Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nou, automonteur, lada´s dat lijkt op mijquote:Op maandag 13 september 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat heeft dat met dit verhaal te maken?
Oh, maar dat ben jij niet, want dan kan Marijke niet met je trouwenquote:Op maandag 13 september 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
nou, automonteur, lada´s dat lijkt op mij
MPG heeft weer een kloon gemaakt
koffiezetter voor in de auto
ben geen damequote:Op maandag 13 september 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind je ook leuk hoor, dus niets aan de hand
![]()
Maar dat is vast ook niet mijn droommonteurquote:
Ik welquote:Op maandag 13 september 2010 11:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben geen dame...
en tering je nam er wel de tijd voor he om een topic te maken lol
ik maakte het topic, en Marijke had het tegen Llquote:Op maandag 13 september 2010 11:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben geen dame...
en tering je nam er wel de tijd voor he om een topic te maken lol
Nee, de thee is ook voor Marijke, en zij mag dan weer in de armen van de monteurquote:
juist ....quote:Op maandag 13 september 2010 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik maakte het topic, en Marijke had het tegen Ll
Vast niet, nee!quote:Op maandag 13 september 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is vast ook niet mijn droommonteur
Hee snoetquote:
Dat magquote:Op maandag 13 september 2010 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee snoet![]()
Wil jij mijn TT nog ietsje aanpassen?
Mag er "sterke" tussen "in" en "automonteurenarmen"?
Dankjequote:
whutquote:Op maandag 13 september 2010 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje![]()
Kopje blauwvingerthee?
krijg je met weinig slaap he ...quote:
weheheheh moet je wel heul goed je best doen ...quote:Op maandag 13 september 2010 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whutvingeren tot ze blauw zijn en dan krijgt hij thee
quote:Op maandag 13 september 2010 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
whutvingeren tot ze blauw zijn en dan krijgt hij thee
of je bent bezig en dan springt ze op en land op je vingersquote:Op maandag 13 september 2010 11:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
weheheheh moet je wel heul goed je best doen ...
dan zijn ze niet blauw maag gebroken of je bent gewoon je hele hand kwijtquote:Op maandag 13 september 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of je bent bezig en dan springt ze op en land op je vingers
quote:Op maandag 13 september 2010 11:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dan zijn ze niet blauw maag gebroken of je bent gewoon je hele hand kwijt
quote:
naar zaandamquote:Op maandag 13 september 2010 11:48 schreef es70 het volgende:
Vrije dag, yeah right...![]()
Ovenschotel maken, naar Zaandam, vroeg eten en dan naar de bloedbank...
Ik heb zo vreselijk geen zin.
whehehehehe ....quote:
Ik ga koffie drinken bij mijn coach... Want jij bent toch niet thuisquote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
naar zaandamkom je op de koffie ???
onee fuck ben aan het werk .... dus ben nie thuis
quote:Op maandag 13 september 2010 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
whehehehehe ....
soms ben je zo fout he ! ... heerlijk
Ik heb geen kloonsquote:Op maandag 13 september 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, automonteur, lada´s dat lijkt op mij
MPG heeft weer een kloon gemaakt
koffiezetter voor in de auto
Ik ben nét begonnen aan een spoedcursus autoreparatie & Lada-specifieke trucenquote:Op maandag 13 september 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar dat ben jij niet, want dan kan Marijke niet met je trouwen![]()
Ik zag het ook net ja
nu de ham vraag woon je in de buurt van zaandam ?quote:Op maandag 13 september 2010 11:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga koffie drinken bij mijn coach... Want jij bent toch niet thuis.
Ik ben bang dat dat net iets te laat is...quote:Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef MPG het volgende:
Ik ben nét begonnen aan een spoedcursus autoreparatie & Lada-specifieke trucen.
* suikertaartje rent naar de waterkoker en zet de theepot vast klaarquote:Op maandag 13 september 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die knakker die mij de auto verkocht heeft blijkt dit vaker te doen, een auto afraggen en dan door verkopenIk voel me echt zo genaaid
quote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat net iets te laat is...
quote:Op maandag 13 september 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die knakker die mij de auto verkocht heeft blijkt dit vaker te doen, een auto afraggen en dan door verkopenIk voel me echt zo genaaid
* MPG haalt een heel grote doos chocoladequote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje rent naar de waterkoker en zet de theepot vast klaar
En hoe zit het met die sterke armen?quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef MPG het volgende:
![]()
![]()
Maar maar maar maar maar ik heb ook nog extragratis erbovenop kennis en kunde van het beheren en fixen van Linux-computers![]()
...
Je weet wat voor werk ik doe?quote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hoe zit het met die sterke armen?
quote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef MPG het volgende:
Je weet wat voor werk ik doe?
Slakratten zijn ca. 10 - 15 kilo per stuk... en dan van / naar ca. 2 meter hoogte stapelen...
En nee, losse kratten gaan met het handje, niet met de heftruck, die is alleen voor de volle palletten.
En vergeet ook niet wat ik elke zondagochtend doe he...
de klok luidenquote:Op maandag 13 september 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat doe jij elke zondagochtend?
quote:Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nu de ham vraag woon je in de buurt van zaandam ?
Hebben we pas als avondeten gehadquote:Op maandag 13 september 2010 12:36 schreef Fha het volgende:
Terug van gesprek over minor, nu weet ik het helemaal niet meer
Noodles for lunch![]()
Ook lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hebben we pas als avondeten gehad
en hoezo?
Zwemmelenquote:Op maandag 13 september 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat doe jij elke zondagochtend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2010 12:44:57 ]
O, van die vakken waar je gewoon voor moet gáán, niet denken, maar doen en je niet schamen ofzo. Gewoon lekker jezelf zijnquote:Op maandag 13 september 2010 12:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Nah het is een minor buiten mijn opleiding, namelijk van de PABO. En er zitten echt hele vakken tussen, maar ook van die (in mijn ogen) typische PABO dingen waarbij je creatief moet doen en toneelstukjes moet gaan doen met de groep. Van die dingen waar ik meteen zo van ga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nouja, nu weet ik het even niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op maandag 13 september 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemiddag
Ohnoeessss!!! De hele ochtend geen internet, tv, en telefoon, en t-mobile had ook een storing.. ik was gewoon onbereikbaar
Niet echt, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Goedemiddag
Ohnoeessss!!! De hele ochtend geen internet, tv, en telefoon, en t-mobile had ook een storing.. ik was gewoon onbereikbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Ll, waar zat je nou?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Goedemiddag
Jawel, ik vond het wel verdacht dat je niets posteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 13 september 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik ga nog even House kijken dan richting SuikertaartjeKijk ze en veel plezier bij STSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 13 september 2010 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, van die vakken waar je gewoon voor moet gáán, niet denken, maar doen en je niet schamen ofzo. Gewoon lekker jezelf zijnDat ja. Maar daar ben ik dus echt te nuchter voor ofzo (niet meteen zeggende dat jij dus een zwevende muts bent hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en ik kan dat dus echt helemaal niet
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ik ga nog even House kijken dan richting SuikertaartjeSynchroonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en veel plezier
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Goedemiddag
Wel! Ik zat me om 9 uur al af te vragen waar je wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik snap jouquote:Op maandag 13 september 2010 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ja. Maar daar ben ik dus echt te nuchter voor ofzo (niet meteen zeggende dat jij dus een zwevende muts bent hoor) en ik kan dat dus echt helemaal niet
Ik ook nietquote:Op maandag 13 september 2010 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ja. Maar daar ben ik dus echt te nuchter voor ofzo (niet meteen zeggende dat jij dus een zwevende muts bent hoor) en ik kan dat dus echt helemaal niet
Dat dus inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dan denk ik: ja...kijk mij nou debiel lopen doen alsof![]()
(JB: ik vind het tof dat je het leuk vindt en wel kunt, dus no offence)
Maar wat zou je dan voor LEUKE dingen mogen doen?quote:Op maandag 13 september 2010 12:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat dus inderdaadIk kan best lijp doen als ik echt heel blij ben, maar dat kan ik dus echt niet op commando
![]()
Dus nouja, nu twijfel ik dus want het hoort er natuurlijk wel gewoon bij. Plus dat er nog twee grote opdrachten bij zitten waardoor de alarmbellen meteen gaan rinkelen maar oke
ik ga nog even House kijken dan richting SuikertaartjegezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel wat lekkers mee nemen he
tja shit happens ach binnen kort gaat het vast beter
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op maandag 13 september 2010 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 september 2010 12:59 schreef DR34M3R het volgende:
@ TT: Klinkt goed! Al weet ik wel een paar armen die dan de voorkeur verdienen boven die van die automonteur eigenlijk(no offense)
Er zit een groot diagnostiek stuk bij, dat sluit natuurlijk goed aan bij alles wat ik tot nu toe heb gedaan. En verder veel verdieping over dyslexie, dyscalcullie en andere leerstoornissen. Ook nog meer orthopedagogiek, meer basis maar dan wel verdiepend, dus meer over algemene ontwikkeling van de kinders. Dat vind ik wel allemaal leukquote:Op maandag 13 september 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
Maar wat zou je dan voor LEUKE dingen mogen doen?
quote:
ik ga nog even House kijken dan richting SuikertaartjeEcht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat dan weer niet verwacht
Maar ik was gewoon niet bereikbaar, TE ERG voor woorden![]()
Nee hoor heb me prima vermaakt, het is zulk lekker weer dus heb ik gevoetbald met Koen
schop! Ik ben ook weer fanatiek bezigquote:Op maandag 13 september 2010 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet vanalles doen eigenlijk, schop me eens ofzo
ik ga even muziek op mijn telefoon pompen en dan ga ik ff een half uurtje op de hometrainer zitten
je zou maar niets te doen hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook weer fanatiek bezig
ik ga even muziek op mijn telefoon pompen en dan ga ik ff een half uurtje op de hometrainer zitten
Goedemiddag
lovelySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is wel klote
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nou ik wil heel graag mijn energie terug, dus ik kan ook op mijn reet gaan zitten omdat ik moe ben maar ik ben van mening dat dat niet werken gaatquote:Op maandag 13 september 2010 13:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je zou maar niets te doen hebben
true truequote:Op maandag 13 september 2010 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik wil heel graag mijn energie terug, dus ik kan ook op mijn reet gaan zitten omdat ik moe ben maar ik ben van mening dat dat niet werken gaat
Ik heb er van het weekend eentje gekocht (2ehands)quote:Op maandag 13 september 2010 13:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
true true
ken het probleem alleen heb ik geen home trainer
Ja. Ik ga meee!quote:Op maandag 13 september 2010 12:44 schreef MPG het volgende:
Zwemmelen.
Ik geef 3 kwartier zwemles, drink een kwartier koffie, en dan heb ik nog een uur om zelf te zwemmen.
En wat doe jij dan zeg maar als hoofdopleiding?quote:Op maandag 13 september 2010 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zit een groot diagnostiek stuk bij, dat sluit natuurlijk goed aan bij alles wat ik tot nu toe heb gedaan. En verder veel verdieping over dyslexie, dyscalcullie en andere leerstoornissen. Ook nog meer orthopedagogiek, meer basis maar dan wel verdiepend, dus meer over algemene ontwikkeling van de kinders. Dat vind ik wel allemaal leuk![]()
Keerzijde daarbij: Er zijn twee grote opdrachten die extern moeten worden uitgevoerd op basisscholen. Eentje in een tweetal en eentje alleen. Veel studenten nemen dan de school waar ze stage (hebben) (ge)lopen, dus ik zie daar meteen een probleem. Zo makkelijk is het namelijk niet om een school te vinden die mee wil werken (weet ik uit ervaring) dus ik zie het alweer helemaal stuk lopen op dat soort dingen. Dus nouja. Ik moet maar vanavond even overleggen met Henry en daarna met mijn tutor![]()
Veel informatie krijgen en mijn hoofd gaat zo van woaaaah
Toegepaste psychologiequote:Op maandag 13 september 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En wat doe jij dan zeg maar als hoofdopleiding?
ja maar ik heb er ook geen ruimte voorquote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er van het weekend eentje gekocht (2ehands)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk ook niet echt dat ik iets aan mn lichaam moet doen
mn conditie das een ander verhaal
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
En in logopedie is niets te vinden wat jij zou willen, bevobbeld?quote:Op maandag 13 september 2010 13:22 schreef Fha het volgende:
Toegepaste psychologieAls hoofdstroom heb ik Ontwikkeling en Orthopedagogiek gedaan
quote:Op maandag 13 september 2010 13:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja maar ik heb er ook geen ruimte voor
Mja ik heb er ook geen ruimte voor , hij staat nu in de woonkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk ook niet echt dat ik iets aan mn lichaam moet doen
mn conditie das een ander verhaal
En ik moet er wel wat voor doen alleen dan gaat het een tijdje goed en dan weer niet
dan help je hem nietquote:Op maandag 13 september 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
de buurman is bezig met een nieuwe schutting te zetten![]()
en ik zou hem eigenlijk moeten helpen![]()
maar ik heb geen zin
Dat word niet gegeven aan het Saxion, wat betekend dat ik extern moet, wat betekend dat er heel veel meer werk achter zit en er ook nog een behoorlijke kans is dat ik geen toestemming krijgquote:Op maandag 13 september 2010 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
En in logopedie is niets te vinden wat jij zou willen, bevobbeld?
hij heeft me ook al een paar keer geholpenquote:Op maandag 13 september 2010 13:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dan help je hem nietsim - pel
gewoon aan komen lopen met 2 biertjes als ie klaar is ... kan ie vast wel waarderen
Oh, ja, dat is helemaal niet handig danquote:Op maandag 13 september 2010 13:26 schreef Fha het volgende:
Dat word niet gegeven aan het Saxion, wat betekend dat ik extern moet, wat betekend dat er heel veel meer werk achter zit en er ook nog een behoorlijke kans is dat ik geen toestemming krijg
Dus ik ben eerst binnen school aan het zoeken![]()
Maar wel dank voor het meedenken
![]()
weet je trouwens wel wat voor mongolische oefenings je dan moet doen joh?! das bijna net zo erg als toneel![]()
Erger nog. Vriendin van een vriend van me studeerde dat. Wij waren regelmatig proefkonijn voor opdrachtenquote:Op maandag 13 september 2010 13:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat word niet gegeven aan het Saxion, wat betekend dat ik extern moet, wat betekend dat er heel veel meer werk achter zit en er ook nog een behoorlijke kans is dat ik geen toestemming krijg
Dus ik ben eerst binnen school aan het zoeken![]()
Maar wel dank voor het meedenken
![]()
weet je trouwens wel wat voor mongolische oefenings je dan moet doen joh?! das bijna net zo erg als toneel![]()
Sterkte lieffiequote:Op maandag 13 september 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat fietsen
geen zin, maar het moet
Marijke-tijdquote:Op maandag 13 september 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
Het is zo Marijke-tijd, dus ik mieter nog even snel een was in de droger![]()
![]()
Dat klinkt niet logisch, maar ik moet helemaal naar zolder en dan hoeft dat straks niet meer als ze er is
Dat zal de reden zijn jaquote:Op maandag 13 september 2010 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ja, dat is helemaal niet handig dan![]()
Ik weet niet precies wat je dan moet doen nee, haha!
Maar een vriendin van me is logopedist en die hoorde ik nooit over rare dingen. Nou spoort ze ook niet, dus misschien vond zijn het dan gewoon wel leuk
Mijn oppas vroeger studeerde hetquote:Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef MPG het volgende:
Erger nog. Vriendin van een vriend van me studeerde dat. Wij waren regelmatig proefkonijn voor opdrachten.
tja blijft niet veel over dan he ?quote:Op maandag 13 september 2010 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft me ook al een paar keer geholpen![]()
en met een paar biertjes komen aanlopen hoeft al niet meer hij heeft al een kratje staan
"Jullie moeten me helpen"quote:Op maandag 13 september 2010 13:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zal de reden zijn ja![]()
Veel plezier met Marijke straks!![]()
[..]
Mijn oppas vroeger studeerde hetIk moest ook proefkonijn benne
Nog steeds nachtmerries over
gelukkig komt er dadelijk nog een maat van me die een probleempje heeft met zijn autoquote:Op maandag 13 september 2010 13:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tja blijft niet veel over dan he ?
jij blij ....quote:Op maandag 13 september 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig komt er dadelijk nog een maat van me die een probleempje heeft met zijn auto
KGquote:
flesquote:
Ben niet zo goed in opstaanquote:
Maar voor een kwart paki hoorquote:
Jij staat op om 2 uur ja?quote:
zorgen dat je niet omvaltquote:Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in opstaan
Ja en om 14.14 ga ik weer liggen, dan ben ik moe van het koffie drinkenquote:
Ja dat dacht ik alquote:Op maandag 13 september 2010 14:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja en om 14.14 ga ik weer liggen, dan ben ik moe van het koffie drinken
als je toch loopt......quote:Op maandag 13 september 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
dan ga ik zelf maar even koffie halen
net gedaanquote:Op maandag 13 september 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
have funnquote:
ferbquote:
Hey Ferb !quote:
Hoi wannabe jjquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker. We hebben een maand geleden voor 30.000 euro een volledige video-conference center laten inrichten hier, en nu is het stuk en het wordt al anderhalve week niet gemaakt omdat allerlei leverancier naar elkaar zitten te wijzen
Damn. Das mooi klote. Sterkte.quote:Op maandag 13 september 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck zeg![]()
krijg net te horen dat een vriendin van ons waarschijnlijk longkanker heeft
thanksquote:
het is nog waarschijnlijk maar ze zitten er niet vaak naast.quote:Op maandag 13 september 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck zeg![]()
even volhouden, uwv wordt weer opgehevenquote:Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sterkte...
Das altijd k*tnieuws.
Ik scheld teveel
EN heb dokter gebeld, dinsdag gesprek, even kijken wat ze zegt...
Stom UWVAl dat invullen van die urenbriefjes enzo is niet leuk
Zal maar eens ECHT werk gaan zoeken
jij koopt veterlaarzen zonder vetersquote:Op maandag 13 september 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
Sterkte GF
Schoens gekooptNu nog iemand vinden die zulke lange veters verkoopt want blijkbaar is het abnormaal dat ik hoge veterlaarzen heb ofzo
Ewquote:Op maandag 13 september 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck zeg![]()
Nee, ik koop veterlaarzen met niet mooie veters die ik dus wil vervangenquote:Op maandag 13 september 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij koopt veterlaarzen zonder veters
idd ze is vrijdag opgenomen omdat ze dachten dat ze vocht op d'r longen had en een verwaarloosde longontsteking.quote:Op maandag 13 september 2010 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog waarschijnlijk maar ze zitten er niet vaak naast.
altijd minder dit soort nieuws :S sterktequote:Op maandag 13 september 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd ze is vrijdag opgenomen omdat ze dachten dat ze vocht op d'r longen had en een verwaarloosde longontsteking.
zaterdag werd eral gezegd dat het geen vocht was maar etter en hebben ze een monster genomen om het te checken.
je bent goed bezig kerelquote:Op maandag 13 september 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de advertenties gezet en naar de bank geweest![]()
nou nog de drank aanvullen en even schoonmaken
vieze drank kan niet natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de advertenties gezet en naar de bank geweest![]()
nou nog de drank aanvullen en even schoonmaken
mam ik ga bij die en die spelenquote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
Zo weer voor jan lul naar school gefietst
Later gaan ze het allemaal terug lezenquote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
Zo weer voor jan lul naar school gefietst
Zou het ?quote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef Fha het volgende:
Jouw tijd komt nog LlLater als je oud bent en in een tehuis leeft, dan komen ze langs om die dag voor je te zorgen maar dan stuur jij ze weg omdat die ene zuster het allemaal veel beter kan!
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.quote:
Lekker hoor en hoiquote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef Trevland het volgende:
Middag Allemaal en Alleen![]()
Lekker vroeg klaar vandaag![]()
![]()
Zeker lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het ?
[..]
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
kgikl
[..]
Lekker hoor en hoi
nee, hij stond op de Pquote:
Tuurlijkquote:
Bis laterquote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Ohnoes. Zonder jou?quote:
Heerlijk hequote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef es70 het volgende:
Weer thuis. Nu ff 3 kwartier luiheid
.
En nu?quote:
Nog steeds.quote:
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
nee, hij stond op de P![]()
Maar er zat een Marijke in![]()
we bleven een beetje te lang kletsen en toen was ze een beetje laat voor haar afspraak![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hij stond op de P![]()
Maar er zat een Marijke in![]()
we bleven een beetje te lang kletsen en toen was ze een beetje laat voor haar afspraak![]()
Komt wel goed dus.quote:
quote:
Lief van jouquote:Op maandag 13 september 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
nee hoor, ze wilde heel hard gaan fietsen, in een kwartiertje naar de andere kan van Zwolle![]()
en dat mocht niet van mij
Hoiquote:
Jij bent liefquote:Op maandag 13 september 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
nee hoor, ze wilde heel hard gaan fietsen, in een kwartiertje naar de andere kan van Zwolle![]()
Dat heb jij goedquote:Op maandag 13 september 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Hey Phenoquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Een oerSc'er wordt niet eens meer begroet?
Ha, oerstenrijker.quote:
Noortukker is het nu hequote:
Ik heb het de rest van de dag zo druk al ik het wilquote:Op maandag 13 september 2010 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Lekker idd. Straks moet ik weer vanalles...
Hoiquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Hoi Phenoquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Wel hoorquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Oh, dan ga ik weer weg. Zo'n fossiel als ik zit hier beter in Japan. Ik moet eens een uitzendbureau zoeken, dan kan ik eens blijvenquote:Op maandag 13 september 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Pheno.
De KSC wordt langzaam overgenomen door brugklassers.
Je bedoeld dat jij ouder aan het worden bent en de nieuwe instroom vreemd genoeg jonger?quote:Op maandag 13 september 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Pheno.
Phenoquote:
Samenvatting: [JAP]Dagboek van een crewlidquote:
Jawel. Iets met telefoon en traagquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
nee nog niet tis te vroeg ... nog 13minquote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat versta jij precies onder brugklassers?quote:Op maandag 13 september 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Pheno.
Wasabi!!quote:Op maandag 13 september 2010 16:16 schreef Pheno het volgende:
Oh, en als je toch klikt, vul ook even die poll in. Het staat nu gelijk zie ik
Zoiets jaquote:Op maandag 13 september 2010 16:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je bedoeld dat jij ouder aan het worden bent en de nieuwe instroom vreemd genoeg jonger?
Scholieren uit de eerste klas van het middelbaar onderwijs. Zoals Ferb en Naatjequote:Op maandag 13 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat versta jij precies onder brugklassers?
hoi Phenoquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
Scholieren uit de eerste klas van het middelbaar onderwijs. Zoals Ferb en Naatje.
quote:
? met aardappels en draadjes fleeschquote:Op maandag 13 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat versta jij precies onder brugklassers?
We eten vandaag spruitjes, is echt heeeel lang geleden dat ik die gemaakt heb
Verdomd, je bent blauwquote:Op maandag 13 september 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Samenvatting: [JAP]Dagboek van een crewlid
Hallo LovelyLadyquote:
Maandje of drie. En donkerblauw. Verkeerd gewassen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Verdomd, je bent blauw.
Hoe lang loop ik achter.
Dan zet je je auto even aan de kant.quote:
Ik slinger zo de laptop wel ff aan...quote:Op maandag 13 september 2010 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zet je je auto even aan de kant.
Ja in dat topic wat ik net aangaf. Naast een hoop geleuter over wat ik hier zoal doe en zie, staat er ook een poll.quote:
Ja. Op de poll in pheno zn japandagboektopic.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 16:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ gaat richting huis !!! laterz zwaai zwaai !
waarom?quote:Op maandag 13 september 2010 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Op de poll in pheno zn japandagboektopic.
Omdat het kanquote:
Ik heb gelukkig daar geen last vanquote:Op maandag 13 september 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
Is het nationale belterreurweek of zo. Al de derde organisatie die sinds vrijdag belt... en dan snappen ze nog niet dat ik ze heel snel afkap met een 'geen interesse'.
Belmeniet registerquote:Op maandag 13 september 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
Is het nationale belterreurweek of zo. Al de derde organisatie die sinds vrijdag belt... en dan snappen ze nog niet dat ik ze heel snel afkap met een 'geen interesse'.
Aha, nee, dan begrijpen we elkaar.quote:Op maandag 13 september 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Scholieren uit de eerste klas van het middelbaar onderwijs. Zoals Ferb en Naatje.
Mij maakt het niet uit. Ik vind ze allemaal wel wat bizars hebben, dus ik kijk wel welke het gaat worden. Allemaal nemen is zo zinloos (en duur, 5 euro de stuk).quote:Op maandag 13 september 2010 16:32 schreef DaMart het volgende:
Ik heb Pheno weer een stem dichter bij kipvleugelijs gebracht!
Ik heb me vrijdag meteen ingeschreven bij het bel-me-nietregister. Helaas hebben die een verwerkingstijd... nu was het iemand van Artsen zonder Grenzen...quote:Op maandag 13 september 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig daar geen last van
Jou bedoelde ik ook nietquote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha, nee, dan begrijpen we elkaar.
Want ik ben geen brugklasser en wel nieuw
Gewoon vragen of ze een ogenblikje geduld hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me vrijdag meteen ingeschreven bij het bel-me-nietregister. Helaas hebben die een verwerkingstijd... nu was het iemand van Artsen zonder Grenzen...
'Sorry, geen interesse.'
'Maar we verkopen u niks, en met uw bijdrage helpt u...'
'Ik heb geen interesse om dit telefoongesprek, waar ik zelf niet om heb gevraagd te financieren. Dag!'.
Ik heb ooit wel eens gevraagd of ze wel eens een stotteraar 'ballerinarokje' hadden horen zeggen. Toen er een ontkennend antwoord kwam, hoorde de persoon aan de andere kant van de lijn ineens 'tutututututututututututu'quote:Op maandag 13 september 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze een ogenblikje geduld hebben
Doe dat maar en tot straksquote:Op maandag 13 september 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
dan ga ik nu maar eens echte kleren aan doen en zoonlief halen
Je loopt in nepkleren? Dus eigenlijk ben jequote:Op maandag 13 september 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
dan ga ik nu maar eens echte kleren aan doen en zoonlief halen
Jeumigquote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit. Ik vind ze allemaal wel wat bizars hebben, dus ik kijk wel welke het gaat worden. Allemaal nemen is zo zinloos (en duur, 5 euro de stuk).
quote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens gevraagd of ze wel eens een stotteraar 'ballerinarokje' hadden horen zeggen. Toen er een ontkennend antwoord kwam, hoorde de persoon aan de andere kant van de lijn ineens 'tutututututututututututu'.
Ja, van die ehm..het is maar goed dat ik hier niet mee over straat ga-kleren.quote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef DaMart het volgende:
Je loopt in nepkleren? Dus eigenlijk ben jenaakt
?
Ik heb nog zo'n kick-ass vroeger-ding waar je de hoorn van een telefoon op kunt leggen en dan gaat 'ie een muziekje spelen (mits opgewonden)quote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken hem als de Belgische brandweer
, die van een ogenblik geduld heb ik al wel eens gedaan
Oh heel goedquote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, van die ehm..het is maar goed dat ik hier niet mee over straat ga-kleren.
Met als uitzondering een uitstapje naar de auto om de werking daarvan uit te leggen![]()
Daaronder ben ik inderdaad naakt
Dat is ook wel handig voor die mensenquote:Op maandag 13 september 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n kick-ass vroeger-ding waar je de hoorn van een telefoon op kunt leggen en dan gaat 'ie een muziekje spelen (mits opgewonden)
Hey dat is nog eens een ideequote:Op maandag 13 september 2010 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat werk.nl toch een rotsite om een baan op te zoeken.
Ik zeg: Aanpassen en reorganiseren
Wie snapte niet hoe een auto werkt dan?quote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, van die ehm..het is maar goed dat ik hier niet mee over straat ga-kleren.
Met als uitzondering een uitstapje naar de auto om de werking daarvan uit te leggen![]()
Daaronder ben ik inderdaad naakt
Ben en Jerries hebben geen wasabi-ijsquote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef Fha het volgende:
[..]
JeumigDaar kan je ook een pot Ben & Jerrys voor halen!!
![]()
shit nu heb ik daar zin in
uhu, want nu kan toch niemand er een baan vinden. Huren ze mooi iemand van buiten in die dat voor ze kan doen, is er weer iemand vand e straatquote:Op maandag 13 september 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook wel handig voor die mensen
[..]
Hey dat is nog eens een idee
nee dat is zoquote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef Pheno het volgende:
Ben en Jerries hebben geen wasabi-ijsOf welk andere van die smaken die ze daar hebben eigenlijk
Iemand zoals ik dusquote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uhu, want nu kan toch niemand er een baan vinden. Huren ze mooi iemand van buiten in die dat voor ze kan doen, is er weer iemand vand e straat
Ik haat werk zoeken
Dan ga jij maar zonder uitleg automaat rijdenquote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie snapte niet hoe een auto werkt dan?
De eerste keer dat ik in eentje reed had ik meer zo iets van wie wil mijn linker been amputerenquote:Op maandag 13 september 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga jij maar zonder uitleg automaat rijden
Dat heb ik al eens gedaan, zij het met summiere uitleg... even testrijden in die van de baas. Ze had alleen niet gezegd dat er ook versnellingen bij zaten toen ze uitlegde dat ik de hendel helemaal naar me toe moest halen... ik vond hem al zo hoog in de toeren zitten bij 50quote:Op maandag 13 september 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga jij maar zonder uitleg automaat rijden
Dus: uitlegquote:Op maandag 13 september 2010 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan, zij het met summiere uitleg... even testrijden in die van de baas. Ze had alleen niet gezegd dat er ook versnellingen bij zaten toen ze uitlegde dat ik de hendel helemaal naar me toe moest halen... ik vond hem al zo hoog in de toeren zitten bij 50.
Wat een klootzak!!!!quote:
Ik wil best wat proberen, vorig jaar had ik kaas-ijs en mijn vrouw knoflook/mint "Dracula the Cool" genaamdquote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef Fha het volgende:
[..]
nee dat is zoDaarom is het ook zeker wel de moeite waard om iets te proberen
![]()
Leuk om te lezen trouwens, je verslag
Die had ik gehad, maar de uitleg schoot tekortquote:
Jaaa, dat is heel erg..de vorige versie was nog erger, maar toen kon je tenminste nog de plaatsingsdatum selecteren, nu doen ze het in volgorde van wat zij relevant voor je vindenquote:Op maandag 13 september 2010 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat werk.nl toch een rotsite om een baan op te zoeken.
Ik zeg: Aanpassen en reorganiseren
Slaat nergens opquote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, dat is heel erg..de vorige versie was nog erger, maar toen kon je tenminste nog de plaatsingsdatum selecteren, nu doen ze het in volgorde van wat zij relevant voor je vinden![]()
Maar op monsterboard.nl is het ook lachen.
Doe je: straal 30 km. vanaf Zwolle, doen zij: mwah, Enschede? Nee? Limburg dan? Ook niet? Hm. GroningenNee? Dan geven we het op.
Dan bedoelen ze: geen idee waar precies, maar als je naar het uitzendbureau/ de werkgever in kwestie kijkt, heb je vast een hint. Ze zijn gek gewordenquote:Op maandag 13 september 2010 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Slaat nergens op
Valt me ook altijd op dat er veel vacatures zijn zonder vaste standplaats... Wat heb ik daar nou aan! Nou ja, morgen weer een dag, dan kijk ik wel verder
Nu aardappels koken en spruitjes schoonmaken.
Limburgquote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, dat is heel erg..de vorige versie was nog erger, maar toen kon je tenminste nog de plaatsingsdatum selecteren, nu doen ze het in volgorde van wat zij relevant voor je vinden![]()
Maar op monsterboard.nl is het ook lachen.
Doe je: straal 30 km. vanaf Zwolle, doen zij: mwah, Enschede? Nee? Limburg dan? Ook niet? Hm. GroningenNee? Dan geven we het op.
Die zei ik speciaal voor jouquote:
Als het een artikel in een seksshop was geweest had ik je ook geloofd inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik zeg dat ik het kinderkledingmerk 'Eager Beaver' een beetje dubieus vind klinken, ben ik dan gek?
Nee, dat klinkt gewoon dubieusquote:Op maandag 13 september 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik zeg dat ik het kinderkledingmerk 'Eager Beaver' een beetje dubieus vind klinken, ben ik dan gek?
Had ik al eens gezegd dat jij lief bent?quote:Op maandag 13 september 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zei ik speciaal voor jou
Een dochter hebben die allerlei prijsvragen en enquetes invult en daarbij het telefoonnummer keurig opgeeft is ook niet handigquote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me vrijdag meteen ingeschreven bij het bel-me-nietregister. Helaas hebben die een verwerkingstijd... nu was het iemand van Artsen zonder Grenzen...
'Sorry, geen interesse.'
'Maar we verkopen u niks, en met uw bijdrage helpt u...'
'Ik heb geen interesse om dit telefoongesprek, waar ik zelf niet om heb gevraagd te financieren. Dag!'.
Why me?quote:
misschien smaak jij wel lekkerquote:
bijna...quote:
De werkweek begint morgen pasquote:
Welnee joh... Oud en volgens een aantal mensen zit er ook bijna geen vlees meer opquote:
Mooiquote:
Wat eten we? En pas je op met de sambalquote:Op maandag 13 september 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
Eten maken en wachten tot meneer thuis komt. Fijne avond![]()
![]()
Sambal is goedquote:Op maandag 13 september 2010 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat eten we? En pas je op met de sambal?
wat noem jij oud?quote:Op maandag 13 september 2010 17:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Welnee joh... Oud en volgens een aantal mensen zit er ook bijna geen vlees meer op.
Een stukkie vlees van 40 jaar is zwaar over de datum volgens mijquote:
mwah beetje goed doorbakken en ik hou wel van een beetje taai vlees waar ik mijn tanden in kan plantenquote:Op maandag 13 september 2010 17:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Een stukkie vlees van 40 jaar is zwaar over de datum volgens mij.
Ik prik graag even een vork in je bil hoorquote:Op maandag 13 september 2010 17:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Een stukkie vlees van 40 jaar is zwaar over de datum volgens mij.
quote:Op maandag 13 september 2010 17:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah beetje goed doorbakken en ik hou wel van een beetje taai vlees waar ik mijn tanden in kan planten
Ik wil niet opgegeten en ik wil ook niet met een vork geprikt wordenquote:Op maandag 13 september 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik prik graag even een vork in je bil hoor
heeyquote:Op maandag 13 september 2010 18:13 schreef Ladylike het volgende:
jeeeej
mn schoonvader heeft me een nieuwe laptoptas gekocht
kan ik weer al mn rotzooi meenemen
hoe issie?quote:
mooi fijn om te horenquote:
nope, nog ff sparenquote:Op maandag 13 september 2010 18:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi fijn om te horen
heb je al een nieuwe alfa?
aah okee nou ja komt vanzelf wel weerquote:
oeh spannundquote:Op maandag 13 september 2010 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja komt vanzelf wel weer
oew ik heb volgende week weekend een date
uhuh ze komt uit belgiequote:
ow gezelligquote:Op maandag 13 september 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ze komt uit belgie
naar nijmegen om me op te halen en dan gaan we naar arcen
naar de elf fantasy fair
echt wel ik kijk er wel naar uit in ieder gevalquote:
oh dat is natuurlijk ook leuk om te doenquote:Op maandag 13 september 2010 18:30 schreef Giertje het volgende:
en als we dan toch in arcen zijn wil ik eigenlijk ook wel effe langs de hertog jan brouwerij
game zequote:Op maandag 13 september 2010 18:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh dat is natuurlijk ook leuk om te doen
ik ga ff verder met gamen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |