Ah. Smoesjes.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb dyslectie, daarom kon ik het gymnasium niet doen omdat de talen een probleem voor mij waren
Atheneum voldoet ook hoor. Gymnasium is voor alfa-strebers.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb dyslectie, daarom kon ik het gymnasium niet doen omdat de talen een probleem voor mij waren
Of zoals ze bij ons op het Betrand Russel college genoemd werden:quote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze dyslexie kaarten.
Ja een vrachtwagen is ook sneller dan een personen auto omdat hij meer kracht heeftquote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n atletisch figuur hè.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of zoals ze bij ons op het Betrand Russel college genoemd werden:
De BRC Bonus Kaart.
Beta boys 4 lifequote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Atheneum voldoet ook hoor. Gymnasium is voor alfa-strebers.
Prachtig hoe hij iedere keer zijn eigen glazen ingooit hehquote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze dyslexie kaarten.
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja een vrachtwagen is ook sneller dan een personen auto omdat hij meer kracht heeft
Ja, maar hij is wel hoogbegaafd!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij iedere keer zijn eigen glazen ingooit heh
Hij heeft geen glas. Zonder glas is zijn BMW sneller. Helemaal race weetjewel.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij iedere keer zijn eigen glazen ingooit heh
Jeweet!quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij iedere keer zijn eigen glazen ruiten ingooit heh
Op de havo!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel hoogbegaafd!!!
Ik denk dat hij zelfs wel hoogbegaaft is!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel hoogbegaafd!!!
Ik snap hem nietquote:
Vandaag die dikke respects gekregen omdat ik WTB doe! WTB de gekstuh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
is het niet hoogbegaafdt?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelfs wel hoogbegaaft is!
Dat is als aids met een potje suiker vergelijkenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja een vrachtwagen is ook sneller dan een personen auto omdat hij meer kracht heeft
Glazen=waar je uit drinks, een ruit zit in de gevel.quote:
Ik was naar havo gegaan omdat t in die periode nogal gedoe was thuis en t mijn ouders en de school beter leek dat ik het even rustig aan doe en gewoon na de havo vwo ging doen.. alleen die kanker stumpers wilde me niet naar vwo laten gaan omdat ik een 6,9 had ipv een 7 gemiddeld (terwijl t vorige jaar je met een 6,5 al naar vwo mocht vanuit de havo) en ze zeiden dat ik nooit had verteld dat ik naar vwo wilde terwijl nog voor ik daar op school zit ze al wisten dat ik na de havo vwo wilde gaan doenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Atheneum voldoet ook hoor. Gymnasium is voor alfa-strebers.
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vandaag die dikke respects gekregen omdat ik WTB doe! WTB de gekstuh!WTB matties 4 life!! Boks ouwe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voortaan doen we het zo:quote:
Ja, alleen is de uitdrukking 'eigen glazen ingooien'quote:Op woensdag 15 september 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Glazen=waar je uit drinks, een ruit zit in de gevel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |