Natuurvoedingswinkelquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Oh dat zou zeker fijn zijn Free, als Tarwe ok is. (bak je dat brood zelf of kun je dat zo ergens kopen?)
Haha, ik had nog helemaal geen dubbele gedachten gehad, no worriesquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef Poppedein het volgende:
hmmm Groofs, nu ineens vind ik het overkomen alsof niemand verwacht had dat dit goed zou kunnen gaan..maar mocht je dat zo voelen. Het is écht puur dat ik je benijd om het gemak en de vanzelfsprekendheid die er vanaf lijkt te stralen. Misschien dat jij af en toe best een man in huis mist, maar jullie komen met zn 3en totaal niet over alsof jullie iets missen, je lijkt me een geweldig lieve en enthousiaste moeder en dát is waarom ik je benijd. Omdat ik dat zelf absoluut ook wel ben, maar dat ik dat júist ben omdat iemand dat gewoon af en toe even van mij overneemt. Ik ben er "jaloers" op dat jij het zo heerlijk rooit in je eentje en jullie met zn 3en zo heerlijk warm en compleet op mij overkomen... jaloers is niet het goeie woord, want ik ben heeeel blij met mijn lief en het feit dat ik het niet alleen hoef te doen, maar wel jaloers op t feit dat jij nu gewoon die pluim in je reet mag steken dat het je maar mooi allemaal op een fijne manier lukt en ik me oprecht afvraag of ik dat ook zo zou kunnen, maar dat van mezelf (hopelijk) nooit zal weten(sjongejonge...zwets...
)
Nee hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:15 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje Daan en StefKnap joh!!
Blijft mijn mannetje dan zo achter?
Ieder kindje ontwikkeld zich anders toch. Misschien is de spraakontwikkeling van Dyon veel sneller of maakt hij ineens een spurt en ontwikkelt hij zich snel achter elkaar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:15 schreef Meimeltje het volgende:
Blijft mijn mannetje dan zo achter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar. Het goede nieuws! Ik werd vanmorgen om 8:00 wakker van TARA die WOW!zei. En vervolgens om 8:10 van een kletsende peuter die bij ons in bed kroop en om 8:25
![]()
werd Florian nog eens wakker!
Ik zat net te denken of ik niet even moest gaan kijken of hij het nog deed![]()
Hihi, ja ik weet het wel, maar iedereen lijkt hier zo snel te gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ieder kindje ontwikkeld zich anders toch. Misschien is de spraakontwikkeling van Dyon veel sneller of maakt hij ineens een spurt en ontwikkelt hij zich snel achter elkaar.
Klinkt lekker!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:35 schreef NieuweUser het volgende:
Eten gaat hier verder trouwens prima! Vorige week een gerecht met rijst, courgette en broccoli (uit de Opperdepop) gemaakt en dat gaat er prima in. Fruit vind ze ook lekker, met een voorkeur voor Mango!Wat houden jullie trouwens aan voor avondeten qua hoeveelheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |