Het was al veel te lang geleden inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die moest weer eens langskomen
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook liever mezelf klemzuipen dan met xyzyx te gaan paardrijden.
Precies op tijd voor de "voor het slapen gaan xyzyx bash"quote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
ben weer terug uit Amsterdam. De fiets heeft zich prima gehouden.
Nou ik rijd bijna 80 km op 10 euro, dus zoveel zou je dan niet kwijt zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zei dat ik evenveel kwijt was aan benzine als je normaal kwijt bent aan de kapper..
Dan komt hij aan met dat ik 100 km zou rijden voor de kapper..
Dus 100 km aan brandstof zou gelijk staan aan 1 kapper bezoek..
Krijg jij er dan geld voor?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Willen jullie wat voor me doen?
http://www.kiamea.hyves.nl/
Op haar stemmen voor World Of Difference? (Klikken op banner op d'r hyves)?![]()
![]()
![]()
Omdat ik zo geldloos ben enzo?
Spannundquote:Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies op tijd voor de "voor het slapen gaan xyzyx bash"
Oh echt?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar kan je 2 dagen op leven, max 3
Tuurlijk!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Willen jullie wat voor me doen?
http://www.kiamea.hyves.nl/
Op haar stemmen voor World Of Difference? (Klikken op banner op d'r hyves)?![]()
![]()
![]()
Omdat ik zo geldloos ben enzo?
Fraaiquote:Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies op tijd voor de "voor het slapen gaan xyzyx bash"
quote:
Ik denk zelfs dat het minder is dan 10 euro.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou ik rijd bijna 80 km op 10 euro, dus zoveel zou je dan niet kwijt zijn.
Okayquote:Op woensdag 15 september 2010 23:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, maar that makes me feel a little bit better.
Hoeveelste paardrij dame is het die je nu weer "versiert"quote:
Dat zeg ik dus.. een zeer onzuinige auto of een goedkope kapper.. Kapper is iets van 25 euro ofzo dacht ikquote:Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou ik rijd bijna 80 km op 10 euro, dus zoveel zou je dan niet kwijt zijn.
Welke is het?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
* kanovinnieis trots eigenaar vannnnn:
[ afbeelding ]
Ja, maar ik doe er altijd extra in.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het minder is dan 10 euro.
Ik ga naar de kapper voor 14 euro en dat is geen pauper kapper, maar een goede kapper.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus.. een zeer onzuinige auto of een goedkope kapper.. Kapper is iets van 25 euro ofzo dacht ik
Nog steeds die van een half jaar geleden..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoeveelste paardrij dame is het die je nu weer "versiert"
Hoe bedoel je?quote:
Zelfde hier, kom daar al jaren. Geen fancy zaak met allerlei hippe meuk maar gewoon spiegels, stoelen en wasbakken.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga naar de kapper voor 14 euro en dat is geen pauper kapper, maar een goede kapper.
Jij bent zelf ook dom en lelijk, en op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nog steeds die van een half jaar geleden..
Maar de ene keer wil ze dik graag weer wat afspreken en de andere keer dan heeft ze er totaal geen zin in.. geen touw aan vast te knopen.
Meeste zeggen dat ik beter mijn moeite in iemand anders kan stoppen want zij is toch dom en lelijknouja smaken verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |