Met JJH loopt het altijd soepel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig ging het bij ons lekker soepel
Laat jij het aan mij weten als jullie een datum hebben? Dan hou ik daar rekening mee met plannenquote:
Joe hef PM.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laat jij het aan mij weten als jullie een datum hebben? Dan hou ik daar rekening mee met plannen
quote:
We zijn nog geeneens geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef Maanvis het volgende:
Schiet nou eens op met die verslagen!
Alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je dient dat in dit topic te vermelden!
Ik weet nog niks over mijn date, alleen over die van Catquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is tijd voor alles, shoot.
Hoe ga jij eigenlijk afspreken?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet nog niks over mijn date, alleen over die van Cat
Met wie dan, ik heb geen date (ook al ging iedereen daar wel vanuit, godverdomme)quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef JJH het volgende:
[..]
We zijn nog geeneens geweest.![]()
Ga er dan zelf een keertje eten!
Uhuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet nog niks over mijn date, alleen over die van Cat
Je kan toch zelf afsprekenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met wie dan, ik heb geen date (ook al ging iedereen daar wel vanuit, godverdomme)
Nee, je hebt gelijk, ik weet wel watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
met mezelf? Seven had afgehaakt iig, die had bij nader inzien geen zin in mij.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met mezelf? Seven had afgehaakt iig, die had bij nader inzien geen zin in mij.
Mag ik dan even afwachten tot zowel mijn date, mijn logeeradres en het restaurant akkoord zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik bedoelde dan ook eigenlijk dat Cat moest melden van de datum
Jep, terwijl niemand dus op ons wilde stemmen omdat wij 'toch wel gingen daten'quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Wat een rotstreek
Die had alleen zin in je als het gratis was?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik dan even afwachten tot zowel mijn date, mijn logeeradres en het restaurant akkoord zijn?
Wat bij deze is geregeld: UIO en ik gaan op date op vrijdag 29 oktober! Just before the deadline.
Awwww..... Je mag wel komen kijken hoe wij het restaurant binnen gaan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jep, terwijl niemand dus op ons wilde stemmen omdat wij 'toch wel gingen daten'. Nou niet dus
.
Ik maak foto'squote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awwww..... Je mag wel komen kijken hoe wij het restaurant binnen gaan.
Met een traan in mijn oogquote:
date = logeeradres?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik dan even afwachten tot zowel mijn date, mijn logeeradres en het restaurant akkoord zijn?
Wat bij deze is geregeld: UIO en ik gaan op date op vrijdag 29 oktober! Just before the deadline.
Als allereerstquote:
vraag goed omzeilt hoorquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolafan & Anoniem5: vrijdag 1 oktober
Cue_ & JJH: zondag 3 oktober
UIO_AMS & Cat22: vrijdag 29 oktober
Jullie claimen het toch al te weten?quote:
Oh ja doen we ook, maar ik dacht ik hou het nog ff spannendquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jullie claimen het toch al te weten?
Nee, het verslag komt zondagavond, als jullie aan het eten zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef JJH het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd naar het verslag voordat ik die zondagmiddag de deur uit ga.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het verslag komt zondagavond, als jullie aan het eten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |