En, jij voor je opmerkingquote:Op zondag 12 september 2010 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wij danken je voor die reuze interessante info
Top. Duidelijkquote:Op zondag 12 september 2010 14:02 schreef Re het volgende:
oh jee, OP had oorspronkelijk 11 september moeten zijn (een week om te stemmen), en dacht ff te verlengen gisteren... tot vanavond 20:00 dus dan is het stemmen afgelopen
quote:Op zondag 12 september 2010 09:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik schrijf mij uit, want heb de ware gwvonden! :p
Spannend!quote:Op zondag 12 september 2010 14:02 schreef Re het volgende:
oh jee, OP had oorspronkelijk 11 september moeten zijn (een week om te stemmen), en dacht ff te verlengen gisteren... tot vanavond 20:00 dus dan is het stemmen afgelopen
ach, misschien ben je straks wel blij als er tegenvallende verslagen verschijnen :pquote:Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef Cue_ het volgende:
Had nu maar gewoon 11 september aangehouden, dan had ik op de derde plek gestaan
Daar ga ik wel vanuit ja.quote:Op zondag 12 september 2010 18:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
ach, misschien ben je straks wel blij als er tegenvallende verslagen verschijnen :p
Moeten ze het wel zelf betalen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:51 schreef brunette82 het volgende:
Maar zou het dan niet leuk zijn, dat de mensen gewoon ook echt gaan daten? Ook al zijn ze niet nummer 1 geworden hier?
Ik mag hopen dat de winnaars de datum zelf mogen kiezen. Toch?quote:
Ah, eigen invulling. Ik dacht dat je daten in het donker bedoelde.quote:Op zondag 12 september 2010 19:03 schreef brunette82 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 september 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moeten ze het wel zelf betalen.![]()
[..]
dat is zo, maar je kan het goedkoop en duur mogelijk maken als je zelf wilt..
Enneh, als je uitgaat ben je ook geld kwijt....wat heb je nou te verliezen, niks toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou inderdaad leuk zijn als andere koppeltjes ook zouden gaan daten! En verslag doen natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kunnen ze zelf bepalen.quote:
nou, sommige fokkers nog hun maagdelijkheidquote:Op zondag 12 september 2010 19:03 schreef brunette82 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 september 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:[..]
Enneh, als je uitgaat ben je ook geld kwijt....wat heb je nou te verliezen, niks toch?
quote:Op zondag 12 september 2010 20:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
nou, sommige fokkers nog hun maagdelijkheid
Edit de OP dan godverdomme, nu heb ik wat vrienden en familie gevraagd om nog te stemmen en komen ze voor een leeg topique te staanquote:Op zondag 12 september 2010 14:02 schreef Re het volgende:
Daar gaat je sociale leven.quote:Op zondag 12 september 2010 20:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Edit de OP dan godverdomme, nu heb ik wat vrienden en familie gevraagd om nog te stemmen en komen ze voor een leeg topique te staan
en m'n gratis date met sevenquote:
Ik denk dat ik heel stilletjes mag gaan juichen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Venun het volgende:
Lijkt erop dat we op het laatst nog zijn ingehaald cue_
even afwachten voor het officiele resultaat denk ik. hopelijk een paar kloontjes erbij :p
Maar kloontjes mogen niet stemmen...quote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Venun het volgende:
even afwachten voor het officiele resultaat denk ik. hopelijk een paar kloontjes erbij :p
Ik zag het idd..quote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Venun het volgende:
Wat jammer!quote:
En wie nodig je uit als tafelgenoot?quote:Op zondag 12 september 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maak niet uit.. Ik doe gewoon alle lichten hier uit bij m'n maaltijd van morgen
Strak plan! Ik denk alleen dat mijn kat roet (of beter gezegd haar) in het eten gaat gooien.quote:Op zondag 12 september 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maak niet uit.. Ik doe gewoon alle lichten hier uit bij m'n maaltijd van morgen
Sluit je die voor de duur van de maaltijd maar even op in 1 of ander hokjequote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Sinceria het volgende:
Strak plan! Ik denk alleen dat mijn kat roet (of beter gezegd haar) in het eten gaat gooien.
Da's een kwestie van goed mikken.quote:Op zondag 12 september 2010 22:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand.. als het misgaat mag ik de troep weer op gaan ruimen zeker
Samen met mijn huisgenotenquote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sluit je die voor de duur van de maaltijd maar even op in 1 of ander hokje
Leuke troostprijsquote:Op zondag 12 september 2010 18:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
ach, misschien ben je straks wel blij als er tegenvallende verslagen verschijnen :p
quote:Op maandag 13 september 2010 01:26 schreef Re het volgende:
ahhh, nee ik moet even cross checken met anderen, de eerste 2 zijn wel duidelijk natuurlijk, maar ik wil nog even wat feedback hebben over de geldigheid van bepaalde stemmen voor de derde plaats
Jij staat er niet tussenquote:Op maandag 13 september 2010 11:29 schreef Venun het volgende:
Haha, Cue_ alsnog een date dan
Veel plezier ;-)
Zo op het eerste gezicht sowieso Godtje en Ratelslangetje denk ik, die hebben bijvoorbeeld geen boeken toegewezenquote:Op maandag 13 september 2010 11:33 schreef Cue_ het volgende:
gewonnen
Gezellig
![]()
Maar dan vraag ik mij wel af welke stemmen dan van mij en Venun niet telden![]()
Goh, echt?quote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef koei het volgende:
Maar nu is de grote vraag wie anoniem 5 is natuurlijk...
quote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef koei het volgende:
en wie anoniem 1,2,3 en 4 zijn natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef koei het volgende:
Ik denk dat de mensen die NIET gewonnen hebben zich sowieso niet kenbaar hoeven te maken?quote:Op maandag 13 september 2010 11:51 schreef bioloogje het volgende:
[..]
en wie anoniem 1,2,3 en 4 zijn natuurlijk
Dan heb je gelogen over je username of geboortejaar en volgens mij was je ook eerder met je opgeven, dus ik denk het niet.quote:
Is ook goed Anoniem 3quote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die NIET gewonnen hebben zich sowieso niet kenbaar hoeven te maken?
WHUT?quote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef Re het volgende:
Anoniem is en blijft anoniem t/m de date aan toe wat mij betreft
Tot en met ook gewoonquote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef Re het volgende:
Anoniem is en blijft anoniem t/m de date aan toe wat mij betreft
GRMBLquote:Op maandag 13 september 2010 12:22 schreef Re het volgende:
het is natuurlijk aan meneer anoniem 5 om dat te beslissen...
En hoe wil hij met Tombo afspreken dan als hij anoniem blijftquote:Op maandag 13 september 2010 12:22 schreef Re het volgende:
het is natuurlijk aan meneer anoniem 5 om dat te beslissen...
Veel leuker als ie anoniem blijftquote:
Ja maar ze moeten toch een datum en tijd uitzoeken, dat gaat nogal lastig om dat zonder elkaar te doen. En bovendien krijg je dus SAMEN vooraf nog een drankje en praatje daar...quote:Op maandag 13 september 2010 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Veel leuker als ie anoniem blijftMaar mij wel sms'en zodra je het weet okay
Dan drinken en praten ze maar na het eten.quote:Op maandag 13 september 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten toch een datum en tijd uitzoeken, dat gaat nogal lastig om dat zonder elkaar te doen. En bovendien krijg je dus SAMEN vooraf nog een drankje en praatje daar...
Dan heeft Tombo haar mond volquote:Op maandag 13 september 2010 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan drinken en praten ze maar na het eten.
quote:Op maandag 13 september 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heeft Tombo haar mond vol
Tombo en 5 lijkt me een done dealquote:Op maandag 13 september 2010 12:50 schreef Juicyhil het volgende:
Dus we hebben eerdaags weer een paar nieuwe namen voor op Boebidoe's lijst?
Ze zitten beide op fok , dus dat is zo geregeld. En als je zorgt dat je beide op andere tijdstippen daar binnenkomt blijft het anoniem/blindquote:Op maandag 13 september 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten toch een datum en tijd uitzoeken, dat gaat nogal lastig om dat zonder elkaar te doen. En bovendien krijg je dus SAMEN vooraf nog een drankje en praatje daar...
quote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef vencodark het volgende:
Hoera voor Cue!![]()
![]()
En de rest natuurlijk ook.
Maar hoe willen ze dat regelen zonder contact met elkaar te hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zitten beide op fok , dus dat is zo geregeld. En als je zorgt dat je beide op andere tijdstippen daar binnenkomt blijft het anoniem/blind
En sowieso is de match van Tombola en Anoniem 5 de enige die nog als 'blind' gehouden zou kunnen worden. De andere matches hebben elkaar allemaal al kunnen bekijken in het fobo, posthistory, etc. etc.quote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef Re het volgende:
we gaan het gewoon ff bekijken hoe het het beste ingevuld kan worden, het blind in de blind date slaat natuurlijk in eerste instantie op het etentje zelf aangezien dat in het donker is
Ach, dat zou allemaal best geregeld kunnen worden. Maar als zij dat zelf niet willen gaan ze toch gewoon vooraf elkaar ontmoeten.quote:Op maandag 13 september 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe willen ze dat regelen zonder contact met elkaar te hebbenOf gaat Greys / Re er de hele tijd tussenzitten?
En het is in het donker hé, dus je kan niet even zo 10 minuten later komen en zelf naar je tafel wandelen. Je word in eerste instantie als stelletje naar je tafel gebracht, en daarvoor krijg je dus wat uitleg en moet je dieetwensen e.d. doorgeven. Dus dan zie je elkaar
Het zou dan dus ook alleen voor Tombo 'blind' zijn, aangezien hij dus wel haar fobo kan checken of kijken waar ze zoal post e.d.quote:Op maandag 13 september 2010 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, dat zou allemaal best geregeld kunnen worden. Maar als zij dat zelf niet willen gaan ze toch gewoon vooraf elkaar ontmoeten.
Owja shit haha.. ik dacht even niet naquote:Op maandag 13 september 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe willen ze dat regelen zonder contact met elkaar te hebbenOf gaat Greys / Re er de hele tijd tussenzitten?
En het is in het donker hé, dus je kan niet even zo 10 minuten later komen en zelf naar je tafel wandelen. Je word in eerste instantie als stelletje naar je tafel gebracht, en daarvoor krijg je dus wat uitleg en moet je dieetwensen e.d. doorgeven. Dus dan zie je elkaar
Als het goed is weet JJH ook niet hoe ik eruit ziequote:Op maandag 13 september 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
Het zou dan dus ook alleen voor Tombo 'blind' zijn, aangezien hij dus wel haar fobo kan checken of kijken waar ze zoals post e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |