Chaaaarlieeeeequote:Op woensdag 15 september 2010 19:11 schreef TripleP het volgende:
[..]
Als je dit herkent ben je echt een interwebz addict
Dit bewijst dat jij gewoon Floortje moet heten.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik keek net een filmpje met Floortje Dessing. Is dat het lot?
Een luchtbed?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb echt een perfect cadeau voor mijn beste vriendin bedacht.
Bier?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb echt een perfect cadeau voor mijn beste vriendin bedacht.
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neen, vinyl van Groove Armada - My friend.
Maar dat is geen bier. En het is tijd voor bier!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vinyl, lekker pretentieusquote:
pretentieusquote:
Ik gok 3.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
pretentieus
1) Aanmatigend 2) Arrogant 3) Kakkineus 4) Noten 5) Nuffig 6) Onbeschaamd 7) Veel eisen stellend 8) Verwaand 9) Vol inbeelding 10) Vol pretenties 11) Waanwijs '
Welke van de 11 bedoel je?
Kakkineus , dohquote:Op woensdag 15 september 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
pretentieus
1) Aanmatigend 2) Arrogant 3) Kakkineus 4) Noten 5) Nuffig 6) Onbeschaamd 7) Veel eisen stellend 8) Verwaand 9) Vol inbeelding 10) Vol pretenties 11) Waanwijs '
Welke van de 11 bedoel je?
Het eerste nummer met die titel wat mij te binnen schiet is deze:quote:Op woensdag 15 september 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom? Vinyl is gewoon veel leuker om te geven dan een CDsingle.quote:
En geen toegevoegde waarde helaas.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom? Vinyl is gewoon veel leuker om te geven dan een CDsingle.Helaas ook duurder en moeilijker te verkrijgen.
Sowieso wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:04 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En geen toegevoegde waarde helaas.
Maar goed ook!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom? Vinyl is gewoon veel leuker om te geven dan een CDsingle.Helaas ook duurder en moeilijker te verkrijgen.
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar 't heeft wel meer karakterquote:Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee.
Neemt meer ruimte in beslag en geluidskwaliteit is niet beter.
Als ik karakter wil stuur ik wel een feminist naar de keuken.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar 't heeft wel meer karakter
Persoonlijk moet ik er ook niets van hebben hoor, muziek moet gewoon gaan spelen met max 3 muisklikken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als ik karakter wil stuur ik wel een feminist naar de keuken.
Gewoon lekker die naald op de plaat zetten en alle finesses horen, vinylquote:Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee.
Neemt meer ruimte in beslag en geluidskwaliteit is niet beter.
Toch wel met speakerkabels van 300-5000 euro per setje heh?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon lekker die naald op de plaat zetten en alle finesses horen, vinyl
Ik zag het jaquote:Op woensdag 15 september 2010 20:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toch wel met speakerkabels van 300-5000 euro per setje heh?
Ik heb nog maar één paar normale sokken hier, rest skisokken of kniekousenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:51 schreef Bravebart het volgende:
Haat aan oneven aantal sokken uit de wasmachine
Je bent lekker bezig vandaag.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één paar normale sokken hier, rest skisokken of kniekousenEn ik moest vandaag nieuwe kopen maar vergeten.
Same here, dus ik naar de stad voor nieuwe sokken, hebben ze geen sokken in mijn maatquote:Op woensdag 15 september 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één paar normale sokken hier, rest skisokken of kniekousenEn ik moest vandaag nieuwe kopen maar vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |