Zo, dat is wat veel informatie natuurlijk dus even een stapje terug.quote:Het Boek met alle Gespreksonderwerpen.
Een goed gesprek is een gebeurtenis waar mensen oprecht van kunnen genieten. Het is echter niet altijd makkelijk om een goed gesprek te starten, om geschikte onderwerpen te vinden die een gesprek aangenaam aan de gang houden en de magie van vriendschap doet ontstaan.
Met Het Boek met alle Gespreksonderwerpen heeft de lezer de bron van honderden goede gesprekken in handen die ervoor zorgen dat je gekend wordt om je goede gezelschap, je diepte en je wijsheid. Want elk van deze gespreksonderwerpen leidt tot echte kennis over de ander en geeft je gesprekspartner de gelegenheid op een zinvolle en onderhoudende manier over zichzelf te praten.
quote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef Re het volgende:en dan eindelijk de uitslag
Alleen users die drie koppels hebben opgegeven zijn meegenomen in de uitslag daarnaast zijn alleen de stemmen meegenomen als user daadwerkelijk het boek heeft aangewezen aan 1 van de 2 van het koppel1ste plek: Tombolafan en Anoniem 5 met 42 stemmen. Boek naar tombolafan met 33 stemmen
2de plek: Cat22 en UIO_AMS met 38 stemmen. Boek naar Cat22 met 30 stemmen
3de plek: Cue_ en JJH met 13 stemmen. Boek naar Cue_ met 7 stemmen
gedeeld 4de zijn geworden
Cue_ en Venum
Anoniem 4 en bioloogje
elk met 12 stemmen. Deze zet ik op de reservelijst mocht er een koppel afzeggen (en dan moet er een shoot out komen)
Allen gefeliciteerdGreys zal met de details komen over hoe en wat
quote:
Tien kantjes lijkt me het minimale.quote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef icemotion het volgende:
En hier weer verder. Wachten op verslagen!
Ja doei!quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tien kantjes lijkt me het minimale.
Minimaal 1 en een B-reeks erbijquote:
Ik begin vast te schrijven in het restaurant.quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is prima.quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het hoort natuurlijk met 10.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Is prima.
Dan ben ik met puntje 72 met een halve zin klaar.
Mag ik alvast beginnen met mn frustratie over de onwetendheid?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Weten we ook waarom jij voor UIO gingquote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik laat UIO wel schrijven. Die maakt leuke verslagen.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag ik alvast beginnen met mn frustratie over de onwetendheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja! Maak er een sequel van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weten we ook waarom jij voor UIO ging
Je weet toch dat mijn schrijfkunsten bagger zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weten we ook waarom jij voor UIO ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat staat vast wel ergens als regel, want dat hoort zoquote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef JJH het volgende:
[..]
MAar dat had je er niet bij gezegd.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet toch dat mijn schrijfkunsten bagger zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 13 september 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijna.
Zeg gewoon, zeg ik je of je het goed hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg gewoon, zeg ik je of je het goed hebt
Ik ben niet blonT.quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg gewoon, zeg ik je of je het goed hebt
quote:
Ik ben doorzichtig zeker?quote:
Een beetje.quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik ben doorzichtig zeker?
NOES!quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat 5 zich wel twee keer bedenkt om die date door te zetten na dit gedrag van mevrouw
Heej! Ben jij geronseld door de mensen van de reservelijst?quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat 5 zich wel twee keer bedenkt om die date door te zetten na dit gedrag van mevrouw
Dan sta ik nog een keer op de reserve lijstquote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej! Ben jij geronseld door de mensen van de reservelijst?
quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej! Ben jij geronseld door de mensen van de reservelijst?
Bwahahahquote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan sta ik nog een keer op de reserve lijst
Ja, duidelijk.quote:
quote:
WHUT!quote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik Hara in haar vermoeden steun
quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze gelijk heeft en dus diegene wie ze denkt dat het is, het ook daadwerkelijk is
quote:
Ja, dat wil ik ook wel wetenquote:
Dirty minds ook denk ikquote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef icemotion het volgende:
En de spanning loopt op.. vertel op Hara.. wie denk je dat het is?? Curious minds wish to know
Nerds spelen WoWquote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
Zou hij als nerd ook LARPen?
Of zijn dat meer de goths/emo's?
Ik weet het ook niet... een keertje sherlocken is genoeg he koei?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:45 schreef koei het volgende:
Weet nou iedereen behalve Tombolafan wie het is? Zo moeilijk is het toch niet?
Mwah, maar als ik ga zoeken en het straks ook weet krijg ik misschien weer mensen op mn dak die het er niet mee eens zijn dat ik het dan weetquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:45 schreef koei het volgende:
Weet nou iedereen behalve Tombolafan wie het is? Zo moeilijk is het toch niet?
In het donker?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
Het mystery waarom mijn mails niet beantwoord werden is opgelost, de contactpersoon van het restaurant met wie dit is kortgesloten is op huwelijksreis![]()
Ik was inderdaad al nieuwsgierig aan het worden hoe lang het nog gaat duren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
Het mystery waarom mijn mails niet beantwoord werden is opgelost, de contactpersoon van het restaurant met wie dit is kortgesloten is op huwelijksreis![]()
Inmiddels een ander gesproken, ik heb de info, de winnaars krijgen straks een PM
De dames hadden al PM gehad over het boek, maar ik wilde alle winnaars pas PMen over hoe te reserveren als ik alles zeker wistquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was inderdaad al nieuwsgierig aan het worden hoe lang het nog gaat duren.
Top.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De dames hadden al PM gehad over het boek, maar ik wilde alle winnaars pas PMen over hoe te reserveren als ik alles zeker wistDus het komt er straks aan.
UIO en ik zijn inmiddels op first name basis en druk bezig met het plannen van een datum.quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef koei het volgende:
Is er al een date afgezegd zodat de mensen op de reservelijst ook nog een kans hebben?
Een zeer intelligente vraag moet ik zeggen...quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef koei het volgende:
Is er al een date afgezegd zodat de mensen op de reservelijst ook nog een kans hebben?
Dat wilde ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:31 schreef Cue_ het volgende:
JJH en ik hebben onze date gemaakt
Zondag 3 oktober
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:36 schreef Harajuku. het volgende:
Heh, daten op een zondag. Gewaagd.
Wat een verschrikking!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan moet je maandag weer werken en kan je niet blijven slapen Cue_
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan moet je maandag weer werken en kan je niet blijven slapen Cue_
Hij staat echt te popelen héquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:00 schreef Cat22 het volgende:
Mijn date laat niks van zich horen.![]()
Ik zal hem eens aanporren per PM.
Heb je die nog niet!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wacht anders geduldig op een definitieve shortlist van data van je.
Die had ik al gestuurd!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wacht anders geduldig op een definitieve shortlist van data van je.
Ow, wachtte je daarop? Je kunt gewoon aangeven wanneer jij kunt hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Die heb ik, maar er stond nog een voorbehoud in.
Jankzak.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Och, de romantiek en spontaniteit spat er vanaf.
Ik krijg er gewoon tranen van in m'n ogen
Of wilde je alle drie de dagen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Die heb ik, maar er stond nog een voorbehoud in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |