KGquote:
flesquote:
Ben niet zo goed in opstaanquote:
Maar voor een kwart paki hoorquote:
Jij staat op om 2 uur ja?quote:
zorgen dat je niet omvaltquote:Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in opstaan
Ja en om 14.14 ga ik weer liggen, dan ben ik moe van het koffie drinkenquote:
Ja dat dacht ik alquote:Op maandag 13 september 2010 14:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja en om 14.14 ga ik weer liggen, dan ben ik moe van het koffie drinken
als je toch loopt......quote:Op maandag 13 september 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
dan ga ik zelf maar even koffie halen
net gedaanquote:Op maandag 13 september 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
have funnquote:
ferbquote:
Hey Ferb !quote:
Hoi wannabe jjquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker. We hebben een maand geleden voor 30.000 euro een volledige video-conference center laten inrichten hier, en nu is het stuk en het wordt al anderhalve week niet gemaakt omdat allerlei leverancier naar elkaar zitten te wijzen
Damn. Das mooi klote. Sterkte.quote:Op maandag 13 september 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck zeg![]()
krijg net te horen dat een vriendin van ons waarschijnlijk longkanker heeft
thanksquote:
het is nog waarschijnlijk maar ze zitten er niet vaak naast.quote:Op maandag 13 september 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck zeg![]()
even volhouden, uwv wordt weer opgehevenquote:Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sterkte...
Das altijd k*tnieuws.
Ik scheld teveel
EN heb dokter gebeld, dinsdag gesprek, even kijken wat ze zegt...
Stom UWVAl dat invullen van die urenbriefjes enzo is niet leuk
Zal maar eens ECHT werk gaan zoeken
jij koopt veterlaarzen zonder vetersquote:Op maandag 13 september 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
Sterkte GF
Schoens gekooptNu nog iemand vinden die zulke lange veters verkoopt want blijkbaar is het abnormaal dat ik hoge veterlaarzen heb ofzo
Ewquote:Op maandag 13 september 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck zeg![]()
Nee, ik koop veterlaarzen met niet mooie veters die ik dus wil vervangenquote:Op maandag 13 september 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij koopt veterlaarzen zonder veters
idd ze is vrijdag opgenomen omdat ze dachten dat ze vocht op d'r longen had en een verwaarloosde longontsteking.quote:Op maandag 13 september 2010 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog waarschijnlijk maar ze zitten er niet vaak naast.
altijd minder dit soort nieuws :S sterktequote:Op maandag 13 september 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd ze is vrijdag opgenomen omdat ze dachten dat ze vocht op d'r longen had en een verwaarloosde longontsteking.
zaterdag werd eral gezegd dat het geen vocht was maar etter en hebben ze een monster genomen om het te checken.
je bent goed bezig kerelquote:Op maandag 13 september 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de advertenties gezet en naar de bank geweest![]()
nou nog de drank aanvullen en even schoonmaken
vieze drank kan niet natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de advertenties gezet en naar de bank geweest![]()
nou nog de drank aanvullen en even schoonmaken
mam ik ga bij die en die spelenquote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
Zo weer voor jan lul naar school gefietst
Later gaan ze het allemaal terug lezenquote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
Zo weer voor jan lul naar school gefietst
Zou het ?quote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef Fha het volgende:
Jouw tijd komt nog LlLater als je oud bent en in een tehuis leeft, dan komen ze langs om die dag voor je te zorgen maar dan stuur jij ze weg omdat die ene zuster het allemaal veel beter kan!
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.quote:
Lekker hoor en hoiquote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef Trevland het volgende:
Middag Allemaal en Alleen![]()
Lekker vroeg klaar vandaag![]()
![]()
Zeker lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het ?
[..]
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
kgikl
[..]
Lekker hoor en hoi
nee, hij stond op de Pquote:
Tuurlijkquote:
Bis laterquote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Ohnoes. Zonder jou?quote:
Heerlijk hequote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef es70 het volgende:
Weer thuis. Nu ff 3 kwartier luiheid
.
En nu?quote:
Nog steeds.quote:
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
nee, hij stond op de P![]()
Maar er zat een Marijke in![]()
we bleven een beetje te lang kletsen en toen was ze een beetje laat voor haar afspraak![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hij stond op de P![]()
Maar er zat een Marijke in![]()
we bleven een beetje te lang kletsen en toen was ze een beetje laat voor haar afspraak![]()
Komt wel goed dus.quote:
quote:
Lief van jouquote:Op maandag 13 september 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
nee hoor, ze wilde heel hard gaan fietsen, in een kwartiertje naar de andere kan van Zwolle![]()
en dat mocht niet van mij
Hoiquote:
Jij bent liefquote:Op maandag 13 september 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
nee hoor, ze wilde heel hard gaan fietsen, in een kwartiertje naar de andere kan van Zwolle![]()
Dat heb jij goedquote:Op maandag 13 september 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Hey Phenoquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Een oerSc'er wordt niet eens meer begroet?
Ha, oerstenrijker.quote:
Noortukker is het nu hequote:
Ik heb het de rest van de dag zo druk al ik het wilquote:Op maandag 13 september 2010 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Lekker idd. Straks moet ik weer vanalles...
Hoiquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Hoi Phenoquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Wel hoorquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
Oh, dan ga ik weer weg. Zo'n fossiel als ik zit hier beter in Japan. Ik moet eens een uitzendbureau zoeken, dan kan ik eens blijvenquote:Op maandag 13 september 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Pheno.
De KSC wordt langzaam overgenomen door brugklassers.
Je bedoeld dat jij ouder aan het worden bent en de nieuwe instroom vreemd genoeg jonger?quote:Op maandag 13 september 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Pheno.
Phenoquote:
Samenvatting: [JAP]Dagboek van een crewlidquote:
Jawel. Iets met telefoon en traagquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
nee nog niet tis te vroeg ... nog 13minquote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat versta jij precies onder brugklassers?quote:Op maandag 13 september 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Pheno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |