Waar heb jij je voor aangemeld dan als ik vragen mag?quote:
Ik zal je wachten ja.quote:Op maandag 13 september 2010 00:25 schreef IllNL het volgende:
thnx Daniel (H)
En fokkers die vragen stellen over de reden van aanmelding :
Just wacht me (H)
Coffee grinderquote:Op maandag 13 september 2010 07:31 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe noem je een tool om bonen te malen in het engels ?
wat the neuk moet je met een koffiemaler in je auto?quote:Op maandag 13 september 2010 09:29 schreef IllNL het volgende:
juist!
Dat is die hitech shizzle.
Maar goed, iemand any idea?
Misschien is TS zo iemand die elke ochtend bij Amsterdam in de file staat en een bakkie leut wilquote:Op maandag 13 september 2010 09:32 schreef notagain het volgende:
[..]
wat the neuk moet je met een koffiemaler in je auto?
of ga je kamperen of zo?
Volgens mij kun je beter een aparte koffiemaler en zetter kopen.quote:Op maandag 13 september 2010 11:05 schreef IllNL het volgende:
Salamando begrijpt het!
Enkel is het bij utrecht!
Dus als iemand een koffie grindende koffiezetter weet voor in de auto, graag!
Geen snelfilter bagger :/
En nee er hoeft geen melk bij , want mensen die koffie drinken met melk is falend.
en dus ook een waterkoker en koffiezetapparaat in de autoquote:Op maandag 13 september 2010 11:05 schreef IllNL het volgende:
Salamando begrijpt het!
En nee er hoeft geen melk bij , want mensen die koffie drinken met melk is falend.
quote:Op maandag 13 september 2010 11:05 schreef IllNL het volgende:
Salamando begrijpt het!
Om maar te zwijgen over het gevaarquote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef karr-1 het volgende:
Waarom is van thuis meenemen geen optie? Onderweg koffie maken lijkt me meer werk.
....en de boetes die je momenteel krijgt wanneer je een 'afgeleide automobilist' bentquote:Op maandag 13 september 2010 11:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over het gevaar
en gevaarlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef karr-1 het volgende:
Waarom is van thuis meenemen geen optie? Onderweg koffie maken lijkt me meer werk.
Dat zei ik ook al, maar dat is niet goed genoeg voor de yuppen denk ikquote:Op maandag 13 september 2010 15:35 schreef Markster het volgende:
koop een thermoskan en maak je koffie thuis
nou op de manier hoe deze gast praat, is het vast geen yupquote:Op maandag 13 september 2010 15:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar dat is niet goed genoeg voor de yuppen denk ik
Tsja mijn ideequote:Op maandag 13 september 2010 15:40 schreef Markster het volgende:
[..]
nou op de manier hoe deze gast praat, is het vast geen yup
En wat is er mis met VOOR dat je weggaat een lekker bakkie te nemen, even rustig ontbijten en dan vertrekken.
als je het echt zo erg vind om op kantoor pas je eerste kop koffie te kunnen nemen.
Dat is een feitquote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef IllNL het volgende:
ik ben gewoon apart.
Laten we het daarop houden
You my man, are a fine example of the human breed!quote:Op maandag 13 september 2010 15:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij Brezan automaterialen verkopen ze ze die. Ze hebben daar 2 types. Een type waar je een echte kan onder zet en een ander type waar je een kop onder zet.
Ik heb zelfs artikelnummers voor je:
0510190 (Die met kop)
0510195 (Die met kan)
Succes ermee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |