tijd los kunnen zitten' en het vermogen hebben het evenwicht te hervinden als je een duwtje geeft.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:00 schreef freecell het volgende:
Florian zit al meer dan een maand stabiel zelf, maar hij gaat pas mee op de fiets als hij zelf gaat zitten. Ook als dat bij 9+ maanden is
Dat lijkt me best even schrikken!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:43 schreef Takkembah het volgende:
Enne OMGWe kregen Alexa vandaag terug van het KDV compleet met ei op haar hoofd en half dicht oog
. Ze was op een klimtoestel geklommen en gevallen, ze heeft er gelukkig niet veel last van. Kleine ondernemer. Maar toch
![]()
Ow balen zeg! Hopelijk hebben jullie toch nog iets kunnen slapenquote:Op vrijdag 17 september 2010 03:46 schreef Twinkly het volgende:
Egopost: het zijn dus écht wel tandjes. Hij wil al de hele nacht niet drinken, raakt bij het aanzuigen helemaal over zijn toeren. Pcm en dentinox werken niet. We hebben hem net met veel moeite wat afgekolfde melk gegeven en een paar lepeltje yoghurt. Handig zo'n fleswijgeraar, maar je hoorde zijn buikje gewoon knorren.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:09 schreef Asyniur het volgende:
Incantrix, dank voor je uitleg. Het ís ook heel vermoeiend hoor, als je kleintje niet slaapt. En niet schuldig voelen. Op = op.
Ik heb ook heus wel eens tegen Harry gezegd: zoek het lekker uit! Vooral als hjij dan bijna slaapt en zich dan opeens weer op de rug gooit, om zich heen begint te slaan en weer opnieuw gaat krijsen nadat ik al een uur ben bezig geweest. Maar gelukkig komt dat zelden voor.
Zo en nu een kopje thee
Dat zou ik dus echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen hèquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:23 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Het 'zoek het dan ook maar uit' effect is hier ook wel bekendVaak kan ik er dan na 5 minuten pauze wel weer tegenaan
Laten huilen is per kind verschillend. Ik snap mensen wel die kinderen een korte periode gecontroleerd laten huilen. Ik snap mensen niet die de babyfoon uitzetten en aan de andere kant van het huis gaan zitten koffiedrinken om na 30 minuten de babyfoon even aan te doen -> ja, krijst nog -> babyfoon weer uit.
En ja, dat heb ik meegemaakt
ik haal vaak niet eens 5 minutenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:23 schreef freecell het volgende:
Het 'zoek het dan ook maar uit' effect is hier ook wel bekendVaak kan ik er dan na 5 minuten pauze wel weer tegenaan
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef Twinkly het volgende:
Wat is er met de hond aan de hand Asy?
Dat is wel een slimme om pap te geven ipv brood inderdaad! Gelukkig heeft hij net wel weer uit de borst gedronken en ik zag dat er een gleufje in zijn bovenkaak zit. Dus toch een hoektand! Dat hoort helemaal neit![]()
Wat doe je als je moeder 's morgens vroeg moet kolven en je dus niet overal weg kan halen?
Dan ga je al "nee" roepend de keukenkastjes leeghalenHij vindt maggie lekker!
[ afbeelding ]
Ik heb in mijn agressie de kindersluiting gemold![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef Twinkly het volgende:
Wat doe je als je moeder 's morgens vroeg moet kolven en je dus niet overal weg kan halen?
Dan ga je al "nee" roepend de keukenkastjes leeghalenHij vindt maggie lekker!
[ afbeelding ]
Ik heb in mijn agressie de kindersluiting gemold![]()
![]()
Ik heb er een gloednieuw in de verpakking, maar dat is de moeite niet om hem op te sturen, kun je beter naar de ikea gaan en er zelf een kopen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:27 schreef Vlindur het volgende:
Hier hebben we ook niks op de keukenkastjes. In de beneden kastjes ligt ook niks boeiends te plunderen. Ik heb wel in het gootsteenkastjes al het schoonmaakspul gezet en daar zit van dat dikkebruine elastiek omheen. Werkt prima. We hebben ook geen traphekjesBoven barricaderen we het trapgat door een grote klerenkastplank tegen de trap aan te zetten. Werkt tot nu toe goed
We moeten er tzt 3 aanschaffen en op MP kan ik niks vinden. En omdat J. meemoet maar nooit zin heeft komt het er niet van
![]()
Oh, Rienk is as we speak de ramen aan het likkenGek kind
Hier ook. Duurde erg lang voordat mijn moeder doorhad hoe dat ding werktequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef freecell het volgende:
GeenNee zeggen.
En mijn kastje met schoonmaakzooi heeft zo'n IKEA haakje.
Lily: ik en het, Florian huilde de eerste 4,5 maand ook idioot veel. Maar alleen laten huilen kon ik echt niet. Dan maar huilen tegen mama aan.
nou, ik dus wel.. (en ik plaats geenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef freecell het volgende:
Maar alleen laten huilen kon ik echt niet.
inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
Wij willen geen gepaste bescheidenheid, we willen details!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:15 schreef amaranta het volgende:
Linkje naar waarin ze hem Fayan noemt, en waar je ziet hoe ze samen kruipen en hoe ze voorkomt dat hij haar schoenen jat (in het spaans, mocht je het niet verstaan)
Natuurvoedingswinkelquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Oh dat zou zeker fijn zijn Free, als Tarwe ok is. (bak je dat brood zelf of kun je dat zo ergens kopen?)
Haha, ik had nog helemaal geen dubbele gedachten gehad, no worriesquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef Poppedein het volgende:
hmmm Groofs, nu ineens vind ik het overkomen alsof niemand verwacht had dat dit goed zou kunnen gaan..maar mocht je dat zo voelen. Het is écht puur dat ik je benijd om het gemak en de vanzelfsprekendheid die er vanaf lijkt te stralen. Misschien dat jij af en toe best een man in huis mist, maar jullie komen met zn 3en totaal niet over alsof jullie iets missen, je lijkt me een geweldig lieve en enthousiaste moeder en dát is waarom ik je benijd. Omdat ik dat zelf absoluut ook wel ben, maar dat ik dat júist ben omdat iemand dat gewoon af en toe even van mij overneemt. Ik ben er "jaloers" op dat jij het zo heerlijk rooit in je eentje en jullie met zn 3en zo heerlijk warm en compleet op mij overkomen... jaloers is niet het goeie woord, want ik ben heeeel blij met mijn lief en het feit dat ik het niet alleen hoef te doen, maar wel jaloers op t feit dat jij nu gewoon die pluim in je reet mag steken dat het je maar mooi allemaal op een fijne manier lukt en ik me oprecht afvraag of ik dat ook zo zou kunnen, maar dat van mezelf (hopelijk) nooit zal weten(sjongejonge...zwets...
)
Nee hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:15 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje Daan en StefKnap joh!!
Blijft mijn mannetje dan zo achter?
Ieder kindje ontwikkeld zich anders toch. Misschien is de spraakontwikkeling van Dyon veel sneller of maakt hij ineens een spurt en ontwikkelt hij zich snel achter elkaar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:15 schreef Meimeltje het volgende:
Blijft mijn mannetje dan zo achter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar. Het goede nieuws! Ik werd vanmorgen om 8:00 wakker van TARA die WOW!zei. En vervolgens om 8:10 van een kletsende peuter die bij ons in bed kroop en om 8:25
![]()
werd Florian nog eens wakker!
Ik zat net te denken of ik niet even moest gaan kijken of hij het nog deed![]()
Hihi, ja ik weet het wel, maar iedereen lijkt hier zo snel te gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ieder kindje ontwikkeld zich anders toch. Misschien is de spraakontwikkeling van Dyon veel sneller of maakt hij ineens een spurt en ontwikkelt hij zich snel achter elkaar.
Klinkt lekker!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:35 schreef NieuweUser het volgende:
Eten gaat hier verder trouwens prima! Vorige week een gerecht met rijst, courgette en broccoli (uit de Opperdepop) gemaakt en dat gaat er prima in. Fruit vind ze ook lekker, met een voorkeur voor Mango!Wat houden jullie trouwens aan voor avondeten qua hoeveelheid?
er staat mij bij van niet. maar heel zeker weet ik het niet hoor!quote:Op zondag 19 september 2010 09:56 schreef ymme het volgende:
Moeders, een vraagje (alweer)
Ik wil Mart straks eens wat thee geven. Nu heb ik altijd de 20 kruidenthee van Zonnature. Is dit ook geschikt voor baby's denken jullie?
Ik zou zeggen: bij twijfel niet doen. Gewoon even thee halen morgen speciaal voor Mart.quote:Op zondag 19 september 2010 10:35 schreef ymme het volgende:
Ik kan er in het cb boekje dus niets over vinden. En google leverd ook niet echt resultaat.
Ze zijn ook wel leuk samen hihi.quote:Op zondag 19 september 2010 10:30 schreef Asyniur het volgende:
Meimel, als ik zie hoe Dyon met zijn broer is...
Heerlijk om te lezen!quote:Op zondag 19 september 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta er echt van te kijken hoeveel 'volwassener' Ivan in een week tijd is geworden in zijn begrip en handelingen. Hij stond vanochtend in de box zomaar naar zijn vader te zwaaien die op het balkon zat en hem niet zag. Hij doet de gebaren bij 'Klap eens in je handjes' bijna helemaal goed, ook als ik ze niet voordoe. En het is net alsof hij het concept 'geplaagd worden' beter begrijpt. Hij had dat al door (bijvoorbeeld als ik met een lepel eten net langs zijn mond ging), maar het is wat subtieler geworden.
Hij wordt duidelijk steeds meer Ivan, een individuutje. Ik kan er ook zo van genieten om hem in de box een boekje te zien lezen terwijl hij allerlei tevreden geluidjes maakt.
'Ik ben de juffrouw'quote:Op zondag 19 september 2010 12:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel leuk samen hihi.
Vanmorgen ging Kyllian Dyon eens wat leren![]()
http://s127.photobucket.c(...)current=MOV01584.mp4
quote:Op zondag 19 september 2010 16:30 schreef Ssserpente het volgende:
Wat goed, Asy! Geef je 'm nu bv uit een gewone beker?
Dat is hier ook zo inderdaad. Vanmiddag heeft Daan bijna 80ml uit een 'beker' (ik gebruik een dop van een avent fles) gedronken. Toen ik de rest uit de fles wilde geven, wilde hij de fles niet meer. Toen maar even aan papa gegeven en het bekertje opgeruimd.quote:Op zondag 19 september 2010 16:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik moet de beker ook uit het zicht zetten want anders wil hij alleen maar daar uit drinken. als ik van de week tijd heb, zal ik er ens een filmpje van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mn grote troost McLaura is hier ook, ik had geen brandwondenzalf en gaas in huis en dat is ze gelijk komen brengen. Maar toch nog maar even gebeld met de dokter en we moesten dus toch maar even komen omdat het zoveel blaren zijnHij heeft echt een uur gekrijst.. Na een paracetamol ging het wel weer een stuk beter
![]()
Morgen lees ik weer goed bij, nu ff bekomen met een bak koffie.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Voor een keertje niet erg toch een pannekoek. Ik ben bij de tweede sowieso wel makkelijker daarin. Dyon al vorige week zijn eerste patatje (1 patatjequote:Op zondag 19 september 2010 17:18 schreef Poppejans het volgende:
Zou ik Wolf van ruim 9 mnd een pannekoek kunnen geven (van gewone halvolle melk) denken jullie? Hij eet ook gewoon kwark en yoghurt dus is niet allergisch v koemelk of wat dan ook.
Morgen eten we pannekoeken hier*terug rent naar soep die bijna overkookt*
Wolfquote:Op zondag 19 september 2010 19:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik mis gewoon net een paar seconde geleden dat Wolf zich geheel zelf optrekt![]()
omdat ik hier aan het lezen ben.
Daanvolgens mij heeft Wolf het van je afgekeken
Wat verwoord je dat hilarischquote:Op zondag 19 september 2010 19:56 schreef Groofsken3 het volgende:
Wolf, wat knap zeg![]()
. De mijne begint eindelijk te voelen dat er überhaupt benen aan zijn lijf zitten waar hij spanning op kan zetten.
![]()
Ze wordt huilend wakker of roept paniekerig 'mama'. En dan is het meestal zoiets als een deken die ingestopt moet worden of een knuffel die kwijt is. En 's ochtends vroeg (4uur) wil ze de lamp aan en is ze bijna niet te overtuigen van het feit dat het nog nacht is en dat iedereen nog slaapt. Als ik haar zover krijg dat ze weer gaat slapen slaapt ze zo nog tot 6.30uur, dus het is volgens mij niet dat ze niet moe genoeg is ofzo.quote:Op zondag 19 september 2010 20:09 schreef Ssserpente het volgende:
Goed zo, Wolf, grote vent!
Pfoe, lastig Groof. Hoe gaat het dan precies? Wordt ze huilend wakker? Wat zegt ze zelf dat er aan de hand is?
2 jaar?! Ik heb op een KDV verblijf gewerkt (al wel jaren geleden hoor) en daar gaven we het gewoon vanaf 6 mnd op een boterhammetje.quote:Op zondag 19 september 2010 20:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Ben me ook maar eens gaan inlezen wat op welke leeftijd gegeten mag worden.
Pindakaas, vanaf 2 jaar. Oeps!Is het enge op dit moment waarbij de hele boterham erin gaat.
Ja precies, ik zie mezelf ook eigenlijk niet haar geroep negeren. En een 5-10-15minutenmethode zou ook nergens op slaan, want na één keer troosten is het 's nachts eigenlijk steeds goed. Omdat ik dus drie keer even kort nodig was hebben we het denk ik zolang volgehouden zonder echt moe te worden. Alleen de ochtenden waren soms echt lastig. Maar ineens breekt het dan toch op.quote:Op zondag 19 september 2010 20:31 schreef Ssserpente het volgende:
Moeilijk, Groof. Misschien droomt ze eng, maar is ze de droom vergeten zodra ze wakker wordt? Kan me voorstellen dat je het lastig vindt om het te doorbreken. Dan zou je d'r geroep moeten negeren, terwijl ze waarschijnlijk oprecht bang is. Lampje is mss wel een goed idee idd, of iets anders waardoor ze een inschatting kan maken van het tijdstip.
Sterkte iig!
Ze gaat niet staan hoor. Ze doet nog helemaal niets uit zichzelf. Maar eerder trok ze haar beentjes op als ik haar neer wilde zetten en nu dus niet meer.quote:Op maandag 20 september 2010 08:28 schreef happyme28 het volgende:
Leah wat goed!! Zo maar gaan staan![]()
Nee, dat snap ik natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2010 08:31 schreef amaranta het volgende:
Vervelend Lily dat de studiedag op jouw werkdag valt. Ik kan alleen maar zeggen dat de scholen ze altijd proberen gunstig in te plannen, maar helaas is het niet voor elke ouder even gunstig.
Hier hetzelfdequote:Op maandag 20 september 2010 08:48 schreef lily het volgende:
Daan toch, Ieder uur wakker worden..![]()
[..]
Ze gaat niet staan hoor. Ze doet nog helemaal niets uit zichzelf. Maar eerder trok ze haar beentjes op als ik haar neer wilde zetten en nu dus niet meer.
Ik had haar dus in de hoek van de bank neergezet en toen bleef ze (hangend tegen de achterkant) staan![]()
zo dus
denk jequote:Op maandag 20 september 2010 09:11 schreef freecell het volgende:
En ze gaat heus vanuit zichzelf dingen doen op een gegeven moment
Dat is meestal zo inderdaad. Mijn nichtje ook met ruim 1,5 jaar en gelijk keurig netjes lopen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:13 schreef lily het volgende:
Oudste deed helemaal niets, twee jaar lang. Ja, billenschuiven. Nooit gerold en nooit gekropen. Ging staan met 25 maanden en liep toen weg![]()
Middelste hetzelfde liedje alleen met 19 maanden (ook nooit gerold en nooit gekropen).
oh, ik vind het prima hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 09:19 schreef freecell het volgende:
Maar vind jij het niet ergens makkelijk dan? Toen Leander zou oud was als Florian nu, tijgerde hij het hele huis door en gooide alles om en at bloempotten leeg enzo..
Nee, zeker niet. Ieder kind heeft zijn eigen ontwikkeling. Lijkt mij best belangrijk om daar in mee te gaan verder..quote:Op maandag 20 september 2010 09:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik vrees dat als Daan zo snel gaat lopen, dat hij om de haveklap zal vallen (dat is wat je vaak leest) dus heel hard sta ik er niet om te juichen. Maar tegenhouden kun je het ook niet. Als hij er niet aan toe is, doet hij het niet lijkt me.
Wat heerlijk zegquote:Op maandag 20 september 2010 09:23 schreef Keshet het volgende:
Emma heeft vannacht voor het eerst in een week weer doorgeslapen en ik dus ook. Energiek wakker worden is zo lekker.
k zal het volgende keer als ik het bijknip voor je bewaren oké?quote:Op maandag 20 september 2010 09:48 schreef amaranta het volgende:
Die bos haar van Raf is gewoon asociaal!
Ik eis dat je mij een stuk geeft voor Fabian
Ga je er haar bijknippenquote:Op maandag 20 september 2010 09:53 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
k zal het volgende keer als ik het bijknip voor je bewaren oké?
Ik heb het al een keer bijgeknipt. Toen werd het korterquote:Op maandag 20 september 2010 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je er haar bijknippen
Dan wordt het nog langer
haha, ik plak het wel op fabian zn hoofd
hahaquote:Op maandag 20 september 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
heeft Emma nu besloten Pino over te halen naar háár toe te komen door middel van vragen, schreeuwen, smeken, boos worden, staren, etc.
lekker danquote:Op maandag 20 september 2010 10:41 schreef freecell het volgende:
En... nog veel vervelender. Voeding voor Florian was niet binnenEn ik had door vakantie+weekend donderdag besteld en wilde het vandaag halen en heb vanmorgen de bus leeggemaakt.
Nu importeren ze uit een andere apotheek, is hier wrs tegen 11:00/11:30. En Florian krijgt nú ongeveer hongerEn ik moet dis zo met een peuter en een brullende baby naar de apotheek
Hij had al peer met extra rijstebloem gehadquote:Op maandag 20 september 2010 10:45 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh Free, kun je Flrian niet even vast wat anders geven. Wat fruit? of een boterham (van dat brood dat goed ging). Ik zou dan maar eevn van mijns chema afwiken hoor.
ja, leuk heh...dat gillenquote:Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Lijnloos het volgende:
Verder geen nieuwe truukjes maar wel heel veel babbels... kind klets me de oren van het hoofd (het liefst op 1 cm afstand van mijn oor heeeel hard gillend, hartstikke leuk).
Ik vraag me ook weleens af of ze mijn zoon niet toevallig hebben verwisseld meteen meisje ofzo.quote:
amenquote:Op maandag 20 september 2010 15:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vraag me ook weleens af of ze mijn zoon niet toevallig hebben verwisseld meteen meisje ofzo.
Hij gilt echt als een 'klein viswijfje'
Goed plan.quote:Op maandag 20 september 2010 15:41 schreef lily het volgende:
zullen we ze allemaal tegelijk in 1 kamer zetten?
Idee !quote:Op maandag 20 september 2010 15:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goed plan.
En dan binden we een persoon (die we niet nzo aardig vinden) op een stoel, en zetten we hem midden in de kamer.
Ja, ik ben me ook rot geschrokken, maar nogmaals, de kachel stond *net* aan en was dus volop aan het stoken. We zijn beste koukleumen, maar heter dan normaal zetten we de kachel niet. Hij was alleen druk bezig warmte te stoken en juist toen ging Rienk bij de kachel omhoog. Weet ook zeker dat als het 10 minuten later was gebeurd de kachel alweer was afgekoeld. Maar we houden hem nu evengoed maar bij de kachel(s) vandaan. Klote dingenquote:Op maandag 20 september 2010 17:21 schreef Takkembah het volgende:
Rienkje,en Vlindur dat moet schrikken zijn geweest. Toevallig hadden lief en ik het er gisteren over. De verwarming is hier nog niet aangeweest, maar Alexa zit er wel regelmatig aan en heeft nog niet geleerd dat het heet kan zijn. Na jouw verhaal gaan we dat hier maar proberen duidelijk te maken... en de verwarming niet heel hoog zetten. Ik ben daar nu zo bang voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze begon te roepen BOE BOE BOE! Dat heb ik haar dus echt niet geleerd en B. ook niet. Vervolgens kroop ze naar haar little people boerderij en ze pakte feiloos de koe en riep weer boe boe![]()
![]()
Misschien iets wat ze op het KDV heeft geleerd.. Ik vond het knap!
Sowieso, volgens mij ligt haar focus momenteel heel erg op taalontwikkeling, want het lijkt wel of ze er elke week weer een paar woordjes bijleert. Ze zegt nu papa, mama, poes, poesje, poetse poetse, boe, opa, baby... ik kan bijna niet geloven dat ze al zo groot wordt, maar ik vind het zó mooi!
Pff...als ik nog iets trotser wordt schoppen jullie me het topic uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |