Die van mij piept vooral. Dat andere probleem herken ik dan niet, maar ik ben ook maar een klein opdondertje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
piepen niet, maar bonken tegen de muren wel. en qua standjes wordt het ook niet veel. heb al moeite om er in te komen en rechtopzitten wil niet
ff denken, heb zo'n ikeatromso.....heb ong 70cm tussen bovenkant matras en plafond. ben ong 186cm lang dus daar zit het probleemquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die van mij piept vooral. Dat andere probleem herken ik dan niet, maar ik ben ook maar een klein opdondertje.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:22 schreef Mister1977 het volgende:
Oh, sorry ik had even niet gezien dat ik de zaak dichtgegooid had.
Had ik een nieuwe moeten openen of werkt dat hier zo niet?
nope, moet altijd oppassen dat ik mijn hoofd niet stoot als ik vanachter mijn pc op staquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:22 schreef douche-eendje het volgende:
Ook een ikea tromso, ik kan er zelfs rechtop onder staan.
Is niet gebeurd.quote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Straks ligt ze ineens naast je als je wakker wordt! hehe
Hou oud was het joch?quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet een zo heel erg lang hoor, 1.76 maar met hakken dus al heel snel boven de 1.80.
Hoe vaak heb je je hoofd al gestoten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, moet altijd oppassen dat ik mijn hoofd niet stoot als ik vanachter mijn pc op sta
mowah, valt mee....sinds februari een keert of 3-4 denk ik....je went er heel snel aan gelukkigquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je je hoofd al gestoten?
Gij zijt wel "lekker" dus een date tussen ons tweetjes zou ik van harte toejuichen.quote:
Ik slaap al ruim 3 jaar in dat kreng, ik wil een normaal bed...quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mowah, valt mee....sinds februari een keert of 3-4 denk ik....je went er heel snel aan gelukkig
pompiedom, ben ee nbeetje vrolijk. en heb nog geen zin om naar bed te gaan. maar ik kan gelukkig uitslapen
Hoi!quote:
ik heb veel te bieden (proest) maar dat nu net nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik slaap al ruim 3 jaar in dat kreng, ik wil een normaal bed...
Ach, dat matras kan eruit toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb veel te bieden (proest) maar dat nu net niet
*proest* ik zie het al helemaal voor me dat ik probeer m'n sokken uit te doen met behulp van zweudse sleuteltjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, dat matras kan eruit toch?Zolang je maar niet alles met Ikea-sleuteltjes doet...
Hehehe, misschien gaat dat nog snellerquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*proest* ik zie het al helemaal voor me dat ik probeer m'n sokken uit te doen met behulp van zweudse sleuteltjes
dat heb ik door m'n pa laten doen. zelf ben ik wel met een pc-meubel en een tvkastje in de weer geweest en dat ging best redelijk. vooral dankzij die collega die in 1 oogopslag zag wat ik al meer dan 1 uur verkeerd deed....quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hehehe, misschien gaat dat nog sneller![]()
De sketch van youp kende ik al, geniaal en o zo herkenbaar. Vooral als je zelf een keer een ikea-hoogslaper in elkaar hebt gezet.
boefjequote:Op dinsdag 14 september 2010 06:39 schreef GForceT1 het volgende:
pff net thuis... ff douchen en door naar het werk!
Date was wel geslaagd... erg geslaagd.. en er is iets meer gebeurd dan ik me had voorgenomen...![]()
foeierdefoei.quote:Op dinsdag 14 september 2010 06:39 schreef GForceT1 het volgende:
Date was wel geslaagd... erg geslaagd.. en er is iets meer gebeurd dan ik me had voorgenomen...![]()
Om Karina-perikelen te voorkomen: hoe lang ben je?quote:
Als jullie allemaal zo doorgaan, kan het nooit lang duren voor wij de eerste Fok!Datingsite-ervaringen-topic baby mogen verwelkomenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Om Karina-perikelen te voorkomen: hoe lang ben je?
kijk, dat is duidelijk...ik kan wel zeggen, details, maar goed, dat is duidelijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 06:39 schreef GForceT1 het volgende:
Nice! Nou ja, als het is wat je wou, dan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 06:39 schreef GForceT1 het volgende:
reactie: cursusje nederlands Leuk genoeg?quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:41 schreef Natalie78 het volgende:
Nu effuh genoeg over IK!....
Hou jij van Laggen en Leuke dingen doen?
reageer dan gelijk!
Ga niet af op het uiterlijk!
ik ben erg filosofies en hou ervan om over dingen diep te praten!
maar ik wil vooral een leuke meisje die ook erg van grappen hou, en spontaan, vrolijk is!
Hij leest waarschijnlijk ook de Playboy voor de diepgaande interviews en achtergrondverhalen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:16 schreef Natalie78 het volgende:
Het lijkt echt steeds meer een trend te worden, jonge mannen die voor vrouwen gaan die ouder dan hen zijn. Nu ook weer op RP, leeftijd 24, Student en heb een bijbaan als DJ. Ik ben 32.
Misschien verschillen we wat in kalenderjaren maar ik vind het juist aangenaam om met vrouwen om te gaan die ouder dan mij zijn omdat ik veel diepgaander gesprekken kan hebben met iemand die wat ouder is dan iemand die wat jonger is.
Diepgaander gesprekken huh? Uh huh.![]()
Laggenquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:41 schreef Natalie78 het volgende:
reageer dan gelijk!
maar ik wil vooral een leuke meisje die ook erg van grappen hou, en spontaan, vrolijk is!
Laggen betekent vertraagd zijn in een online realtime gelegenheid (spelletje of chatbox).. misschien bedoelt ie dat ook?quote:
Gezien de rest van de tekst, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laggen betekent vertraagd zijn in een online realtime gelegenheid (spelletje of chatbox).. misschien bedoelt ie dat ook?
erm, als ie die tekst ook nog es ergens vandaan geplukt heeft dan is het wel heel erg triest.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:51 schreef brunette82 het volgende:
die tekst is zo standaard idd, dat kan hij overal vandaan geplukt/geknipt hebben..
Hahaquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:16 schreef Natalie78 het volgende:
Het lijkt echt steeds meer een trend te worden, jonge mannen die voor vrouwen gaan die ouder dan hen zijn. Nu ook weer op RP, leeftijd 24, Student en heb een bijbaan als DJ. Ik ben 32.
Misschien verschillen we wat in kalenderjaren maar ik vind het juist aangenaam om met vrouwen om te gaan die ouder dan mij zijn omdat ik veel diepgaander gesprekken kan hebben met iemand die wat ouder is dan iemand die wat jonger is.
Diepgaander gesprekken huh? Uh huh.![]()
'kookniequote:Op dinsdag 14 september 2010 11:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Gezien de rest van de tekst, ik denk het niet.
Hoezo sta je daar nog ingeschreven dan? Je hebt nu toch verkering met Civ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Gezien de rest van de tekst, ik denk het niet.
Vertel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:13 schreef macondo het volgende:
Hoezo sta je daar nog ingeschreven dan? Je hebt nu toch verkering met Civ?
Vroeger wel, nu werkt die optie niet meer. (tenminste bij mij niet). je kunt ook onder 'laatste post' klikken, dan werkt het wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:25 schreef Natalie78 het volgende:
OT Hey 't was toch zo dat als je naast een topictitel op >> klikt je direct naar de laatste post gaat?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
erm, als ie die tekst ook nog es ergens vandaan geplukt heeft dan is het wel heel erg triest.
(of een Nigeriaan)
Jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:23 schreef Natalie78 het volgende:
Verkering, bestaat dat nog?
date [deet] de; -s 1 m afspraakje 2 m,v degene met wie men een afspraakje heeft
da·ten [deete(n)] datete, h gedatet een date (1) hebben of maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je kan het altijd proberen? Wat heb je te verliezen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef MHD83 het volgende:
In hoeverre is het "done" om na een week of 6 nog iemand aan te spreken op een dating-site, nadat je 1 op zich wel leuke date hebt gehad waarbij zij aangaf mee naar huis te willen, waar ik toen niet echt op zat te wachten?
Hangt er vanaf. Met welke woorden heb je haar destijds afgewezen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef MHD83 het volgende:
In hoeverre is het "done" om na een week of 6 nog iemand aan te spreken op een dating-site, nadat je 1 op zich wel leuke date hebt gehad waarbij zij aangaf mee naar huis te willen, waar ik toen niet echt op zat te wachten?
Nou ik heb niks van me laten horen, da's best een rotstreek.. en mijn uitleg klinkt niet zo goed, dus.. ik ga 't gewoon doen danquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen? Wat heb je te verliezen.
Haha! Nee.. ik was druk met mijn werk zei ik, dus heb d'r netjes op het station afgeleverd..quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Met welke woorden heb je haar destijds afgewezen?
• "Wat, mee naar mijn huis? Dacht het ff niet, vieze slet!"
Not done, vergeet het maar, kans verkeken.
• "Mee naar mijn huis? Euh mijn opa is overleden en ligt opgebaard in mijn slaapkamer, dus doe maar even niet deze keer"
Nog niet kansloos, gewoon ervoor gaan!
Tssch, je bent me wel aan het uitschelden de laatste tijd! Eerst me al een moreel verwerpelijk monster noemen en nu ook nog een racist.quote:
Hij vond haar eerst te lelijk. Nu heeft hij eens goed in de spiegel gekeken, en merkt hij dat hij zelf nóg veel lelijker is. Dus heeft hij zijn normen maar verlaagd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoezo ben je van gedachten veranderd dan?
Bij mij doet ie het nog gewoon hoor..quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:25 schreef Natalie78 het volgende:
OT Hey 't was toch zo dat als je naast een topictitel op >> klikt je direct naar de laatste post gaat?
Als ze wanhopig is maak je nog een kans. Heeft ze ook maar iets dat op een ruggengraat lijkt, zou ik het als ik jou was niet eens meer proberen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef MHD83 het volgende:
MHD83 komt zelf ook over als een slappe zak, dus dan zijn ze voor elkaar gemaaktquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als ze wanhopig is maak je nog een kans. Heeft ze ook maar iets dat op een ruggengraat lijkt, zou ik het als ik jou was niet eens meer proberen.
KIjk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:42 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen hebben dat ook wel door hoor.
"Oh ik krijg na 6 weken ineens weer een smsje van die eikel, hij zal wel even niks te neuken hebben en denkt aan mij nu even een makkelijke prooi te hebben".
Zegt ze 'ja, gezellig, kom maar langs!' dan is ze te makkelijk en heeft ze geen zelfrespect.
Zegt ze 'rot op gast, het is graag of niet', dan heeft ze haar waardigheid behouden en moet je maar weer iemand anders zien te regelen.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef macondo het volgende:
Probeer het toch maar MHD83. Voor jou een gegarandeerde mislukking, maar voor ons weer wat te laggen
Ghehe.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef macondo het volgende:
Probeer het toch maar MHD83. Voor jou een gegarandeerde mislukking, maar voor ons weer wat te laggen
En ook in het klassieke 'oh ik ben afgelopen weekend iemand tegengekomen'-smoesje getrapt zo te zien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:40 schreef Maanvis het volgende:
Renske (die meid die die blog over Silenus had geschreven) stopt met internet daten.
http://beingrenske.blogsp(...)ater-part-seven.html
Wat jammer.
Arme spirit82quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
En ook in het klassieke 'oh ik ben afgelopen weekend iemand tegengekomen'-smoesje getrapt zo te zien.
Nextlover, dat is toch zoiets als Paiq?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:40 schreef Maanvis het volgende:
Renske (die meid die die blog over Silenus had geschreven) stopt met internet daten.
http://beingrenske.blogsp(...)ater-part-seven.html
Wat jammer.
het is precies hetzelfde alleen dan gelinkt aan nrc.nextquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:25 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nextlover, dat is toch zoiets als Paiq?
Maakt met andere woorden niets uit waar je je inschrijft. Andere naam voor hetzelfde systeem met dezelfde mensen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is precies hetzelfde alleen dan gelinkt aan nrc.next
precies, het systeem is 1 op 1 gelinkt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Maakt met andere woorden niets uit waar je je inschrijft. Andere naam voor hetzelfde systeem met dezelfde mensen.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:50 schreef picardmike het volgende:
Ik zie weer allemaal leuke senioritas op rp, heb mij dus weer ingeschreven!
Ik kijk nu al uit naar je verhalen over je ervaringen daar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:50 schreef picardmike het volgende:
O. Fijn. Dank je.quote:Na lange tijd mijn huis verbouwd te hebben valt er een gat wat ik graag met jou wil invullen.
Was dit een soort van openingszin?quote:
Hij heeft een groot gat in zijn muur dat ie met jou wil vullen?quote:
Nouja, zij heeft een opening en hij heeft zin (om een gat in te vullen), zoveel is wel duideljkquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:18 schreef Arnax het volgende:
[..]
Was dit een soort van openingszin?
Nee, erger nog, Dat was de profieltekst.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:18 schreef Arnax het volgende:
[..]
Was dit een soort van openingszin?
gottegot, is Nico van Rob en Nico weer vrijgezel????quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, erger nog, Dat was de profieltekst.
ja, hallo ons een beetje lekker maken!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
ik weet nu al wel met wie ik wil daten van Fokmaar ik zeg niks
![]()
Schiet op dan met die date!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
![]()
waar blijft die PM?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
![]()
Dat misten we nog hier, een muurbloempjequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
![]()
Ik heb er al één gekregenquote:
quote:
Ow mijn..quote:hi meisie oeh net nog eens gekeken maar zie net pas dat je uit zuiden kom
he jammer al zou het nartuurlijk de pret niet hoeffen drukken ik zag dat je al op m,n proviel had gekeken dus je zou me wel vertellen dat ik het af zou doen of tog niet uhm ik zou voorstellen om is te contackten als je dat zou willen al zegen de oogjes me iets dat vraagt om brrr ssstt ed uhm okeei okeei ik hou op wie weet tot spreeks
Was hij te klein?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ow mijn..![]()
Mijn up *date*
Eén date.. één avontuur rijker en een illusie armer.. of zoiets
Ah too bad. Maar zo werkt dat. De staatsloterij win je ook niet na één keer meedoenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ow mijn..![]()
Mijn up *date*
Eén date.. één avontuur rijker en een illusie armer.. of zoiets
Of was het een Micropenis?quote:
Viespeukquote:
Dus nu even doen met troostprijzen maar uiteindelijk er vandoor gaan met de hoofdprijsquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ah too bad. Maar zo werkt dat. De staatsloterij win je ook niet na één keer meedoen
In welk opzicht? Hij viel tegen maar je hebt er nu toch een relatie mee?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden
Is het iemand die ook in dit topic (of Fok) actief is?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden
Owquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In welk opzicht? Hij viel tegen maar je hebt er nu toch een relatie mee?
In welk opzicht kan het dan tegen je gebruikt worden?quote:
Nee.. en als dat zo was zou ik dat hier niet gaan posten gek.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:11 schreef Arnax het volgende:
[..]
Is het iemand die ook in dit topic (of Fok) actief is?
niet die blonde toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef Maanvis het volgende:
Nu op PaiQ een meiske dat in een rolstoel zit maar waar behalve dat ze niet kan lopen de rest het nog wel doet .. toch vind ik zoiets lastig
Het is toch een minpunt dus dan moet ze verder heel leuk zijn om het goed te maken.
[..]
Vroeger wel, nu werkt die optie niet meer. (tenminste bij mij niet). je kunt ook onder 'laatste post' klikken, dan werkt het wel.
Hints!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
![]()
nee deze is nie blondquote:
Game timequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hints!Is het iemand in dit topic of gewoon op het hele forum?
All you need is love Fok!![]()
Nouja, ze was eigenlijk gewoon best leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoezo ben je van gedachten veranderd dan?
Nee, meer iets van vakantie tussendoor en geen telefoonnummer hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij vond haar eerst te lelijk. Nu heeft hij eens goed in de spiegel gekeken, en merkt hij dat hij zelf nóg veel lelijker is. Dus heeft hij zijn normen maar verlaagd.
Niet geschoten is altijd mis! Gewoon doen dus. Ik hou jullie op de hoogte van mijn toekomstige epic fail.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als ze wanhopig is maak je nog een kans. Heeft ze ook maar iets dat op een ruggengraat lijkt, zou ik het als ik jou was niet eens meer proberen.
Heel sterk komt dit natuurlijk niet over in ons digitale tijdperkquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:05 schreef MHD83 het volgende:
Nee, meer iets van vakantie tussendoor en geen telefoonnummer hebben
Je leeft nog!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heel sterk komt dit natuurlijk niet over in ons digitale tijdperk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
![]()
En ondertussen zit Brunette82 heel hard te laGGen achter haar computer omdat iedereen er zo op in gaatquote:
neuh, die zit nu iig niet hier om te lachenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:16 schreef Arnax het volgende:
[..]
En ondertussen zit Brunette82 heel hard te laGGen achter haar computer omdat iedereen er zo op in gaat
maar heul stiekem ben ik ook wel erg benieuwd,,,
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef Arnax het volgende:
[..]
Je leeft nog!
Verliefd zijn verwoest mijn internetlevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
moet je een long distance relatie via Fok! beginnen. tussen het chatten en cammen door lekker Fok!ken!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Verliefd zijn verwoest mijn internetleven
Iemand van de Fok meet toch ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Verliefd zijn verwoest mijn internetleven
Ik heb een Fokker IRL aan de haak geslagen en dat verkies ik zowaar boven chatten en cammen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je een long distance relatie via Fok! beginnen. tussen het chatten en cammen door lekker Fok!ken!
Niet van de meet, wel van Fok dus inderdaadquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Iemand van de Fok meet toch ?
En waarom zou je dat niet posten dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:15 schreef Kattenkop het volgende:
Nee.. en als dat zo was zou ik dat hier niet gaan posten gek.
Wel daten dan he? En niet alleen maanden mailen en MSN'enquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:50 schreef picardmike het volgende:
Ik zag net jouw foto als voorbeeld foto toen ik op Paiq een fotocheat wou doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:03 schreef Natalie78 het volgende:
Fok! Fobo Wie is het!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik zag net jouw foto als voorbeeld foto toen ik op Paiq een fotocheat wou doen
nepFok!kerquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb een Fokker IRL aan de haak geslagen en dat verkies ik zowaar boven chatten en cammen.
[..]
Niet van de meet, wel van Fok dus inderdaad
Oh, dus jij bent de uitverkorene ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, die zit nu iig niet hier om te lachen
geen idee, maar ik weet wel dat ze op dat moment niet online was dus er op dat moment niet om kon lachen. misschien nu wel, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:49 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent de uitverkorene ?
Of stalkerquote:
Je bent precies hetzelfde als veel vrouwen op RP. Klagen over onbeschofte mannen en blij zijn als het abonnement voorbij is zodat ze zich kunnen uitschrijven van crematieplaneet. En vervolgens binnen een maand weer opnieuw aanmelden en benieuwd zijn of er op "deze planeet" nog leuke mannen rondlopenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:50 schreef picardmike het volgende:
kaboem tjing!quote:
Iedereen wacht in spanning af op jouw antwoordquote:
+1quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:14 schreef Arnax het volgende:
[..]
Iedereen wacht in spanning af op jouw antwoord
Nice! Nu willen we allemaal weten natuurlijk, wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
hee, ik heb ook een fok!date gehosseld.
jij eerst!quote:
Isn't that obvious?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nice! Nu willen we allemaal weten natuurlijk, wie is de gelukkige?
dat zou technisch gezien kunnen ja....quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, maar technisch gezien zou het ook de minder obvious versie kunnen zijn!
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou technisch gezien kunnen ja....
het is de obviousversie geworden....quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is de obviousversie geworden....
Samen met Bad-eendje in je hoogslapertje? Chapeauquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
hee, ik heb ook een fok!date gehosseld.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is de obviousversie geworden....
nee, die andere obviousversie :pquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Samen met Bad-eendje in je hoogslapertje? Chapeau
ja, dat duurt nog wel ff hoor! met onze volle agendasquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Arnax het volgende:
[..]Jullie snappen wel dat wij na die tijd een kleine samenvatting verwachten?
Ah de Paddepoelversie?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die andere obviousversie :p
[..]
ja, dat duurt nog wel ff hoor! met onze volle agendas
Je ging hier dan ook wel als een beest tekeer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij heeft iedereen hier andere obviousversies.... :s
er zijn minder pijnlijke manier om je bovenlip te ontharen :squote:
korreltje zoutquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je ging hier dan ook wel als een beest tekeer.
dat komt dan mooi uitquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef brunette82 het volgende:
ik heb in ieder geval wel zin in de date
tja, je bent een leonardodicapriolookalike of je bent het niet....quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:59 schreef macondo het volgende:
3rdRock is wel een hosselaar zegKomt hier een dag geleden binnenlopen en gaat er onmiddellijk met de hoofdprijs vandoor, alle andere aanbidders van Brunette in verbijstering achterlatend!
Dat je zo'n kans laat liggen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:22 schreef Natalie78 het volgende:
Een voorstel om "de derde" te zijn op Lexa. Nou erm, I think I'll pass thanks.
1.93mquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Om Karina-perikelen te voorkomen: hoe lang ben je?
Wat een lef....quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:41 schreef Natalie78 het volgende:
reageer dan gelijk!
Als jullie allemaal zo doorgaan, blijf ik straks alleen achter in dit topicquote:
mmm, moteen we een actie starten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:46 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jullie allemaal zo doorgaan, blijf ik straks alleen achter in dit topic
Laten we maar met de kerstdagen beginnenquote:
Mits Picard Mike scoort bij de chicas op RP!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:46 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jullie allemaal zo doorgaan, blijf ik straks alleen achter in dit topic
oh God, dat is ook alweer bijna...quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Laten we maar met de kerstdagen beginnen
Oh hou op.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Help Arnax de kerst door? Gewoon met kerstmiddag genoeg zuipen dan wordt je na de kerst pas weer wakker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Moet je nagaan ik ben verreweg de lekkerste hier. Maar provinciaaltje heeft gelijk ik ben net zo ergquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Mits Picard Mike scoort bij de chicas op RP!
Euhhh laten we dat maar niet nog een keer doen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Help Arnax de kerst door? Gewoon met kerstmiddag genoeg zuipen dan wordt je na de kerst pas weer wakker.
deze keer GHB proberen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:10 schreef Arnax het volgende:
[..]
Euhhh laten we dat maar niet nog een keer doen...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:08 schreef picardmike het volgende:
Moet je nagaan ik ben verreweg de lekkerste hier.
zelfvertrouwen heb je iig welquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Moet je nagaan ik ben verreweg de lekkerste hier. Maar provinciaaltje heeft gelijk ik ben net zo erg
Tja je word waar je het meeste tegen afzet...
Hmmm welke vrijgezelle vrouw uit de dit topic kunnen we nog aan jou gaan koppelen dan...quote:Op woensdag 15 september 2010 00:03 schreef Arnax het volgende:
Nee, ik ben druk op zoek naar een date, want ik wil niet als enige achterblijven in dit topic
Plaats een leuke foto in je fobo en wie weet!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:03 schreef Arnax het volgende:
Nee, ik ben druk op zoek naar een date, want ik wil niet als enige achterblijven in dit topic
Oh, werkt dat zo?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Plaats een leuke foto in je fobo en wie weet!
Geen idee, de één na de ander slaat aan het datenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm welke vrijgezelle vrouw uit de dit topic kunnen we nog aan jou gaan koppelen dan...
Haha die heb ik er net afgehaald. Iets met enige privacy en zoquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
een niet leuke kan ook hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ook geen foto van jezelf in je fobo?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:10 schreef Mister1977 het volgende:
Kan ik ook nog gekoppeld worden?
Hmmmm volgens mij hebben we ineens een vrouwen tekort. Maar wie weet duikt er nog wat op voor jequote:Op woensdag 15 september 2010 00:10 schreef Mister1977 het volgende:
Kan ik ook nog gekoppeld worden?
We kunnen ook een speeddate meet houden. Kijken wat daar allemaal uit komt. Iedereen 3 minuten tegenover elkaar en dan de volgende.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmmm volgens mij hebben we ineens een vrouwen tekort. Maar wie weet duikt er nog wat op voor je
Nee dan kan mijn vuilspuiterij (quote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ook geen foto van jezelf in je fobo?
regel dan ook ff leuke manne uut twente!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
Binnenkort komt de nieuwe lading vrouwen uit Rusland in dit topic aan, mannen.
Nog even geduld!
En jullie 2 dan? Zijn jullie "op"?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmmm volgens mij hebben we ineens een vrouwen tekort. Maar wie weet duikt er nog wat op voor je
Fokski!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
Binnenkort komt de nieuwe lading vrouwen uit Rusland in dit topic aan, mannen.
Nog even geduld!
Geniaal idee toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
een Fokspeeddatemeet. is dat nooit eerder gedaan want het zou best een uitkomst kunnen zijn....
Ik ben de enige leuke uut Twentequote:Op woensdag 15 september 2010 00:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
regel dan ook ff leuke manne uut twente!
(zal wel weer teveel gevraagd zijn he!)
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik ben de enige leuke uut Twente
En mijn neef, die is ook leuk. Maar die gaat vrijdag trouwen
op??quote:Op woensdag 15 september 2010 00:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En jullie 2 dan? Zijn jullie "op"?
sinds wanneer ligt Tilburg in Twente?!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Uh ...quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
op??
[..]
sinds wanneer ligt Tilburg in Twente?!
Vertel!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef Arnax het volgende:
Overigens heb ik nu een kans op een date.... alleen hoe ik daar nu aan kom is nogal apart...
Als in: vrouwentekort, de vrouwen zijn "op"quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
op??
[..]
sinds wanneer ligt Tilburg in Twente?!
+1quote:
HMmm...... Ok mannen woonachtig in twente bedoelde ik dus he.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Uh ...
Ik woon in Tilburg, maar ben een Oldenzaler
Je hebt een prijsvraag gewonnen?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef Arnax het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu een kans op een date.... alleen hoe ik daar nu aan kom is nogal apart...
Oohh... nee maar Arnax "ken" ik al... Dus dat ken niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als in: vrouwentekort, de vrouwen zijn "op"
Het is een goede vriendin van een recente date.... Dus op die manier kom ik er ook aan. Vind het zelf toch wel een beetje vreemd om daar dan mee op date te gaan...quote:
Ah, daar kan ik je niet aan helpen. Ik ben iedereen daar uit het oog verloren (behalve m'n familie dan).quote:Op woensdag 15 september 2010 00:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
HMmm...... Ok mannen woonachtig in twente bedoelde ik dus he.
Oh, maar mij ken je niet!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oohh... nee maar Arnax "ken" ik al... Dus dat ken niet.
is niets vreemd aan, die andere date is toch niet voor niets niets (ik stotter niet) geworden?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:27 schreef Arnax het volgende:
[..]
Het is een goede vriendin van een recente date.... Dus op die manier kom ik er ook aan. Vind het zelf toch wel een beetje vreemd om daar dan mee op date te gaan...
Heb ik al.. of ze leuk zijn laat ik maar even in het midden.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Natalie78 het volgende:
Zit ook wat inquote:Op woensdag 15 september 2010 00:32 schreef Ruudt het volgende:
[..]
is niets vreemd aan, die andere date is toch niet voor niets niets (ik stotter niet) geworden?
quote:
Nou dan kan ik je de hand schuddenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Uh ...
Ik woon in Tilburg, maar ben een Oldenzaler
Ik zet hem ook niet in mijn profiel. Ik heb er tijdens mijn aanmelding op fok niet aangedacht dat hier vrouwen rondliepen en heb dus een kutusername gekozen. Die ik niet meer kan veranderen, hoerra! Nou ja heb me er al bij neergelegd.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ook geen foto van jezelf in je fobo?
Nog een tukkerquote:Op woensdag 15 september 2010 00:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Precies, Arnax en ik worden hier gek van jaloezie. Get a room, of anders kunnen we het [singles] topic aanraden voor het betere zwaaiquote:
A, kijk aan! Daten?quote:
Ja behoorlijk... Aangezien a) DE directe aanpak gewaardeerd wordt en b) Het Fok! daten helemaal in is: Wanneer gaan wij op date?quote:
Uhm... wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:54 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ja behoorlijk... Aangezien a) DE directe aanpak gewaardeerd wordt en b) Het Fok! daten helemaal in is: Wanneer gaan wij op date?
Eigenlijk bijna nooit, maar voor sommige dingen maak je tijdquote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm... wanneer heb je tijd?
Maak eens tijd danquote:Op woensdag 15 september 2010 11:17 schreef Arnax het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna nooit, maar voor sommige dingen maak je tijd
Haha ja niet onredelijk inderdaad. Hoewel een Fok speeddate party ook nog steeds een goed idee is hoor. Inschrijven kost ¤ 31,00 net als http://www.flitsdate.nl!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Haha, het wordt nu wel erg hier!
Een virtuele orgie! De date-supermarkt: uitgebreid assortiment en voor iedereen wat wils
Vanaf volgende week kost posten in dit topic 15,95 euro per maand. Lijkt me meer dan redelijk
Haha, wat krijgen we voor die ¤31,00? Of is dat het bedrag dat je ongeveer kwijt bent als de speeddate succesvol wordt verlengd?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha ja niet onredelijk inderdaad. Hoewel een Fok speeddate party ook nog steeds een goed idee is hoor. Inschrijven kost ¤ 31,00 net als http://www.flitsdate.nl!![]()
Who's in?
Nou, ik weet natuurlijk nog niet offie wel wil he. Ik bedoel, die lengte zit wel snor, maar ik ben wel weer een pietsie ouder. En sommige mannen kunnen dat simpelweg niet aanquote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Haha, het wordt nu wel erg hier!
Een virtuele orgie! De date-supermarkt: uitgebreid assortiment en voor iedereen wat wils
Vanaf volgende week kost posten in dit topic 15,95 euro per maand. Lijkt me meer dan redelijk
Wat je krijgt zou zijn drie minuten met iedereen die aanwezig is. Daarna ja of nee aankruisen en door naar de volgende. Niet goed, geld terug!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Haha, wat krijgen we voor die ¤31,00? Of is dat het bedrag dat je ongeveer kwijt bent als de speeddate succesvol wordt verlengd?
Dat wordt een kort avondje dan ... gaan we daarna gezellig bieren met z'n allen?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat je krijgt zou zijn drie minuten met iedereen die aanwezig is. Daarna ja of nee aankruisen en door naar de volgende. Niet goed, geld terug!
10 shotjes vooraf om iedereen in de stemming te brengenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Haha, wat krijgen we voor die ¤31,00? Of is dat het bedrag dat je ongeveer kwijt bent als de speeddate succesvol wordt verlengd?
Ja!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Dat wordt een kort avondje dan ... gaan we daarna gezellig bieren met z'n allen?
Vooraf en achteraf, heel goed!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:56 schreef Arnax het volgende:
[..]
10 shotjes vooraf om iedereen in de stemming te brengen
Misschien moeten we naast het Fok! fobo dit topic ook maar onder de datingsites gaan zettenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:15 schreef Arnax het volgende:
Is er al een 'Fok! Dating ervaringen' topic?
Grijs gebied denk ik...ligt er ook aan hoe goed ze elkaar al kennen of niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef macondo het volgende:
Even een vraagje over iets heel anders, namelijk wat bestempelen we als "date"?
Een chick die ik ken heeft afgesproken met een kerel om wat te gaan drinken. Kopje thee op de zondagmiddag in een gelegenheid aan het dorpsplein. Ik denk : da's een date, want die kerel is niet op zoek naar een kinderoppas maar naar een mooie vrouw. En hij gaat niet met de buurman van 70 wat drinken in een cafe.
Maar zij wil niet bestempeld worden als serial dater, en noemt het een "kennismaking". En dus geen date.
Wat vinden jullie? kennismaking of date?
Wat mij betreft is een date niks meer dan een kennismaking/elkaar leren kennen.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef macondo het volgende:
staat er al!quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Misschien moeten we naast het Fok! fobo dit topic ook maar onder de datingsites gaan zetten
Een korte ontmoeting zonder bijbedoelingen is een kennismaking.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef macondo het volgende:
Even een vraagje over iets heel anders, namelijk wat bestempelen we als "date"?
Een leuke chick die ik ken heeft afgesproken met een kerel om wat te gaan drinken. Kopje thee op de zondagmiddag in een gelegenheid aan het dorpsplein. Ik denk : da's een date, want die kerel is niet op zoek naar een kinderoppas maar naar een mooie vrouw. En hij gaat niet met de buurman van 70 wat drinken in een cafe.
Maar zij wil niet bestempeld worden als serial dater, en noemt het achteraf een "kennismaking". En dus geen date.
Mja, nu je het zegt. Ik kan mij herinneren dat het vóóraf als date bestempeld werd, en pas toen het een vervelende zeur bleek te zijn werd het plotseling een "kennismaking".quote:Op woensdag 15 september 2010 12:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Grijs gebied denk ik...ligt er ook aan hoe goed ze elkaar al kennen of niet.
Ik denk dat je het achteraf pas kan zeggen, als het succesvol was, was het een date, zoniet dan een kortstondige kennismaking
Ha Kieskleurig, hoe was jouw date afgelopen weekend eigenlijk?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Een korte ontmoeting zonder bijbedoelingen is een kennismaking.
Een date is wat volgt als de kennismaking bevallen is en het uitgangspunt verandert
Die kennismaking gaf helaas niet voldoende aanleiding om het uit te willen breiden naar een datequote:Op woensdag 15 september 2010 12:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Ha Kieskleurig, hoe was jouw date afgelopen weekend eigenlijk?
Sigh, semantiekquote:Op woensdag 15 september 2010 12:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Die kennismaking gaf helaas niet voldoende aanleiding om het uit te willen breiden naar een date
Paar keer gedaan, hartstikke leuk! Zelden zo'n leuk begin van een mooie stapavond gehad, alhoewel het de 1e keer wel heel vermoeiend is (bent echt kapot na 30x3 minuten intensief bezig zijn)quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
We kunnen ook een speeddate meet houden. Kijken wat daar allemaal uit komt. Iedereen 3 minuten tegenover elkaar en dan de volgende.![]()
Oh God. Ja. Volgende week. Speeddaten. Leek leuk zo ver van te voren.Tips? Ervaring?
Zijn die 3 minuten niet veel te kort? Krijg er een beetje een kwantiteit > kwaliteit gevoel bij.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
Paar keer gedaan, hartstikke leuk! Zelden zo'n leuk begin van een mooie stapavond gehad, alhoewel het de 1e keer wel heel vermoeiend is (bent echt kapot na 30x3 minuten intensief bezig zijn)
Is er nog iets uitgekomen naderhand? Je krijgt toch de week erna te horen wie jou gekozen hebben?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
Soms wel, maar er is in de pauzes en naderhand meer dan genoeg gelegenheid om door te kletsen. En daarbij, heel soms lijken die 3 minuten wel 3 uur te duren......
Fok!-daten is leukquote:Op woensdag 15 september 2010 12:15 schreef Arnax het volgende:
ongeveer 48 uur later. Wel wat succesvolle dates aan overgehouden, maar geen verliefdheid ofzo. Je moet ook denkik niet gaan met de gedcahte de liefde van je leven te vinden, het is vooral een geniale avondquote:Op woensdag 15 september 2010 13:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Is er nog iets uitgekomen naderhand? Je krijgt toch de week erna te horen wie jou gekozen hebben?
Mja, er is wel een centraal topic met de resultaten op het gebied van FOK! dating, zeg maar.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:15 schreef Arnax het volgende:
Ja ik ga er ook absoluut heen zonder enige verwachting.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ongeveer 48 uur later. Wel wat succesvolle dates aan overgehouden, maar geen verliefdheid ofzo. Je moet ook denkik niet gaan met de gedcahte de liefde van je leven te vinden, het is vooral een geniale avond![]()
Echter, ik denk wel dat er een belevenisverschil tussen mannen en vrouwen zit. Wat vrouwelijke kennissen van me vonden het wel een leuke avond, terwijl mijn vrienden het ronduit geniaal vonden. Hangt denkik ook er wel vanaf dat er doorgaan meer leuke vrouwen zitten dat leuke mannen. Heeft m.i. meer met de drempel per geslacht te maken.
My God, wat een lijst! Lol.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, er is wel een centraal topic met de resultaten op het gebied van FOK! dating, zeg maar.![]()
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
Je kunt altijd in je eentje aan de bar gaan staan natuurlijk. Vriendinnen even ditchen en voilaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook absoluut heen zonder enige verwachting.Ik ga samen met een stuk of vijf, zes vriendinnen, nog niet zeker wie er nou wel en niet mee gaan. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat we automatisch toch bij elkaar gaan staan en daardoor behoorlijk onbenaderbaar zijn. Eigenlijk zou je in je uppie naar dat soort dingen moeten gaan.
Leuk toch! Ik zou juist nooit alleen gaan, dan ben je wel wat kwetsbaarder en ik vind het juist ook wel leuk om te zien als meiden met een paar komen, dan blijkt daar iig uit dat ze vreindinnen hebben of sociaal aangelegd zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook absoluut heen zonder enige verwachting.Ik ga samen met een stuk of vijf, zes vriendinnen, nog niet zeker wie er nou wel en niet mee gaan. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat we automatisch toch bij elkaar gaan staan en daardoor behoorlijk onbenaderbaar zijn. Eigenlijk zou je in je uppie naar dat soort dingen moeten gaan.
Mensen die met vrienden gaan hebben geen ballen om zoiets alleen te doen en hebben steun nodig.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Leuk toch! Ik zou juist nooit alleen gaan, dan ben je wel wat kwetsbaarder en ik vind het juist ook wel leuk om te zien als meiden met een paar komen, dan blijkt daar iig uit dat ze vreindinnen hebben of sociaal aangelegd zijn
Jaja Techno, we weten nu wel dat op de lijst zou moeten staan. En Civ en Natalie staan er ook nog niet op, dat ze zoiets gemist hebbenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:27 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die lijst verre van kompleet is.
Okay, een lose-lose situation dus?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Mensen die met vrienden gaan hebben geen ballen om zoiets alleen te doen en hebben steun nodig.![]()
Zij die alleen komen zijn Remy en hebben geen vrienden.
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:30 schreef macondo het volgende:
Mensen die met vrienden gaan hebben geen ballen om zoiets alleen te doen en hebben steun nodig.![]()
Zij die alleen komen zijn Remy en hebben geen vrienden.
er staat ook wat onzin inquote:Op woensdag 15 september 2010 13:27 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die lijst verre van kompleet is.
Nee maar in de buurt en ook nog a.s zaterdag. Vrouwen 33-45 jaar is dan weer wel jammer had liever 38-50 gehad. Mooie smoes om niet te gaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef Natalie78 het volgende:
Omg, de Playerz dinner dance. http://www.flitsdate.nl/speeddaten-eindhoven/4![]()
Te ver weg voor mij en qua leeftijd dezelfde opmerkingquote:Op woensdag 15 september 2010 14:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee maar in de buurt en ook nog a.s zaterdag. Vrouwen 33-45 jaar is dan weer wel jammer had liever 38-50 gehad. Mooie smoes om niet te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |