Kunnen ze daar ook wel zien.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het nodig om printscreens uit te printen van Mijn ING om mee te nemen? Of kunnen ze dat daar ook wel zien?
Pfffff ik ga de printer wel fixen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het kan in ieder geval geen kwaad lijkt me.
HOERAquote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh ik zie zojuist dat je Pathé Unlimited kaarten kunt kopen met je rentepunten. EN dat die tegenwoordig ook in Delft te gebruiken zijn!![]()
ORLY gast!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh ik zie zojuist dat je Pathé Unlimited kaarten kunt kopen met je rentepunten. EN dat die tegenwoordig ook in Delft te gebruiken zijn!![]()
Zijn die rentepunten eindelijk ergens goed voor
Mja, ga ik maar doen als die van m'n pa niet gevonden wordtquote:Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kan ook een SenZ bestellen voor 25 euro!
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In de tweede week v an mijn studie yayyyy
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik überhaupt niet HOOP ik.
QFT.quote:
Ja dat zal best haha. Maar als ik van 1 euro kan leven de komende 1,5 week hoef ik vast nooit te lenen.quote:
Als je dat kan krijg je van Bart en mij een krat bier.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zal best haha. Maar als ik van 1 euro kan leven de komende 1,5 week hoef ik vast nooit te lenen.
Vraag anders Danny even hoe je tomatenketchupsoep maaktquote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zal best haha. Maar als ik van 1 euro kan leven de komende 1,5 week hoef ik vast nooit te lenen.
Beter idee: geeft die krat bier gelijk, kijken hoe snel ze 'm op heeft om het statiegeld te claimenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dat kan krijg je van Bart en mij een krat bier.
Ahha.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik doe het ook al 6 jaar zonder.
Maar dan mag ze ook niets van pappa en mamma krijgen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dat kan krijg je van Bart en mij een krat bier.
Nee gast, dan nodigt ze gewoon mensen uit, en zorgt zij voor bier en de rest voor eten. Sukkelquote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter idee: geeft die krat bier gelijk, kijken hoe snel ze 'm op heeft om het statiegeld te claimen
Agree met deze.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter idee: geeft die krat bier gelijk, kijken hoe snel ze 'm op heeft om het statiegeld te claimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |