Kunnen ze daar ook wel zien.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het nodig om printscreens uit te printen van Mijn ING om mee te nemen? Of kunnen ze dat daar ook wel zien?
Pfffff ik ga de printer wel fixen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het kan in ieder geval geen kwaad lijkt me.
HOERAquote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh ik zie zojuist dat je Pathé Unlimited kaarten kunt kopen met je rentepunten. EN dat die tegenwoordig ook in Delft te gebruiken zijn!![]()
ORLY gast!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh ik zie zojuist dat je Pathé Unlimited kaarten kunt kopen met je rentepunten. EN dat die tegenwoordig ook in Delft te gebruiken zijn!![]()
Zijn die rentepunten eindelijk ergens goed voor
Mja, ga ik maar doen als die van m'n pa niet gevonden wordtquote:Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kan ook een SenZ bestellen voor 25 euro!
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In de tweede week v an mijn studie yayyyy
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik überhaupt niet HOOP ik.
QFT.quote:
Ja dat zal best haha. Maar als ik van 1 euro kan leven de komende 1,5 week hoef ik vast nooit te lenen.quote:
Als je dat kan krijg je van Bart en mij een krat bier.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zal best haha. Maar als ik van 1 euro kan leven de komende 1,5 week hoef ik vast nooit te lenen.
Vraag anders Danny even hoe je tomatenketchupsoep maaktquote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zal best haha. Maar als ik van 1 euro kan leven de komende 1,5 week hoef ik vast nooit te lenen.
Beter idee: geeft die krat bier gelijk, kijken hoe snel ze 'm op heeft om het statiegeld te claimenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dat kan krijg je van Bart en mij een krat bier.
Ahha.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik doe het ook al 6 jaar zonder.
Maar dan mag ze ook niets van pappa en mamma krijgen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dat kan krijg je van Bart en mij een krat bier.
Nee gast, dan nodigt ze gewoon mensen uit, en zorgt zij voor bier en de rest voor eten. Sukkelquote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter idee: geeft die krat bier gelijk, kijken hoe snel ze 'm op heeft om het statiegeld te claimen
Agree met deze.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter idee: geeft die krat bier gelijk, kijken hoe snel ze 'm op heeft om het statiegeld te claimen
Uiteraard, anders is het geen 1 euro meer.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar dan mag ze ook niets van pappa en mamma krijgen.
Die zijn op motorvakantie.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar dan mag ze ook niets van pappa en mamma krijgen.
Damagnietzemaggeenhulpaannemen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gast, dan nodigt ze gewoon mensen uit, en zorgt zij voor bier en de rest voor eten. Sukkel
Woar steet da?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Damagnietzemaggeenhulpaannemen.
Bieropener en leeggieten?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Damagnietzemaggeenhulpaannemen.
Krat kan je ook prima vol inleveren.quote:
Ik heb ook huisgenoten die van bier houden. Geef ik het wel aan hen in ruil voor 5 euro en dan lever ik de krat in.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krat kan je ook prima vol inleveren.
En hoeveel geld heb je gekregen?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:28 schreef xyzyx het volgende:
mijn god ik heb me nog nooit zo kapot gelachen. Komt een vrouw aan t hek: JA JULLIE HOND HEEFT ONZE HOND DE NEUS KAPOT GEBETEN.
Ik denk wtf dus ik doe het hek open en loop naar de deur, staat daar een vrouw met een mechelse herder die de neus aardig kapot had. Dus ik kijk naar die hond, kijk naar die vrouw en barst in lachen uit.
Vrouw vet chagrijnig JA WAT IS HIER GRAPPIG AAN.
Ik zo niets mevrouw niets mevrouw waar is het gebeurt dan?
JA BIJ JULLIE OP T GRASVELD DE BUURVROUW VAN ONS ZAG HET WANT DIE GING ACHTER DE HOND AAN
Ik zo vragen wat haar hond bij ons op het grasveld deed
JA HMPF HIJ WAS WEGGELOPEN
Dus ik zo grinnikend vragen of ze uberhaupt weet wat voor hond wij hebben
GEEN IDEE MAAR KIJK WAT HIJ GEDAAN HEEFT
Dus ik loop naar binnen om onze hond op te zoeken, loop zo terug en zeg: nou hier is het monster en je ziet echt dat gezicht van die vrouw kijken van wtf
Ons hondje is 9 kilo en 1/4 van die herder
Waarom zou ik geld krijgen?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En hoeveel geld heb je gekregen?
Dat is zó gemeen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:27 schreef -SG- het volgende:
Over een week zitten we hier met z'n alle te zingen;
Mexicaantje leef je nog hi ja deja.
Ooooooh, nog 2 euro!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is zó gemeen.
Ik vrees echt heel erg hard dat ik mijn geld niet terug ga krigjen. En ik ga ook geen verjaardagscadeau van mijn ouders krijgen omdat ze dit jaar al duizenden euro's hebben gespendeerd aan mij en mijn studie. En mijn zus heeft geen geld dus daar kan ik het ook niet van lenen. En ik ga niet bij vriendinnen lenen want dat is gewoon te fucking lame.En ik heb nog twee euro bedenk ik me net.
Nietquote:Op woensdag 15 september 2010 22:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat jij dat altijd krijgt.
En ik heb nog rijst, een heel klein beetje sla, spaghetti, een heel klein beetje saus, tartaar en walnoten staan. En appels. En een half brood. Dus komt allemaal goed. Al vrees ik wel dat ik dat geld no way terug ga zien.quote:
Ik heb een idee. Jij geeft mij het geld dat jij altidj krijgt om maaltijden te koken zodat ik ze kan koken voor mezelf.quote:
Vrouwen kado's geven werkt niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef xyzyx het volgende:
En zojuist moest zon wijf mijn pret verneuken.
Krijg ik een smsje dat ze vrijdag avond toch niet kon omdat ze moest paardrijden en daarna helpen bij t zwarte schuurtje ofzo. Ik zo wtf jij vraagt mij of ik vrijdag kon en nu kan je opeens niet meer..
Wat een royal sadness had ik net nieuwe paardrijlaarzen voor haar gekocht omdat ze die vet graag wilde. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat zwarte schuurtje gewoon een zuipkeet is en niet wat met paarden te maken heeft zoals ze zegt. Als dat waar is ga ik morgen meteen terug naar de epple jack en kan ze opflikkeren met haar verjaardag
Kun je voor 1 euro per dag eten dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Jij geeft mij het geld dat jij altidj krijgt om maaltijden te koken zodat ik ze kan koken voor mezelf.![]()
![]()
Ik moest hardop lachen, danku.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:39 schreef Marco001 het volgende:
HBier zaten toch volvo fans?
http://www.112groningen.n(...)o-in-appingedam.html
Best zonde eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |