Ik heb me vrijdag meteen ingeschreven bij het bel-me-nietregister. Helaas hebben die een verwerkingstijd... nu was het iemand van Artsen zonder Grenzen...quote:Op maandag 13 september 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig daar geen last van
Jou bedoelde ik ook nietquote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha, nee, dan begrijpen we elkaar.
Want ik ben geen brugklasser en wel nieuw
Gewoon vragen of ze een ogenblikje geduld hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me vrijdag meteen ingeschreven bij het bel-me-nietregister. Helaas hebben die een verwerkingstijd... nu was het iemand van Artsen zonder Grenzen...
'Sorry, geen interesse.'
'Maar we verkopen u niks, en met uw bijdrage helpt u...'
'Ik heb geen interesse om dit telefoongesprek, waar ik zelf niet om heb gevraagd te financieren. Dag!'.
Ik heb ooit wel eens gevraagd of ze wel eens een stotteraar 'ballerinarokje' hadden horen zeggen. Toen er een ontkennend antwoord kwam, hoorde de persoon aan de andere kant van de lijn ineens 'tutututututututututututu'quote:Op maandag 13 september 2010 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze een ogenblikje geduld hebben
Doe dat maar en tot straksquote:Op maandag 13 september 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
dan ga ik nu maar eens echte kleren aan doen en zoonlief halen
Je loopt in nepkleren? Dus eigenlijk ben jequote:Op maandag 13 september 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
dan ga ik nu maar eens echte kleren aan doen en zoonlief halen
Jeumigquote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit. Ik vind ze allemaal wel wat bizars hebben, dus ik kijk wel welke het gaat worden. Allemaal nemen is zo zinloos (en duur, 5 euro de stuk).
quote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens gevraagd of ze wel eens een stotteraar 'ballerinarokje' hadden horen zeggen. Toen er een ontkennend antwoord kwam, hoorde de persoon aan de andere kant van de lijn ineens 'tutututututututututututu'.
Ja, van die ehm..het is maar goed dat ik hier niet mee over straat ga-kleren.quote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef DaMart het volgende:
Je loopt in nepkleren? Dus eigenlijk ben jenaakt
?
Ik heb nog zo'n kick-ass vroeger-ding waar je de hoorn van een telefoon op kunt leggen en dan gaat 'ie een muziekje spelen (mits opgewonden)quote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken hem als de Belgische brandweer
, die van een ogenblik geduld heb ik al wel eens gedaan
Oh heel goedquote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, van die ehm..het is maar goed dat ik hier niet mee over straat ga-kleren.
Met als uitzondering een uitstapje naar de auto om de werking daarvan uit te leggen![]()
Daaronder ben ik inderdaad naakt
Dat is ook wel handig voor die mensenquote:Op maandag 13 september 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n kick-ass vroeger-ding waar je de hoorn van een telefoon op kunt leggen en dan gaat 'ie een muziekje spelen (mits opgewonden)
Hey dat is nog eens een ideequote:Op maandag 13 september 2010 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat werk.nl toch een rotsite om een baan op te zoeken.
Ik zeg: Aanpassen en reorganiseren
Wie snapte niet hoe een auto werkt dan?quote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, van die ehm..het is maar goed dat ik hier niet mee over straat ga-kleren.
Met als uitzondering een uitstapje naar de auto om de werking daarvan uit te leggen![]()
Daaronder ben ik inderdaad naakt
Ben en Jerries hebben geen wasabi-ijsquote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef Fha het volgende:
[..]
JeumigDaar kan je ook een pot Ben & Jerrys voor halen!!
![]()
shit nu heb ik daar zin in
uhu, want nu kan toch niemand er een baan vinden. Huren ze mooi iemand van buiten in die dat voor ze kan doen, is er weer iemand vand e straatquote:Op maandag 13 september 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook wel handig voor die mensen
[..]
Hey dat is nog eens een idee
nee dat is zoquote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef Pheno het volgende:
Ben en Jerries hebben geen wasabi-ijsOf welk andere van die smaken die ze daar hebben eigenlijk
Iemand zoals ik dusquote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uhu, want nu kan toch niemand er een baan vinden. Huren ze mooi iemand van buiten in die dat voor ze kan doen, is er weer iemand vand e straat
Ik haat werk zoeken
Dan ga jij maar zonder uitleg automaat rijdenquote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie snapte niet hoe een auto werkt dan?
De eerste keer dat ik in eentje reed had ik meer zo iets van wie wil mijn linker been amputerenquote:Op maandag 13 september 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga jij maar zonder uitleg automaat rijden
Dat heb ik al eens gedaan, zij het met summiere uitleg... even testrijden in die van de baas. Ze had alleen niet gezegd dat er ook versnellingen bij zaten toen ze uitlegde dat ik de hendel helemaal naar me toe moest halen... ik vond hem al zo hoog in de toeren zitten bij 50quote:Op maandag 13 september 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga jij maar zonder uitleg automaat rijden
Dus: uitlegquote:Op maandag 13 september 2010 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan, zij het met summiere uitleg... even testrijden in die van de baas. Ze had alleen niet gezegd dat er ook versnellingen bij zaten toen ze uitlegde dat ik de hendel helemaal naar me toe moest halen... ik vond hem al zo hoog in de toeren zitten bij 50.
Wat een klootzak!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |