abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86617499
Ok!
Ja ze slaapt wel! Wordt wel wat vaker wakker dan normaal, maar met een speentje slaapt ze dan weer door. Ik heb haar geen pcm meer gegeven vanavond, kan altijd nog als ze pijn lijkt te hebben vannacht. Haar bedje staat ook wat schuin. Hopelijk is ze snel weer de oude, mijn vrolijke meisje!
pi_86617639
Ai, NU, beterschap met Isa :*

Wolf, goed zo! *O* *O*

Verder ben ik het weer even kwijt :@

Met Rienk gaat het 'goed' die ligt nu met verse zalf en een vers gaasje met krabwantjes in bed. Hij sliep gelijk. Hij deed het wel goed vanmiddag, best vrolijk en at samen met Thijs lekker van het zelfde hapje :Y) Hij kan alleen niet kruipen en dat vind hij vreselijk en laat dat blijken ook.

Rienk heeft zich gebrand aan de gewone cv kachel radiator ding. Maar ik ga J. hem maar wat lager laten zetten, want dit is natuurlijk veels te heet dan.

De kachel in de keuken. Hij trok zich op om te gaan staan.. ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86618133
Oh ik zag net pas de foto's van Rienks handjes. Wat akelig ;(

NieuweUser, ik heb gelukkig nog geen ervaring met oorontsteking van een baby. Hopelijk is het snel over :*

Groofsken, van jouw beschrijving over je interactie tussen je kroost ga ik dus echt wel keihard rammelen voor een tweede :@ Maar ik moet van mezelf wachten tot Hannah 1 jaar is

Ssserpente, dat van dat spuitje met zoutoplossing ga ik onthouden! Ik heb ervaren dat zo'n pompje inderdaad nauwelijks helpt (de babyversie dan. Ik gebruik voor mezelf wel eens Vicks Sinex Aloe. Werkt als een trein ^O^ )
pi_86625643
kan iemand mijn manneke uitleggen dat vijf uur echt te vroeg is om wakker te zijn.? Ben uiteindelijk maar beneden met em gaan zitten zodat lief nog kon slapen. Ghaaap.
Vlindur hoe was je nacht?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86625816
Hoe heeft Rienk geslapen?

Arme Isa :'( Oorontsteking doet zo'n pijn. Beterschap :*

Pff Driekus, 5 uur.. :O
Niels wordt ook al een kleine week rond die tijd wakker, zucht. Ik snap het ook niet zo goed, in de zomer was het toen al licht en ging hij gewoon weer slapen en nu is het stikdonker en wil hij spelen. En nu zit hij met rode ogen en wallen zijn brood op de grond te smijten }:|
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86625965
Goeimorgen!
Oh jee Driekus, je moet mama wel tot minstens 07:00 slaap gunnen hoor! Arme mefke.. Zo vroeg is zo vermoeiend lijkt me.. Heb je weer kans om je bed in te duiken? :*

En Niels ook zo verrekte vroeg. Jakkes.. Ben toch blij dat het bij Rienk niet voorkomt..

Vandaag 06:50 gewoon vrolijk en blij O+
Heb zn handje opnieuw gezalfd en en gegaasd en nu zit hij bij zn grote vriend de vaatwasser te spelen. Hij staat en kruipt ook een beetje. Hij heeft nog steeds een krabwandje om en ik merk dat hij (voor zijn doen) echt voorzichtjes doet ^O^

Voor vanmiddag even een afspraak maken bij de dokter maar al zn blaren zijn nog heel trouwens! *O*
Hij heeft ook helemaal doorgeslapen, Ben zo trots op mn vent O+
pi_86626179
Och, Rienk toch...wat vervelend Vlindur. En brandblaren bweh ;(

Maar kinderen zijn zo flexibel als ze wat mankeren/pijn hebben, veel meer dan volwassenen, ik heb dat ook al vaak gemerkt.
En zijn nacht ging prima lees ik, fijn :)

Bij Mefke wat minder, lees ik ook :O

Hier vandaag verlof. De school is dicht (studiedag voor alle leerkrachten). Helaas op een van mijn 3 werkdagen dus ik heb verlof moeten pakken en het kdv en de bso af moeten bellen.
Wel balen...
pi_86626208
oh, en Groof; jouw zin van: hij begint eindelijk door te krijgen dat ie benen heeft waar hij spanning op kan zetten :D

hier hetzelfde..

Ze zet ze neer ipv op te trekken en gisteren stond ze in de hoek van de bank :o Wel belachelijk wankel en met knikkende knietjes maar goed..
pi_86626334
Mefke, ik kan Driekus helaas niets (meer) uitleggen, Daan besloot vannacht (echt voor het eerst) IEDER UUR wakker te worden :O Geen idee wat er aan de hand was. Hij ging ook gewoon brabbelen en een beetje zeuren maar hij werd niet huilend wakker. Met 'n speentje hield hij het dan weer een half uur tot een uur vol en dan werd hij weer wakker :? Nog nooit meegemaakt. En vanmorgen gewoon hardstikke vrolijk, helaas had ik daar wat meer moeite mee :Z Ik denk toch tandjes want ik zie ze er echt voor zitten. Hopenlijk was het eenmalig.

Wat fijn dat Rienk goed geslapen heeft Vlindur! Dan lijkt de pijn gelukkig mee te vallen. ^O^

Leah wat goed!! Zo maar gaan staan *O*

Nou, hier een drukke dag met veel afspraken, daar zit ik net op te wachten :{ Maar ja, is het snel 5 uur zullen we maar denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 20-09-2010 09:18:36 ]
pi_86626371
Nieuwe User, kan je helaas niet helpen met je oorontstekng probleem. Maar wat sssserpente schrijft klnkt wel aannemelijk. ik ben zo goed met oor ontsteking da Fabian er eentje heeft gehad, en dat noch ik noch mijn man er iets van gemerkt hebben, behalve dan dat zn oor steeds vies was

Goeiemorgen driekus, het wordt steeds later licht he dus jij mag ook langer doorslapen dan. Vinden mama en papa ook zo prettig!

Rienk gelukkig wel. En au, blaartjes. Veel beterschap. Wat zie je er trouwens stoer uit bij de vaatwasser. Jong geleerd laten we maar zeggen ;)

Vervelend Lily dat de studiedag op jouw werkdag valt. Ik kan alleen maar zeggen dat de scholen ze altijd proberen gunstig in te plannen, maar helaas is het niet voor elke ouder even gunstig.

Eva heeft een cracker op de grond gegooid en Fabian zit die nou op te snoepen, de stiekemerd.
pi_86626407
Daan :X Das niet leuk voor je mama jongen!

Rienk is gewoon een flinke kerel 8-)

Hier vannacht ook onrustig en nog steeds wat bont-eczeem achtig. Wrs trekt het in de loop van de dag wel bij. Hij is iig wel blij :)
pi_86626608
Daan toch, Ieder uur wakker worden.. :O

quote:
Op maandag 20 september 2010 08:28 schreef happyme28 het volgende:
Leah wat goed!! Zo maar gaan staan *O*
Ze gaat niet staan hoor. Ze doet nog helemaal niets uit zichzelf. Maar eerder trok ze haar beentjes op als ik haar neer wilde zetten en nu dus niet meer.
Ik had haar dus in de hoek van de bank neergezet en toen bleef ze (hangend tegen de achterkant) staan :P
zo dus
pi_86626623
quote:
Op maandag 20 september 2010 08:31 schreef amaranta het volgende:
Vervelend Lily dat de studiedag op jouw werkdag valt. Ik kan alleen maar zeggen dat de scholen ze altijd proberen gunstig in te plannen, maar helaas is het niet voor elke ouder even gunstig.
Nee, dat snap ik natuurlijk.
Hoewel de meeste werkende moeders op vrijdag vrij hebben en op maandag werken (bij ons op school dan..)
pi_86626718
Bij ons op school worden ze ook wleens aan een 'vrije dag' gekoppeld. Bijv pinksteren ofzo.
En vorig jaar was de studiedag op he suikerfeest. Maar dat ging dit jaar niet, omdat dat bij ons in de 1e schoolweek viel.

Fabian heeft weer eens de knip op de voordeur gedaan. Het overkwam me al met Eva die de knip op de achterdeur deed. En Fabiann kruipt nu steeds naar de voordeur, gaat aan de knip hangen en di zit dan naar beneden, op slot dus.
  maandag 20 september 2010 @ 08:59:36 #219
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86626774
quote:
Op maandag 20 september 2010 08:48 schreef lily het volgende:
Daan toch, Ieder uur wakker worden.. :O
[..]

Ze gaat niet staan hoor. Ze doet nog helemaal niets uit zichzelf. Maar eerder trok ze haar beentjes op als ik haar neer wilde zetten en nu dus niet meer.
Ik had haar dus in de hoek van de bank neergezet en toen bleef ze (hangend tegen de achterkant) staan :P
zo dus
Hier hetzelfde :D . En eigenlijk nog maar de helft van de tijd, de andere helft van de tijd trekt hij ze gewoon nog in.

En wat ziet dat er poepig uit, zo'n staande foto. Ik durf R nog niet los te laten voor een foto eigenlijk, haha.
pi_86626923
LIjkt wel alsof je haar haren zo naar achteren hebt gekamt op een staartje. Ik durf Fabian zo ook niet te laten staan hoor.
pi_86626978
Er zit een schuifspeldje in :)

Ze staat een beetje in een V, met haar kontje tegen de bank. Slaat eigenlijk nergens op :D Het is echt puur van kijk; ze zet spanning op haar benen....meer niet, haha.
pi_86626996
O+ Wat een mooi meiske is het O+
En ze gaat heus vanuit zichzelf dingen doen op een gegeven moment ;)

Die van mij doet ook alleen maar kwijlen en dweilen en blijft zitten zoals je hem neerzet. Maar eigenlijk vind ik het wel relaxed zo :@
pi_86627011
Wat zielig voor Isa, een oorontsteking. Leah heeft het nog niet gehad maar ik had er als kind wel veel last van (en oh wat doet dat pijn zeg)
pi_86627060
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:11 schreef freecell het volgende:
En ze gaat heus vanuit zichzelf dingen doen op een gegeven moment ;)
denk je ;)

Oudste deed helemaal niets, twee jaar lang. Ja, billenschuiven. Nooit gerold en nooit gekropen. Ging staan met 25 maanden en liep toen weg :?
Middelste hetzelfde liedje alleen met 19 maanden (ook nooit gerold en nooit gekropen).
pi_86627163
Haha Lily, 'en liep toen weg' zo heerlijk droog O+

Maar vind jij het niet ergens makkelijk dan? Toen Leander zou oud was als Florian nu, tijgerde hij het hele huis door en gooide alles om en at bloempotten leeg enzo..
Ik zie deze jongeman niet lopen voor zijn eerste verjaardag. :)
pi_86627200
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:13 schreef lily het volgende:
Oudste deed helemaal niets, twee jaar lang. Ja, billenschuiven. Nooit gerold en nooit gekropen. Ging staan met 25 maanden en liep toen weg :?
Middelste hetzelfde liedje alleen met 19 maanden (ook nooit gerold en nooit gekropen).
Dat is meestal zo inderdaad. Mijn nichtje ook met ruim 1,5 jaar en gelijk keurig netjes lopen.

Ik vrees dat als Daan zo snel gaat lopen, dat hij om de haveklap zal vallen (dat is wat je vaak leest) dus heel hard sta ik er niet om te juichen. Maar tegenhouden kun je het ook niet. Als hij er niet aan toe is, doet hij het niet lijkt me.

En wat een schetige foto van Leah O+
  maandag 20 september 2010 @ 09:23:54 #227
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86627231
Als de trend zich doorzet dan loopt Leah dus met 13 maanden! ^O^
Ik vind die foto echt prachtig Lily!

Vlindur, fijn dat Rienk er niet te veel last van lijkt te hebben!

Daan jongen, was je vannacht zo druk met het verwerken van je nieuwe mobiliteit dat je elk uur wakker moest worden?

Groof, hoe is het vannacht gegaan?

NU: Hoe gaat het met Isa? Heeft ze er nog zo'n last van?

Takkembah, hoe gaat het met Alexa en de bult? Ik vond het er best vrij heftig uitzien!

Emma heeft vannacht voor het eerst in een week weer doorgeslapen en ik dus ook. Energiek wakker worden is zo lekker. O+
A grand adventure has begun.
pi_86627275
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:19 schreef freecell het volgende:
Maar vind jij het niet ergens makkelijk dan? Toen Leander zou oud was als Florian nu, tijgerde hij het hele huis door en gooide alles om en at bloempotten leeg enzo..
oh, ik vind het prima hoor.

Dat wat jij beschrijft ken ik inderdaad niet (alles omgooien enzo). Hoewel ze op een gegeven moment met billenschuiven retesnel overal kwamen (maar dus wel op lage hoogte)
pi_86627320
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik vrees dat als Daan zo snel gaat lopen, dat hij om de haveklap zal vallen (dat is wat je vaak leest) dus heel hard sta ik er niet om te juichen. Maar tegenhouden kun je het ook niet. Als hij er niet aan toe is, doet hij het niet lijkt me.
Nee, zeker niet. Ieder kind heeft zijn eigen ontwikkeling. Lijkt mij best belangrijk om daar in mee te gaan verder..
pi_86627397
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:23 schreef Keshet het volgende:
Emma heeft vannacht voor het eerst in een week weer doorgeslapen en ik dus ook. Energiek wakker worden is zo lekker. O+
Wat heerlijk zeg :)

Ik slaap verder prima, iedere nacht, maar toch ben ik bijna altijd moe. Ik begin me er een beetje zorgen over te maken.
Zijn het nog de hormonen (Leah is bijna 9 maanden dus het moet nu toch een beetje klaar zijn met ontzwangeren)? Is het gewoon het dagelijks leven (gezin met 3 kinderen en werken)?
Of ... ja..iets anders...

oh, en wat een lieve reacties op de foto :) (die ik verder helemaal niet zo bijzonder vind)
pi_86627466
Ik denk het gezinsleven. Ik ben ook constant moe.
  maandag 20 september 2010 @ 09:43:17 #232
313287 Groofsken3
pi_86627689
Het hebben van een man denk ik. Als de kidnjes hier goed slapen voel ik me overdag prima en fit. Het moet dus haast wel aan de man liggen :P .

Vannacht ging redelijk. Twee keer wakker (1.30 en 4.00uur ongeveer), twee keer met één bezoekje opgelost (en bewust niet nog even geknuffeld). Vanochtend om 6.30 uur wakker en gewoon lekker gaan kletsen. Bij babies zeggen ze toch ook wel 'geen contact' maken, alleen laten zien dat je er wel bent? Dat wordt mijn strategie voor de komende week en een tijdschakelaar, zodat er een klein lampje aangaat om 6.30uur zodat ze weet dat het dan dag is en niet eerder. Die ga ik zo eevn kopen. Komt goed, ik heb goede moed en we waren vandaag allebei duidelijk minder moe. En ik heb haar vanochtend de hemel in geprezen dat ze zo lief wakker was geworden (ik ga het ook op belonen gooien :P )

[ Bericht 14% gewijzigd door Groofsken3 op 20-09-2010 11:16:42 ]
pi_86627750
Die tip van de lamp/tijdschakelaar hoorde ik laatst ook. Die kinderen stonden super vroeg op. en de afspraak was dat ze pas naar beneden mochten als het lampje aan ging.
pi_86627789
Die bos haar van Raf is gewoon asociaal! :(
Ik eis dat je mij een stuk geeft voor Fabian :P
  maandag 20 september 2010 @ 09:53:15 #235
313287 Groofsken3
pi_86627897
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:48 schreef amaranta het volgende:
Die bos haar van Raf is gewoon asociaal! :(
Ik eis dat je mij een stuk geeft voor Fabian :P
k zal het volgende keer als ik het bijknip voor je bewaren oké? :*
pi_86627988
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:53 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

k zal het volgende keer als ik het bijknip voor je bewaren oké? :*
Ga je er haar bijknippen :'(
Dan wordt het nog langer :'(
haha, ik plak het wel op fabian zn hoofd
pi_86628026
Pff ik heb net bijgelezen, maar mijn weekend was nogal zwaar door gezellige avonden en daardoor schandalig weinig slaap. Dus ben de helft alweer kwijt.

Schrok wel van het handje van Rienk! Zó sneu... wat zul je vreselijk geschrokken zijn Vlindur! :* Deed me denken aan een verhaal van mijn vader waar ik nog altijd kippenvel van krijg als hij het verteld; als klein jongentje heeft hij eens zijn koude handjes op de brandende houtkachel gelegd en die handjes zaten vastgeplakt. Dat is nog érg goed te zien aan zijn handen. Het is in dat opzicht maar goed dat je 'gewoon' cv hebt. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het nu ook knap pijnlijk is! en ik wist helemaal niet dat die moderne dingen zo heet konden worden dat je er brandlaren aan overhoudt!

Verder ben ik het écht even kwijt allemaal. Moet even ontbrakken eerst geloof ik.

Oh ja, Isabeau is ZO leuk momenteel! Ze was altijd al leuk, maar ze wordt echt steeds leuker! Dat zeg ik volgens mij iedere week, maar het is ook iedere week waar!
  maandag 20 september 2010 @ 10:03:56 #238
313287 Groofsken3
pi_86628108
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ga je er haar bijknippen :'(
Dan wordt het nog langer :'(
haha, ik plak het wel op fabian zn hoofd
Ik heb het al een keer bijgeknipt. Toen werd het korter :P .

Letterlijke muts.
  maandag 20 september 2010 @ 10:09:05 #239
265732 Keshet
pi_86628229
Emma heeft sinds een week een nieuwe favoriete knuffel, een geel Pino-ding.

Om Emma te stimuleren heb ik Pino een 30 centimeter bij haar vandaan gezet en Emma op haar buik gelegd. Ze kan Pino zien maar er net niet bij. Na wat verwoede pogingen om te tijgeren heeft Emma nu besloten Pino over te halen naar háár toe te komen door middel van vragen, schreeuwen, smeken, boos worden, staren, etc.

Ik lach me kapot. _O-

En nu ga ik Pino maar even naar Emma toebrengen. ;)
pi_86628286
Wacht maar. Straks ontdekt ze dat ze ook aan het lakentje/speelkussen etc kan trekken. Zo deed Eva dat.
Als Eva niet naar het speeltje kan, dan komt het speeltje maar naar Eva. En zo geschiedde dat ze alles naar haar toe trok.
pi_86628962
Groof _O-
Dan moet ik de man maar dumpen denk ik zo :+

Hier is het even weer wennen. TARA had een weekje vakantie en is nu weer weg. Leander en ik vinden het niet gezellig... Maar het ritme er even weer in is ook wel lekker :)

En ik báál! Ik had een thermometer besteld bij de apotheek. 2 weken geleden al. Voor NFP dus digitaal en met 2 cijfers achter de komma. Die dingen zijn ongeveer een tientje.
Kom ik daar vanmorgen: verkeerde binnengekregen, of ik deze wilde hebben. Analoog en gewoon met kwik en streepjes en 22 euro. Nee dus }:|

En... nog veel vervelender. Voeding voor Florian was niet binnen :X En ik had door vakantie+weekend donderdag besteld en wilde het vandaag halen en heb vanmorgen de bus leeggemaakt.
Nu importeren ze uit een andere apotheek, is hier wrs tegen 11:00/11:30. En Florian krijgt nú ongeveer honger :|W En ik moet dis zo met een peuter en een brullende baby naar de apotheek -O-
  maandag 20 september 2010 @ 10:45:47 #242
313287 Groofsken3
pi_86629059
Oh Free, kun je Flrian niet even vast wat anders geven. Wat fruit? of een boterham (van dat brood dat goed ging). Ik zou dan maar eevn van mijns chema afwiken hoor. :*
pi_86629096
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
heeft Emma nu besloten Pino over te halen naar háár toe te komen door middel van vragen, schreeuwen, smeken, boos worden, staren, etc.
haha :D vooral dat staren

quote:
Op maandag 20 september 2010 10:41 schreef freecell het volgende:
En... nog veel vervelender. Voeding voor Florian was niet binnen :X En ik had door vakantie+weekend donderdag besteld en wilde het vandaag halen en heb vanmorgen de bus leeggemaakt.
Nu importeren ze uit een andere apotheek, is hier wrs tegen 11:00/11:30. En Florian krijgt nú ongeveer honger :|W En ik moet dis zo met een peuter en een brullende baby naar de apotheek -O-
lekker dan :{
pi_86629575
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:45 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh Free, kun je Flrian niet even vast wat anders geven. Wat fruit? of een boterham (van dat brood dat goed ging). Ik zou dan maar eevn van mijns chema afwiken hoor. :*
Hij had al peer met extra rijstebloem gehad :+ Hij is moeilijk af te leiden van zijn fles. Maar het is gelukt, het was er om 11:00 stipt en Florian is nu tevreden aan het drinken.
pi_86630272
hellow; ik kan het echt niet meer echt volgen hier, ik lurk wel mee, maar lukt me de laatste tijd vaak niet om op iedereen netjes te reageren enzo. Sorry!
ff een poging voor de highlights:

jeeeeujjj voor Daan! wat wil jij ook snel zeg! *O*

Och arme Rienk en arme Vlindur; wat zal je geschrokken zijn en wat ee verdriet... gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met je mannetje. :* O+

Sorboo; wat fijn dat het met Isabeau de laatste tijd zo lekker loopt! O+ lekker samen genieten!

Emma en Pino :+ :o vraagt eigenlijk om foto's... :Y

Wolf gaat ook zelf staan!!! O+ O+ O+

Evie heeft het staan ook helemaal ontdekt en gaat nu de hele tijd tegen alles aan proberen te staan. Nog erg vermoeiend, maar zo leuk om te zien!
O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86630381
:* Voor Rienk zijn handje en ook een :* voor zijn geschrokken mama. !
pi_86630701
Mart vind brood echt lekker O+ Hij zit er echt van te smullen.
Ben hiermee maar eens gaan proberen omdat hij om 12u00 of 13u00 zijn fles gewoon weigerde.
Deze wilt hij rond 15u00. En om nu vanaf 10 uur tot 15u00 niets meer te eten ;)

Dus Mart is zelf weer overgestapt op 3 flessen. De grote knul.

Zijn schema is nu al sinds 3 dagen:
08u00 fles 210 met 7 scheppen kv
10u30 fruit
12u00 halve boterham of wat hij op kan
15u00 fles 180 met 6 scheppen kv
17u30 warm eten
19u00 fles 190 en 7 scheppen kv en 3 scheppen pyjama pap.

Vanmiddag gaat manlief met Mart naar het CB.
De afspraak was al gemaakt en ik kan niet. Maar goed, met mama of papa maakt ook niet uit.
Ben benieuwd wat hij weegt enzo.
  maandag 20 september 2010 @ 11:46:13 #248
265732 Keshet
pi_86630756
Evie staat! Wat goehoed! *O*

De foto is van vorige week maar het gaat om het idee.
Dit is Emma's 'En nóu luisteren!' blik:
pi_86630797
Oh, als ze zo kijkt zul je ook wel gaan luisteren :D
Wat grappig dat haar :) Punkie.
Knappe meid hoor!
  maandag 20 september 2010 @ 11:47:23 #250
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86630799
Rienk, wat ontzettend sneu! :X ;( dikke kus voor jou en je mama (en papa, die is vast ook egschrokken! :*

daan, gij snelle! :o doe normaal! je bent een baby! lig! op je rug! :P wel schattig op zich O+

ymme, vwb thee, er mag geen theïe in zitten. je kan dus bv rooibosthee doen, of st janskruid. daar staat met grote letters op "van nature theïne- en looizuurvrij". dan is het goed

free, dat is wel heel sneu dat florian zo'n last krijgt van kleine dingetjes ;( bij eli op de groep is ook een heel allergisch kindje, en daar letten ze supergoed op. ik had chipjes voor eli's verjaardag en dat kindje had dus zn eigen dingen, en toen hij iets van de grond opraapte, vloog de leidster hem zowat aan dat dat kindje toch ECHT niet van de grond mocht eten. pfff, dat ze zo goed moeten opletten steeds... maar ja, met een baby is dat nog moeilijker, lijkt me. maar mss gaat hij steeds minder reageren als hij verder allergeenvrij is?

emma, geweldig! _O-
je hoort haar bijna erbij grommen "hier komen!" :D
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_86630812
haha, ja, die blik :Y :D (je hoort haar zeggen: en nu kom je hier, ik tel tot 3)
pi_86630864
Oh en Mart vind water/roosvice echt niet stoer drinken uit een fles hoor.
Moet gewoon uit een bekertje. Samen met mama anders gaat er weinig in de mond. :D
pi_86630959
Haha Emma _O- Die blik is prachtig!

Mja, hij reageert echt op ini-mini dingen... En de beste manier om van een allergie af te komen is gewoon dat helemaal niet meer binnen te krijgen. Maar ook als Florian niet van de grond eet, maar op de crèche in de kerk met een speelgoedje van een ander kindje speelt en daaraan sabbelt dan is het vaak al mis.
pi_86631031
Lotte 1 jaar *O* *O* Gefeliciteerd Linda :* :*
pi_86631325
oh, is Lotte vandaag jarig?

gefeliciteerd Linda ^O^ met je kleine grote :*
pi_86631369
*O* Whoei! Lotje is één! *O*

Gefeliciteeeeeeerd!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_86631809
Wat gaat het weer snel hier... Zijn een druk weekendje bezig geweest, dus niet heel erg bijgelezen, doe wel een poging Trixxen:

Daan *O* wat goed joh! Je bent echt een snelle hoor!
Wolf *O* aan het staan!!! Goed hoor...
Rienkje, och manneke, dat moet flink zeer hebben gedaan. :*
Lotte 1 jaar *O*, van harte gefeliciteerd hoor!
Stef *O* beetje gaan stappen... supergoed!
Florian :* wat rot dat je weer last hebt van de exceem....
Isabeau *O* je bent echt leuk... hihi
Emma _O_ dat die pino niet gewoon effe naar je toe komt, ik word plaatsvervangend bang van die blik ;)
Leah *O* goed blijven staan! Gewoon vaker doen, dan krijg je vanzelf door dat dat ook best leuk is!
Groof :* voor je nacht, hopelijk komt S. weer snel in haar gewone patroon. En een *O* voor R. die benen blijkt te hebben!
Fabian :+ niet je mama buitensluiten met de knip op de voordeur he?!

zo... volgens mij heb ik een redelijke samenvatting zo :@
Hier gaat het prima, druk weekend gehad dus, trouwerij van mijn schoonzusje hier in NL (franse versie was in juli al) inclusief afsluitend etentje. Was erg gezellig, iedereen natuurlijk helemaal weg van Minke en die heeft op haar beurt weer lekker gespeeld met de andere kindjes/babytjes die er waren. En gisteren lekker de hele middag op de hockeyclub (manlief was weg, dus wat oud-teamgenootjes die tijdens mijn eigen wedstrijd wel heel graag wilden oppassen... ging ook prima). Maar daarna was de koek ook echt wel op bij Minke... resultaat: Doodmoe dus gisteravond... maar vanochtend was ze wel weer lekker vroeg wakker en is gezellig gaan spelen in bed na de fles in afwachting van een wakkere papa. Verder geen nieuwe truukjes maar wel heel veel babbels... kind klets me de oren van het hoofd (het liefst op 1 cm afstand van mijn oor heeeel hard gillend, hartstikke leuk }:| ).
pi_86631898
Dank jullie allemaal. Rienk ligt nu weer in bed, lijkt sneller moe te zijn. :? We hoeven pas woensdag op controle, ik moet 1 keer per dag zijn handje opnieuw in de zilverhuppeldepup zalf smeren met een steriel gaasje en het afdekken met een netje zodat het blijft zitten. Morgen mogen we gewoon zwemmen, gewoon zn handje en pols in een zakje doen en goed waterdicht maken *O* De blaren zijn nog steeds allemaal intact, terwijl hij soms toch kruipt. Tis ook wel frappant, nu kan hij ineens wél op één plek lief spelen _O- ;)

Lotte alweer 1!!!! Gefeliciteerd meid! *O* *O*
pi_86631919
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Lijnloos het volgende:
Verder geen nieuwe truukjes maar wel heel veel babbels... kind klets me de oren van het hoofd (het liefst op 1 cm afstand van mijn oor heeeel hard gillend, hartstikke leuk }:| ).
ja, leuk heh...dat gillen :X
pi_86636469
*O* *O* *O* voor Lotte *O* *O* *O*

Vertel Linda, hoe is/was jullie dag? Gefeliciteerd met je grote meid! Hoe voelt dat nou?
pi_86636519
Gillen doet Isabeau gelukkig niet, maar ze schreeuwt wel. Een soort oerkreten als ze iets leuk vindt..

RRRAAAAAAAHHH!!! En dan die mond met tanden wagenwijd open. Ik lach me elke keer weer een breuk.
pi_86638550
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:21 schreef lily het volgende:

[..]

ja, leuk heh...dat gillen :X
Ik vraag me ook weleens af of ze mijn zoon niet toevallig hebben verwisseld meteen meisje ofzo.
Hij gilt echt als een 'klein viswijfje' O+
pi_86638621
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:38 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vraag me ook weleens af of ze mijn zoon niet toevallig hebben verwisseld meteen meisje ofzo.
Hij gilt echt als een 'klein viswijfje' O+
amen
:+
pi_86638678
zullen we ze allemaal tegelijk in 1 kamer zetten?
pi_86638684
Fabian heeft vandaag 2 boterhammen op en nog melk toe. En hij gilt nog. maar hij moet nu echt gaan slapen.
Mijn vader zegt: ja hou je zelf vast want je gaat schudden; 'je hebt hem ondervoed'
Ik wist even niet of ik moest lachen, huilen of hem de toegang tot mijn huis weigeren.
Je hebt hem ondervoed. :') Maargoed, hij eet dus graag.
pi_86638726
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:41 schreef lily het volgende:
zullen we ze allemaal tegelijk in 1 kamer zetten?
Goed plan.
En dan binden we een persoon (die we niet nzo aardig vinden) op een stoel, en zetten we hem midden in de kamer.
pi_86638822
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Goed plan.
En dan binden we een persoon (die we niet nzo aardig vinden) op een stoel, en zetten we hem midden in de kamer.
Idee !

En ik snap je vader niet geloof ik :? Raar.
  maandag 20 september 2010 @ 16:26:21 #268
265732 Keshet
pi_86640367
Lotte van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O* *O* *O* w/

Fabian ondervoed? Omdat 'ie een keertje piept om eten? Ach ja. :)
pi_86640681
Lotteeeee *O* Gefeliciteerd *O*
Linda :* *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86640764
oeeeee ik ben nog op tijd om Linda en Lotte te feliciteren!!! alweer een jaar!!! *O* *O* *O*

haha Fabian houdt dus ook van eten :Y) heerlijk! (Evie ook ;))

aaaaah die foto van Emma is echt tof! die blik :+

mijn meisje viel vanmiddag heeel hard, met dr bekkie op tafel.. staan en dingen pakken gaat nog niet zo goed samen... :'( en toen was het huilen, met een bebloed mondje... zooo zielig.
gelukkig kon ik dr goed troosten door even lekker te laten drinken en te knuffelen... lekker dicht bij mama... O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86641428
Mart is terug van het CB. Het gaat echt super met hem.
10.2 kilo en 73 cm.

En hij is veels te snel met alles :D Ja er zit geen rem op. :)
pi_86641815
*O* w/ *O* Gefeliciteerd met je verjaardag Lotte!!!!!! *O* w/ *O*

Een hele fijne dag vandaag! Heb je mooie cadeautjes gekregen en een lekkere taart geplet?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86642403
gefeliciteerd linda en lotte :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 20 september 2010 @ 17:21:49 #274
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86642772
Rienkje, :* en Vlindur dat moet schrikken zijn geweest. Toevallig hadden lief en ik het er gisteren over. De verwarming is hier nog niet aangeweest, maar Alexa zit er wel regelmatig aan en heeft nog niet geleerd dat het heet kan zijn. Na jouw verhaal gaan we dat hier maar proberen duidelijk te maken... en de verwarming niet heel hoog zetten. Ik ben daar nu zo bang voor.

Lotte 1 jaar *O* \

Stef lekker aan het stappen!!!!

Florian :* voor het eczeem.... wat vervelend voor je jochie...

Isabeau! Tja, hahaahah... herkenbaar....
Leah prbeert ook al te gaan staan *O*

En die blik van Emma :o Je zou er zowaar bang van worden....

Mart weer goedgekeurd *O*

:* voor alle minder slapende mama's.......
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86643568
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:21 schreef Takkembah het volgende:
Rienkje, :* en Vlindur dat moet schrikken zijn geweest. Toevallig hadden lief en ik het er gisteren over. De verwarming is hier nog niet aangeweest, maar Alexa zit er wel regelmatig aan en heeft nog niet geleerd dat het heet kan zijn. Na jouw verhaal gaan we dat hier maar proberen duidelijk te maken... en de verwarming niet heel hoog zetten. Ik ben daar nu zo bang voor.
Ja, ik ben me ook rot geschrokken, maar nogmaals, de kachel stond *net* aan en was dus volop aan het stoken. We zijn beste koukleumen, maar heter dan normaal zetten we de kachel niet. Hij was alleen druk bezig warmte te stoken en juist toen ging Rienk bij de kachel omhoog. Weet ook zeker dat als het 10 minuten later was gebeurd de kachel alweer was afgekoeld. Maar we houden hem nu evengoed maar bij de kachel(s) vandaan. Klote dingen :(

En Evie met dr mond op de tafel, sneu is dat hè.. En ook al zie je het gebeuren, je bent altijd te laat :* :*
pi_86647220
Lotte jarig *O* *O* *O* Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!

Vlindur :*

Bah, Evie ook al geblesseerd -O-

Ik geloof dat ik nog maar even ga genieten van de immobiliteit van mijn kind :')

Ymme, wat een reus! Hannah was aan het begin van de maand 7,3 kilo en 66 cm :D
  maandag 20 september 2010 @ 19:28:53 #277
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86647685
Oh en Evie :'( even gemist....

Ook dat hebben we hier met Alexa gehad idd. Wat dat betreft is het inderdaad nog lekker octo, genieten van de immobiliteit van je kiddie ;)
Alexa en Seth zijn lief
pi_86647912
Lotte van harte gefeliciteerd *O*

Mart jij grote vent :D

Leah aan het staan woeiiii!

Keshet, wat is ze groot geworden!

Evie :{

Dyon heeft sinds afgelopen weekend gelukkig weer zn oude slaapritme terug na twee weken 's avonds en 's nachts spoken. Nu gewoon weer 1x wakker voor een fles.
Ik mocht vandaag weer werken na drie weken vakantie, dus gelukkig nog beetje uitgeslapen kunnen beginnen ;)
pi_86650093
Zo pffff.... wat veel weer geschreven als je zo 'n drukke dag hebt gehad zonder tijd om bij te lezen. Maar ik ben weer bij volgens mij :P

Na ja Amaranta, rare opmerking van je vader. Fabian ziet eruit als een gezonde hollands/spaanse jongen :) En nog ondeugend ook, deur opslot doen en cracker van eva oppeuzelen :D

Free, hoe is het nu met Florian? Is hij weer bijna de oude? Vervelend (understatement) dat hij zo heftig reageert.

Lekker Keshet, zo een beetje kunnen bijtanken. Hoop dat Emma die lijn voortzet :) En die foto :o gewéldig!! Emma en Pino, water en vuur :9

Hoop dat dat dé oplossing gaat zijn Groofsken, nachtlampje is er ééntje die ik ook ga onthouden voor 'later'. Lijkt me een goede en duidelijke afspraak voor op die leeftijd.

Sorbo, blij ei :D wat heerlijk dat je zo onwijs van Isabeau geniet en ze zo heerlijk leuk is momenteel.

Evie ook al lekker aan het staan *O* Als ze eenmaal beginnen, stopt het niet meer volgens mij. Daan kijkt ook overal rond om te zoeken naar objecten die hij kan 'beklimmen' O+ Maar wat sneu dat ze gevallen is. Gelukkig kon je haar snel troosten. :*

Ymme, wat fijn dat Mart weer is goedgekeurd. Flinke beer heb je 8-)

Lotte is 1 jaar *O* *O* *O* *O* Linda, gefeliciteerd met je meisje! Hoop dat jullie een fijne dag hebben.

Agossie, Minke helemaal uitgeteld. Heerlijk om te zien, zo tevreden in haar maxi cosi O+

Meimeltje, fijn dat Dyon zijn ritme weer terug heeft en jij nog even kon uitrusten voor je weer aan de slag moest.

Daan is om half 8 redelijk snel in slaap gevallen. Gaat wel wat lastiger als voorheen, hij huilt wel een paar minuutjes maar valt dan in slaap. Ik ga er zo maar achteraan want dan heb ik al wat slaap gehad mocht hij weer gaan spoken vannacht.
pi_86651818
Lotte gefeliciteerd!! *O* *O*

Evie, wat zielig! :* Die periode komt nu een beetje he BJ, het vallen en de blauwe plekker. Isa heeft ook al een builtje op haar hoofdje gehad.

Ik zag ook nog een uitgetelde Minke! O+ Lief meisje!

En gillende kindjes in 1 kamer? Kan Isa daar ook bij? Gillen is ook bij haar favoriet! :)

Verder gaat het een stuk beter met Isa! Ze was weer lekker vrolijk vanmiddag en heeft gespeeld zoals normaal, gelukkig! :)
pi_86652246
Hallo :W

Ik mis hier zoveel :o maar wou me toch nog even melden :) Het is hier zo gigantisch druk dat ik nu eindelijk nog eens tijd heb om hier even mee te lezen. Wat een leuke berichten allemaal. Een hoop jarigen die hier vertrokken zijn: gefeliciteerd allemaal :* en veel kindjes die opeens zoveel aan het veranderen zijn. Jullie klinken allemaal zo gelukkig O+
pi_86652509
Hey Leo, ik miste je al. Hoop dat bij jullie ook alles goed gaat!! Denk je wel een beetje aan jezelf?? Alles goed met Thomas? Eet hij inmiddels al wat groente? En hoe gaat het bij de onthaalmoeder? Heeft hij het naar zijn zin?
pi_86652816
Oh, met Thomas gaat alles heel goed :) :Y Beter dan met de mama alleszins ;)
Thomas eet al perfect zijn groenten en dan ook alles wat we hem voorschotelen :Y Ook zijn groentenpapje met vlees is :9 (althans, in zijn ogen :+ ) En zijn fruitpap begint ook al wat beter te gaan.
Hij is ook helemaal weg van zijn onthaalmoeder. Vanochtend zat hij al met een brede glimlach te spelen in zijn park toen ik nog aan het babbelen was met de onthaalmoeder. Mama? Welke mama? :? :D
De andere kindjes vinden hem ook heerlijk :) Er is altijd een heel ontvangscomitee als we toekomen en dan hoor je echt alleen maar "Thomas is daar :o Thomas is daar :D *O* " Het is ook wel grappig om te zien dat vanaf het moment dat Thomas in het park/box zit dat er direct 3 stoeltjes rond het park staan om hem heel goed te kunnen bekijken _O- Naar de andere baby's kijken ze eigenlijk niet zo erg om, maar, die wenen ook meestal.
  maandag 20 september 2010 @ 21:22:34 #284
265732 Keshet
pi_86653257
FIjn om te horen dat het met Thomas zo goed gaat Leonieke! O+
Een :* voor jou. Gewoon. Omdat het kan.
pi_86654329
Hey Leonieke :W

Heeft iemand hier ook een nachtkreuner? Hannah heeft sinds een week ofzo dat ze 's nachts een aantal keer een paar minuten ligt te kreunen terwijl ze slaapt. Soms wordt ze er wakker van en dan slaapt ze weer verder na een aai over haar bol en speentje. Het is zo'n raar geluid :?
pi_86655086
octopussy: wij! Het vervelende is hier alleen dat het soms wel overgaat in wakker worden en huilen en soms blijft het bij kreunen. Het vervelendste is als ie wel kreunt, niet wakker is en ook niet meer stopt. Ik denk maar dat ie droomt dan.
Jelle heeft zijn loopkar ontdekt! Juh hij racet door de kamer ineens.
pi_86656409
Allereerst: Linda en Lotte gefeliciteerd! Alweer een heel jaar!

en nu ga ik even kijken hoe ik hier een filmpje neer kan zetten...

[ Bericht 54% gewijzigd door mefke79 op 20-09-2010 22:29:22 (zo dus) ]
pi_86656760
Een kreunfilpmje van Driekus?

Pas je op dat je niet de verkeerde plaatst? :P
pi_86656855
Ssserpente, foei!
pi_86656899
Ik wilde je alleen behoeden voor een blamage...
  maandag 20 september 2010 @ 22:39:52 #291
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86657434
Goedenavond!

Ik heb niet alles bijgelezen, beetje ziek geweest de afgelopen dagen........kuch, hoest, snotterdesnotter....
Ik zie hierboven dat een felicitatie voor Linda en Lotte op z'n plaats is, dus bij deze Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaa gefeliciteerd!! *O*

En een :* voor alle gewonde kindjes! Bultjes, blaren enz. wat ik zo hier en daar vluchtig heb gelezen.
En ook een :* voor alle geschrokken mama's (en papa's natuurlijk ook!)

Ook een woehoew voor alle kindjes die weer iets nieuws hebben geleerd! *O* _O_ Lopen/staan/zwaaien/klappen/buikschuiven/rollen en alle andere dingen die ik vergeten ben! ^O^

Tirza kan nu echt zwaaien! :W Zo'n 2 weken geleden deed ze het ineens, maar toen leek het nog meer toeval, maar nu zwaait ze echt als iemand weggaat of als je zegt: zwaai maar, dag dag! O+
We zijn afgelopen vrijdag weer eens naar het CB geweest. Ze is nu bijna 8 maanden, 71 cm en 7745 gram. Ook heeft ze gelijk ff een demonstratie gegeven van wat ze intussen allemaal kan! Van zitten naar kruipen, optrekken aan papa's broekspijp en toen vroeg de verpleegkundige verbaasd: zometeen ga je zeker ook nog vertellen dat ze ook al aan de hand loopt?! :? Ehm......ja. :@ :Y ...Dus zette Tirza ook nog een paar pasjes om het verhaal compleet te maken.
Papa en mama glunderen van trots natuurlijk en Tirza helemaal!! O+ O+
(Sorry voor stukje egopost,moest het toch ff kwijt!)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  maandag 20 september 2010 @ 23:14:25 #292
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86658922
Lieve meiden, ik kom vanuit bed even een dikke :* brengen voor jullie allemaal en heel hard *O* *O* *O* doen voor Lotte en Linda! Gefeliciteerd!! *O* Ik ben benieuwd hoe het was vandaag en hoop dat het leuk en blij was O+

Hiero alles k, er staat weer een tandje op doorbreken dus de nachten zijn onrustig.. Maar verder is onze kleine sloopkogel één brok vrolijkheid en energie O+ En hij ontdekt elke dag wel iets nieuws.. Vandaag was dat dat hij in de bak van zijn loopkar kan zitten en dan vooruitgeduwd kan worden door papa :D Géén gezicht, maar ZO schattig..

En dan nu een sweet dreams voor allen, morgen weer fijn werken. Later!
3!
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:28:10 #293
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86663915
Wat heerlijk om te lezen over kindjes die stappen, zwaaien, energiek zijn enne... kreunen :P :D

Alexa heeft sinds eergisteren opeens 'door' hoe bepaalde activiteiten werken. Dus als ik zeg we gaan pakt ze haar jas, bij we gaan eten loopt ze richting kinderstoel, en gisterenavond pakte ze haar knuffel en slaapzak en ging bij de gangdeur staan schreeuwen. Ok'e, je wilde naar bed :')

I love her O+ O+ O+ heerlijk die interactie.

En nu c_/
Alexa en Seth zijn lief
pi_86664306
Haha die Alexa, wel lekker duidelijk! _O-

Wat heeft Tirza een knappe show gegeven! Wat kun je je dat trots voelen hè Elmo?

Verder GOEDEMORGEN ALLEMAAL :D

Ik heb gisteren zo gelachen om Isabeau (what else is new?). B. had me samen met haar uit LWD gehaald en toen we thuiskwamen wees ze naar een schilderij dat in onze hal hangt. Er staat een koe op, maar niet bijster herkenbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze begon te roepen BOE BOE BOE! Dat heb ik haar dus echt niet geleerd en B. ook niet. Vervolgens kroop ze naar haar little people boerderij en ze pakte feiloos de koe en riep weer boe boe :o O+
Misschien iets wat ze op het KDV heeft geleerd.. Ik vond het knap!
Sowieso, volgens mij ligt haar focus momenteel heel erg op taalontwikkeling, want het lijkt wel of ze er elke week weer een paar woordjes bijleert. Ze zegt nu papa, mama, poes, poesje, poetse poetse, boe, opa, baby... ik kan bijna niet geloven dat ze al zo groot wordt, maar ik vind het zó mooi!

Pff...als ik nog iets trotser wordt schoppen jullie me het topic uit :P
pi_86664392
Wow Tirza is ook een snelle :D
Driekus aan de wandel O+ zo schattig!
Wat is Alexa een slimmerd! Niels doet dat nog niet hoor, alhoewel hij wel precies weet wat "wil je bij mama drinken" betekend :Y)
Stef leuk is dat he, Niels vindt het ook fantastisch, maar die moet je er wel zelf inzetten.
Hier nog zo'n enorme gillerd. Vooral als ik aan het stofzuigen ben gaat het volume vol open, want stel je voor dat je mama je neit hoort 8)7

Pff, wat hier gisteravond aan de hand was? Niels wilde niet slapen en bleef maar krijsen, uiteindelijk viel hij om half 10 toch in slaap. Maar om half 1 werd hij weer wakker en was totaal onbereikbaar aan het krijsen, net als de eerste maanden :{ Ik vermoed dat hij weer last van een tandje had, na een pcm, boekje lezen, dentinox en drinken ging hij gelukkig na een aantal troostsessies weer slapen. Hij is nu wel een beetje verkouden aan het worden, maar dat zal toch geen reden zijn om onbedaarlijk te gaan krijsen :?
pi_86664502
Misschien word Niels ziek en voelt hij dit nu. Of puur en alleen de tanden.
Konden ze af en toe alleen maar even zeggen wat er aan de hand is. Dat zou wel erg gemakkelijk zijn :D

Van het CB mogen we fietsen met Mart. Omdat hij gewoon echt al stevig zit.Maar voor mijn gevoel wacht ik hier nog even 2 á 3 weken mee. Morgen komt de fietsstoel binnen. Deze gaat dan al wel vast bevestigd worden op mijn fiets. Kan ik alvast wennen aan het opstappen en afstappen. Geen idee hoe ik dat allemaal ga flikken haha.
pi_86664653
Wat knap van Isabeau! Ik vind het trouwes best een herkenbare koe :+ Als kinderen een teckel en een sint-bernard allebei HOND noemen, is dit zeker een koe ;)

En loepnde en staande kinderen :o Ver van mijn bed show nog :)

Ymme, zelfs met twee kinderen is op en afstappen goed te doen, ben je zó aangewend :)

Arm Nielsje (en arme jullie, slaap is lekker ;) )

Florian lijkt weer ok :) Ook wel handig, want we moeten zo naar het CB :)
pi_86664670
Hellow!

Haha, die Tirza, knap hoor! *O*

Trix, balen van die tandjes, zeg! Maar wat schattig dat ie in die loopkar ging zitten! Dat is eigenlijk wel filmpjeswaardig, toch? O-)

Leuk hè, Takkambah, die interactie? Ik had het er gister toevallig nog met een collega over, dat ik Lente steeds leuker ga vinden naarmate ze ouder wordt, juist vanwege de interactie. Toen ze nog kleiner was vond ik ‘r ook heel lief, hoor, maar ik ben geloof ik niet zo’n echte baby’tjesmama.

Wauw, Isabeau! :o Ik sta er elke keer weer van te kijken hoeveel woordjes ze al kan, Sorbo. Echt ongelooflijk!

Aaaah, arme Niels. Misschien heeft ie wel last van z’n oor, Twink. Gaat vaak samen met verkoudheid.

Lente is gister weer goedgekeurd en heeft d'r prikjes gehad (de herhaling van de laatste vaccinatie). Maakte ik me eerst nog een beetje zorgen om d'r groei, vooral omdat ze niet zo'n grote eter is, dat is weer helemaal bijgetrokken!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 21-09-2010 09:23:45 ]
pi_86664711
Oh ik lees overwegend goede verhalen *O* maar wat sneu voor Niels dat hij zo moest huilen. Hopenlijk is het inderdaad een tandje en is het van zeer tijdelijke aard.

Daan heeft vannacht gelukkig weer als een roosje geslapen. Echt geen idee wat het nou was gisteren, maar gelukkig herhaalde het zich niet vannacht. Daan brabbelt/kreunt ook in zijn slaap. Soms wordt hij er zelf wakker van en is een speentje nodig om weer in slaap te komen, soms slaapt hij ook gewoon door of zelf weer in.

Ymme, succes met oefenen met het fietsstoeltje. Spannend hoor!

Mooie curves Ssserpente!! Fijn dat het weer helemaal is bijgetrokken.

Free, succes op het CB en gelukkig voelt Florian zich weer beter.

Oh .. effe spammen ;) Hij is er weer:
Het grote Secret Santa animo peil topic 2010
pi_86664771
Mooie curves! :D ze bestaan! Kindjes die de curve volgen O+
pi_86664833
ben er weer :)
boel zieke kindjes hier ook al.

ik constateer hier een megagroot verschil tussen ravi en selene! selene kan niet goed tegen drukte. die is net vannacht pas neergeklomen van de drukte en slaapt weer. ravi ging zaterdag letterlijk van schoot naar schoot en..... kan daar gewoon tegen. vindtie leuk! eerlijk waar geen dol mee gehad. toen de mensen weg waren ging hij gewoon lekker slapen (dit itt zn zus dus ;( ) en ik heb er niks bijzonders aan gemerkt sindsdien! ventje vindt al die aandacht megagaaf. ik zweer het je, ik kan hem bij iedereen in diens handen duwen (hier, hou eens vast!) en hij vindt het leuk.

ben ik niet gewend :o
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')