Dat zou ik dus echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen hèquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:23 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Het 'zoek het dan ook maar uit' effect is hier ook wel bekendVaak kan ik er dan na 5 minuten pauze wel weer tegenaan
Laten huilen is per kind verschillend. Ik snap mensen wel die kinderen een korte periode gecontroleerd laten huilen. Ik snap mensen niet die de babyfoon uitzetten en aan de andere kant van het huis gaan zitten koffiedrinken om na 30 minuten de babyfoon even aan te doen -> ja, krijst nog -> babyfoon weer uit.
En ja, dat heb ik meegemaakt
ik haal vaak niet eens 5 minutenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:23 schreef freecell het volgende:
Het 'zoek het dan ook maar uit' effect is hier ook wel bekendVaak kan ik er dan na 5 minuten pauze wel weer tegenaan
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef Twinkly het volgende:
Wat is er met de hond aan de hand Asy?
Dat is wel een slimme om pap te geven ipv brood inderdaad! Gelukkig heeft hij net wel weer uit de borst gedronken en ik zag dat er een gleufje in zijn bovenkaak zit. Dus toch een hoektand! Dat hoort helemaal neit![]()
Wat doe je als je moeder 's morgens vroeg moet kolven en je dus niet overal weg kan halen?
Dan ga je al "nee" roepend de keukenkastjes leeghalenHij vindt maggie lekker!
[ afbeelding ]
Ik heb in mijn agressie de kindersluiting gemold![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef Twinkly het volgende:
Wat doe je als je moeder 's morgens vroeg moet kolven en je dus niet overal weg kan halen?
Dan ga je al "nee" roepend de keukenkastjes leeghalenHij vindt maggie lekker!
[ afbeelding ]
Ik heb in mijn agressie de kindersluiting gemold![]()
![]()
Ik heb er een gloednieuw in de verpakking, maar dat is de moeite niet om hem op te sturen, kun je beter naar de ikea gaan en er zelf een kopen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:27 schreef Vlindur het volgende:
Hier hebben we ook niks op de keukenkastjes. In de beneden kastjes ligt ook niks boeiends te plunderen. Ik heb wel in het gootsteenkastjes al het schoonmaakspul gezet en daar zit van dat dikkebruine elastiek omheen. Werkt prima. We hebben ook geen traphekjesBoven barricaderen we het trapgat door een grote klerenkastplank tegen de trap aan te zetten. Werkt tot nu toe goed
We moeten er tzt 3 aanschaffen en op MP kan ik niks vinden. En omdat J. meemoet maar nooit zin heeft komt het er niet van
![]()
Oh, Rienk is as we speak de ramen aan het likkenGek kind
Hier ook. Duurde erg lang voordat mijn moeder doorhad hoe dat ding werktequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef freecell het volgende:
GeenNee zeggen.
En mijn kastje met schoonmaakzooi heeft zo'n IKEA haakje.
Lily: ik en het, Florian huilde de eerste 4,5 maand ook idioot veel. Maar alleen laten huilen kon ik echt niet. Dan maar huilen tegen mama aan.
nou, ik dus wel.. (en ik plaats geenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef freecell het volgende:
Maar alleen laten huilen kon ik echt niet.
inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
Wij willen geen gepaste bescheidenheid, we willen details!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:15 schreef amaranta het volgende:
Linkje naar waarin ze hem Fayan noemt, en waar je ziet hoe ze samen kruipen en hoe ze voorkomt dat hij haar schoenen jat (in het spaans, mocht je het niet verstaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |