abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86627200
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:13 schreef lily het volgende:
Oudste deed helemaal niets, twee jaar lang. Ja, billenschuiven. Nooit gerold en nooit gekropen. Ging staan met 25 maanden en liep toen weg :?
Middelste hetzelfde liedje alleen met 19 maanden (ook nooit gerold en nooit gekropen).
Dat is meestal zo inderdaad. Mijn nichtje ook met ruim 1,5 jaar en gelijk keurig netjes lopen.

Ik vrees dat als Daan zo snel gaat lopen, dat hij om de haveklap zal vallen (dat is wat je vaak leest) dus heel hard sta ik er niet om te juichen. Maar tegenhouden kun je het ook niet. Als hij er niet aan toe is, doet hij het niet lijkt me.

En wat een schetige foto van Leah O+
  maandag 20 september 2010 @ 09:23:54 #227
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86627231
Als de trend zich doorzet dan loopt Leah dus met 13 maanden! ^O^
Ik vind die foto echt prachtig Lily!

Vlindur, fijn dat Rienk er niet te veel last van lijkt te hebben!

Daan jongen, was je vannacht zo druk met het verwerken van je nieuwe mobiliteit dat je elk uur wakker moest worden?

Groof, hoe is het vannacht gegaan?

NU: Hoe gaat het met Isa? Heeft ze er nog zo'n last van?

Takkembah, hoe gaat het met Alexa en de bult? Ik vond het er best vrij heftig uitzien!

Emma heeft vannacht voor het eerst in een week weer doorgeslapen en ik dus ook. Energiek wakker worden is zo lekker. O+
A grand adventure has begun.
pi_86627275
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:19 schreef freecell het volgende:
Maar vind jij het niet ergens makkelijk dan? Toen Leander zou oud was als Florian nu, tijgerde hij het hele huis door en gooide alles om en at bloempotten leeg enzo..
oh, ik vind het prima hoor.

Dat wat jij beschrijft ken ik inderdaad niet (alles omgooien enzo). Hoewel ze op een gegeven moment met billenschuiven retesnel overal kwamen (maar dus wel op lage hoogte)
pi_86627320
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik vrees dat als Daan zo snel gaat lopen, dat hij om de haveklap zal vallen (dat is wat je vaak leest) dus heel hard sta ik er niet om te juichen. Maar tegenhouden kun je het ook niet. Als hij er niet aan toe is, doet hij het niet lijkt me.
Nee, zeker niet. Ieder kind heeft zijn eigen ontwikkeling. Lijkt mij best belangrijk om daar in mee te gaan verder..
pi_86627397
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:23 schreef Keshet het volgende:
Emma heeft vannacht voor het eerst in een week weer doorgeslapen en ik dus ook. Energiek wakker worden is zo lekker. O+
Wat heerlijk zeg :)

Ik slaap verder prima, iedere nacht, maar toch ben ik bijna altijd moe. Ik begin me er een beetje zorgen over te maken.
Zijn het nog de hormonen (Leah is bijna 9 maanden dus het moet nu toch een beetje klaar zijn met ontzwangeren)? Is het gewoon het dagelijks leven (gezin met 3 kinderen en werken)?
Of ... ja..iets anders...

oh, en wat een lieve reacties op de foto :) (die ik verder helemaal niet zo bijzonder vind)
pi_86627466
Ik denk het gezinsleven. Ik ben ook constant moe.
  maandag 20 september 2010 @ 09:43:17 #232
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86627689
Het hebben van een man denk ik. Als de kidnjes hier goed slapen voel ik me overdag prima en fit. Het moet dus haast wel aan de man liggen :P .

Vannacht ging redelijk. Twee keer wakker (1.30 en 4.00uur ongeveer), twee keer met één bezoekje opgelost (en bewust niet nog even geknuffeld). Vanochtend om 6.30 uur wakker en gewoon lekker gaan kletsen. Bij babies zeggen ze toch ook wel 'geen contact' maken, alleen laten zien dat je er wel bent? Dat wordt mijn strategie voor de komende week en een tijdschakelaar, zodat er een klein lampje aangaat om 6.30uur zodat ze weet dat het dan dag is en niet eerder. Die ga ik zo eevn kopen. Komt goed, ik heb goede moed en we waren vandaag allebei duidelijk minder moe. En ik heb haar vanochtend de hemel in geprezen dat ze zo lief wakker was geworden (ik ga het ook op belonen gooien :P )

[ Bericht 14% gewijzigd door Groofsken3 op 20-09-2010 11:16:42 ]
pi_86627750
Die tip van de lamp/tijdschakelaar hoorde ik laatst ook. Die kinderen stonden super vroeg op. en de afspraak was dat ze pas naar beneden mochten als het lampje aan ging.
pi_86627789
Die bos haar van Raf is gewoon asociaal! :(
Ik eis dat je mij een stuk geeft voor Fabian :P
  maandag 20 september 2010 @ 09:53:15 #235
313287 Groofsken3
pi_86627897
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:48 schreef amaranta het volgende:
Die bos haar van Raf is gewoon asociaal! :(
Ik eis dat je mij een stuk geeft voor Fabian :P
k zal het volgende keer als ik het bijknip voor je bewaren oké? :*
pi_86627988
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:53 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

k zal het volgende keer als ik het bijknip voor je bewaren oké? :*
Ga je er haar bijknippen :'(
Dan wordt het nog langer :'(
haha, ik plak het wel op fabian zn hoofd
pi_86628026
Pff ik heb net bijgelezen, maar mijn weekend was nogal zwaar door gezellige avonden en daardoor schandalig weinig slaap. Dus ben de helft alweer kwijt.

Schrok wel van het handje van Rienk! Zó sneu... wat zul je vreselijk geschrokken zijn Vlindur! :* Deed me denken aan een verhaal van mijn vader waar ik nog altijd kippenvel van krijg als hij het verteld; als klein jongentje heeft hij eens zijn koude handjes op de brandende houtkachel gelegd en die handjes zaten vastgeplakt. Dat is nog érg goed te zien aan zijn handen. Het is in dat opzicht maar goed dat je 'gewoon' cv hebt. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het nu ook knap pijnlijk is! en ik wist helemaal niet dat die moderne dingen zo heet konden worden dat je er brandlaren aan overhoudt!

Verder ben ik het écht even kwijt allemaal. Moet even ontbrakken eerst geloof ik.

Oh ja, Isabeau is ZO leuk momenteel! Ze was altijd al leuk, maar ze wordt echt steeds leuker! Dat zeg ik volgens mij iedere week, maar het is ook iedere week waar!
  maandag 20 september 2010 @ 10:03:56 #238
313287 Groofsken3
pi_86628108
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ga je er haar bijknippen :'(
Dan wordt het nog langer :'(
haha, ik plak het wel op fabian zn hoofd
Ik heb het al een keer bijgeknipt. Toen werd het korter :P .

Letterlijke muts.
  maandag 20 september 2010 @ 10:09:05 #239
265732 Keshet
pi_86628229
Emma heeft sinds een week een nieuwe favoriete knuffel, een geel Pino-ding.

Om Emma te stimuleren heb ik Pino een 30 centimeter bij haar vandaan gezet en Emma op haar buik gelegd. Ze kan Pino zien maar er net niet bij. Na wat verwoede pogingen om te tijgeren heeft Emma nu besloten Pino over te halen naar háár toe te komen door middel van vragen, schreeuwen, smeken, boos worden, staren, etc.

Ik lach me kapot. _O-

En nu ga ik Pino maar even naar Emma toebrengen. ;)
pi_86628286
Wacht maar. Straks ontdekt ze dat ze ook aan het lakentje/speelkussen etc kan trekken. Zo deed Eva dat.
Als Eva niet naar het speeltje kan, dan komt het speeltje maar naar Eva. En zo geschiedde dat ze alles naar haar toe trok.
pi_86628962
Groof _O-
Dan moet ik de man maar dumpen denk ik zo :+

Hier is het even weer wennen. TARA had een weekje vakantie en is nu weer weg. Leander en ik vinden het niet gezellig... Maar het ritme er even weer in is ook wel lekker :)

En ik báál! Ik had een thermometer besteld bij de apotheek. 2 weken geleden al. Voor NFP dus digitaal en met 2 cijfers achter de komma. Die dingen zijn ongeveer een tientje.
Kom ik daar vanmorgen: verkeerde binnengekregen, of ik deze wilde hebben. Analoog en gewoon met kwik en streepjes en 22 euro. Nee dus }:|

En... nog veel vervelender. Voeding voor Florian was niet binnen :X En ik had door vakantie+weekend donderdag besteld en wilde het vandaag halen en heb vanmorgen de bus leeggemaakt.
Nu importeren ze uit een andere apotheek, is hier wrs tegen 11:00/11:30. En Florian krijgt nú ongeveer honger :|W En ik moet dis zo met een peuter en een brullende baby naar de apotheek -O-
  maandag 20 september 2010 @ 10:45:47 #242
313287 Groofsken3
pi_86629059
Oh Free, kun je Flrian niet even vast wat anders geven. Wat fruit? of een boterham (van dat brood dat goed ging). Ik zou dan maar eevn van mijns chema afwiken hoor. :*
pi_86629096
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
heeft Emma nu besloten Pino over te halen naar háár toe te komen door middel van vragen, schreeuwen, smeken, boos worden, staren, etc.
haha :D vooral dat staren

quote:
Op maandag 20 september 2010 10:41 schreef freecell het volgende:
En... nog veel vervelender. Voeding voor Florian was niet binnen :X En ik had door vakantie+weekend donderdag besteld en wilde het vandaag halen en heb vanmorgen de bus leeggemaakt.
Nu importeren ze uit een andere apotheek, is hier wrs tegen 11:00/11:30. En Florian krijgt nú ongeveer honger :|W En ik moet dis zo met een peuter en een brullende baby naar de apotheek -O-
lekker dan :{
pi_86629575
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:45 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh Free, kun je Flrian niet even vast wat anders geven. Wat fruit? of een boterham (van dat brood dat goed ging). Ik zou dan maar eevn van mijns chema afwiken hoor. :*
Hij had al peer met extra rijstebloem gehad :+ Hij is moeilijk af te leiden van zijn fles. Maar het is gelukt, het was er om 11:00 stipt en Florian is nu tevreden aan het drinken.
pi_86630272
hellow; ik kan het echt niet meer echt volgen hier, ik lurk wel mee, maar lukt me de laatste tijd vaak niet om op iedereen netjes te reageren enzo. Sorry!
ff een poging voor de highlights:

jeeeeujjj voor Daan! wat wil jij ook snel zeg! *O*

Och arme Rienk en arme Vlindur; wat zal je geschrokken zijn en wat ee verdriet... gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met je mannetje. :* O+

Sorboo; wat fijn dat het met Isabeau de laatste tijd zo lekker loopt! O+ lekker samen genieten!

Emma en Pino :+ :o vraagt eigenlijk om foto's... :Y

Wolf gaat ook zelf staan!!! O+ O+ O+

Evie heeft het staan ook helemaal ontdekt en gaat nu de hele tijd tegen alles aan proberen te staan. Nog erg vermoeiend, maar zo leuk om te zien!
O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86630381
:* Voor Rienk zijn handje en ook een :* voor zijn geschrokken mama. !
pi_86630701
Mart vind brood echt lekker O+ Hij zit er echt van te smullen.
Ben hiermee maar eens gaan proberen omdat hij om 12u00 of 13u00 zijn fles gewoon weigerde.
Deze wilt hij rond 15u00. En om nu vanaf 10 uur tot 15u00 niets meer te eten ;)

Dus Mart is zelf weer overgestapt op 3 flessen. De grote knul.

Zijn schema is nu al sinds 3 dagen:
08u00 fles 210 met 7 scheppen kv
10u30 fruit
12u00 halve boterham of wat hij op kan
15u00 fles 180 met 6 scheppen kv
17u30 warm eten
19u00 fles 190 en 7 scheppen kv en 3 scheppen pyjama pap.

Vanmiddag gaat manlief met Mart naar het CB.
De afspraak was al gemaakt en ik kan niet. Maar goed, met mama of papa maakt ook niet uit.
Ben benieuwd wat hij weegt enzo.
  maandag 20 september 2010 @ 11:46:13 #248
265732 Keshet
pi_86630756
Evie staat! Wat goehoed! *O*

De foto is van vorige week maar het gaat om het idee.
Dit is Emma's 'En nóu luisteren!' blik:
pi_86630797
Oh, als ze zo kijkt zul je ook wel gaan luisteren :D
Wat grappig dat haar :) Punkie.
Knappe meid hoor!
  maandag 20 september 2010 @ 11:47:23 #250
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86630799
Rienk, wat ontzettend sneu! :X ;( dikke kus voor jou en je mama (en papa, die is vast ook egschrokken! :*

daan, gij snelle! :o doe normaal! je bent een baby! lig! op je rug! :P wel schattig op zich O+

ymme, vwb thee, er mag geen theïe in zitten. je kan dus bv rooibosthee doen, of st janskruid. daar staat met grote letters op "van nature theïne- en looizuurvrij". dan is het goed

free, dat is wel heel sneu dat florian zo'n last krijgt van kleine dingetjes ;( bij eli op de groep is ook een heel allergisch kindje, en daar letten ze supergoed op. ik had chipjes voor eli's verjaardag en dat kindje had dus zn eigen dingen, en toen hij iets van de grond opraapte, vloog de leidster hem zowat aan dat dat kindje toch ECHT niet van de grond mocht eten. pfff, dat ze zo goed moeten opletten steeds... maar ja, met een baby is dat nog moeilijker, lijkt me. maar mss gaat hij steeds minder reageren als hij verder allergeenvrij is?

emma, geweldig! _O-
je hoort haar bijna erbij grommen "hier komen!" :D
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')