Voor een keertje niet erg toch een pannekoek. Ik ben bij de tweede sowieso wel makkelijker daarin. Dyon al vorige week zijn eerste patatje (1 patatjequote:Op zondag 19 september 2010 17:18 schreef Poppejans het volgende:
Zou ik Wolf van ruim 9 mnd een pannekoek kunnen geven (van gewone halvolle melk) denken jullie? Hij eet ook gewoon kwark en yoghurt dus is niet allergisch v koemelk of wat dan ook.
Morgen eten we pannekoeken hier*terug rent naar soep die bijna overkookt*
Wolfquote:Op zondag 19 september 2010 19:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik mis gewoon net een paar seconde geleden dat Wolf zich geheel zelf optrekt![]()
omdat ik hier aan het lezen ben.
Daanvolgens mij heeft Wolf het van je afgekeken
Wat verwoord je dat hilarischquote:Op zondag 19 september 2010 19:56 schreef Groofsken3 het volgende:
Wolf, wat knap zeg![]()
. De mijne begint eindelijk te voelen dat er überhaupt benen aan zijn lijf zitten waar hij spanning op kan zetten.
![]()
Ze wordt huilend wakker of roept paniekerig 'mama'. En dan is het meestal zoiets als een deken die ingestopt moet worden of een knuffel die kwijt is. En 's ochtends vroeg (4uur) wil ze de lamp aan en is ze bijna niet te overtuigen van het feit dat het nog nacht is en dat iedereen nog slaapt. Als ik haar zover krijg dat ze weer gaat slapen slaapt ze zo nog tot 6.30uur, dus het is volgens mij niet dat ze niet moe genoeg is ofzo.quote:Op zondag 19 september 2010 20:09 schreef Ssserpente het volgende:
Goed zo, Wolf, grote vent!
Pfoe, lastig Groof. Hoe gaat het dan precies? Wordt ze huilend wakker? Wat zegt ze zelf dat er aan de hand is?
2 jaar?! Ik heb op een KDV verblijf gewerkt (al wel jaren geleden hoor) en daar gaven we het gewoon vanaf 6 mnd op een boterhammetje.quote:Op zondag 19 september 2010 20:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Ben me ook maar eens gaan inlezen wat op welke leeftijd gegeten mag worden.
Pindakaas, vanaf 2 jaar. Oeps!Is het enge op dit moment waarbij de hele boterham erin gaat.
Ja precies, ik zie mezelf ook eigenlijk niet haar geroep negeren. En een 5-10-15minutenmethode zou ook nergens op slaan, want na één keer troosten is het 's nachts eigenlijk steeds goed. Omdat ik dus drie keer even kort nodig was hebben we het denk ik zolang volgehouden zonder echt moe te worden. Alleen de ochtenden waren soms echt lastig. Maar ineens breekt het dan toch op.quote:Op zondag 19 september 2010 20:31 schreef Ssserpente het volgende:
Moeilijk, Groof. Misschien droomt ze eng, maar is ze de droom vergeten zodra ze wakker wordt? Kan me voorstellen dat je het lastig vindt om het te doorbreken. Dan zou je d'r geroep moeten negeren, terwijl ze waarschijnlijk oprecht bang is. Lampje is mss wel een goed idee idd, of iets anders waardoor ze een inschatting kan maken van het tijdstip.
Sterkte iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |