Grote poten.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same here, dus ik naar de stad voor nieuwe sokken, hebben ze geen sokken in mijn maatAlles liep tot maat 46
Ligt er aan voor wie.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
30 euro is veel voor een cadeau hè?
Ja lach maarquote:
Ja nou pfoe ik heb d'r ook al meegenomen naar Lowlands. Maar het is zo'n leuk ideeeeeequote:
Het is wel een tof idee dan.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou pfoe ik heb d'r ook al meegenomen naar Lowlands. Maar het is zo'n leuk ideeeeeeWant dat is het nummer dat we gingen luisteren op repeat voor een halfuur lang ofzo in de auto in Noorwegen.
Terwijl de auto naast het hutje stond zegmaar. Gewoon omdat het kon.
Dan zeg ik ook inderdaad: doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan het geld niet missen maar het is mijn allerbeste liefste vriendin.En vorig jaar heeft ze een kutcadeautje van me gehad. Ah whatever ik haal wel geld van m'n spaarrekening.
Ik ben weleens naar de stad gelopen (naja, de deur uit gestapt dus) voor nieuwe sokken omdat ze allemaal vies warenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same here, dus ik naar de stad voor nieuwe sokken, hebben ze geen sokken in mijn maatAlles liep tot maat 46
...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben weleens naar de stad gelopen (naja, de deur uit gestapt dus) voor nieuwe sokken omdat ze allemaal vies waren_
Hadden we gisteravond niet besloten dat het gaat om de intentie, niet om wat het kost?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en eigenlijk was Lowlands mijn cadeau maar dat was gratis voor mij dusja.
Ja true maar och. Zij heeft mij als dank meegenomen naar Two Door Cinema Club e nik hoefde zelfs mijn treinkaartje niet te betalen. Gotta love her.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hadden we gisteravond niet besloten dat het gaat om de intentie, niet om wat het kost?
Je had ook iemand anders mee kunnen nemen naar lowlands.
NOD32.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is een goede virusscanner?
AVG.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is een goede virusscanner?
Ik heb mijn rekening omgezet in een studentenrekening?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Da's wous! Wat heb je er mee gedaan?
...en nu heb je een ander type spaarrekening waar je in zit te kijken terwijl het geld nog op het oude type staat?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb mijn rekening omgezet in een studentenrekening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |