Mag ik die gele aandoen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze verse sokjes aan hebben
Wow huge!quote:
Niet zo groot (tafeltje = bijzettafeltje) maar wel dik ja.quote:
En ik heb nog maar 2 dagen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet zo groot (tafeltje = bijzettafeltje) maar wel dik ja.
Ik geloof nooit dat daar ALLE gespreksonderwerpen erin staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef icemotion het volgende:
Dat is inderdaad een flink boek.. maar ja, het was toch het boek met ALLE gespreksonderwerpen.. dus dan moet dat ook wel
Nee, hier staan alle normale onderwerpen, misschien komt er nog wel eens een Tombo-versiequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat daar ALLE gespreksonderwerpen erin staanIk heb namelijk altijd hele rare gesprekken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Hij past niet door de brievenbusIk kreeg hem net aan de deur bezorgd
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, hier staan alle normale onderwerpen, misschien komt er nog wel eens een Tombo-versie
Ik zal heel hard gaan studeren en de oren van je kop kletsen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, gelukkig. Was al bang dat we niets te bespreken zouden hebben.
Jaaaaaaaaaaaaaaa, jij hebt dat studeren net zo hard nodig als ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal heel hard gaan studeren en de oren van je kop kletsen.
Gooi even wat info hier, anders wordt het niks vrijdagquote:
Ik dacht net iets te lezen over de band met schoonmoedersquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gooi even wat info hier, anders wordt het niks vrijdag
Ja, die heb ik dus nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht net iets te lezen over de band met schoonmoeders
Het zou vrij shocking zijn als onze dates dan ineens over hun schoonmoeder beginnen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het staat er wel in
En het is een vraag die je moet stellen![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou vrij shocking zijn als onze dates dan ineens over hun schoonmoeder beginnen.
Maar het is een optie.. gebruik het als strikvraagquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou vrij shocking zijn als onze dates dan ineens over hun schoonmoeder beginnen.
Ik hoop het, ik weet niet of ze de reservering op de naam van Anoniem5 aangenomen hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zó benieuwd naar jullie dates
Is het ook echt al gereserveerd bij Ctaste? Dus niet alleen tussen de koppels onderling een datum afgesproken, maar het etentje ook al geboekt bij iedereen?
Ja mam.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zó benieuwd naar jullie dates
Is het ook echt al gereserveerd bij Ctaste? Dus niet alleen tussen de koppels onderling een datum afgesproken, maar het etentje ook al geboekt bij iedereen?
Jullie moesten idd zelf boeken (omdat jullie de datum ook zelf onderling even moesten kortsluiten, dat was handiger voor ons ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Cue_ het volgende:
Boeking hebben we zelf moeten regelen, dus dat is al geregeldNeem ik aan tenminste
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Cue_ het volgende:
Boeking hebben we zelf moeten regelen, dus dat is al geregeldNeem ik aan tenminste
Volgens mij ben ik de enige geëmancipeerde vrouw.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik weet niet of ze de reservering op de naam van Anoniem5 aangenomen hebben
MAIL jij met je date?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja mam.Ik heb mijn date zelfs de bevestigingsmail gestuurd.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige geëmancipeerde vrouw.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie moesten idd zelf boeken (omdat jullie de datum ook zelf onderling even moesten kortsluiten, dat was handiger voor ons ook) maar als van elk koppel er eentje heeft gereserveerd is dat goed gekomen dus! Dan ga ik even jullie echte namen mailen aan het restaurant namelijk, zodat ze het kunnen checken en zodat ze zeker weten dat jullie de winnaars zijn en dus niet hoeven betalen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Staat er ook een hoofdstuk in je boek over luie dates?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben ik de enige geëmancipeerde vrouw.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zijn telefoonnummer zelfs. Al tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die kans is nihil. Tenzij we het over ex-schoonmoeders gaan hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
Staat er ook een hoofdstuk in je boek over luie dates?
Hoi UIO!![]()
Uhuh, zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]. Ik stimuleer gewoon de emancipatie van de vrouw. Is het weer niet goed.
Jij hebt niks gestimuleerd. Ik heb de touwtjes gewoon in handen genomen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die kans is nihil. Tenzij we het over ex-schoonmoeders gaan hebben.
[..]
. Ik stimuleer gewoon de emancipatie van de vrouw. Is het weer niet goed.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Stimulatie door passiviteit noem ik dat.
quote:
Net als ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef bioloogje het volgende:
Dreigementen etc.Gaat al goed dit...
Ik sta nog steeds op de reserve lijst he...![]()
mooi op tijdquote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
Boek heb ik gister ontvangen trouwens
En dan bijna een maand om ALLE ervaringen hier te delen voor het laatste koppel gaat!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Morgen al
Morgen al
Morgen al
En zondag, nog eentje!
Cue_, Volgens mij heb ik iemand gevonden die het nog spannender vind dan ons twee bij elkaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Morgen al
Morgen al
Morgen al
En zondag, nog eentje!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Cue_, Volgens mij heb ik iemand gevonden die het nog spannender vind dan ons twee bij elkaar.
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Morgen al
Morgen al
Morgen al
En zondag, nog eentje!
Dan ons 6 bij elkaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Cue_, Volgens mij heb ik iemand gevonden die het nog spannender vind dan ons twee bij elkaar.
Volgens mij gaat Greys er undercover bij zitten bij elke date.quote:
Leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
Wat ik vanavond aandoe:
[ afbeelding ]
Dat ziet Tombo vanavond ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef icemotion het volgende:
Soms moet je onverwachte dingen doenOverigens zie je op de foto niet zo goed dat dat shirt eigenlijk best paars-ig is. Maar dat terzijde
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef icemotion het volgende:
Tombolafan + Anoniem 5
Volgens mij (en zovelen) kan dat voor beide partijen een interessante match worden. En Tombo is nu eenmaal ontzettend nieuwsgierig. Boek naar Tombo.
Paarsig? Dan is jouw camera wel heel raar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef icemotion het volgende:
Soms moet je onverwachte dingen doenOverigens zie je op de foto niet zo goed dat dat shirt eigenlijk best paars-ig is. Maar dat terzijde
Ik heb laatst ook paarse lingerie gefotografeerd die wel blauw leek hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Paarsig? Dan is jouw camera wel heel raar.
Ja en? Dan is jouw camera ook gaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook paarse lingerie gefotografeerd die wel blauw leek hoor
Ja, Nelis is ook eigenlijk zwartquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja en? Dan is jouw camera ook gaar
Twee gare camera's, wat een match!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja en? Dan is jouw camera ook gaar
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb jij je paarse lingerie aan vanaaf dan Tombo?
*giechel*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb jij je paarse lingerie aan vanaaf dan Tombo?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Fotooooos!Ziet er leuk uit beiden.
![]()
Moeten de andere dates dat nu ook doen? *slik*
Nu het ernaar uitziet dat ik echt niet meer mag...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Fotooooos!Ziet er leuk uit beiden.
![]()
Moeten de andere dates dat nu ook doen? *slik*
quote:
Ik hoop dat me dat vooraf nog lukt, de afspraak die ik had staan moet ik afzeggen en mijn kapper is nogal druk bezet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat er ook nog iemand naar de kapper?
Wanneer is jouw date ook alweer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat me dat vooraf nog lukt, de afspraak die ik had staan moet ik afzeggen en mijn kapper is nogal druk bezet.
29 oktoberquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer is jouw date ook alweer?
Ik moet nog wel naar de kapper, maar dat gaat mij niet voor de date lukken, en dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat er ook nog iemand naar de kapper?
Zij druk, ik druk. Geen goede combo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |