Die van mij piept vooral. Dat andere probleem herken ik dan niet, maar ik ben ook maar een klein opdondertje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
piepen niet, maar bonken tegen de muren wel. en qua standjes wordt het ook niet veel. heb al moeite om er in te komen en rechtopzitten wil niet
ff denken, heb zo'n ikeatromso.....heb ong 70cm tussen bovenkant matras en plafond. ben ong 186cm lang dus daar zit het probleemquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die van mij piept vooral. Dat andere probleem herken ik dan niet, maar ik ben ook maar een klein opdondertje.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:22 schreef Mister1977 het volgende:
Oh, sorry ik had even niet gezien dat ik de zaak dichtgegooid had.
Had ik een nieuwe moeten openen of werkt dat hier zo niet?
nope, moet altijd oppassen dat ik mijn hoofd niet stoot als ik vanachter mijn pc op staquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:22 schreef douche-eendje het volgende:
Ook een ikea tromso, ik kan er zelfs rechtop onder staan.
Is niet gebeurd.quote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Straks ligt ze ineens naast je als je wakker wordt! hehe
Hou oud was het joch?quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet een zo heel erg lang hoor, 1.76 maar met hakken dus al heel snel boven de 1.80.
Hoe vaak heb je je hoofd al gestoten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, moet altijd oppassen dat ik mijn hoofd niet stoot als ik vanachter mijn pc op sta
mowah, valt mee....sinds februari een keert of 3-4 denk ik....je went er heel snel aan gelukkigquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je je hoofd al gestoten?
Gij zijt wel "lekker" dus een date tussen ons tweetjes zou ik van harte toejuichen.quote:
Ik slaap al ruim 3 jaar in dat kreng, ik wil een normaal bed...quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mowah, valt mee....sinds februari een keert of 3-4 denk ik....je went er heel snel aan gelukkig
pompiedom, ben ee nbeetje vrolijk. en heb nog geen zin om naar bed te gaan. maar ik kan gelukkig uitslapen
Hoi!quote:
ik heb veel te bieden (proest) maar dat nu net nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik slaap al ruim 3 jaar in dat kreng, ik wil een normaal bed...
Ach, dat matras kan eruit toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb veel te bieden (proest) maar dat nu net niet
*proest* ik zie het al helemaal voor me dat ik probeer m'n sokken uit te doen met behulp van zweudse sleuteltjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, dat matras kan eruit toch?Zolang je maar niet alles met Ikea-sleuteltjes doet...
Hehehe, misschien gaat dat nog snellerquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*proest* ik zie het al helemaal voor me dat ik probeer m'n sokken uit te doen met behulp van zweudse sleuteltjes
dat heb ik door m'n pa laten doen. zelf ben ik wel met een pc-meubel en een tvkastje in de weer geweest en dat ging best redelijk. vooral dankzij die collega die in 1 oogopslag zag wat ik al meer dan 1 uur verkeerd deed....quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hehehe, misschien gaat dat nog sneller![]()
De sketch van youp kende ik al, geniaal en o zo herkenbaar. Vooral als je zelf een keer een ikea-hoogslaper in elkaar hebt gezet.
boefjequote:Op dinsdag 14 september 2010 06:39 schreef GForceT1 het volgende:
pff net thuis... ff douchen en door naar het werk!
Date was wel geslaagd... erg geslaagd.. en er is iets meer gebeurd dan ik me had voorgenomen...![]()
foeierdefoei.quote:Op dinsdag 14 september 2010 06:39 schreef GForceT1 het volgende:
Date was wel geslaagd... erg geslaagd.. en er is iets meer gebeurd dan ik me had voorgenomen...![]()
Om Karina-perikelen te voorkomen: hoe lang ben je?quote:
Als jullie allemaal zo doorgaan, kan het nooit lang duren voor wij de eerste Fok!Datingsite-ervaringen-topic baby mogen verwelkomenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Om Karina-perikelen te voorkomen: hoe lang ben je?
kijk, dat is duidelijk...ik kan wel zeggen, details, maar goed, dat is duidelijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 06:39 schreef GForceT1 het volgende:
Nice! Nou ja, als het is wat je wou, dan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 06:39 schreef GForceT1 het volgende:
reactie: cursusje nederlands Leuk genoeg?quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:41 schreef Natalie78 het volgende:
Nu effuh genoeg over IK!....
Hou jij van Laggen en Leuke dingen doen?
reageer dan gelijk!
Ga niet af op het uiterlijk!
ik ben erg filosofies en hou ervan om over dingen diep te praten!
maar ik wil vooral een leuke meisje die ook erg van grappen hou, en spontaan, vrolijk is!
Hij leest waarschijnlijk ook de Playboy voor de diepgaande interviews en achtergrondverhalen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:16 schreef Natalie78 het volgende:
Het lijkt echt steeds meer een trend te worden, jonge mannen die voor vrouwen gaan die ouder dan hen zijn. Nu ook weer op RP, leeftijd 24, Student en heb een bijbaan als DJ. Ik ben 32.
Misschien verschillen we wat in kalenderjaren maar ik vind het juist aangenaam om met vrouwen om te gaan die ouder dan mij zijn omdat ik veel diepgaander gesprekken kan hebben met iemand die wat ouder is dan iemand die wat jonger is.
Diepgaander gesprekken huh? Uh huh.![]()
Laggenquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:41 schreef Natalie78 het volgende:
Nu effuh genoeg over IK!....
Hou jij van Laggen en Leuke dingen doen?
reageer dan gelijk!
Ga niet af op het uiterlijk!
ik ben erg filosofies en hou ervan om over dingen diep te praten!
maar ik wil vooral een leuke meisje die ook erg van grappen hou, en spontaan, vrolijk is!
Laggen betekent vertraagd zijn in een online realtime gelegenheid (spelletje of chatbox).. misschien bedoelt ie dat ook?quote:
Gezien de rest van de tekst, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laggen betekent vertraagd zijn in een online realtime gelegenheid (spelletje of chatbox).. misschien bedoelt ie dat ook?
erm, als ie die tekst ook nog es ergens vandaan geplukt heeft dan is het wel heel erg triest.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:51 schreef brunette82 het volgende:
die tekst is zo standaard idd, dat kan hij overal vandaan geplukt/geknipt hebben..
Hahaquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:16 schreef Natalie78 het volgende:
Het lijkt echt steeds meer een trend te worden, jonge mannen die voor vrouwen gaan die ouder dan hen zijn. Nu ook weer op RP, leeftijd 24, Student en heb een bijbaan als DJ. Ik ben 32.
Misschien verschillen we wat in kalenderjaren maar ik vind het juist aangenaam om met vrouwen om te gaan die ouder dan mij zijn omdat ik veel diepgaander gesprekken kan hebben met iemand die wat ouder is dan iemand die wat jonger is.
Diepgaander gesprekken huh? Uh huh.![]()
'kookniequote:Op dinsdag 14 september 2010 11:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Gezien de rest van de tekst, ik denk het niet.
Hoezo sta je daar nog ingeschreven dan? Je hebt nu toch verkering met Civ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Gezien de rest van de tekst, ik denk het niet.
Vertel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:13 schreef macondo het volgende:
Hoezo sta je daar nog ingeschreven dan? Je hebt nu toch verkering met Civ?
Vroeger wel, nu werkt die optie niet meer. (tenminste bij mij niet). je kunt ook onder 'laatste post' klikken, dan werkt het wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:25 schreef Natalie78 het volgende:
OT Hey 't was toch zo dat als je naast een topictitel op >> klikt je direct naar de laatste post gaat?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
erm, als ie die tekst ook nog es ergens vandaan geplukt heeft dan is het wel heel erg triest.
(of een Nigeriaan)
Jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:23 schreef Natalie78 het volgende:
Verkering, bestaat dat nog?
date [deet] de; -s 1 m afspraakje 2 m,v degene met wie men een afspraakje heeft
da·ten [deete(n)] datete, h gedatet een date (1) hebben of maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je kan het altijd proberen? Wat heb je te verliezen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef MHD83 het volgende:
In hoeverre is het "done" om na een week of 6 nog iemand aan te spreken op een dating-site, nadat je 1 op zich wel leuke date hebt gehad waarbij zij aangaf mee naar huis te willen, waar ik toen niet echt op zat te wachten?
Hangt er vanaf. Met welke woorden heb je haar destijds afgewezen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef MHD83 het volgende:
In hoeverre is het "done" om na een week of 6 nog iemand aan te spreken op een dating-site, nadat je 1 op zich wel leuke date hebt gehad waarbij zij aangaf mee naar huis te willen, waar ik toen niet echt op zat te wachten?
Nou ik heb niks van me laten horen, da's best een rotstreek.. en mijn uitleg klinkt niet zo goed, dus.. ik ga 't gewoon doen danquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen? Wat heb je te verliezen.
Haha! Nee.. ik was druk met mijn werk zei ik, dus heb d'r netjes op het station afgeleverd..quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Met welke woorden heb je haar destijds afgewezen?
• "Wat, mee naar mijn huis? Dacht het ff niet, vieze slet!"
Not done, vergeet het maar, kans verkeken.
• "Mee naar mijn huis? Euh mijn opa is overleden en ligt opgebaard in mijn slaapkamer, dus doe maar even niet deze keer"
Nog niet kansloos, gewoon ervoor gaan!
Tssch, je bent me wel aan het uitschelden de laatste tijd! Eerst me al een moreel verwerpelijk monster noemen en nu ook nog een racist.quote:
Hij vond haar eerst te lelijk. Nu heeft hij eens goed in de spiegel gekeken, en merkt hij dat hij zelf nóg veel lelijker is. Dus heeft hij zijn normen maar verlaagd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoezo ben je van gedachten veranderd dan?
Bij mij doet ie het nog gewoon hoor..quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:25 schreef Natalie78 het volgende:
OT Hey 't was toch zo dat als je naast een topictitel op >> klikt je direct naar de laatste post gaat?
Als ze wanhopig is maak je nog een kans. Heeft ze ook maar iets dat op een ruggengraat lijkt, zou ik het als ik jou was niet eens meer proberen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef MHD83 het volgende:
MHD83 komt zelf ook over als een slappe zak, dus dan zijn ze voor elkaar gemaaktquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als ze wanhopig is maak je nog een kans. Heeft ze ook maar iets dat op een ruggengraat lijkt, zou ik het als ik jou was niet eens meer proberen.
KIjk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:42 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen hebben dat ook wel door hoor.
"Oh ik krijg na 6 weken ineens weer een smsje van die eikel, hij zal wel even niks te neuken hebben en denkt aan mij nu even een makkelijke prooi te hebben".
Zegt ze 'ja, gezellig, kom maar langs!' dan is ze te makkelijk en heeft ze geen zelfrespect.
Zegt ze 'rot op gast, het is graag of niet', dan heeft ze haar waardigheid behouden en moet je maar weer iemand anders zien te regelen.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef macondo het volgende:
Probeer het toch maar MHD83. Voor jou een gegarandeerde mislukking, maar voor ons weer wat te laggen
Ghehe.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef macondo het volgende:
Probeer het toch maar MHD83. Voor jou een gegarandeerde mislukking, maar voor ons weer wat te laggen
En ook in het klassieke 'oh ik ben afgelopen weekend iemand tegengekomen'-smoesje getrapt zo te zien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:40 schreef Maanvis het volgende:
Renske (die meid die die blog over Silenus had geschreven) stopt met internet daten.
http://beingrenske.blogsp(...)ater-part-seven.html
Wat jammer.
Arme spirit82quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
En ook in het klassieke 'oh ik ben afgelopen weekend iemand tegengekomen'-smoesje getrapt zo te zien.
Nextlover, dat is toch zoiets als Paiq?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:40 schreef Maanvis het volgende:
Renske (die meid die die blog over Silenus had geschreven) stopt met internet daten.
http://beingrenske.blogsp(...)ater-part-seven.html
Wat jammer.
het is precies hetzelfde alleen dan gelinkt aan nrc.nextquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:25 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nextlover, dat is toch zoiets als Paiq?
Maakt met andere woorden niets uit waar je je inschrijft. Andere naam voor hetzelfde systeem met dezelfde mensen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is precies hetzelfde alleen dan gelinkt aan nrc.next
precies, het systeem is 1 op 1 gelinkt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Maakt met andere woorden niets uit waar je je inschrijft. Andere naam voor hetzelfde systeem met dezelfde mensen.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:50 schreef picardmike het volgende:
Ik zie weer allemaal leuke senioritas op rp, heb mij dus weer ingeschreven!
Ik kijk nu al uit naar je verhalen over je ervaringen daar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:50 schreef picardmike het volgende:
Ik zie weer allemaal leuke senioritas op rp, heb mij dus weer ingeschreven!
O. Fijn. Dank je.quote:Na lange tijd mijn huis verbouwd te hebben valt er een gat wat ik graag met jou wil invullen.
Was dit een soort van openingszin?quote:
Hij heeft een groot gat in zijn muur dat ie met jou wil vullen?quote:
Nouja, zij heeft een opening en hij heeft zin (om een gat in te vullen), zoveel is wel duideljkquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:18 schreef Arnax het volgende:
[..]
Was dit een soort van openingszin?
Nee, erger nog, Dat was de profieltekst.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:18 schreef Arnax het volgende:
[..]
Was dit een soort van openingszin?
gottegot, is Nico van Rob en Nico weer vrijgezel????quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, erger nog, Dat was de profieltekst.
ja, hallo ons een beetje lekker maken!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
ik weet nu al wel met wie ik wil daten van Fokmaar ik zeg niks
![]()
Schiet op dan met die date!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
![]()
waar blijft die PM?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
![]()
Dat misten we nog hier, een muurbloempjequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
![]()
Ik heb er al één gekregenquote:
quote:
Ow mijn..quote:hi meisie oeh net nog eens gekeken maar zie net pas dat je uit zuiden kom
he jammer al zou het nartuurlijk de pret niet hoeffen drukken ik zag dat je al op m,n proviel had gekeken dus je zou me wel vertellen dat ik het af zou doen of tog niet uhm ik zou voorstellen om is te contackten als je dat zou willen al zegen de oogjes me iets dat vraagt om brrr ssstt ed uhm okeei okeei ik hou op wie weet tot spreeks
Was hij te klein?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ow mijn..![]()
Mijn up *date*
Eén date.. één avontuur rijker en een illusie armer.. of zoiets
Ah too bad. Maar zo werkt dat. De staatsloterij win je ook niet na één keer meedoenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ow mijn..![]()
Mijn up *date*
Eén date.. één avontuur rijker en een illusie armer.. of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |