Ik ga koffie drinken bij mijn coach... Want jij bent toch niet thuisquote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
naar zaandamkom je op de koffie ???
onee fuck ben aan het werk .... dus ben nie thuis
quote:Op maandag 13 september 2010 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
whehehehehe ....
soms ben je zo fout he ! ... heerlijk
Ik heb geen kloonsquote:Op maandag 13 september 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, automonteur, lada´s dat lijkt op mij
MPG heeft weer een kloon gemaakt
koffiezetter voor in de auto
Ik ben nét begonnen aan een spoedcursus autoreparatie & Lada-specifieke trucenquote:Op maandag 13 september 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar dat ben jij niet, want dan kan Marijke niet met je trouwen![]()
Ik zag het ook net ja
nu de ham vraag woon je in de buurt van zaandam ?quote:Op maandag 13 september 2010 11:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga koffie drinken bij mijn coach... Want jij bent toch niet thuis.
Ik ben bang dat dat net iets te laat is...quote:Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef MPG het volgende:
Ik ben nét begonnen aan een spoedcursus autoreparatie & Lada-specifieke trucen.
* suikertaartje rent naar de waterkoker en zet de theepot vast klaarquote:Op maandag 13 september 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die knakker die mij de auto verkocht heeft blijkt dit vaker te doen, een auto afraggen en dan door verkopenIk voel me echt zo genaaid
quote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat net iets te laat is...
quote:Op maandag 13 september 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die knakker die mij de auto verkocht heeft blijkt dit vaker te doen, een auto afraggen en dan door verkopenIk voel me echt zo genaaid
* MPG haalt een heel grote doos chocoladequote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje rent naar de waterkoker en zet de theepot vast klaar
En hoe zit het met die sterke armen?quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef MPG het volgende:
![]()
![]()
Maar maar maar maar maar ik heb ook nog extragratis erbovenop kennis en kunde van het beheren en fixen van Linux-computers![]()
...
Je weet wat voor werk ik doe?quote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hoe zit het met die sterke armen?
quote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef MPG het volgende:
Je weet wat voor werk ik doe?
Slakratten zijn ca. 10 - 15 kilo per stuk... en dan van / naar ca. 2 meter hoogte stapelen...
En nee, losse kratten gaan met het handje, niet met de heftruck, die is alleen voor de volle palletten.
En vergeet ook niet wat ik elke zondagochtend doe he...
de klok luidenquote:Op maandag 13 september 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat doe jij elke zondagochtend?
quote:Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nu de ham vraag woon je in de buurt van zaandam ?
Hebben we pas als avondeten gehadquote:Op maandag 13 september 2010 12:36 schreef Fha het volgende:
Terug van gesprek over minor, nu weet ik het helemaal niet meer
Noodles for lunch![]()
Ook lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hebben we pas als avondeten gehad
en hoezo?
Zwemmelenquote:Op maandag 13 september 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat doe jij elke zondagochtend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2010 12:44:57 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |