mooi op tijdquote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
Boek heb ik gister ontvangen trouwens
En dan bijna een maand om ALLE ervaringen hier te delen voor het laatste koppel gaat!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Morgen al
Morgen al
Morgen al
En zondag, nog eentje!
Cue_, Volgens mij heb ik iemand gevonden die het nog spannender vind dan ons twee bij elkaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Morgen al
Morgen al
Morgen al
En zondag, nog eentje!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Cue_, Volgens mij heb ik iemand gevonden die het nog spannender vind dan ons twee bij elkaar.
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Morgen al
Morgen al
Morgen al
En zondag, nog eentje!
Dan ons 6 bij elkaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Cue_, Volgens mij heb ik iemand gevonden die het nog spannender vind dan ons twee bij elkaar.
Volgens mij gaat Greys er undercover bij zitten bij elke date.quote:
Leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
Wat ik vanavond aandoe:
[ afbeelding ]
Dat ziet Tombo vanavond ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef icemotion het volgende:
Soms moet je onverwachte dingen doenOverigens zie je op de foto niet zo goed dat dat shirt eigenlijk best paars-ig is. Maar dat terzijde
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef icemotion het volgende:
Tombolafan + Anoniem 5
Volgens mij (en zovelen) kan dat voor beide partijen een interessante match worden. En Tombo is nu eenmaal ontzettend nieuwsgierig. Boek naar Tombo.
Paarsig? Dan is jouw camera wel heel raar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef icemotion het volgende:
Soms moet je onverwachte dingen doenOverigens zie je op de foto niet zo goed dat dat shirt eigenlijk best paars-ig is. Maar dat terzijde
Ik heb laatst ook paarse lingerie gefotografeerd die wel blauw leek hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Paarsig? Dan is jouw camera wel heel raar.
Ja en? Dan is jouw camera ook gaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook paarse lingerie gefotografeerd die wel blauw leek hoor
Ja, Nelis is ook eigenlijk zwartquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja en? Dan is jouw camera ook gaar
Twee gare camera's, wat een match!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja en? Dan is jouw camera ook gaar
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb jij je paarse lingerie aan vanaaf dan Tombo?
*giechel*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb jij je paarse lingerie aan vanaaf dan Tombo?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Fotooooos!Ziet er leuk uit beiden.
![]()
Moeten de andere dates dat nu ook doen? *slik*
Nu het ernaar uitziet dat ik echt niet meer mag...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Fotooooos!Ziet er leuk uit beiden.
![]()
Moeten de andere dates dat nu ook doen? *slik*
quote:
Ik hoop dat me dat vooraf nog lukt, de afspraak die ik had staan moet ik afzeggen en mijn kapper is nogal druk bezet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat er ook nog iemand naar de kapper?
Wanneer is jouw date ook alweer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat me dat vooraf nog lukt, de afspraak die ik had staan moet ik afzeggen en mijn kapper is nogal druk bezet.
29 oktoberquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer is jouw date ook alweer?
Ik moet nog wel naar de kapper, maar dat gaat mij niet voor de date lukken, en dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat er ook nog iemand naar de kapper?
Zij druk, ik druk. Geen goede combo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |