Ik wil best wat proberen, vorig jaar had ik kaas-ijs en mijn vrouw knoflook/mint "Dracula the Cool" genaamdquote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef Fha het volgende:
[..]
nee dat is zoDaarom is het ook zeker wel de moeite waard om iets te proberen
![]()
Leuk om te lezen trouwens, je verslag
Die had ik gehad, maar de uitleg schoot tekortquote:
Jaaa, dat is heel erg..de vorige versie was nog erger, maar toen kon je tenminste nog de plaatsingsdatum selecteren, nu doen ze het in volgorde van wat zij relevant voor je vindenquote:Op maandag 13 september 2010 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat werk.nl toch een rotsite om een baan op te zoeken.
Ik zeg: Aanpassen en reorganiseren
Slaat nergens opquote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, dat is heel erg..de vorige versie was nog erger, maar toen kon je tenminste nog de plaatsingsdatum selecteren, nu doen ze het in volgorde van wat zij relevant voor je vinden![]()
Maar op monsterboard.nl is het ook lachen.
Doe je: straal 30 km. vanaf Zwolle, doen zij: mwah, Enschede? Nee? Limburg dan? Ook niet? Hm. GroningenNee? Dan geven we het op.
Dan bedoelen ze: geen idee waar precies, maar als je naar het uitzendbureau/ de werkgever in kwestie kijkt, heb je vast een hint. Ze zijn gek gewordenquote:Op maandag 13 september 2010 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Slaat nergens op
Valt me ook altijd op dat er veel vacatures zijn zonder vaste standplaats... Wat heb ik daar nou aan! Nou ja, morgen weer een dag, dan kijk ik wel verder
Nu aardappels koken en spruitjes schoonmaken.
Limburgquote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, dat is heel erg..de vorige versie was nog erger, maar toen kon je tenminste nog de plaatsingsdatum selecteren, nu doen ze het in volgorde van wat zij relevant voor je vinden![]()
Maar op monsterboard.nl is het ook lachen.
Doe je: straal 30 km. vanaf Zwolle, doen zij: mwah, Enschede? Nee? Limburg dan? Ook niet? Hm. GroningenNee? Dan geven we het op.
Die zei ik speciaal voor jouquote:
Als het een artikel in een seksshop was geweest had ik je ook geloofd inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik zeg dat ik het kinderkledingmerk 'Eager Beaver' een beetje dubieus vind klinken, ben ik dan gek?
Nee, dat klinkt gewoon dubieusquote:Op maandag 13 september 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik zeg dat ik het kinderkledingmerk 'Eager Beaver' een beetje dubieus vind klinken, ben ik dan gek?
Had ik al eens gezegd dat jij lief bent?quote:Op maandag 13 september 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zei ik speciaal voor jou
Een dochter hebben die allerlei prijsvragen en enquetes invult en daarbij het telefoonnummer keurig opgeeft is ook niet handigquote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me vrijdag meteen ingeschreven bij het bel-me-nietregister. Helaas hebben die een verwerkingstijd... nu was het iemand van Artsen zonder Grenzen...
'Sorry, geen interesse.'
'Maar we verkopen u niks, en met uw bijdrage helpt u...'
'Ik heb geen interesse om dit telefoongesprek, waar ik zelf niet om heb gevraagd te financieren. Dag!'.
Why me?quote:
misschien smaak jij wel lekkerquote:
bijna...quote:
De werkweek begint morgen pasquote:
Welnee joh... Oud en volgens een aantal mensen zit er ook bijna geen vlees meer opquote:
Mooiquote:
Wat eten we? En pas je op met de sambalquote:Op maandag 13 september 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
Eten maken en wachten tot meneer thuis komt. Fijne avond![]()
![]()
Sambal is goedquote:Op maandag 13 september 2010 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat eten we? En pas je op met de sambal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |