Hey Ferb !quote:
Hoi wannabe jjquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker. We hebben een maand geleden voor 30.000 euro een volledige video-conference center laten inrichten hier, en nu is het stuk en het wordt al anderhalve week niet gemaakt omdat allerlei leverancier naar elkaar zitten te wijzen
Damn. Das mooi klote. Sterkte.quote:Op maandag 13 september 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck zeg![]()
krijg net te horen dat een vriendin van ons waarschijnlijk longkanker heeft
thanksquote:
het is nog waarschijnlijk maar ze zitten er niet vaak naast.quote:Op maandag 13 september 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck zeg![]()
even volhouden, uwv wordt weer opgehevenquote:Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sterkte...
Das altijd k*tnieuws.
Ik scheld teveel
EN heb dokter gebeld, dinsdag gesprek, even kijken wat ze zegt...
Stom UWVAl dat invullen van die urenbriefjes enzo is niet leuk
Zal maar eens ECHT werk gaan zoeken
jij koopt veterlaarzen zonder vetersquote:Op maandag 13 september 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
Sterkte GF
Schoens gekooptNu nog iemand vinden die zulke lange veters verkoopt want blijkbaar is het abnormaal dat ik hoge veterlaarzen heb ofzo
Ewquote:Op maandag 13 september 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck zeg![]()
Nee, ik koop veterlaarzen met niet mooie veters die ik dus wil vervangenquote:Op maandag 13 september 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij koopt veterlaarzen zonder veters
idd ze is vrijdag opgenomen omdat ze dachten dat ze vocht op d'r longen had en een verwaarloosde longontsteking.quote:Op maandag 13 september 2010 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog waarschijnlijk maar ze zitten er niet vaak naast.
altijd minder dit soort nieuws :S sterktequote:Op maandag 13 september 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd ze is vrijdag opgenomen omdat ze dachten dat ze vocht op d'r longen had en een verwaarloosde longontsteking.
zaterdag werd eral gezegd dat het geen vocht was maar etter en hebben ze een monster genomen om het te checken.
je bent goed bezig kerelquote:Op maandag 13 september 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de advertenties gezet en naar de bank geweest![]()
nou nog de drank aanvullen en even schoonmaken
vieze drank kan niet natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de advertenties gezet en naar de bank geweest![]()
nou nog de drank aanvullen en even schoonmaken
mam ik ga bij die en die spelenquote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
Zo weer voor jan lul naar school gefietst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |