Waar heb jij je voor aangemeld dan als ik vragen mag?quote:
Ik zal je wachten ja.quote:Op maandag 13 september 2010 00:25 schreef IllNL het volgende:
thnx Daniel (H)
En fokkers die vragen stellen over de reden van aanmelding :
Just wacht me (H)
Coffee grinderquote:Op maandag 13 september 2010 07:31 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe noem je een tool om bonen te malen in het engels ?
wat the neuk moet je met een koffiemaler in je auto?quote:Op maandag 13 september 2010 09:29 schreef IllNL het volgende:
juist!
Dat is die hitech shizzle.
Maar goed, iemand any idea?
Misschien is TS zo iemand die elke ochtend bij Amsterdam in de file staat en een bakkie leut wilquote:Op maandag 13 september 2010 09:32 schreef notagain het volgende:
[..]
wat the neuk moet je met een koffiemaler in je auto?
of ga je kamperen of zo?
Volgens mij kun je beter een aparte koffiemaler en zetter kopen.quote:Op maandag 13 september 2010 11:05 schreef IllNL het volgende:
Salamando begrijpt het!
Enkel is het bij utrecht!
Dus als iemand een koffie grindende koffiezetter weet voor in de auto, graag!
Geen snelfilter bagger :/
En nee er hoeft geen melk bij , want mensen die koffie drinken met melk is falend.
en dus ook een waterkoker en koffiezetapparaat in de autoquote:Op maandag 13 september 2010 11:05 schreef IllNL het volgende:
Salamando begrijpt het!
En nee er hoeft geen melk bij , want mensen die koffie drinken met melk is falend.
quote:Op maandag 13 september 2010 11:05 schreef IllNL het volgende:
Salamando begrijpt het!
Om maar te zwijgen over het gevaarquote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef karr-1 het volgende:
Waarom is van thuis meenemen geen optie? Onderweg koffie maken lijkt me meer werk.
....en de boetes die je momenteel krijgt wanneer je een 'afgeleide automobilist' bentquote:Op maandag 13 september 2010 11:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over het gevaar
en gevaarlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef karr-1 het volgende:
Waarom is van thuis meenemen geen optie? Onderweg koffie maken lijkt me meer werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |