Ik heb een Fokker IRL aan de haak geslagen en dat verkies ik zowaar boven chatten en cammen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je een long distance relatie via Fok! beginnen. tussen het chatten en cammen door lekker Fok!ken!
Niet van de meet, wel van Fok dus inderdaadquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Iemand van de Fok meet toch ?
En waarom zou je dat niet posten dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:15 schreef Kattenkop het volgende:
Nee.. en als dat zo was zou ik dat hier niet gaan posten gek.
Wel daten dan he? En niet alleen maanden mailen en MSN'enquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:50 schreef picardmike het volgende:
Ik zie weer allemaal leuke senioritas op rp, heb mij dus weer ingeschreven!
Ik zag net jouw foto als voorbeeld foto toen ik op Paiq een fotocheat wou doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:03 schreef Natalie78 het volgende:
Fok! Fobo Wie is het!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik zag net jouw foto als voorbeeld foto toen ik op Paiq een fotocheat wou doen
nepFok!kerquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb een Fokker IRL aan de haak geslagen en dat verkies ik zowaar boven chatten en cammen.
[..]
Niet van de meet, wel van Fok dus inderdaad
Oh, dus jij bent de uitverkorene ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, die zit nu iig niet hier om te lachen
geen idee, maar ik weet wel dat ze op dat moment niet online was dus er op dat moment niet om kon lachen. misschien nu wel, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:49 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent de uitverkorene ?
Of stalkerquote:
Je bent precies hetzelfde als veel vrouwen op RP. Klagen over onbeschofte mannen en blij zijn als het abonnement voorbij is zodat ze zich kunnen uitschrijven van crematieplaneet. En vervolgens binnen een maand weer opnieuw aanmelden en benieuwd zijn of er op "deze planeet" nog leuke mannen rondlopenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:50 schreef picardmike het volgende:
Ik zie weer allemaal leuke senioritas op rp, heb mij dus weer ingeschreven!
kaboem tjing!quote:
Iedereen wacht in spanning af op jouw antwoordquote:
+1quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:14 schreef Arnax het volgende:
[..]
Iedereen wacht in spanning af op jouw antwoord
Nice! Nu willen we allemaal weten natuurlijk, wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
hee, ik heb ook een fok!date gehosseld.
jij eerst!quote:
Isn't that obvious?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nice! Nu willen we allemaal weten natuurlijk, wie is de gelukkige?
dat zou technisch gezien kunnen ja....quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, maar technisch gezien zou het ook de minder obvious versie kunnen zijn!
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou technisch gezien kunnen ja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |