abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86536091
Goed zo Groofs, fijn dat R. zo heerlijk groeit en bloeit en wat tof dat het zo goed gaat. Gepaste trots inderdaad! O+
pi_86536246
Loop ik net met Fabian naar de brievenbus (in de draagtai, sinds lange tijd niet meer gedragen ivm door rug gaan) loopt er een man (volgens mij verstandelijk gehandicapt) langs, zegt ie. Hee hallo baby!!
Zag er kei lief uit een volwassen man die zo primair reageert.

Eigenlijk is Fabian helemaal geen baby meer, hij is in een grote jongen aan het veranderen, hij krijgt zowaar haar, en hijj kruipt en hij zit op zn hurken en speelt met zn zus en incasseert haar hardhandige liefde en maakt geluidjes en kirt en lacht en .....
En Eva noemt hem Fayan (ofzoiets).
Linkje naar waarin ze hem Fayan noemt, en waar je ziet hoe ze samen kruipen en hoe ze voorkomt dat hij haar schoenen jat (in het spaans, mocht je het niet verstaan ;) )
pi_86536279
hmmm Groofs, nu ineens vind ik het overkomen alsof niemand verwacht had dat dit goed zou kunnen gaan..maar mocht je dat zo voelen. Het is écht puur dat ik je benijd om het gemak en de vanzelfsprekendheid die er vanaf lijkt te stralen. Misschien dat jij af en toe best een man in huis mist, maar jullie komen met zn 3en totaal niet over alsof jullie iets missen, je lijkt me een geweldig lieve en enthousiaste moeder en dát is waarom ik je benijd. Omdat ik dat zelf absoluut ook wel ben, maar dat ik dat júist ben omdat iemand dat gewoon af en toe even van mij overneemt. Ik ben er "jaloers" op dat jij het zo heerlijk rooit in je eentje en jullie met zn 3en zo heerlijk warm en compleet op mij overkomen... jaloers is niet het goeie woord, want ik ben heeeel blij met mijn lief en het feit dat ik het niet alleen hoef te doen, maar wel jaloers op t feit dat jij nu gewoon die pluim in je reet mag steken dat het je maar mooi allemaal op een fijne manier lukt en ik me oprecht afvraag of ik dat ook zo zou kunnen, maar dat van mezelf (hopelijk) nooit zal weten ;) (sjongejonge...zwets... -O- )
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86536332
hmmm ik iwl eigenlijk alleen het linkje plaatsen, niet de video, hoe doe ik dat?
pi_86536525
Esmee, nu echt van harte gefeliciteerd! *O*

Groof, daar mag je ook trots op zijn O+
En wat is R al flink zeg :D Stond van de week met Dyon op de weegschaal en kwam rond de 8,2 kilo uit. Nu ga ik twijfelen of ik het wel goed heb gedaan haha.
pi_86536796
Ik vind het benijdenswaardige complimenten, Groofs. We lopen natuurlijk over van trots als iemand zegt dat ons kind mooi is, leuke kleding heeft of al zoveel trucjes kan, maar het belangrijkste is een harmonieus en gelukkig gezinnetje. Dat willen we toch allemaal? En dat vind ik altijd zo mooi om aan jouw foto's en filmpjes te zien, met gegiechel van S. op de achtergrond. :D O+ En je mag dat compliment mooi in je broekzak steken want jij bent de spil van je gezin.

Eigenlijk zou je je altijd zo vervuld van trots moeten voelen, maar dat is niet mogelijk en dus blijft het bij momenten van bewustwording. Ik vind het zo goed van je consultatiebureau dat ze jou zo'n moment bezorgd hebben. (Dat mag ook wel eens gezegd worden!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 17-09-2010 14:36:36 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86536980
Claudia wat zeg je dat mooi! O+ En zo is het maar net!
pi_86537001
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 14:15 schreef amaranta het volgende:

Linkje naar waarin ze hem Fayan noemt, en waar je ziet hoe ze samen kruipen en hoe ze voorkomt dat hij haar schoenen jat (in het spaans, mocht je het niet verstaan ;) )
:D!

Wat lief, zeg. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86537188
Edit: ik snap mij niet meer :P Onlogische post ;)

[ Bericht 64% gewijzigd door freecell op 17-09-2010 15:50:14 ]
pi_86539868
Groof, wat lekker om te horen!

Toch nog even over het laten huilen... Ik heb er alleen de eerste maanden er mee gezeten om hem te laten huilen. Daarna was het gewoon duidelijk dat hij het nodig had. Soms wel 10 min. Ik zette de babyfoon dan aan zonder geluid, dan zie je bij die van ons streepjes oplichten naarmate het geluid harder is. Als ik er naar moest luisteren werd ik echt gek.
Maargoed, ik lijk wel een van de weinige die er niet zoveel problemen (meer) mee heeft...

Thomas heeft afgelopen week flink lopen spoken 's nachts. Woensdagnacht was hij echt aan het huilen midden in de nacht, speentje was niet meer goed genoeg. Ik dacht: laat maar gaan. Uiteindelijk duurde het zo lang dat ik hem toch maar ging troosten. Heb hem op schoot gepakt en hij viel direct in slaap op schoot O+ (en ik sloeg me voor m'n kop dat ik hem niet eerder was gaan troosten :( )
pi_86540120
Noh, arme Thomas ;(
Ik had hier vanmorgen een 'ahaaa' momentje. Florian bleef wat mekkeren. UIteindelijk 2 slokjes water gehad. Stil :')
Dorst, oja, dat kan ook nog :@
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:59:09 #87
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86540360
Groofs ^O^ :* *O*

claudia, wat ben je toch mooi met woorden O+

Aoraki, hier idem dito hoor. Tot 5 maanden heb ik Alexa niet kunnen laten huilen, nu kan ik het wat makkelijker.

Twinkly toch een hoektand, enne, een bekend tafereel die foto :D

En ziehier Alexa gisteren, met blauw ei

en vanochtend, met ei gezakt in oog.... :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86540443
Whoo Alexa! :o heeft ze er veel pijn van TB?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86540452
Oi, das ook wel een flink ei inderdaad :o
Arm ding! Heeft ze er last van?
pi_86540462
Ochhh Alexa... -O- meisje toch...
pi_86540570
Jemig Alexa is dan wel echt behoorlijk van iets afgekukelt zeg! :o wat zielig

Pf Twinkly.. :* en ook voor Niels een kus voor het tandjesleed

Groofsken, tuurlijk mag, nee moet! je hier even komen vertellen en glunderen van trots! Mag je ook zeker zijn op jezelf hoor.
Claudia verwoord dat weer eens heel erg mooi, zo zie ik jou ook.
Ik zou je zo als moeder willen hebben hoor, je lijkt me echt een geweldig mens
en wauw! wat is R. gegroeid en 9,7 kilo :o :D ik onthou het weer voor volgende maand bij ons, ter vergelijking.

Gefeliciteerd Stiemie met Esmee *O* *O* *O* wat een heerlijke foto's, die in de bakfiets O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:05:51 #92
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86540589
Nope, eigenlijk ondervindt ze er geen hinder van, zelfs niet met slapen. We hebben haar gedrag gisteren goed in de gaten gehouden, maar ze was net zo speels als anders, en eet en drinkt prima. Ze kijkt verder ook niet scheel ofzo.

Wat ik nog wel minder vindt, is dat het KDV niet gebeld heeft. Niet dat ik een paniekeling ben, maar van dit soort dingen wil ik als ouder toch wel graag op de hoogte gebracht worden. Dan kan ik zelf nog beslissen of ik er iets mee wil doen. Of is dat zeik ?
Waarschijnlijk had ik niks gedaan, maar toch.
Alexa en Seth zijn lief
pi_86540766
Dus je kreeg dit als ''verrassing'' te zien toen je haar ophaalde Takkembah? :o
Dat vind ik echt niet normaal nee, alleen al om je gerust te stellen dat je niet moest schrikken bij het ophalen zou ik al gebelt hebben.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:14:43 #94
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86540891
Manlief haalde haar op, maar heeft er niets van gezegd :( . Ik ga maandag wel aangeven dat we dan liever gewoon gebeld worden.

Zo en nu lekker met een kopje thee op de bank c_/
Alexa en Seth zijn lief
pi_86540972
Jeetje Alexa wat een bult....
Ik denk dat ze hier bij zoiets wel gebeld zouden hebben eigenlijk. Zeiden ze er niet iets over in de trant van 'we twijfelden om te bellen'? Hier bijv ook een keertje gebeld voor een flinke bloedneus van de oudste. Wij waren dat van hem gewend, maar leidsters schrokken wel dus ik kon hun geruststellen dat we op de hoogte waren dat hij dat met warmte heeft en huisarts ook op de hoogte is.
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:19:57 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86541094
Groofs, je bent toch terecht trots! Heerlijk toch! O+

amaranta, dat stel van jou! Heerlijk! :D

Och die arme Alexa :*
pi_86542564
Het was wel zo netjes geweest als ze hadden gebeld.
Wellicht was toen ze viel de buil niet zo groot, en is hij naarmate de dag verstreek groter geworden, en hadden ze zoiets van. ja , ouders komen nu toch snel?
pi_86543101
Lieve Esmee, gefeliciteerd meis!! Hoop dat jij, papa en mama en je zusje een heel gezellige verjaardag hebben *O*

Oe Twink, Nee werkt duidelijk nog niet goed genoeg :+ en dat kinderslot :D :o En toch een hoektand, wat vlug ^O^

Harry een 2e tand *O* *O*

Dat zijn mooie complimenten Groofsken, die kun je mooi in je zak steken ^O^

Wat een onwijs lief filmpje Amaranta en wat is hij lekker aan het kruipen en aan het ontdekken O+

Agossie Alexa met blauw ei. Je zal wel geschrokken zijn toen je haar kwam halen :o Bellen had wel even netjes geweest inderdaad.

Verder zag ik nog heel veel mooie trouwjurken ^) en las ik over veel slaapperikelen. Hier gelukkig weinig over te klagen.

Hier had ik net de schrik van mijn leven. Ik had Daan in bed gelegd maar hij wilde niet echt slapen. Hij lag dus wat te morren en ineens was het even stil en toen hoorde ik allemaal gekraak. Ik vertrouwde het op een of andere manier niet dus liep de trap op en keer door het bovenraampje van zijn kamer (boven de deur). Zag ik 'm dus over de rand van de ledikant hangen :o :o :o Hij had besloten eruit te klimmen :X Die had ik nog even niet zien aankomen zeg maar. Dus dat was even niet slapen en Marky heeft net gelijk bij thuiskomst het ledikantje laag gezet. Box staat op middelste stand, dus dat duurt ook niet lang meer voordat die naar beneden gaat :o
pi_86543184
Daan, jongen wat ga je hard. Uit je bedje klimmen :D
Kan me voorstellen dat dat even schrikken was ja. Maar hé je moederinstinct zorgde ervoor dat je naar boven ging en het is allemaal goed gekomen :)
pi_86544483
Daan waaaah :o Dan schrik je ook even!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')