Ze gaat niet staan hoor. Ze doet nog helemaal niets uit zichzelf. Maar eerder trok ze haar beentjes op als ik haar neer wilde zetten en nu dus niet meer.quote:Op maandag 20 september 2010 08:28 schreef happyme28 het volgende:
Leah wat goed!! Zo maar gaan staan![]()
Nee, dat snap ik natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2010 08:31 schreef amaranta het volgende:
Vervelend Lily dat de studiedag op jouw werkdag valt. Ik kan alleen maar zeggen dat de scholen ze altijd proberen gunstig in te plannen, maar helaas is het niet voor elke ouder even gunstig.
Hier hetzelfdequote:Op maandag 20 september 2010 08:48 schreef lily het volgende:
Daan toch, Ieder uur wakker worden..![]()
[..]
Ze gaat niet staan hoor. Ze doet nog helemaal niets uit zichzelf. Maar eerder trok ze haar beentjes op als ik haar neer wilde zetten en nu dus niet meer.
Ik had haar dus in de hoek van de bank neergezet en toen bleef ze (hangend tegen de achterkant) staan![]()
zo dus
denk jequote:Op maandag 20 september 2010 09:11 schreef freecell het volgende:
En ze gaat heus vanuit zichzelf dingen doen op een gegeven moment
Dat is meestal zo inderdaad. Mijn nichtje ook met ruim 1,5 jaar en gelijk keurig netjes lopen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:13 schreef lily het volgende:
Oudste deed helemaal niets, twee jaar lang. Ja, billenschuiven. Nooit gerold en nooit gekropen. Ging staan met 25 maanden en liep toen weg![]()
Middelste hetzelfde liedje alleen met 19 maanden (ook nooit gerold en nooit gekropen).
oh, ik vind het prima hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 09:19 schreef freecell het volgende:
Maar vind jij het niet ergens makkelijk dan? Toen Leander zou oud was als Florian nu, tijgerde hij het hele huis door en gooide alles om en at bloempotten leeg enzo..
Nee, zeker niet. Ieder kind heeft zijn eigen ontwikkeling. Lijkt mij best belangrijk om daar in mee te gaan verder..quote:Op maandag 20 september 2010 09:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik vrees dat als Daan zo snel gaat lopen, dat hij om de haveklap zal vallen (dat is wat je vaak leest) dus heel hard sta ik er niet om te juichen. Maar tegenhouden kun je het ook niet. Als hij er niet aan toe is, doet hij het niet lijkt me.
Wat heerlijk zegquote:Op maandag 20 september 2010 09:23 schreef Keshet het volgende:
Emma heeft vannacht voor het eerst in een week weer doorgeslapen en ik dus ook. Energiek wakker worden is zo lekker.
k zal het volgende keer als ik het bijknip voor je bewaren oké?quote:Op maandag 20 september 2010 09:48 schreef amaranta het volgende:
Die bos haar van Raf is gewoon asociaal!
Ik eis dat je mij een stuk geeft voor Fabian
Ga je er haar bijknippenquote:Op maandag 20 september 2010 09:53 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
k zal het volgende keer als ik het bijknip voor je bewaren oké?
Ik heb het al een keer bijgeknipt. Toen werd het korterquote:Op maandag 20 september 2010 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je er haar bijknippen
Dan wordt het nog langer
haha, ik plak het wel op fabian zn hoofd
hahaquote:Op maandag 20 september 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
heeft Emma nu besloten Pino over te halen naar háár toe te komen door middel van vragen, schreeuwen, smeken, boos worden, staren, etc.
lekker danquote:Op maandag 20 september 2010 10:41 schreef freecell het volgende:
En... nog veel vervelender. Voeding voor Florian was niet binnenEn ik had door vakantie+weekend donderdag besteld en wilde het vandaag halen en heb vanmorgen de bus leeggemaakt.
Nu importeren ze uit een andere apotheek, is hier wrs tegen 11:00/11:30. En Florian krijgt nú ongeveer hongerEn ik moet dis zo met een peuter en een brullende baby naar de apotheek
Hij had al peer met extra rijstebloem gehadquote:Op maandag 20 september 2010 10:45 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh Free, kun je Flrian niet even vast wat anders geven. Wat fruit? of een boterham (van dat brood dat goed ging). Ik zou dan maar eevn van mijns chema afwiken hoor.
ja, leuk heh...dat gillenquote:Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Lijnloos het volgende:
Verder geen nieuwe truukjes maar wel heel veel babbels... kind klets me de oren van het hoofd (het liefst op 1 cm afstand van mijn oor heeeel hard gillend, hartstikke leuk).
Ik vraag me ook weleens af of ze mijn zoon niet toevallig hebben verwisseld meteen meisje ofzo.quote:
amenquote:Op maandag 20 september 2010 15:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vraag me ook weleens af of ze mijn zoon niet toevallig hebben verwisseld meteen meisje ofzo.
Hij gilt echt als een 'klein viswijfje'
Goed plan.quote:Op maandag 20 september 2010 15:41 schreef lily het volgende:
zullen we ze allemaal tegelijk in 1 kamer zetten?
Idee !quote:Op maandag 20 september 2010 15:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goed plan.
En dan binden we een persoon (die we niet nzo aardig vinden) op een stoel, en zetten we hem midden in de kamer.
Ja, ik ben me ook rot geschrokken, maar nogmaals, de kachel stond *net* aan en was dus volop aan het stoken. We zijn beste koukleumen, maar heter dan normaal zetten we de kachel niet. Hij was alleen druk bezig warmte te stoken en juist toen ging Rienk bij de kachel omhoog. Weet ook zeker dat als het 10 minuten later was gebeurd de kachel alweer was afgekoeld. Maar we houden hem nu evengoed maar bij de kachel(s) vandaan. Klote dingenquote:Op maandag 20 september 2010 17:21 schreef Takkembah het volgende:
Rienkje,en Vlindur dat moet schrikken zijn geweest. Toevallig hadden lief en ik het er gisteren over. De verwarming is hier nog niet aangeweest, maar Alexa zit er wel regelmatig aan en heeft nog niet geleerd dat het heet kan zijn. Na jouw verhaal gaan we dat hier maar proberen duidelijk te maken... en de verwarming niet heel hoog zetten. Ik ben daar nu zo bang voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze begon te roepen BOE BOE BOE! Dat heb ik haar dus echt niet geleerd en B. ook niet. Vervolgens kroop ze naar haar little people boerderij en ze pakte feiloos de koe en riep weer boe boe![]()
![]()
Misschien iets wat ze op het KDV heeft geleerd.. Ik vond het knap!
Sowieso, volgens mij ligt haar focus momenteel heel erg op taalontwikkeling, want het lijkt wel of ze er elke week weer een paar woordjes bijleert. Ze zegt nu papa, mama, poes, poesje, poetse poetse, boe, opa, baby... ik kan bijna niet geloven dat ze al zo groot wordt, maar ik vind het zó mooi!
Pff...als ik nog iets trotser wordt schoppen jullie me het topic uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |