Whehequote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik met mijn FOK! aanmelddatum
Een dierentuin is er niets bij volgens mij.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jazeker. Lekker loslaten met die kinderen.
Wat voor instellingquote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik denk dat jij wel goed op mijn instelling past, xyzyx.
Pas maar op dat ie ze niet gaat versieren en omkopen met paardrijlaarzen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jazeker. Lekker loslaten met die kinderen.
Pffff, ik heb VMBO gedan mangquote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee ik wil je niet vernederen![]()
__!
Hoe wou je het uberhaupt gaan testen?
En postcount telt niet nee!quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pffff, ik heb VMBO gedan mang![]()
Dat leren licht me nie zo. Ik ben meer van met de hantjes waperen
Heb jij een kwalitatief goede iq test gezien op het internet dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Met een IQ-test suggere Henk.
Het zijn jongetjes van 10. Maar ze zijn sterk en slaan 'm wel in elkaar.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pas maar op dat ie ze niet gaat versieren en omkopen met paardrijlaarzen.
Met een kwalitatief iets mindere test kun je ook al verschil zien hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb jij een kwalitatief goede iq test gezien op het internet dan?
Ik heb HAVO gedaan en leren licht mij ook nietquote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pffff, ik heb VMBO gedan mang![]()
Dat leren licht me nie zo. Ik ben meer van met de hantjes waperen
Leuke visualquote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het zijn jongetjes van 10. Maar ze zijn sterk en slaan 'm wel in elkaar.
Je was toch hoogbegaafd?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb HAVO gedaan en leren licht mij ook niet
Is goed hoorquote:
Ik ren toch wel harderquote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het zijn jongetjes van 10. Maar ze zijn sterk en slaan 'm wel in elkaar.
Oh. Daarmee versla ik iedereen hier ruimschootsquote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik met mijn FOK! aanmelddatum
Heb dyslectie, daarom kon ik het gymnasium niet doen omdat de talen een probleem voor mij warenquote:
quote:
quote:
quote:
Daarvoor hebben ze dyslexie kaarten.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb dyslectie, daarom kon ik het gymnasium niet doen omdat de talen een probleem voor mij waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |