Met JJH loopt het altijd soepel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig ging het bij ons lekker soepel
Laat jij het aan mij weten als jullie een datum hebben? Dan hou ik daar rekening mee met plannenquote:
Joe hef PM.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laat jij het aan mij weten als jullie een datum hebben? Dan hou ik daar rekening mee met plannen
quote:
We zijn nog geeneens geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef Maanvis het volgende:
Schiet nou eens op met die verslagen!
Alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je dient dat in dit topic te vermelden!
Ik weet nog niks over mijn date, alleen over die van Catquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is tijd voor alles, shoot.
Hoe ga jij eigenlijk afspreken?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet nog niks over mijn date, alleen over die van Cat
Met wie dan, ik heb geen date (ook al ging iedereen daar wel vanuit, godverdomme)quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef JJH het volgende:
[..]
We zijn nog geeneens geweest.![]()
Ga er dan zelf een keertje eten!
Uhuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet nog niks over mijn date, alleen over die van Cat
Je kan toch zelf afsprekenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met wie dan, ik heb geen date (ook al ging iedereen daar wel vanuit, godverdomme)
Nee, je hebt gelijk, ik weet wel watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
met mezelf? Seven had afgehaakt iig, die had bij nader inzien geen zin in mij.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met mezelf? Seven had afgehaakt iig, die had bij nader inzien geen zin in mij.
Mag ik dan even afwachten tot zowel mijn date, mijn logeeradres en het restaurant akkoord zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik bedoelde dan ook eigenlijk dat Cat moest melden van de datum
Jep, terwijl niemand dus op ons wilde stemmen omdat wij 'toch wel gingen daten'quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Wat een rotstreek
Die had alleen zin in je als het gratis was?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik dan even afwachten tot zowel mijn date, mijn logeeradres en het restaurant akkoord zijn?
Wat bij deze is geregeld: UIO en ik gaan op date op vrijdag 29 oktober! Just before the deadline.
Awwww..... Je mag wel komen kijken hoe wij het restaurant binnen gaan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jep, terwijl niemand dus op ons wilde stemmen omdat wij 'toch wel gingen daten'. Nou niet dus
.
Ik maak foto'squote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awwww..... Je mag wel komen kijken hoe wij het restaurant binnen gaan.
Met een traan in mijn oogquote:
date = logeeradres?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik dan even afwachten tot zowel mijn date, mijn logeeradres en het restaurant akkoord zijn?
Wat bij deze is geregeld: UIO en ik gaan op date op vrijdag 29 oktober! Just before the deadline.
Als allereerstquote:
vraag goed omzeilt hoorquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolafan & Anoniem5: vrijdag 1 oktober
Cue_ & JJH: zondag 3 oktober
UIO_AMS & Cat22: vrijdag 29 oktober
Jullie claimen het toch al te weten?quote:
Oh ja doen we ook, maar ik dacht ik hou het nog ff spannendquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jullie claimen het toch al te weten?
Nee, het verslag komt zondagavond, als jullie aan het eten zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef JJH het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd naar het verslag voordat ik die zondagmiddag de deur uit ga.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het verslag komt zondagavond, als jullie aan het eten zijn
Volgens mij gaat het voornamelijk om het daten in het donker. En als die blind van te voren is . is het meegenomen (of juist nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:21 schreef Maanvis het volgende:
euh het is toch wel verboden om vooraf foto's uit te wisselen of eerder te daten he?
Maar ik wil weten hoe je het vond met Anoniem 5.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die plakken er gelijk een batsweekendje aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil weten hoe je het vond met Anoniem 5.
Ik kan wel even posten of het leuk wasquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil weten hoe je het vond met Anoniem 5.
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die plakken er gelijk een batsweekendje aan
Ja, ik ben blij dat ik het weetquote:
Dat wordt een beetje lastig als ik een hele reeks van verslagen met foto's en filmpjes van het dobbelsteenavontuur hier op FOK! heb staan en Cat22 daar al in gekeken, gelezen en gepost heeft.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:21 schreef Maanvis het volgende:
euh het is toch wel verboden om vooraf foto's uit te wisselen of eerder te daten he?
Duh, ik weet het ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik weet wie anoniem5 is trouwens
Ben je ook blij met wie het is?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik het weet
oeeh ja.. dan mag ik 2xquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ben je ook blij met wie het is?
Anders staat er nog wel een leuk duo op de reservelijst, die het niet erg vinden om te gaan...
Maar ik welquote:
Jij hebt een hunch, ik had pmquote:
Ik vind het sowieso leuk om te datenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ben je ook blij met wie het is?
Jij kan ook wel 2 dagen wachten totdat ik er daadwerkelijk zitquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ik welDan lees je er maar overheen
Ondertussen weet ik het wel zekerquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt een hunch, ik had pm
Niks hunch. And you know itquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt een hunch, ik had pm
[..]
Ik vind het sowieso leuk om te datenEn ik heb nog niet echt naar hem gezocht, om het spannend te houden
Nee, echt niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij kan ook wel 2 dagen wachten totdat ik er daadwerkelijk zit
Mooi.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig als ik een hele reeks van verslagen met foto's en filmpjes van het dobbelsteenavontuur hier op FOK! heb staan en Cat22 daar al in gekeken, gelezen en gepost heeft.
Van haar heb ik dan weer totaal geen beeld.
En laten we even duidelijk zijn: date is niet logeeradres.quote:
Wat niet is, kan nog komenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En laten we even duidelijk zijn: date is niet logeeradres.
Laten we het oordeel van de dobbelsteen afwachtenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En laten we even duidelijk zijn: date is niet logeeradres.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laten we het oordeel van de dobbelsteen afwachten
En jij wil duidelijk niet van die reservelijst af.quote:
Ach wat maakt het ook uit. Even is logeren bij hem, oneven is logeren bij jou...quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Moet hij wel een andere meenemen, met fluoriserende oogjes.
Braille.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Moet hij wel een andere meenemen, met fluoriserende oogjes.
Moet de dobbelsteen, naast de locatie, verder nog wat bepalen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ach wat maakt het ook uit. Even is logeren bij hem, oneven is logeren bij jou...
Ja, het standje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet de dobbelsteen, naast de locatie, verder nog wat bepalen?
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog ergens een standjes-dobbelsteen![]()
*behulpzaam is*
laf joe ennieweejquote:
Wat is of zijn stanjes?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog ergens een stanjes-dobbelsteen![]()
*behulpzaam is*
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu al plaatsvervangend zenuwachtig
En jij gaat geeneens.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu al plaatsvervangend zenuwachtig
Had niemand jullie nog verteld dat ik straks in het donker onder de tafel zit om jullie date te volgen?quote:
Voetjevrijen ze met jouw neusquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Had niemand jullie nog verteld dat ik straks in het donker onder de tafel zit om jullie date te volgen?
Wel onder andermans tafel toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Had niemand jullie nog verteld dat ik straks in het donker onder de tafel zit om jullie date te volgen?
Ze gaat gewoon OP tafel staan met een nachtkijker/cameraquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel onder andermans tafel toch?
ik heb graag wat beenruimte
Dan hoop ik dat ze verse sokjes aan hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voetjevrijen ze met jouw neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |