ja, leuk heh...dat gillenquote:Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Lijnloos het volgende:
Verder geen nieuwe truukjes maar wel heel veel babbels... kind klets me de oren van het hoofd (het liefst op 1 cm afstand van mijn oor heeeel hard gillend, hartstikke leuk).
Ik vraag me ook weleens af of ze mijn zoon niet toevallig hebben verwisseld meteen meisje ofzo.quote:
amenquote:Op maandag 20 september 2010 15:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vraag me ook weleens af of ze mijn zoon niet toevallig hebben verwisseld meteen meisje ofzo.
Hij gilt echt als een 'klein viswijfje'
Goed plan.quote:Op maandag 20 september 2010 15:41 schreef lily het volgende:
zullen we ze allemaal tegelijk in 1 kamer zetten?
Idee !quote:Op maandag 20 september 2010 15:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goed plan.
En dan binden we een persoon (die we niet nzo aardig vinden) op een stoel, en zetten we hem midden in de kamer.
Ja, ik ben me ook rot geschrokken, maar nogmaals, de kachel stond *net* aan en was dus volop aan het stoken. We zijn beste koukleumen, maar heter dan normaal zetten we de kachel niet. Hij was alleen druk bezig warmte te stoken en juist toen ging Rienk bij de kachel omhoog. Weet ook zeker dat als het 10 minuten later was gebeurd de kachel alweer was afgekoeld. Maar we houden hem nu evengoed maar bij de kachel(s) vandaan. Klote dingenquote:Op maandag 20 september 2010 17:21 schreef Takkembah het volgende:
Rienkje,en Vlindur dat moet schrikken zijn geweest. Toevallig hadden lief en ik het er gisteren over. De verwarming is hier nog niet aangeweest, maar Alexa zit er wel regelmatig aan en heeft nog niet geleerd dat het heet kan zijn. Na jouw verhaal gaan we dat hier maar proberen duidelijk te maken... en de verwarming niet heel hoog zetten. Ik ben daar nu zo bang voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze begon te roepen BOE BOE BOE! Dat heb ik haar dus echt niet geleerd en B. ook niet. Vervolgens kroop ze naar haar little people boerderij en ze pakte feiloos de koe en riep weer boe boe![]()
![]()
Misschien iets wat ze op het KDV heeft geleerd.. Ik vond het knap!
Sowieso, volgens mij ligt haar focus momenteel heel erg op taalontwikkeling, want het lijkt wel of ze er elke week weer een paar woordjes bijleert. Ze zegt nu papa, mama, poes, poesje, poetse poetse, boe, opa, baby... ik kan bijna niet geloven dat ze al zo groot wordt, maar ik vind het zó mooi!
Pff...als ik nog iets trotser wordt schoppen jullie me het topic uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |