Jij staat er niet tussenquote:Op maandag 13 september 2010 11:29 schreef Venun het volgende:
Haha, Cue_ alsnog een date dan
Veel plezier ;-)
Zo op het eerste gezicht sowieso Godtje en Ratelslangetje denk ik, die hebben bijvoorbeeld geen boeken toegewezenquote:Op maandag 13 september 2010 11:33 schreef Cue_ het volgende:
gewonnen
Gezellig
![]()
Maar dan vraag ik mij wel af welke stemmen dan van mij en Venun niet telden![]()
Goh, echt?quote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef koei het volgende:
Maar nu is de grote vraag wie anoniem 5 is natuurlijk...
quote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef koei het volgende:
en wie anoniem 1,2,3 en 4 zijn natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef koei het volgende:
Ik denk dat de mensen die NIET gewonnen hebben zich sowieso niet kenbaar hoeven te maken?quote:Op maandag 13 september 2010 11:51 schreef bioloogje het volgende:
[..]
en wie anoniem 1,2,3 en 4 zijn natuurlijk
Dan heb je gelogen over je username of geboortejaar en volgens mij was je ook eerder met je opgeven, dus ik denk het niet.quote:
Is ook goed Anoniem 3quote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die NIET gewonnen hebben zich sowieso niet kenbaar hoeven te maken?
WHUT?quote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef Re het volgende:
Anoniem is en blijft anoniem t/m de date aan toe wat mij betreft
Tot en met ook gewoonquote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef Re het volgende:
Anoniem is en blijft anoniem t/m de date aan toe wat mij betreft
GRMBLquote:Op maandag 13 september 2010 12:22 schreef Re het volgende:
het is natuurlijk aan meneer anoniem 5 om dat te beslissen...
En hoe wil hij met Tombo afspreken dan als hij anoniem blijftquote:Op maandag 13 september 2010 12:22 schreef Re het volgende:
het is natuurlijk aan meneer anoniem 5 om dat te beslissen...
Veel leuker als ie anoniem blijftquote:
Ja maar ze moeten toch een datum en tijd uitzoeken, dat gaat nogal lastig om dat zonder elkaar te doen. En bovendien krijg je dus SAMEN vooraf nog een drankje en praatje daar...quote:Op maandag 13 september 2010 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Veel leuker als ie anoniem blijftMaar mij wel sms'en zodra je het weet okay
Dan drinken en praten ze maar na het eten.quote:Op maandag 13 september 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten toch een datum en tijd uitzoeken, dat gaat nogal lastig om dat zonder elkaar te doen. En bovendien krijg je dus SAMEN vooraf nog een drankje en praatje daar...
Dan heeft Tombo haar mond volquote:Op maandag 13 september 2010 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan drinken en praten ze maar na het eten.
quote:Op maandag 13 september 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heeft Tombo haar mond vol
Tombo en 5 lijkt me een done dealquote:Op maandag 13 september 2010 12:50 schreef Juicyhil het volgende:
Dus we hebben eerdaags weer een paar nieuwe namen voor op Boebidoe's lijst?
Ze zitten beide op fok , dus dat is zo geregeld. En als je zorgt dat je beide op andere tijdstippen daar binnenkomt blijft het anoniem/blindquote:Op maandag 13 september 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten toch een datum en tijd uitzoeken, dat gaat nogal lastig om dat zonder elkaar te doen. En bovendien krijg je dus SAMEN vooraf nog een drankje en praatje daar...
quote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef vencodark het volgende:
Hoera voor Cue!![]()
![]()
En de rest natuurlijk ook.
Maar hoe willen ze dat regelen zonder contact met elkaar te hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zitten beide op fok , dus dat is zo geregeld. En als je zorgt dat je beide op andere tijdstippen daar binnenkomt blijft het anoniem/blind
En sowieso is de match van Tombola en Anoniem 5 de enige die nog als 'blind' gehouden zou kunnen worden. De andere matches hebben elkaar allemaal al kunnen bekijken in het fobo, posthistory, etc. etc.quote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef Re het volgende:
we gaan het gewoon ff bekijken hoe het het beste ingevuld kan worden, het blind in de blind date slaat natuurlijk in eerste instantie op het etentje zelf aangezien dat in het donker is
Ach, dat zou allemaal best geregeld kunnen worden. Maar als zij dat zelf niet willen gaan ze toch gewoon vooraf elkaar ontmoeten.quote:Op maandag 13 september 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe willen ze dat regelen zonder contact met elkaar te hebbenOf gaat Greys / Re er de hele tijd tussenzitten?
En het is in het donker hé, dus je kan niet even zo 10 minuten later komen en zelf naar je tafel wandelen. Je word in eerste instantie als stelletje naar je tafel gebracht, en daarvoor krijg je dus wat uitleg en moet je dieetwensen e.d. doorgeven. Dus dan zie je elkaar
Het zou dan dus ook alleen voor Tombo 'blind' zijn, aangezien hij dus wel haar fobo kan checken of kijken waar ze zoal post e.d.quote:Op maandag 13 september 2010 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, dat zou allemaal best geregeld kunnen worden. Maar als zij dat zelf niet willen gaan ze toch gewoon vooraf elkaar ontmoeten.
Owja shit haha.. ik dacht even niet naquote:Op maandag 13 september 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe willen ze dat regelen zonder contact met elkaar te hebbenOf gaat Greys / Re er de hele tijd tussenzitten?
En het is in het donker hé, dus je kan niet even zo 10 minuten later komen en zelf naar je tafel wandelen. Je word in eerste instantie als stelletje naar je tafel gebracht, en daarvoor krijg je dus wat uitleg en moet je dieetwensen e.d. doorgeven. Dus dan zie je elkaar
Als het goed is weet JJH ook niet hoe ik eruit ziequote:Op maandag 13 september 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
Het zou dan dus ook alleen voor Tombo 'blind' zijn, aangezien hij dus wel haar fobo kan checken of kijken waar ze zoals post e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |