Wasabi!!quote:Op maandag 13 september 2010 16:16 schreef Pheno het volgende:
Oh, en als je toch klikt, vul ook even die poll in. Het staat nu gelijk zie ik
Zoiets jaquote:Op maandag 13 september 2010 16:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je bedoeld dat jij ouder aan het worden bent en de nieuwe instroom vreemd genoeg jonger?
Scholieren uit de eerste klas van het middelbaar onderwijs. Zoals Ferb en Naatjequote:Op maandag 13 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat versta jij precies onder brugklassers?
hoi Phenoquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Een oerSc'er wordt niet eens meer begroet?
quote:Op maandag 13 september 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
Scholieren uit de eerste klas van het middelbaar onderwijs. Zoals Ferb en Naatje.
quote:
? met aardappels en draadjes fleeschquote:Op maandag 13 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat versta jij precies onder brugklassers?
We eten vandaag spruitjes, is echt heeeel lang geleden dat ik die gemaakt heb
Verdomd, je bent blauwquote:Op maandag 13 september 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Samenvatting: [JAP]Dagboek van een crewlid
Hallo LovelyLadyquote:
Maandje of drie. En donkerblauw. Verkeerd gewassen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Verdomd, je bent blauw.
Hoe lang loop ik achter.
Dan zet je je auto even aan de kant.quote:
Ik slinger zo de laptop wel ff aan...quote:Op maandag 13 september 2010 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zet je je auto even aan de kant.
Ja in dat topic wat ik net aangaf. Naast een hoop geleuter over wat ik hier zoal doe en zie, staat er ook een poll.quote:
Ja. Op de poll in pheno zn japandagboektopic.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 16:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ gaat richting huis !!! laterz zwaai zwaai !
waarom?quote:Op maandag 13 september 2010 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Op de poll in pheno zn japandagboektopic.
Omdat het kanquote:
Ik heb gelukkig daar geen last vanquote:Op maandag 13 september 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
Is het nationale belterreurweek of zo. Al de derde organisatie die sinds vrijdag belt... en dan snappen ze nog niet dat ik ze heel snel afkap met een 'geen interesse'.
Belmeniet registerquote:Op maandag 13 september 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
Is het nationale belterreurweek of zo. Al de derde organisatie die sinds vrijdag belt... en dan snappen ze nog niet dat ik ze heel snel afkap met een 'geen interesse'.
Aha, nee, dan begrijpen we elkaar.quote:Op maandag 13 september 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Scholieren uit de eerste klas van het middelbaar onderwijs. Zoals Ferb en Naatje.
Mij maakt het niet uit. Ik vind ze allemaal wel wat bizars hebben, dus ik kijk wel welke het gaat worden. Allemaal nemen is zo zinloos (en duur, 5 euro de stuk).quote:Op maandag 13 september 2010 16:32 schreef DaMart het volgende:
Ik heb Pheno weer een stem dichter bij kipvleugelijs gebracht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |