Kut afzetter onze kapper dan.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe er altijd extra in.
[..]
Ik ga naar de kapper voor 14 euro en dat is geen pauper kapper, maar een goede kapper.
quote:
Ik ben hoogbegaafdquote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook dom en lelijk, en op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.
Een canon 400D met ene BG-E3 Battery gripquote:
HejedievanRenrengejat?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
* kanovinnieis trots eigenaar vannnnn:
[ afbeelding ]
400Dquote:
Wedstrijdje IQ vergelijken doen?quote:
BUURN!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook dom en lelijk, en op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.
OK!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wedstrijdje IQ vergelijken doen?
Nee joh, van Dark_Angelusquote:
Ja, niet met jou!quote:
Zoals het kiezen van je ava. Ik ga er nog steeds van uit dat jij een soort cartmen of hoe die ook heet bent. En nee, dat is geen complimentquote:Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef xyzyx het volgende:
Al ben ik op sommige vlakken wel dom, dat dan weer wel
Nee ik wil je niet vernederenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wedstrijdje IQ vergelijken doen?
Als patiënt?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik denk dat jij wel goed op mijn instelling past, xyzyx.
Mwa, die paar IQ puntjes compenseer ik wel weer met levenservaringquote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, niet met jou!
Alhoewel, misschien dat jij het meeste al heb weggedronken. Dat heeft zqyzwyw zeker niet
Ga dan maar uit van mijn vorige avatar die helaas weg moest omdat hij te groot wasquote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoals het kiezen van je ava. Ik ga er nog steeds van uit dat jij een soort cartmen of hoe die ook heet bent. En nee, dat is geen compliment
Ik met mijn FOK! aanmelddatumquote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, die paar IQ puntjes compenseer ik wel weer met levenservaring
(Huhuhuhuh)
Met een IQ-test suggere Henk.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee ik wil je niet vernederen![]()
__!
Hoe wou je het uberhaupt gaan testen?
Ok mangggquote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ga dan maar uit van mijn vorige avatar die helaas weg moest omdat hij te groot was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |