Chaaaarlieeeeequote:Op woensdag 15 september 2010 19:11 schreef TripleP het volgende:
[..]
Als je dit herkent ben je echt een interwebz addict
Dit bewijst dat jij gewoon Floortje moet heten.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik keek net een filmpje met Floortje Dessing. Is dat het lot?
Een luchtbed?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb echt een perfect cadeau voor mijn beste vriendin bedacht.
Bier?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb echt een perfect cadeau voor mijn beste vriendin bedacht.
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neen, vinyl van Groove Armada - My friend.
Maar dat is geen bier. En het is tijd voor bier!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vinyl, lekker pretentieusquote:
pretentieusquote:
Ik gok 3.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
pretentieus
1) Aanmatigend 2) Arrogant 3) Kakkineus 4) Noten 5) Nuffig 6) Onbeschaamd 7) Veel eisen stellend 8) Verwaand 9) Vol inbeelding 10) Vol pretenties 11) Waanwijs '
Welke van de 11 bedoel je?
Kakkineus , dohquote:Op woensdag 15 september 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
pretentieus
1) Aanmatigend 2) Arrogant 3) Kakkineus 4) Noten 5) Nuffig 6) Onbeschaamd 7) Veel eisen stellend 8) Verwaand 9) Vol inbeelding 10) Vol pretenties 11) Waanwijs '
Welke van de 11 bedoel je?
Het eerste nummer met die titel wat mij te binnen schiet is deze:quote:Op woensdag 15 september 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom? Vinyl is gewoon veel leuker om te geven dan een CDsingle.quote:
En geen toegevoegde waarde helaas.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom? Vinyl is gewoon veel leuker om te geven dan een CDsingle.Helaas ook duurder en moeilijker te verkrijgen.
Sowieso wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:04 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En geen toegevoegde waarde helaas.
Maar goed ook!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom? Vinyl is gewoon veel leuker om te geven dan een CDsingle.Helaas ook duurder en moeilijker te verkrijgen.
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar 't heeft wel meer karakterquote:Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee.
Neemt meer ruimte in beslag en geluidskwaliteit is niet beter.
Als ik karakter wil stuur ik wel een feminist naar de keuken.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar 't heeft wel meer karakter
Persoonlijk moet ik er ook niets van hebben hoor, muziek moet gewoon gaan spelen met max 3 muisklikken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als ik karakter wil stuur ik wel een feminist naar de keuken.
Gewoon lekker die naald op de plaat zetten en alle finesses horen, vinylquote:Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee.
Neemt meer ruimte in beslag en geluidskwaliteit is niet beter.
Toch wel met speakerkabels van 300-5000 euro per setje heh?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon lekker die naald op de plaat zetten en alle finesses horen, vinyl
Ik zag het jaquote:Op woensdag 15 september 2010 20:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toch wel met speakerkabels van 300-5000 euro per setje heh?
Ik heb nog maar één paar normale sokken hier, rest skisokken of kniekousenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:51 schreef Bravebart het volgende:
Haat aan oneven aantal sokken uit de wasmachine
Je bent lekker bezig vandaag.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één paar normale sokken hier, rest skisokken of kniekousenEn ik moest vandaag nieuwe kopen maar vergeten.
Same here, dus ik naar de stad voor nieuwe sokken, hebben ze geen sokken in mijn maatquote:Op woensdag 15 september 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één paar normale sokken hier, rest skisokken of kniekousenEn ik moest vandaag nieuwe kopen maar vergeten.
Grote poten.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same here, dus ik naar de stad voor nieuwe sokken, hebben ze geen sokken in mijn maatAlles liep tot maat 46
Ligt er aan voor wie.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
30 euro is veel voor een cadeau hè?
Ja lach maarquote:
Ja nou pfoe ik heb d'r ook al meegenomen naar Lowlands. Maar het is zo'n leuk ideeeeeequote:
Het is wel een tof idee dan.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou pfoe ik heb d'r ook al meegenomen naar Lowlands. Maar het is zo'n leuk ideeeeeeWant dat is het nummer dat we gingen luisteren op repeat voor een halfuur lang ofzo in de auto in Noorwegen.
Terwijl de auto naast het hutje stond zegmaar. Gewoon omdat het kon.
Dan zeg ik ook inderdaad: doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan het geld niet missen maar het is mijn allerbeste liefste vriendin.En vorig jaar heeft ze een kutcadeautje van me gehad. Ah whatever ik haal wel geld van m'n spaarrekening.
Ik ben weleens naar de stad gelopen (naja, de deur uit gestapt dus) voor nieuwe sokken omdat ze allemaal vies warenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same here, dus ik naar de stad voor nieuwe sokken, hebben ze geen sokken in mijn maatAlles liep tot maat 46
...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben weleens naar de stad gelopen (naja, de deur uit gestapt dus) voor nieuwe sokken omdat ze allemaal vies waren_
Hadden we gisteravond niet besloten dat het gaat om de intentie, niet om wat het kost?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en eigenlijk was Lowlands mijn cadeau maar dat was gratis voor mij dusja.
Ja true maar och. Zij heeft mij als dank meegenomen naar Two Door Cinema Club e nik hoefde zelfs mijn treinkaartje niet te betalen. Gotta love her.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hadden we gisteravond niet besloten dat het gaat om de intentie, niet om wat het kost?
Je had ook iemand anders mee kunnen nemen naar lowlands.
NOD32.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is een goede virusscanner?
AVG.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is een goede virusscanner?
Ik heb mijn rekening omgezet in een studentenrekening?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Da's wous! Wat heb je er mee gedaan?
...en nu heb je een ander type spaarrekening waar je in zit te kijken terwijl het geld nog op het oude type staat?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb mijn rekening omgezet in een studentenrekening?
Je bankrekeningnummer veranderd niet hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en nu heb je een ander type spaarrekening waar je in zit te kijken terwijl het geld nog op het oude type staat?
Neuh maar je kunt wel meerdere rekeningen op één nummer hebben (althans, bij de postbank kan dat). Dus het zou kunnen dat al het geld op spaarrekening #1 staat en ze zat te kijken naar het saldo van spaarrekening #2.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je bankrekeningnummer veranderd niet hoor.
Ik log gewoon in op mijn ING en daar staan twee rekeningen: betaalrekening en plusrekening. Plusrekening heeft spontaan geld over gemaakt (10 euro dus ongeveer) naar betaalrekening en plusrekening heeft saldo nul.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en nu heb je een ander type spaarrekening waar je in zit te kijken terwijl het geld nog op het oude type staat?
En je hebt niet ook nog een toprekening? (zo niet gelijk aanvragen, geeft meer rentequote:Op woensdag 15 september 2010 21:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik log gewoon in op mijn ING en daar staan twee rekeningen: betaalrekening en plusrekening. Plusrekening heeft spontaan geld over gemaakt (10 euro dus ongeveer) naar betaalrekening en plusrekening heeft saldo nul.
Maar waar zou die andere rekening moeten staan dan? En ik snap dan ook niet waarom er ineens 10 euro is over gemaakt van mijn spaar- naar mijn gewone rekening.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh maar je kunt wel meerdere rekeningen op één nummer hebben (althans, bij de postbank kan dat). Dus het zou kunnen dat al het geld op spaarrekening #1 staat en ze zat te kijken naar het saldo van spaarrekening #2.
Nee niet dat ik weet.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En je hebt niet ook nog een toprekening? (zo niet gelijk aanvragen, geeft meer rente)
Vandaag, en die € 9,89 ook vandaag. En ik heb niks gedaan met overschrijvingen de afgelopen twee weken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Wanneer is de rest van die 190 euro dan afgeschreven?
Staat er geen beschrijving bij die 9.89?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vandaag, en die € 9,89 ook vandaag. En ik heb niks gedaan met overschrijvingen de afgelopen twee weken.
Nee, er staat 'van Plusrekening', maar dat staat er altijd als ik het overmaak vanaf die rekening naar m'n gewone.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staat er geen beschrijving bij die 9.89?
Wil je soms 10 euro lenen?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik heb dus zegmaar nog 51 euro - 20 euro voor Amsterdam dit weekend - 20 euro voor cadeau vriendin - 10 euro beltegoed = 1 euro voor 1,5 week. Yayyyyy. En ik heb geen cash en ouders zijn op vakantie.
Wilje dan 10 euro verdienen?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga niet lenen van mensen van FOK!.
Morgen maar langs ING.
Maar, dan staat die 190 euro nu toch op je betaalrekening? Of stond je daar al rood op?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
En bij die 190 euro staat 'Dispositie' en dat staat er ook altijd.
Dat wordt statiegeldflessen inleveren! Been there, done thatquote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik heb dus zegmaar nog 51 euro - 20 euro voor Amsterdam dit weekend - 20 euro voor cadeau vriendin - 10 euro beltegoed = 1 euro voor 1,5 week. Yayyyyy. En ik heb geen cash en ouders zijn op vakantie.
Ligt eraan wat.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is wel ergens achter het station.
Gaat vast niet over kauwgomkrabbenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is wel ergens achter het station.
Het kan in ieder geval geen kwaad lijkt me.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het nodig om printscreens uit te printen van Mijn ING om mee te nemen? Of kunnen ze dat daar ook wel zien?
Kunnen ze daar ook wel zien.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het nodig om printscreens uit te printen van Mijn ING om mee te nemen? Of kunnen ze dat daar ook wel zien?
Pfffff ik ga de printer wel fixen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het kan in ieder geval geen kwaad lijkt me.
HOERAquote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh ik zie zojuist dat je Pathé Unlimited kaarten kunt kopen met je rentepunten. EN dat die tegenwoordig ook in Delft te gebruiken zijn!![]()
ORLY gast!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh ik zie zojuist dat je Pathé Unlimited kaarten kunt kopen met je rentepunten. EN dat die tegenwoordig ook in Delft te gebruiken zijn!![]()
Zijn die rentepunten eindelijk ergens goed voor
Mja, ga ik maar doen als die van m'n pa niet gevonden wordtquote:Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kan ook een SenZ bestellen voor 25 euro!
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In de tweede week v an mijn studie yayyyy
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik überhaupt niet HOOP ik.
QFT.quote:
Ja dat zal best haha. Maar als ik van 1 euro kan leven de komende 1,5 week hoef ik vast nooit te lenen.quote:
Als je dat kan krijg je van Bart en mij een krat bier.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zal best haha. Maar als ik van 1 euro kan leven de komende 1,5 week hoef ik vast nooit te lenen.
Vraag anders Danny even hoe je tomatenketchupsoep maaktquote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zal best haha. Maar als ik van 1 euro kan leven de komende 1,5 week hoef ik vast nooit te lenen.
Beter idee: geeft die krat bier gelijk, kijken hoe snel ze 'm op heeft om het statiegeld te claimenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dat kan krijg je van Bart en mij een krat bier.
Ahha.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik doe het ook al 6 jaar zonder.
Maar dan mag ze ook niets van pappa en mamma krijgen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dat kan krijg je van Bart en mij een krat bier.
Nee gast, dan nodigt ze gewoon mensen uit, en zorgt zij voor bier en de rest voor eten. Sukkelquote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter idee: geeft die krat bier gelijk, kijken hoe snel ze 'm op heeft om het statiegeld te claimen
Agree met deze.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter idee: geeft die krat bier gelijk, kijken hoe snel ze 'm op heeft om het statiegeld te claimen
Uiteraard, anders is het geen 1 euro meer.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar dan mag ze ook niets van pappa en mamma krijgen.
Die zijn op motorvakantie.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar dan mag ze ook niets van pappa en mamma krijgen.
Damagnietzemaggeenhulpaannemen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gast, dan nodigt ze gewoon mensen uit, en zorgt zij voor bier en de rest voor eten. Sukkel
Woar steet da?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Damagnietzemaggeenhulpaannemen.
Bieropener en leeggieten?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Damagnietzemaggeenhulpaannemen.
Krat kan je ook prima vol inleveren.quote:
Ik heb ook huisgenoten die van bier houden. Geef ik het wel aan hen in ruil voor 5 euro en dan lever ik de krat in.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krat kan je ook prima vol inleveren.
En hoeveel geld heb je gekregen?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:28 schreef xyzyx het volgende:
mijn god ik heb me nog nooit zo kapot gelachen. Komt een vrouw aan t hek: JA JULLIE HOND HEEFT ONZE HOND DE NEUS KAPOT GEBETEN.
Ik denk wtf dus ik doe het hek open en loop naar de deur, staat daar een vrouw met een mechelse herder die de neus aardig kapot had. Dus ik kijk naar die hond, kijk naar die vrouw en barst in lachen uit.
Vrouw vet chagrijnig JA WAT IS HIER GRAPPIG AAN.
Ik zo niets mevrouw niets mevrouw waar is het gebeurt dan?
JA BIJ JULLIE OP T GRASVELD DE BUURVROUW VAN ONS ZAG HET WANT DIE GING ACHTER DE HOND AAN
Ik zo vragen wat haar hond bij ons op het grasveld deed
JA HMPF HIJ WAS WEGGELOPEN
Dus ik zo grinnikend vragen of ze uberhaupt weet wat voor hond wij hebben
GEEN IDEE MAAR KIJK WAT HIJ GEDAAN HEEFT
Dus ik loop naar binnen om onze hond op te zoeken, loop zo terug en zeg: nou hier is het monster en je ziet echt dat gezicht van die vrouw kijken van wtf
Ons hondje is 9 kilo en 1/4 van die herder
Waarom zou ik geld krijgen?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En hoeveel geld heb je gekregen?
Dat is zó gemeen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:27 schreef -SG- het volgende:
Over een week zitten we hier met z'n alle te zingen;
Mexicaantje leef je nog hi ja deja.
Ooooooh, nog 2 euro!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is zó gemeen.
Ik vrees echt heel erg hard dat ik mijn geld niet terug ga krigjen. En ik ga ook geen verjaardagscadeau van mijn ouders krijgen omdat ze dit jaar al duizenden euro's hebben gespendeerd aan mij en mijn studie. En mijn zus heeft geen geld dus daar kan ik het ook niet van lenen. En ik ga niet bij vriendinnen lenen want dat is gewoon te fucking lame.En ik heb nog twee euro bedenk ik me net.
Nietquote:Op woensdag 15 september 2010 22:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat jij dat altijd krijgt.
En ik heb nog rijst, een heel klein beetje sla, spaghetti, een heel klein beetje saus, tartaar en walnoten staan. En appels. En een half brood. Dus komt allemaal goed. Al vrees ik wel dat ik dat geld no way terug ga zien.quote:
Ik heb een idee. Jij geeft mij het geld dat jij altidj krijgt om maaltijden te koken zodat ik ze kan koken voor mezelf.quote:
Vrouwen kado's geven werkt niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef xyzyx het volgende:
En zojuist moest zon wijf mijn pret verneuken.
Krijg ik een smsje dat ze vrijdag avond toch niet kon omdat ze moest paardrijden en daarna helpen bij t zwarte schuurtje ofzo. Ik zo wtf jij vraagt mij of ik vrijdag kon en nu kan je opeens niet meer..
Wat een royal sadness had ik net nieuwe paardrijlaarzen voor haar gekocht omdat ze die vet graag wilde. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat zwarte schuurtje gewoon een zuipkeet is en niet wat met paarden te maken heeft zoals ze zegt. Als dat waar is ga ik morgen meteen terug naar de epple jack en kan ze opflikkeren met haar verjaardag
Kun je voor 1 euro per dag eten dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Jij geeft mij het geld dat jij altidj krijgt om maaltijden te koken zodat ik ze kan koken voor mezelf.![]()
![]()
Ik moest hardop lachen, danku.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:39 schreef Marco001 het volgende:
HBier zaten toch volvo fans?
http://www.112groningen.n(...)o-in-appingedam.html
Best zonde eigenlijk...
mwah, Toch niet zo'n toffe actie...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, danku.
Het is beter dan 1 euro per week, innit?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kun je voor 1 euro per dag eten dan?
Auto stond al lange tijd op dezelfde plek, waarschijnlijk tot frustratie van een van de omwonenden. Dus die hebben hem maar in de hens gestoken, dan wordt ie wel weggehaald.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, Toch niet zo'n toffe actie...
Diegene die zoiets flikt bij mijn auto, zal nou niet bepaald snel weer jarig zijn....
Ik moet vandaag gewoon lachen om het leed van anderen, het spijt me.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, Toch niet zo'n toffe actie...
Diegene die zoiets flikt bij mijn auto, zal nou niet bepaald snel weer jarig zijn....
Ze wilde geld voor die laarzen, kan ik ze net zo goed zelf geven toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vrouwen kado's geven werkt niet.
Hoezo wilde ze geld voor die laarzen?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze wilde geld voor die laarzen, kan ik ze net zo goed zelf geven toch?![]()
Maar ze zegt gewoon al de hele tijd ja dan kan t niet.. gister zou t ook 100% zeker kunnen maar t was bagger weer dus had zelf ook geen zin.. alleen dan stelt ze zelf vrijdag voor en dan kan t niet.
En ze zei dat het vrijdag droog zou worden en dat ze daarom ging paardrijden.. mijn telefoon zegt dat t vrijdag kut weer gaat worden.. Ik heb zo'n idee dat ze gewoon loopt te liegen en liever naar een zuipkeet gaat als met mij wat doen. Iets dat ik me nog wel voor kan stellen maar vraag dan gewoon of ik een andere keer kan
Zelfs een afrikaantje krijgt minder dacht ikquote:Op woensdag 15 september 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is beter dan 1 euro per week, innit?
Jij bent 20 toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze wilde geld voor die laarzen, kan ik ze net zo goed zelf geven toch?![]()
Maar ze zegt gewoon al de hele tijd ja dan kan t niet.. gister zou t ook 100% zeker kunnen maar t was bagger weer dus had zelf ook geen zin.. alleen dan stelt ze zelf vrijdag voor en dan kan t niet.
En ze zei dat het vrijdag droog zou worden en dat ze daarom ging paardrijden.. mijn telefoon zegt dat t vrijdag kut weer gaat worden.. Ik heb zo'n idee dat ze gewoon loopt te liegen en liever naar een zuipkeet gaat als met mij wat doen. Iets dat ik me nog wel voor kan stellen maar vraag dan gewoon of ik een andere keer kan
Je kunt voor 69 cent 3 maanden lang aardappelpuree eten als je op het goede moment de C1000 inlooptquote:Op woensdag 15 september 2010 22:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kun je voor 1 euro per dag eten dan?
Eh?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zelfs een afrikaantje krijgt minder dacht ik
Omdat je met liefde geen laarzen koopt bij een winkelquote:Op woensdag 15 september 2010 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoezo wilde ze geld voor die laarzen?
Gatverdammequote:Op woensdag 15 september 2010 22:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kunt voor 69 cent 3 maanden lang aardappelpuree eten als je op het goede moment de C1000 inloopt
Meer bedoel ikquote:
Maar waarom vraagt ze aan jou geld voor laarzen? Dat vroeg ik me af.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat je met liefde geen laarzen koopt bij een winkel
Omdat ze jarig is binnenkortquote:Op woensdag 15 september 2010 22:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar waarom vraagt ze aan jou geld voor laarzen? Dat vroeg ik me af.
Mijn ouders zijn rijk, ik heb genoeg geld om rond te komen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
That's what I'm saying dude. En jij bent toch rijk.
GEBRUIK JE PUPPYOGEN!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn rijk, ik heb genoeg geld om rond te komen.
Hou nou op met dat trollvoerenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En hoe duur zijn die laarzen? En wat voor een soort van vriendin is het van je?
mjah, Als ze al weet wat ze wil, zou ik haar er ook geen geld voor geven, maar ze zelf kopen..quote:
60 euroquote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En hoe duur zijn die laarzen? En wat voor een soort van vriendin is het van je?
Ik heb een gratis kapper, nouja dik eind rijden dus eigenlijk ben ik net zoveel kwijt aan benzine als normaal aan de kapper maar dan zie ik meteen een goede vriend weerquote:Op woensdag 15 september 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben wel een gratis kapper aan het fixen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
60 euro. En een aardig goede vriendin die best leuk is.. alleen ze moet niet zo gaan doen daar heb ik echt een fucking hekel aan.
Omdat ik een iPhone heb ben ik rijk zeker?quote:
Vast een natte.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb een gratis kapper, nouja dik eind rijden dus eigenlijk ben ik net zoveel kwijt aan benzine als normaal aan de kapper maar dan zie ik meteen een goede vriend weer.
100 kilometer rijden voor een kapper.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb een gratis kapper, nouja dik eind rijden dus eigenlijk ben ik net zoveel kwijt aan benzine als normaal aan de kapper maar dan zie ik meteen een goede vriend weer.
Istochnietzoduur?quote:
Naar een pauper kapper gaanquote:Op woensdag 15 september 2010 22:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
100 kilometer rijden voor een kapper.
Groot gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Istochnietzoduur?
Ik ga maar eens slapen denk ik, is het sneller morgen ochtend en heeft hopelijk iemand de moeite gedaan om mij mede te delen wat het zwarte schuurtje mag zijn. Ik heb echt een kut voorgevoel dat het gewoon een zuipkeet is en ze mij voor zit te liegen
Hoezo? Alsof jij voorgelogen wil worden door een meisje die je leuk vindquote:
Ex-teamgenoot van mij doet kappersopleiding en zoekt knipmodellen. Dus ik ga wel een keer naar Zutphen op vrijdag en dan knipt zij me. En vorige keer was het heel mooi dus da's chill.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die niet 100km voor een kapper rijdt heeft een pauper kapper, jaaaa echt.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Naar een pauper kapper gaan
Of
Een auto hebben die heel veel verbruikt
Dat is wel beter, alleen wel oppassen dat ze niet te enthousiast worden en je opschepen met 1 of ander "modieus" kapselquote:Op woensdag 15 september 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ex-teamgenoot van mij doet kappersopleiding en zoekt knipmodellen. Dus ik ga wel een keer naar Zutphen op vrijdag en dan knipt zij me. En vorige keer was het heel mooi dus da's chill.
Nee, maar jij koopt haar graag om met een paar laarzen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof jij voorgelogen wil worden door een meisje die je leuk vind
Ik snap jouw PI gebruik niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof jij voorgelogen wil worden door een meisje die je leuk vind
Hij snapt zelf de PI's niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap jouw PI gebruik niet.
Als je evenveel kwijt bent aan de kapper als je kwijt bent aan 100 km rijden dan heb je inderdaad een pauper kapper of een zeer onzuinige auto.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die niet 100km voor een kapper rijdt heeft een pauper kapper, jaaaa echt.
Ik vond t een trieste opmerking vandaar dequote:Op woensdag 15 september 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap jouw PI gebruik niet.
Als ik haar was zou ik ook liever mezelf klemzuipen dan met xyzyx te gaan paardrijden.quote:
Waar zie jij staan dan dat, dat zo is?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je evenveel kwijt bent aan de kapper als je kwijt bent aan 100 km rijden dan heb je inderdaad een pauper kapper of een zeer onzuinige auto.
Ze weet niet eens dat ik ze gekocht hebquote:Op woensdag 15 september 2010 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, maar jij koopt haar graag om met een paar laarzen.
Misschien is het voor haar wel hartstikke veel geld en voelt ze zich opgelaten doordat jij ze geeft. Dan voelt ze misschien alsof ze ook wat terug moet geven, wat ze niet wilt/kan.
Maar genoeg zo.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook liever mezelf klemzuipen dan met xyzyx te gaan paardrijden.
Het was eenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond t een trieste opmerking vandaar de
Die moest weer eens langskomenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
Daar kan je 2 dagen op leven, max 3quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En ik heb nog rijst, een heel klein beetje sla, spaghetti, een heel klein beetje saus, tartaar en walnoten staan. En appels. En een half brood. Dus komt allemaal goed. Al vrees ik wel dat ik dat geld no way terug ga zien.Daar gaat m'n ministart voor m'n motorrijbewijs.
Ik zei dat ik evenveel kwijt was aan benzine als je normaal kwijt bent aan de kapper..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dan dat, dat zo is?
Het was al veel te lang geleden inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die moest weer eens langskomen
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook liever mezelf klemzuipen dan met xyzyx te gaan paardrijden.
Precies op tijd voor de "voor het slapen gaan xyzyx bash"quote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
ben weer terug uit Amsterdam. De fiets heeft zich prima gehouden.
Nou ik rijd bijna 80 km op 10 euro, dus zoveel zou je dan niet kwijt zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zei dat ik evenveel kwijt was aan benzine als je normaal kwijt bent aan de kapper..
Dan komt hij aan met dat ik 100 km zou rijden voor de kapper..
Dus 100 km aan brandstof zou gelijk staan aan 1 kapper bezoek..
Krijg jij er dan geld voor?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Willen jullie wat voor me doen?
http://www.kiamea.hyves.nl/
Op haar stemmen voor World Of Difference? (Klikken op banner op d'r hyves)?![]()
![]()
![]()
Omdat ik zo geldloos ben enzo?
Spannundquote:Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies op tijd voor de "voor het slapen gaan xyzyx bash"
Oh echt?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar kan je 2 dagen op leven, max 3
Tuurlijk!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Willen jullie wat voor me doen?
http://www.kiamea.hyves.nl/
Op haar stemmen voor World Of Difference? (Klikken op banner op d'r hyves)?![]()
![]()
![]()
Omdat ik zo geldloos ben enzo?
Fraaiquote:Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies op tijd voor de "voor het slapen gaan xyzyx bash"
quote:
Ik denk zelfs dat het minder is dan 10 euro.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou ik rijd bijna 80 km op 10 euro, dus zoveel zou je dan niet kwijt zijn.
Okayquote:Op woensdag 15 september 2010 23:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, maar that makes me feel a little bit better.
Hoeveelste paardrij dame is het die je nu weer "versiert"quote:
Dat zeg ik dus.. een zeer onzuinige auto of een goedkope kapper.. Kapper is iets van 25 euro ofzo dacht ikquote:Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou ik rijd bijna 80 km op 10 euro, dus zoveel zou je dan niet kwijt zijn.
Welke is het?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
* kanovinnieis trots eigenaar vannnnn:
[ afbeelding ]
Ja, maar ik doe er altijd extra in.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het minder is dan 10 euro.
Ik ga naar de kapper voor 14 euro en dat is geen pauper kapper, maar een goede kapper.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus.. een zeer onzuinige auto of een goedkope kapper.. Kapper is iets van 25 euro ofzo dacht ik
Nog steeds die van een half jaar geleden..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoeveelste paardrij dame is het die je nu weer "versiert"
Hoe bedoel je?quote:
Zelfde hier, kom daar al jaren. Geen fancy zaak met allerlei hippe meuk maar gewoon spiegels, stoelen en wasbakken.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga naar de kapper voor 14 euro en dat is geen pauper kapper, maar een goede kapper.
Jij bent zelf ook dom en lelijk, en op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nog steeds die van een half jaar geleden..
Maar de ene keer wil ze dik graag weer wat afspreken en de andere keer dan heeft ze er totaal geen zin in.. geen touw aan vast te knopen.
Meeste zeggen dat ik beter mijn moeite in iemand anders kan stoppen want zij is toch dom en lelijknouja smaken verschillen
Kut afzetter onze kapper dan.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe er altijd extra in.
[..]
Ik ga naar de kapper voor 14 euro en dat is geen pauper kapper, maar een goede kapper.
quote:
Ik ben hoogbegaafdquote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook dom en lelijk, en op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.
Een canon 400D met ene BG-E3 Battery gripquote:
HejedievanRenrengejat?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
* kanovinnieis trots eigenaar vannnnn:
[ afbeelding ]
400Dquote:
Wedstrijdje IQ vergelijken doen?quote:
BUURN!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook dom en lelijk, en op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.
OK!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wedstrijdje IQ vergelijken doen?
Nee joh, van Dark_Angelusquote:
Ja, niet met jou!quote:
Zoals het kiezen van je ava. Ik ga er nog steeds van uit dat jij een soort cartmen of hoe die ook heet bent. En nee, dat is geen complimentquote:Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef xyzyx het volgende:
Al ben ik op sommige vlakken wel dom, dat dan weer wel
Nee ik wil je niet vernederenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wedstrijdje IQ vergelijken doen?
Als patiënt?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik denk dat jij wel goed op mijn instelling past, xyzyx.
Mwa, die paar IQ puntjes compenseer ik wel weer met levenservaringquote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, niet met jou!
Alhoewel, misschien dat jij het meeste al heb weggedronken. Dat heeft zqyzwyw zeker niet
Ga dan maar uit van mijn vorige avatar die helaas weg moest omdat hij te groot wasquote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoals het kiezen van je ava. Ik ga er nog steeds van uit dat jij een soort cartmen of hoe die ook heet bent. En nee, dat is geen compliment
Ik met mijn FOK! aanmelddatumquote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, die paar IQ puntjes compenseer ik wel weer met levenservaring
(Huhuhuhuh)
Met een IQ-test suggere Henk.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee ik wil je niet vernederen![]()
__!
Hoe wou je het uberhaupt gaan testen?
Ok mangggquote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ga dan maar uit van mijn vorige avatar die helaas weg moest omdat hij te groot was
Whehequote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik met mijn FOK! aanmelddatum
Een dierentuin is er niets bij volgens mij.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jazeker. Lekker loslaten met die kinderen.
Wat voor instellingquote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik denk dat jij wel goed op mijn instelling past, xyzyx.
Pas maar op dat ie ze niet gaat versieren en omkopen met paardrijlaarzen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jazeker. Lekker loslaten met die kinderen.
Pffff, ik heb VMBO gedan mangquote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee ik wil je niet vernederen![]()
__!
Hoe wou je het uberhaupt gaan testen?
En postcount telt niet nee!quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pffff, ik heb VMBO gedan mang![]()
Dat leren licht me nie zo. Ik ben meer van met de hantjes waperen
Heb jij een kwalitatief goede iq test gezien op het internet dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Met een IQ-test suggere Henk.
Het zijn jongetjes van 10. Maar ze zijn sterk en slaan 'm wel in elkaar.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pas maar op dat ie ze niet gaat versieren en omkopen met paardrijlaarzen.
Met een kwalitatief iets mindere test kun je ook al verschil zien hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb jij een kwalitatief goede iq test gezien op het internet dan?
Ik heb HAVO gedaan en leren licht mij ook nietquote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pffff, ik heb VMBO gedan mang![]()
Dat leren licht me nie zo. Ik ben meer van met de hantjes waperen
Leuke visualquote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het zijn jongetjes van 10. Maar ze zijn sterk en slaan 'm wel in elkaar.
Je was toch hoogbegaafd?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb HAVO gedaan en leren licht mij ook niet
Is goed hoorquote:
Ik ren toch wel harderquote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het zijn jongetjes van 10. Maar ze zijn sterk en slaan 'm wel in elkaar.
Oh. Daarmee versla ik iedereen hier ruimschootsquote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik met mijn FOK! aanmelddatum
Heb dyslectie, daarom kon ik het gymnasium niet doen omdat de talen een probleem voor mij warenquote:
quote:
quote:
quote:
Daarvoor hebben ze dyslexie kaarten.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb dyslectie, daarom kon ik het gymnasium niet doen omdat de talen een probleem voor mij waren
Ah. Smoesjes.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb dyslectie, daarom kon ik het gymnasium niet doen omdat de talen een probleem voor mij waren
Atheneum voldoet ook hoor. Gymnasium is voor alfa-strebers.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of zoals ze bij ons op het Betrand Russel college genoemd werden:quote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze dyslexie kaarten.
Ja een vrachtwagen is ook sneller dan een personen auto omdat hij meer kracht heeftquote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n atletisch figuur hè.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of zoals ze bij ons op het Betrand Russel college genoemd werden:
De BRC Bonus Kaart.
Beta boys 4 lifequote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Atheneum voldoet ook hoor. Gymnasium is voor alfa-strebers.
Prachtig hoe hij iedere keer zijn eigen glazen ingooit hehquote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze dyslexie kaarten.
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja een vrachtwagen is ook sneller dan een personen auto omdat hij meer kracht heeft
Ja, maar hij is wel hoogbegaafd!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij iedere keer zijn eigen glazen ingooit heh
Hij heeft geen glas. Zonder glas is zijn BMW sneller. Helemaal race weetjewel.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij iedere keer zijn eigen glazen ingooit heh
Jeweet!quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij iedere keer zijn eigen glazen ruiten ingooit heh
Op de havo!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel hoogbegaafd!!!
Ik denk dat hij zelfs wel hoogbegaaft is!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel hoogbegaafd!!!
Ik snap hem nietquote:
Vandaag die dikke respects gekregen omdat ik WTB doe! WTB de gekstuh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
is het niet hoogbegaafdt?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelfs wel hoogbegaaft is!
Dat is als aids met een potje suiker vergelijkenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja een vrachtwagen is ook sneller dan een personen auto omdat hij meer kracht heeft
Glazen=waar je uit drinks, een ruit zit in de gevel.quote:
Ik was naar havo gegaan omdat t in die periode nogal gedoe was thuis en t mijn ouders en de school beter leek dat ik het even rustig aan doe en gewoon na de havo vwo ging doen.. alleen die kanker stumpers wilde me niet naar vwo laten gaan omdat ik een 6,9 had ipv een 7 gemiddeld (terwijl t vorige jaar je met een 6,5 al naar vwo mocht vanuit de havo) en ze zeiden dat ik nooit had verteld dat ik naar vwo wilde terwijl nog voor ik daar op school zit ze al wisten dat ik na de havo vwo wilde gaan doenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Atheneum voldoet ook hoor. Gymnasium is voor alfa-strebers.
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vandaag die dikke respects gekregen omdat ik WTB doe! WTB de gekstuh!WTB matties 4 life!! Boks ouwe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voortaan doen we het zo:quote:
Ja, alleen is de uitdrukking 'eigen glazen ingooien'quote:Op woensdag 15 september 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Glazen=waar je uit drinks, een ruit zit in de gevel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |