Zo, dat is wat veel informatie natuurlijk dus even een stapje terug.quote:Het Boek met alle Gespreksonderwerpen.
Een goed gesprek is een gebeurtenis waar mensen oprecht van kunnen genieten. Het is echter niet altijd makkelijk om een goed gesprek te starten, om geschikte onderwerpen te vinden die een gesprek aangenaam aan de gang houden en de magie van vriendschap doet ontstaan.
Met Het Boek met alle Gespreksonderwerpen heeft de lezer de bron van honderden goede gesprekken in handen die ervoor zorgen dat je gekend wordt om je goede gezelschap, je diepte en je wijsheid. Want elk van deze gespreksonderwerpen leidt tot echte kennis over de ander en geeft je gesprekspartner de gelegenheid op een zinvolle en onderhoudende manier over zichzelf te praten.
quote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef Re het volgende:en dan eindelijk de uitslag
Alleen users die drie koppels hebben opgegeven zijn meegenomen in de uitslag daarnaast zijn alleen de stemmen meegenomen als user daadwerkelijk het boek heeft aangewezen aan 1 van de 2 van het koppel1ste plek: Tombolafan en Anoniem 5 met 42 stemmen. Boek naar tombolafan met 33 stemmen
2de plek: Cat22 en UIO_AMS met 38 stemmen. Boek naar Cat22 met 30 stemmen
3de plek: Cue_ en JJH met 13 stemmen. Boek naar Cue_ met 7 stemmen
gedeeld 4de zijn geworden
Cue_ en Venum
Anoniem 4 en bioloogje
elk met 12 stemmen. Deze zet ik op de reservelijst mocht er een koppel afzeggen (en dan moet er een shoot out komen)
Allen gefeliciteerdGreys zal met de details komen over hoe en wat
quote:
Tien kantjes lijkt me het minimale.quote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef icemotion het volgende:
En hier weer verder. Wachten op verslagen!
Ja doei!quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tien kantjes lijkt me het minimale.
Minimaal 1 en een B-reeks erbijquote:
Ik begin vast te schrijven in het restaurant.quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is prima.quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het hoort natuurlijk met 10.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Is prima.
Dan ben ik met puntje 72 met een halve zin klaar.
Mag ik alvast beginnen met mn frustratie over de onwetendheid?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Weten we ook waarom jij voor UIO gingquote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik laat UIO wel schrijven. Die maakt leuke verslagen.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag ik alvast beginnen met mn frustratie over de onwetendheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja! Maak er een sequel van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weten we ook waarom jij voor UIO ging
Je weet toch dat mijn schrijfkunsten bagger zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weten we ook waarom jij voor UIO ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat staat vast wel ergens als regel, want dat hoort zoquote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef JJH het volgende:
[..]
MAar dat had je er niet bij gezegd.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet toch dat mijn schrijfkunsten bagger zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 13 september 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijna.
Zeg gewoon, zeg ik je of je het goed hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg gewoon, zeg ik je of je het goed hebt
Ik ben niet blonT.quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg gewoon, zeg ik je of je het goed hebt
quote:
Ik ben doorzichtig zeker?quote:
Een beetje.quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik ben doorzichtig zeker?
NOES!quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat 5 zich wel twee keer bedenkt om die date door te zetten na dit gedrag van mevrouw
Heej! Ben jij geronseld door de mensen van de reservelijst?quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat 5 zich wel twee keer bedenkt om die date door te zetten na dit gedrag van mevrouw
Dan sta ik nog een keer op de reserve lijstquote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej! Ben jij geronseld door de mensen van de reservelijst?
quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej! Ben jij geronseld door de mensen van de reservelijst?
Bwahahahquote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan sta ik nog een keer op de reserve lijst
Ja, duidelijk.quote:
quote:
WHUT!quote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik Hara in haar vermoeden steun
quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze gelijk heeft en dus diegene wie ze denkt dat het is, het ook daadwerkelijk is
quote:
Ja, dat wil ik ook wel wetenquote:
Dirty minds ook denk ikquote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef icemotion het volgende:
En de spanning loopt op.. vertel op Hara.. wie denk je dat het is?? Curious minds wish to know
Nerds spelen WoWquote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
Zou hij als nerd ook LARPen?
Of zijn dat meer de goths/emo's?
Ik weet het ook niet... een keertje sherlocken is genoeg he koei?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:45 schreef koei het volgende:
Weet nou iedereen behalve Tombolafan wie het is? Zo moeilijk is het toch niet?
Mwah, maar als ik ga zoeken en het straks ook weet krijg ik misschien weer mensen op mn dak die het er niet mee eens zijn dat ik het dan weetquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:45 schreef koei het volgende:
Weet nou iedereen behalve Tombolafan wie het is? Zo moeilijk is het toch niet?
In het donker?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
Het mystery waarom mijn mails niet beantwoord werden is opgelost, de contactpersoon van het restaurant met wie dit is kortgesloten is op huwelijksreis![]()
Ik was inderdaad al nieuwsgierig aan het worden hoe lang het nog gaat duren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
Het mystery waarom mijn mails niet beantwoord werden is opgelost, de contactpersoon van het restaurant met wie dit is kortgesloten is op huwelijksreis![]()
Inmiddels een ander gesproken, ik heb de info, de winnaars krijgen straks een PM
De dames hadden al PM gehad over het boek, maar ik wilde alle winnaars pas PMen over hoe te reserveren als ik alles zeker wistquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was inderdaad al nieuwsgierig aan het worden hoe lang het nog gaat duren.
Top.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De dames hadden al PM gehad over het boek, maar ik wilde alle winnaars pas PMen over hoe te reserveren als ik alles zeker wistDus het komt er straks aan.
UIO en ik zijn inmiddels op first name basis en druk bezig met het plannen van een datum.quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef koei het volgende:
Is er al een date afgezegd zodat de mensen op de reservelijst ook nog een kans hebben?
Een zeer intelligente vraag moet ik zeggen...quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef koei het volgende:
Is er al een date afgezegd zodat de mensen op de reservelijst ook nog een kans hebben?
Dat wilde ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:31 schreef Cue_ het volgende:
JJH en ik hebben onze date gemaakt
Zondag 3 oktober
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:36 schreef Harajuku. het volgende:
Heh, daten op een zondag. Gewaagd.
Wat een verschrikking!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan moet je maandag weer werken en kan je niet blijven slapen Cue_
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan moet je maandag weer werken en kan je niet blijven slapen Cue_
Hij staat echt te popelen héquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:00 schreef Cat22 het volgende:
Mijn date laat niks van zich horen.![]()
Ik zal hem eens aanporren per PM.
Heb je die nog niet!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wacht anders geduldig op een definitieve shortlist van data van je.
Die had ik al gestuurd!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wacht anders geduldig op een definitieve shortlist van data van je.
Ow, wachtte je daarop? Je kunt gewoon aangeven wanneer jij kunt hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Die heb ik, maar er stond nog een voorbehoud in.
Jankzak.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Och, de romantiek en spontaniteit spat er vanaf.
Ik krijg er gewoon tranen van in m'n ogen
Of wilde je alle drie de dagen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Die heb ik, maar er stond nog een voorbehoud in.
Met JJH loopt het altijd soepel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig ging het bij ons lekker soepel
Laat jij het aan mij weten als jullie een datum hebben? Dan hou ik daar rekening mee met plannenquote:
Joe hef PM.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laat jij het aan mij weten als jullie een datum hebben? Dan hou ik daar rekening mee met plannen
quote:
We zijn nog geeneens geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef Maanvis het volgende:
Schiet nou eens op met die verslagen!
Alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je dient dat in dit topic te vermelden!
Ik weet nog niks over mijn date, alleen over die van Catquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is tijd voor alles, shoot.
Hoe ga jij eigenlijk afspreken?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet nog niks over mijn date, alleen over die van Cat
Met wie dan, ik heb geen date (ook al ging iedereen daar wel vanuit, godverdomme)quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef JJH het volgende:
[..]
We zijn nog geeneens geweest.![]()
Ga er dan zelf een keertje eten!
Uhuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet nog niks over mijn date, alleen over die van Cat
Je kan toch zelf afsprekenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met wie dan, ik heb geen date (ook al ging iedereen daar wel vanuit, godverdomme)
Nee, je hebt gelijk, ik weet wel watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
met mezelf? Seven had afgehaakt iig, die had bij nader inzien geen zin in mij.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met mezelf? Seven had afgehaakt iig, die had bij nader inzien geen zin in mij.
Mag ik dan even afwachten tot zowel mijn date, mijn logeeradres en het restaurant akkoord zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik bedoelde dan ook eigenlijk dat Cat moest melden van de datum
Jep, terwijl niemand dus op ons wilde stemmen omdat wij 'toch wel gingen daten'quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Wat een rotstreek
Die had alleen zin in je als het gratis was?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik dan even afwachten tot zowel mijn date, mijn logeeradres en het restaurant akkoord zijn?
Wat bij deze is geregeld: UIO en ik gaan op date op vrijdag 29 oktober! Just before the deadline.
Awwww..... Je mag wel komen kijken hoe wij het restaurant binnen gaan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jep, terwijl niemand dus op ons wilde stemmen omdat wij 'toch wel gingen daten'. Nou niet dus
.
Ik maak foto'squote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awwww..... Je mag wel komen kijken hoe wij het restaurant binnen gaan.
Met een traan in mijn oogquote:
date = logeeradres?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik dan even afwachten tot zowel mijn date, mijn logeeradres en het restaurant akkoord zijn?
Wat bij deze is geregeld: UIO en ik gaan op date op vrijdag 29 oktober! Just before the deadline.
Als allereerstquote:
vraag goed omzeilt hoorquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolafan & Anoniem5: vrijdag 1 oktober
Cue_ & JJH: zondag 3 oktober
UIO_AMS & Cat22: vrijdag 29 oktober
Jullie claimen het toch al te weten?quote:
Oh ja doen we ook, maar ik dacht ik hou het nog ff spannendquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jullie claimen het toch al te weten?
Nee, het verslag komt zondagavond, als jullie aan het eten zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef JJH het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd naar het verslag voordat ik die zondagmiddag de deur uit ga.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het verslag komt zondagavond, als jullie aan het eten zijn
Volgens mij gaat het voornamelijk om het daten in het donker. En als die blind van te voren is . is het meegenomen (of juist nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:21 schreef Maanvis het volgende:
euh het is toch wel verboden om vooraf foto's uit te wisselen of eerder te daten he?
Maar ik wil weten hoe je het vond met Anoniem 5.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die plakken er gelijk een batsweekendje aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil weten hoe je het vond met Anoniem 5.
Ik kan wel even posten of het leuk wasquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil weten hoe je het vond met Anoniem 5.
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die plakken er gelijk een batsweekendje aan
Ja, ik ben blij dat ik het weetquote:
Dat wordt een beetje lastig als ik een hele reeks van verslagen met foto's en filmpjes van het dobbelsteenavontuur hier op FOK! heb staan en Cat22 daar al in gekeken, gelezen en gepost heeft.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:21 schreef Maanvis het volgende:
euh het is toch wel verboden om vooraf foto's uit te wisselen of eerder te daten he?
Duh, ik weet het ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik weet wie anoniem5 is trouwens
Ben je ook blij met wie het is?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik het weet
oeeh ja.. dan mag ik 2xquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ben je ook blij met wie het is?
Anders staat er nog wel een leuk duo op de reservelijst, die het niet erg vinden om te gaan...
Maar ik welquote:
Jij hebt een hunch, ik had pmquote:
Ik vind het sowieso leuk om te datenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ben je ook blij met wie het is?
Jij kan ook wel 2 dagen wachten totdat ik er daadwerkelijk zitquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ik welDan lees je er maar overheen
Ondertussen weet ik het wel zekerquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt een hunch, ik had pm
Niks hunch. And you know itquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt een hunch, ik had pm
[..]
Ik vind het sowieso leuk om te datenEn ik heb nog niet echt naar hem gezocht, om het spannend te houden
Nee, echt niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij kan ook wel 2 dagen wachten totdat ik er daadwerkelijk zit
Mooi.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig als ik een hele reeks van verslagen met foto's en filmpjes van het dobbelsteenavontuur hier op FOK! heb staan en Cat22 daar al in gekeken, gelezen en gepost heeft.
Van haar heb ik dan weer totaal geen beeld.
En laten we even duidelijk zijn: date is niet logeeradres.quote:
Wat niet is, kan nog komenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En laten we even duidelijk zijn: date is niet logeeradres.
Laten we het oordeel van de dobbelsteen afwachtenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En laten we even duidelijk zijn: date is niet logeeradres.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laten we het oordeel van de dobbelsteen afwachten
En jij wil duidelijk niet van die reservelijst af.quote:
Ach wat maakt het ook uit. Even is logeren bij hem, oneven is logeren bij jou...quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Moet hij wel een andere meenemen, met fluoriserende oogjes.
Braille.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Moet hij wel een andere meenemen, met fluoriserende oogjes.
Moet de dobbelsteen, naast de locatie, verder nog wat bepalen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ach wat maakt het ook uit. Even is logeren bij hem, oneven is logeren bij jou...
Ja, het standje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet de dobbelsteen, naast de locatie, verder nog wat bepalen?
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog ergens een standjes-dobbelsteen![]()
*behulpzaam is*
laf joe ennieweejquote:
Wat is of zijn stanjes?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog ergens een stanjes-dobbelsteen![]()
*behulpzaam is*
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu al plaatsvervangend zenuwachtig
En jij gaat geeneens.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu al plaatsvervangend zenuwachtig
Had niemand jullie nog verteld dat ik straks in het donker onder de tafel zit om jullie date te volgen?quote:
Voetjevrijen ze met jouw neusquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Had niemand jullie nog verteld dat ik straks in het donker onder de tafel zit om jullie date te volgen?
Wel onder andermans tafel toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Had niemand jullie nog verteld dat ik straks in het donker onder de tafel zit om jullie date te volgen?
Ze gaat gewoon OP tafel staan met een nachtkijker/cameraquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel onder andermans tafel toch?
ik heb graag wat beenruimte
Dan hoop ik dat ze verse sokjes aan hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voetjevrijen ze met jouw neus
Mag ik die gele aandoen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze verse sokjes aan hebben
Wow huge!quote:
Niet zo groot (tafeltje = bijzettafeltje) maar wel dik ja.quote:
En ik heb nog maar 2 dagen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet zo groot (tafeltje = bijzettafeltje) maar wel dik ja.
Ik geloof nooit dat daar ALLE gespreksonderwerpen erin staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef icemotion het volgende:
Dat is inderdaad een flink boek.. maar ja, het was toch het boek met ALLE gespreksonderwerpen.. dus dan moet dat ook wel
Nee, hier staan alle normale onderwerpen, misschien komt er nog wel eens een Tombo-versiequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat daar ALLE gespreksonderwerpen erin staanIk heb namelijk altijd hele rare gesprekken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Hij past niet door de brievenbusIk kreeg hem net aan de deur bezorgd
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, hier staan alle normale onderwerpen, misschien komt er nog wel eens een Tombo-versie
Ik zal heel hard gaan studeren en de oren van je kop kletsen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, gelukkig. Was al bang dat we niets te bespreken zouden hebben.
Jaaaaaaaaaaaaaaa, jij hebt dat studeren net zo hard nodig als ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal heel hard gaan studeren en de oren van je kop kletsen.
Gooi even wat info hier, anders wordt het niks vrijdagquote:
Ik dacht net iets te lezen over de band met schoonmoedersquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gooi even wat info hier, anders wordt het niks vrijdag
Ja, die heb ik dus nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht net iets te lezen over de band met schoonmoeders
Het zou vrij shocking zijn als onze dates dan ineens over hun schoonmoeder beginnen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het staat er wel in
En het is een vraag die je moet stellen![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou vrij shocking zijn als onze dates dan ineens over hun schoonmoeder beginnen.
Maar het is een optie.. gebruik het als strikvraagquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou vrij shocking zijn als onze dates dan ineens over hun schoonmoeder beginnen.
Ik hoop het, ik weet niet of ze de reservering op de naam van Anoniem5 aangenomen hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zó benieuwd naar jullie dates
Is het ook echt al gereserveerd bij Ctaste? Dus niet alleen tussen de koppels onderling een datum afgesproken, maar het etentje ook al geboekt bij iedereen?
Ja mam.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zó benieuwd naar jullie dates
Is het ook echt al gereserveerd bij Ctaste? Dus niet alleen tussen de koppels onderling een datum afgesproken, maar het etentje ook al geboekt bij iedereen?
Jullie moesten idd zelf boeken (omdat jullie de datum ook zelf onderling even moesten kortsluiten, dat was handiger voor ons ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Cue_ het volgende:
Boeking hebben we zelf moeten regelen, dus dat is al geregeldNeem ik aan tenminste
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Cue_ het volgende:
Boeking hebben we zelf moeten regelen, dus dat is al geregeldNeem ik aan tenminste
Volgens mij ben ik de enige geëmancipeerde vrouw.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik weet niet of ze de reservering op de naam van Anoniem5 aangenomen hebben
MAIL jij met je date?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja mam.Ik heb mijn date zelfs de bevestigingsmail gestuurd.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige geëmancipeerde vrouw.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie moesten idd zelf boeken (omdat jullie de datum ook zelf onderling even moesten kortsluiten, dat was handiger voor ons ook) maar als van elk koppel er eentje heeft gereserveerd is dat goed gekomen dus! Dan ga ik even jullie echte namen mailen aan het restaurant namelijk, zodat ze het kunnen checken en zodat ze zeker weten dat jullie de winnaars zijn en dus niet hoeven betalen.
quote:
Staat er ook een hoofdstuk in je boek over luie dates?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben ik de enige geëmancipeerde vrouw.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zijn telefoonnummer zelfs. Al tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Die kans is nihil. Tenzij we het over ex-schoonmoeders gaan hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
Staat er ook een hoofdstuk in je boek over luie dates?
Hoi UIO!![]()
Uhuh, zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]. Ik stimuleer gewoon de emancipatie van de vrouw. Is het weer niet goed.
Jij hebt niks gestimuleerd. Ik heb de touwtjes gewoon in handen genomen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die kans is nihil. Tenzij we het over ex-schoonmoeders gaan hebben.
[..]
. Ik stimuleer gewoon de emancipatie van de vrouw. Is het weer niet goed.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Stimulatie door passiviteit noem ik dat.
quote:
Net als ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef bioloogje het volgende:
Dreigementen etc.Gaat al goed dit...
Ik sta nog steeds op de reserve lijst he...![]()
mooi op tijdquote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
Boek heb ik gister ontvangen trouwens
En dan bijna een maand om ALLE ervaringen hier te delen voor het laatste koppel gaat!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Morgen al
Morgen al
Morgen al
En zondag, nog eentje!
Cue_, Volgens mij heb ik iemand gevonden die het nog spannender vind dan ons twee bij elkaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Morgen al
Morgen al
Morgen al
En zondag, nog eentje!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Cue_, Volgens mij heb ik iemand gevonden die het nog spannender vind dan ons twee bij elkaar.
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Morgen al
Morgen al
Morgen al
En zondag, nog eentje!
Dan ons 6 bij elkaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Cue_, Volgens mij heb ik iemand gevonden die het nog spannender vind dan ons twee bij elkaar.
Volgens mij gaat Greys er undercover bij zitten bij elke date.quote:
Leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
Wat ik vanavond aandoe:
[ afbeelding ]
Dat ziet Tombo vanavond ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef icemotion het volgende:
Soms moet je onverwachte dingen doenOverigens zie je op de foto niet zo goed dat dat shirt eigenlijk best paars-ig is. Maar dat terzijde
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef icemotion het volgende:
Tombolafan + Anoniem 5
Volgens mij (en zovelen) kan dat voor beide partijen een interessante match worden. En Tombo is nu eenmaal ontzettend nieuwsgierig. Boek naar Tombo.
Paarsig? Dan is jouw camera wel heel raar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef icemotion het volgende:
Soms moet je onverwachte dingen doenOverigens zie je op de foto niet zo goed dat dat shirt eigenlijk best paars-ig is. Maar dat terzijde
Ik heb laatst ook paarse lingerie gefotografeerd die wel blauw leek hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Paarsig? Dan is jouw camera wel heel raar.
Ja en? Dan is jouw camera ook gaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook paarse lingerie gefotografeerd die wel blauw leek hoor
Ja, Nelis is ook eigenlijk zwartquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja en? Dan is jouw camera ook gaar
Twee gare camera's, wat een match!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja en? Dan is jouw camera ook gaar
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb jij je paarse lingerie aan vanaaf dan Tombo?
*giechel*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb jij je paarse lingerie aan vanaaf dan Tombo?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Fotooooos!Ziet er leuk uit beiden.
![]()
Moeten de andere dates dat nu ook doen? *slik*
Nu het ernaar uitziet dat ik echt niet meer mag...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Fotooooos!Ziet er leuk uit beiden.
![]()
Moeten de andere dates dat nu ook doen? *slik*
quote:
Ik hoop dat me dat vooraf nog lukt, de afspraak die ik had staan moet ik afzeggen en mijn kapper is nogal druk bezet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat er ook nog iemand naar de kapper?
Wanneer is jouw date ook alweer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat me dat vooraf nog lukt, de afspraak die ik had staan moet ik afzeggen en mijn kapper is nogal druk bezet.
29 oktoberquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer is jouw date ook alweer?
Ik moet nog wel naar de kapper, maar dat gaat mij niet voor de date lukken, en dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat er ook nog iemand naar de kapper?
Zij druk, ik druk. Geen goede combo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |