mwah, Toch niet zo'n toffe actie...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, danku.
Het is beter dan 1 euro per week, innit?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kun je voor 1 euro per dag eten dan?
Auto stond al lange tijd op dezelfde plek, waarschijnlijk tot frustratie van een van de omwonenden. Dus die hebben hem maar in de hens gestoken, dan wordt ie wel weggehaald.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, Toch niet zo'n toffe actie...
Diegene die zoiets flikt bij mijn auto, zal nou niet bepaald snel weer jarig zijn....
Ik moet vandaag gewoon lachen om het leed van anderen, het spijt me.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, Toch niet zo'n toffe actie...
Diegene die zoiets flikt bij mijn auto, zal nou niet bepaald snel weer jarig zijn....
Ze wilde geld voor die laarzen, kan ik ze net zo goed zelf geven toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vrouwen kado's geven werkt niet.
Hoezo wilde ze geld voor die laarzen?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze wilde geld voor die laarzen, kan ik ze net zo goed zelf geven toch?![]()
Maar ze zegt gewoon al de hele tijd ja dan kan t niet.. gister zou t ook 100% zeker kunnen maar t was bagger weer dus had zelf ook geen zin.. alleen dan stelt ze zelf vrijdag voor en dan kan t niet.
En ze zei dat het vrijdag droog zou worden en dat ze daarom ging paardrijden.. mijn telefoon zegt dat t vrijdag kut weer gaat worden.. Ik heb zo'n idee dat ze gewoon loopt te liegen en liever naar een zuipkeet gaat als met mij wat doen. Iets dat ik me nog wel voor kan stellen maar vraag dan gewoon of ik een andere keer kan
Zelfs een afrikaantje krijgt minder dacht ikquote:Op woensdag 15 september 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is beter dan 1 euro per week, innit?
Jij bent 20 toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze wilde geld voor die laarzen, kan ik ze net zo goed zelf geven toch?![]()
Maar ze zegt gewoon al de hele tijd ja dan kan t niet.. gister zou t ook 100% zeker kunnen maar t was bagger weer dus had zelf ook geen zin.. alleen dan stelt ze zelf vrijdag voor en dan kan t niet.
En ze zei dat het vrijdag droog zou worden en dat ze daarom ging paardrijden.. mijn telefoon zegt dat t vrijdag kut weer gaat worden.. Ik heb zo'n idee dat ze gewoon loopt te liegen en liever naar een zuipkeet gaat als met mij wat doen. Iets dat ik me nog wel voor kan stellen maar vraag dan gewoon of ik een andere keer kan
Je kunt voor 69 cent 3 maanden lang aardappelpuree eten als je op het goede moment de C1000 inlooptquote:Op woensdag 15 september 2010 22:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kun je voor 1 euro per dag eten dan?
Eh?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zelfs een afrikaantje krijgt minder dacht ik
Omdat je met liefde geen laarzen koopt bij een winkelquote:Op woensdag 15 september 2010 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoezo wilde ze geld voor die laarzen?
Gatverdammequote:Op woensdag 15 september 2010 22:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kunt voor 69 cent 3 maanden lang aardappelpuree eten als je op het goede moment de C1000 inloopt
Meer bedoel ikquote:
Maar waarom vraagt ze aan jou geld voor laarzen? Dat vroeg ik me af.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat je met liefde geen laarzen koopt bij een winkel
Omdat ze jarig is binnenkortquote:Op woensdag 15 september 2010 22:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar waarom vraagt ze aan jou geld voor laarzen? Dat vroeg ik me af.
Mijn ouders zijn rijk, ik heb genoeg geld om rond te komen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
That's what I'm saying dude. En jij bent toch rijk.
GEBRUIK JE PUPPYOGEN!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn rijk, ik heb genoeg geld om rond te komen.
Hou nou op met dat trollvoerenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En hoe duur zijn die laarzen? En wat voor een soort van vriendin is het van je?
mjah, Als ze al weet wat ze wil, zou ik haar er ook geen geld voor geven, maar ze zelf kopen..quote:
60 euroquote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En hoe duur zijn die laarzen? En wat voor een soort van vriendin is het van je?
Ik heb een gratis kapper, nouja dik eind rijden dus eigenlijk ben ik net zoveel kwijt aan benzine als normaal aan de kapper maar dan zie ik meteen een goede vriend weerquote:Op woensdag 15 september 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben wel een gratis kapper aan het fixen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
60 euro. En een aardig goede vriendin die best leuk is.. alleen ze moet niet zo gaan doen daar heb ik echt een fucking hekel aan.
Omdat ik een iPhone heb ben ik rijk zeker?quote:
Vast een natte.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb een gratis kapper, nouja dik eind rijden dus eigenlijk ben ik net zoveel kwijt aan benzine als normaal aan de kapper maar dan zie ik meteen een goede vriend weer.
100 kilometer rijden voor een kapper.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb een gratis kapper, nouja dik eind rijden dus eigenlijk ben ik net zoveel kwijt aan benzine als normaal aan de kapper maar dan zie ik meteen een goede vriend weer.
Istochnietzoduur?quote:
Naar een pauper kapper gaanquote:Op woensdag 15 september 2010 22:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
100 kilometer rijden voor een kapper.
Groot gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Istochnietzoduur?
Ik ga maar eens slapen denk ik, is het sneller morgen ochtend en heeft hopelijk iemand de moeite gedaan om mij mede te delen wat het zwarte schuurtje mag zijn. Ik heb echt een kut voorgevoel dat het gewoon een zuipkeet is en ze mij voor zit te liegen
Hoezo? Alsof jij voorgelogen wil worden door een meisje die je leuk vindquote:
Ex-teamgenoot van mij doet kappersopleiding en zoekt knipmodellen. Dus ik ga wel een keer naar Zutphen op vrijdag en dan knipt zij me. En vorige keer was het heel mooi dus da's chill.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die niet 100km voor een kapper rijdt heeft een pauper kapper, jaaaa echt.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Naar een pauper kapper gaan
Of
Een auto hebben die heel veel verbruikt
Dat is wel beter, alleen wel oppassen dat ze niet te enthousiast worden en je opschepen met 1 of ander "modieus" kapselquote:Op woensdag 15 september 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ex-teamgenoot van mij doet kappersopleiding en zoekt knipmodellen. Dus ik ga wel een keer naar Zutphen op vrijdag en dan knipt zij me. En vorige keer was het heel mooi dus da's chill.
Nee, maar jij koopt haar graag om met een paar laarzen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof jij voorgelogen wil worden door een meisje die je leuk vind
Ik snap jouw PI gebruik niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof jij voorgelogen wil worden door een meisje die je leuk vind
Hij snapt zelf de PI's niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap jouw PI gebruik niet.
Als je evenveel kwijt bent aan de kapper als je kwijt bent aan 100 km rijden dan heb je inderdaad een pauper kapper of een zeer onzuinige auto.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die niet 100km voor een kapper rijdt heeft een pauper kapper, jaaaa echt.
Ik vond t een trieste opmerking vandaar dequote:Op woensdag 15 september 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap jouw PI gebruik niet.
Als ik haar was zou ik ook liever mezelf klemzuipen dan met xyzyx te gaan paardrijden.quote:
Waar zie jij staan dan dat, dat zo is?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je evenveel kwijt bent aan de kapper als je kwijt bent aan 100 km rijden dan heb je inderdaad een pauper kapper of een zeer onzuinige auto.
Ze weet niet eens dat ik ze gekocht hebquote:Op woensdag 15 september 2010 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, maar jij koopt haar graag om met een paar laarzen.
Misschien is het voor haar wel hartstikke veel geld en voelt ze zich opgelaten doordat jij ze geeft. Dan voelt ze misschien alsof ze ook wat terug moet geven, wat ze niet wilt/kan.
Maar genoeg zo.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook liever mezelf klemzuipen dan met xyzyx te gaan paardrijden.
Het was eenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond t een trieste opmerking vandaar de
Die moest weer eens langskomenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
Daar kan je 2 dagen op leven, max 3quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En ik heb nog rijst, een heel klein beetje sla, spaghetti, een heel klein beetje saus, tartaar en walnoten staan. En appels. En een half brood. Dus komt allemaal goed. Al vrees ik wel dat ik dat geld no way terug ga zien.Daar gaat m'n ministart voor m'n motorrijbewijs.
Ik zei dat ik evenveel kwijt was aan benzine als je normaal kwijt bent aan de kapper..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dan dat, dat zo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |