Polywatch wil wel eens helpenquote:Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef PPL het volgende:
Iemand nog een tip om de krassen om mijn 8520 weg te krijgen?
verkapte tvp, ja ik ken de 'volg topic' knop, maar toch staat de vraag
Ik meer dan zatquote:Op zondag 12 september 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe weer mee.
Ik heb tot nu toe weinig positiefs gelezen over die Torch
zoals?quote:Op zondag 12 september 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe weer mee.
Er waren best wat problemen (inbox problemen, traagheid schermen, geluidskwaliteit, traagheid browser, traagheid os). Deze zijn echter (deels) verholpen na 2 software updates.quote:
Ik ook niet. Ik mag in januari een nieuwe telefoon uitkiezen en ik weet niet of het weer een Blackberry wordt. Het aanbod is namelijk dramatisch.quote:Op zondag 12 september 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
Dramatisch? Touchscreen (Storm 2) Touchscreen/qwerty (Torch) Qwerty (9700 of de opvolger).quote:Op zondag 12 september 2010 20:46 schreef rcco het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik mag in januari een nieuwe telefoon uitkiezen en ik weet niet of het weer een Blackberry wordt. Het aanbod is namelijk dramatisch.
[ afbeelding ]
8 weken met gemak. Dat gaat niet snel helaas.quote:Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog even een herhaling van mijn vraag in het vorige topic.. Iemand ervaring met het opsturen van de BB ter reparatie? Hoe lang duurde dit bij jullie? Ik ben hem nu al 4 weken kwijt en pro assist kan mij weinig vertellen.
Lijkt wel een mobiel uit het jaar 0quote:Op zondag 12 september 2010 20:46 schreef rcco het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik mag in januari een nieuwe telefoon uitkiezen en ik weet niet of het weer een Blackberry wordt. Het aanbod is namelijk dramatisch.
[ afbeelding ]
Heb ik hier. Hi 20 BB Bold9700 2 jaar + Eindeloos SMS 9,95 + BIS 7,50 = 35,50 per maand na aftrek studentenkorting.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:47 schreef misslady83 het volgende:
Ervaringen met BB Hi abonnementen hier anyone?
Al op youtube gekeken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:03 schreef AskMe het volgende:
Iemand ervaring met het verwisselen van frontje en batterijschuif?
Yup, ik heb de filmpjes bekeken, ook heb ik gelezen dat er ook dingen mis kunnen gaan zoals het vernielen van de behuizing.. daarom mijn vraag of jullie ervaringen hadden ?quote:
yup.. vaak dingen vervangen bij mn curve 8900 en bold 9700.. heb nu bijv. blauwe toetsen verlichting bij m'n bold 9700quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef AskMe het volgende:
[..]
Yup, ik heb de filmpjes bekeken, ook heb ik gelezen dat er ook dingen mis kunnen gaan zoals het vernielen van de behuizing.. daarom mijn vraag of jullie ervaringen hadden ?
Gaat je garantie er dan niet aan? door dingen te vervangen etc?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
yup.. vaak dingen vervangen bij mn curve 8900 en bold 9700.. heb nu bijv. blauwe toetsen verlichting bij m'n bold 9700
garantie stickertje gewoon voorzichtig verwijderen en na dat je klaar bent, stickertje voorzichtig weer opplakken en niks aan de handquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Gaat je garantie er dan niet aan? door dingen te vervangen etc?
En dat stickertje zit waarquote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
garantie stickertje gewoon voorzichtig verwijderen en na dat je klaar bent, stickertje voorzichtig weer opplakken en niks aan de hand
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
En dat stickertje zit waar?
Wat kan er nou echt feitelijk fout gaan, in de zin dat je je BB niet optimaal meer kan gebruiken? of kan er weinig tot niets gebeuren met het vervangen ?quote:
Je hebt van die mensen die gewoon niet weten wat ze doen.. die verneuken dus zo hun BB. Dat ze bijvoorbeeld aan bepaalde delen zitten, waar ze niet aan horen te zitten. Of verneuken hun display etc. etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wat kan er nou echt feitelijk fout gaan, in de zin dat je je BB niet optimaal meer kan gebruiken? of kan er weinig tot niets gebeuren met het vervangen ?
Hoelang had je de BB dat hij het begaf?quote:Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog even een herhaling van mijn vraag in het vorige topic.. Iemand ervaring met het opsturen van de BB ter reparatie? Hoe lang duurde dit bij jullie? Ik ben hem nu al 4 weken kwijt en pro assist kan mij weinig vertellen.
Wanneer je BB compleet is opgeladen, moet je eens een battery pull proberen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef Steve-O het volgende:
Iemand nog problemen met Kpn +Blackberry ? Ik heb al de hele dag geen verbinding meer met BIS ?
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef Steve-O het volgende:
Iemand nog problemen met Kpn +Blackberry ? Ik heb al de hele dag geen verbinding meer met BIS ?
Huh, want?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De nieuwe Torch is echt gaar, wtf.
We zijn inmiddeld 2 software updates verder. Zou niet weten wat er nu nog echt mis mee is. Ontwerp vind ik megaquote:Op donderdag 16 september 2010 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lees reviews zou ik zeggen, daarnaast is het ontwerp een grap.
Nog geen 2 maanden..quote:Op donderdag 16 september 2010 12:07 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Hoelang had je de BB dat hij het begaf?
Ik blijf maar lekker met m'n storm rondlopenquote:Op donderdag 16 september 2010 18:52 schreef znarch het volgende:
[..]
We zijn inmiddeld 2 software updates verder. Zou niet weten wat er nu nog echt mis mee is. Ontwerp vind ik mega
Ja was idd in Amsterdamquote:Op donderdag 16 september 2010 15:42 schreef CocaColaLight het volgende:
En jullie zitten toevallig in de regio Amsterdam?
http://www.nu.nl/internet(...)regio-amsterdam.html
Dat wil ik ook wel weten, aangezien ik volgende week naar Brussel ga.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:38 schreef Shicago het volgende:
Volgende week ga ik naar parijs toe, en neem wss mijn BB mee.
Nu heb ik alleen een nationale abonnement dus buiten NL zal ik hoge kosten krijgen.
Ik wil dan ook niet dat mijn bb internetdata uitzendt en/of verbruikt.
Hoe kan ik internet uitzetten, maar dan nog wel bereikbaar zijn?
Dus bellen en gebeld worden wil ik wel nog, maar ik wil niet internetten of pingen ofzo(aangezien BB messenger niet uit kan)
mvg
exact maar gewoon bij het laatste ipv uit standaard instellen op [uit tijdens roaming] dan springt het automatisch aan als je je ff naar het buitenland rijdt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:52 schreef GrupoBalanca het volgende:
Menu-->verbinding beheer--> Opties voor mobiel netwerk--> Gegevensservice [Uit]
Effe een dom vraagje, maar een vriend uit mijn klas zei dat hij dat al eens had gedaan maar toch genaaid werd op dit gebiedquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:31 schreef PPL het volgende:
Options -> Mobile Network -> Data Services while Roaming 'off' .
[ afbeelding ]
Als je data "off when roaming" staat dan ben je gewoon bereikbaar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef Shicago het volgende:
[..]
Effe een dom vraagje, maar een vriend uit mijn klas zei dat hij dat al eens had gedaan maar toch genaaid werd op dit gebied
Wanneer dit uitstaat, Ben ik dan nog wel bereikbaar om te bellen?
Zo ja, hoe zit het dan met pingen enzo? Want dat is onuitzetbaar, gaat dat dan vanzelf uit?
Dus in principe wil je alleen dat het geluid van de camera op stil gaat. rightquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:19 schreef koekii het volgende:
Hoe zet ik mijn bb geluiden op tril of op stil? Iedere keertje als ik em op stil zet, hoor ik nog steeds een geluid. Bijvoorbeeld: Ik maak een foto en dan hoor je zoon *klik* geluid en dat wil ik niet horen. Tis een beetje verwarrend vraagje
Ja behalve mijn oproepenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dus in principe wil je alleen dat het geluid van de camera op stil gaat. right
Abonnementsprijs staat toch los van het toestel? Of ben ik moe en kan ik je niet volgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef Glennz het volgende:
Wanneer word de Bold 9700 weer wat goedkoper?
30,- per maand is me veel te duur.
Ja, maar ik bedoelde aboprijs. Wanneer word het weer 25,- p/m ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Abonnementsprijs staat toch los van het toestel? Of ben ik moe en kan ik je niet volgen.
Waarom zou dat "weer" 25 pm worden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:27 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde aboprijs. Wanneer word het weer 25,- p/m ofzo?
Omdat ik niet van plan ben om 720,- betalen voor een BB + abo. Dan heb ik het natuurlijk over de hele periode. Vind je dat zelf niet een beetje te duur? ik bedoel, ik ben een arme student, dus ik heb niet zoveel te besteden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:46 schreef znarch het volgende:
[..]
Waarom zou dat "weer" 25 pm worden?
Met die 720 euro toestel inbegrepen bel en mail je voor minder dan 15 euro/maand (of dacht je dat je toestel echt gratis is)quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef Glennz het volgende:
[..]
Omdat ik niet van plan ben om 720,- betalen voor een BB + abo. Dan heb ik het natuurlijk over de hele periode. Vind je dat zelf niet een beetje te duur? ik bedoel, ik ben een arme student, dus ik heb niet zoveel te besteden.
Dan moet je andere prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef Glennz het volgende:
[..]
Omdat ik niet van plan ben om 720,- betalen voor een BB + abo. Dan heb ik het natuurlijk over de hele periode. Vind je dat zelf niet een beetje te duur? ik bedoel, ik ben een arme student, dus ik heb niet zoveel te besteden.
quote:Op zondag 19 september 2010 08:27 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Met die 720 euro toestel inbegrepen bel en mail je voor minder dan 15 euro/maand (of dacht je dat je toestel echt gratis is)
Misschien moet je als arme student maar tevreden zijn met een iets goedkoper toestel. Wat een mentaliteit zeg.
i guess.quote:Op zondag 19 september 2010 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet je andere prioriteiten stellen.
Dat geen enkel toestel gratis is, weet ik heus wel. Maargoed. Dat er een 3G versie van de 8520 is, wist ik niet.quote:Op zondag 19 september 2010 13:43 schreef Biogarde het volgende:
Of onder je steen vandaan komen, want geen enkel toestel is gratis. Zit allemaal als een soort afbetaling in je abonnement. En wil je een BB, dan is er keuze zat. Ook goedkopere toestellen zoals de 8520 (die er inmiddels ook in een 3G versie is).
Leuk toestel. Heb er zelf ook één als 'reserve' inmiddels, maar hij doet niet onder voor de 9700. Ja, wellicht qua bouwkwaliteit en scherm, voor de rest is ie kinda identiek.quote:Op zondag 19 september 2010 13:46 schreef Glennz het volgende:
[..]
Dat geen enkel toestel gratis is, weet ik heus wel. Maargoed. Dat er een 3G versie van de 8520 is, wist ik niet.
Ok, cool. Maar heb je misschien een link waar hij te verkrijgen is?quote:Op zondag 19 september 2010 13:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Leuk toestel. Heb er zelf ook één als 'reserve' inmiddels, maar hij doet niet onder voor de 9700. Ja, wellicht qua bouwkwaliteit en scherm, voor de rest is ie kinda identiek.
Nog lui ook....pfff zowel bij Hi als Vodafone heb je de 9700 al voor 30 euro bij abo's van resp 26 en 21 euro.quote:Op zondag 19 september 2010 14:09 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, cool. Maar heb je misschien een link waar hij te verkrijgen is?
File not found.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:54 schreef PPL het volgende:
http://www.pocketberry.co(...)-with-cameramuteapp/
Voor de touchscreen vind ik "Stormslider" wil geweldig, veel makkelijker om te unlocken, verder color ID om je led verschillende kleurtjes al naargelang wat er gebeurd wel leuk.quote:
Whatsapp vind ik zelf ook handig.. Zelf ben ik nog op zoek naar een goede navigatie, iemand een idee?quote:
google maps werkt naar behoren bij mijquote:Op zondag 19 september 2010 19:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Whatsapp vind ik zelf ook handig.. Zelf ben ik nog op zoek naar een goede navigatie, iemand een idee?
Reboot en opgelost.quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef Hammer20 het volgende:
Heeft iemand het probleem met Whatapps dat hij niet verder gaat dan "Registering" ?
http://global.telmap.com/tugpcbeta/quote:Op zondag 19 september 2010 19:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Whatsapp vind ik zelf ook handig.. Zelf ben ik nog op zoek naar een goede navigatie, iemand een idee?
hey thanks.quote:Op maandag 20 september 2010 17:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
http://global.telmap.com/tugpcbeta/
Been there and done that. nog steeds blijftie hangen.quote:
Positiebepaling gaat uiteraard wel via GPS, routebepaling via internet. Dit heeft dus weinig of niets met BIS of BES te maken.quote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef Maryn. het volgende:
[..]
hey thanks.
Maar ik heb nog geen BIS/BES (morgen via t-mobile.. dat is BIS toch?). Zou die dan wel moeten werken?
En het gaat dus via internet, geen GPS? werkt het dan wel goed in de auto?
Thank anyway!
Ik heb een 9700, bij het downloaden vraagt die om BIS/BES. Ik heb voor BIS gekozen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:19 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Positiebepaling gaat uiteraard wel via GPS, routebepaling via internet. Dit heeft dus weinig of niets met BIS of BES te maken.
En enkel 8900, 9000 en 9700 wordt ondersteund, anders ga je een andere moeten zoeken. Persoonlijk heb ik gewoon een stand-alone gekocht...kost nog amper wat meer dan losse software en werkt een stuk vlotter dan je fone.
quote:Op zondag 19 september 2010 16:12 schreef mista het volgende:
Ik heb 2 vragen, eigenlijk 3... (bold 9700)
1. Ik maak filmpjes en vervolgens kan ik ze niet afspelen: "Unable to play content." Youtube filmpjes doet ie ook niet meer...
2. Ik heb mijn simkaart uit mijn oude telefoon gehaald en in de bb gestopt, maar ik kan in het adresboek niet alle nummers zien. Als ik het nummer van iemand intik en op bellen druk komt de naam opeens wel tevoorschijn. Dus sommige nummers staan ergens verborgen??
3. Je schijnt ergens een instelling kunnen doen waardoor je batterij langer meegaat? (nu ong 2,5 a 3 dagen)
quote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef Maryn. het volgende:
[..]
hey thanks.
Maar ik heb nog geen BIS/BES (morgen via t-mobile.. dat is BIS toch?). Zou die dan wel moeten werken?
En het gaat dus via internet, geen GPS? werkt het dan wel goed in de auto?
Thank anyway!
Met als aanvulling,quote:Op maandag 20 september 2010 20:19 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Positiebepaling gaat uiteraard wel via GPS, routebepaling via internet. Dit heeft dus weinig of niets met BIS of BES te maken.
En enkel 8900, 9000 en 9700 wordt ondersteund, anders ga je een andere moeten zoeken. Persoonlijk heb ik gewoon een stand-alone gekocht...kost nog amper wat meer dan losse software en werkt een stuk vlotter dan je fone.
Die circuleren rond, ik weet alleen niet hoe je ze kan opslaan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:31 schreef Droathoah het volgende:
Wie heeft nog meer emoticons voor de BB Bold 9700?
Ik heb mezelf toegevoegd aan mijn BBM contacten. Daarna heb ik die extra emoticons en vlaggetjes aan mezelf gestuurd. Ik heb ze daar nu wel dubbel in staan, maar ze zijn wel erg gemakkelijk te kopiëren zo.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die circuleren rond, ik weet alleen niet hoe je ze kan opslaan.
Wachten tot iemand er weer mee komt of ik je gespreksgeschiedenis steeds kijken.
Als je via google zoekt kom je een site tegen die ze heeft staan, als je die website via je blackberry bezoekt kan je ze kopieeren..helaas niet opslaan.
Niet echt, eerlijk gezegd is de OS een beetje verouderd. de functies die erin zitten zijn wel up to date. maar de manier dat alles werkt is redelijk instabiel. Daarom kan ik niet wachten op OS6.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef misslady83 het volgende:
Hoezo crashen ze eigenlijk? Hoor het wel vaak van mensen nu....Is er iets tegen te doen/voorkomen?
Mijn BB is nog nooit gecrashedquote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef misslady83 het volgende:
Hoezo crashen ze eigenlijk? Hoor het wel vaak van mensen nu....Is er iets tegen te doen/voorkomen?
T-mobile: 30 euro p/m 1 jaar lang! Slechte deal dus?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:35 schreef Boy23 het volgende:
Abonnement: Vodafone Bel + Sms + Web 150 Toestelkeuze: BlackBerry Bold 9700 Black
Nieuw / Verlenging: Nieuw
Looptijd: 24 Maanden
Bundel: Vodafone BlackBerry Plus
28,50 pm. moet hem alleen nog ontvangen. heb nog een ander abbo dus hoefde niet een hoger abbo af te sluiten.
qua actie is het niet verkeerd idd. alleen t mobile is qua internet waardeloosquote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef 012345678910111213141516 het volgende:
[..]
T-mobile: 30 euro p/m 1 jaar lang! Slechte deal dus?
Kan je er niet gewoon op gaan staan, en dan menu -> delete?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik kijk net tussen mijn apps en staat daar ineens KPN OpWeg tussen. Ik heb dit niet zelf gedownload, uit het niets stond dat er tussen! Ik heb een beetje gegoogled en lees allerlei dingen over dat het 2 weken gratis is en dat je daarna moet betalen. Het lijkt mij dus niet zo'n strak plan er aan te beginnen, en heb daarom ook gewacht het te instaleren. Nu wilde ik het verwijderen, maar het staat niet in de lijst tussen mijn andere downloads! Ik weet ook niet waar ik het anders zou moeten vinden...
Zijn er meer mensen die nu ineens KPN OpWeg op hun BlackBerry hebben?
Weet iemand hoe ik dit weer kan verwijderen?
gebruikte hem al een tijdje.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
http://blog.dropbox.com/?p=555
quote:
Nee! Dat lukt niet! Sowieso wil ik hem hardnekkig verwijderen als ik hem eraf gooi. Niet alleen deinstalleren ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kan je er niet gewoon op gaan staan, en dan menu -> delete?
is er echt niemand die hier antwoord op weet?quote:Op zondag 19 september 2010 16:12 schreef mista het volgende:
Ik heb 2 vragen, eigenlijk 3... (bold 9700)
1. Ik maak filmpjes en vervolgens kan ik ze niet afspelen: "Unable to play content." Youtube filmpjes doet ie ook niet meer...
2. Ik heb mijn simkaart uit mijn oude telefoon gehaald en in de bb gestopt, maar ik kan in het adresboek niet alle nummers zien. Als ik het nummer van iemand intik en op bellen druk komt de naam opeens wel tevoorschijn. Dus sommige nummers staan ergens verborgen??
3. Je schijnt ergens een instelling kunnen doen waardoor je batterij langer meegaat? (nu ong 2,5 a 3 dagen)
Tja, as ie komt dan waarschijnlijk a.s. maandag, ik ben benieuwd. Ik zit iig in de zaalquote:Op donderdag 23 september 2010 01:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dit ding ziet er ook wel leuk uit
[ afbeelding ]
Oehhhquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Tja, as ie komt dan waarschijnlijk a.s. maandag, ik ben benieuwd. Ik zit iig in de zaal
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:54 schreef 012345678910111213141516 het volgende:
[..]
Blackpad, hoe origineel .
http://www.blackberrydevcon.com/keynotequote:
Als er iets interessants te melden is en ik daar WiFi heb dan zal ik een poging doen. Heb m'n iPhone en iPad bij mequote:Zal je er wat over posten hier?
Exact hetzelfde hiero! Snap er niks van hoe ie er opeens tussen staatquote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik kijk net tussen mijn apps en staat daar ineens KPN OpWeg tussen. Ik heb dit niet zelf gedownload, uit het niets stond dat er tussen! Ik heb een beetje gegoogled en lees allerlei dingen over dat het 2 weken gratis is en dat je daarna moet betalen. Het lijkt mij dus niet zo'n strak plan er aan te beginnen, en heb daarom ook gewacht het te instaleren. Nu wilde ik het verwijderen, maar het staat niet in de lijst tussen mijn andere downloads! Ik weet ook niet waar ik het anders zou moeten vinden...
Zijn er meer mensen die nu ineens KPN OpWeg op hun BlackBerry hebben?
Weet iemand hoe ik dit weer kan verwijderen?
Ik heb net nog geprobeerd een BIS acc te maken, kreeg zoon foutmelding waarop die vertelde dat ik geen toegang heb voor een BIS account.quote:Op maandag 27 september 2010 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, je hebt wel internet (BIS) nodig om te kunnen gaan internetten en pingen.
Overigens heb ik BlackBerry InstantEmail, bij T-Mobile dus, maar ik heb nu al het hele weekend geen internet? Ik kan wel dingen op internet doen, Google Maps bv werkt gwoon, maar als ik naar een willekeurige pagina wil dan kan dat niet want dan krijg ik een foutmelding. Meer mensen die dit herkennen?
Heeft je provider je sim-kaart wel geactiveerd voor BIS gebruik? Anders werkt het ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 11:12 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik heb net nog geprobeerd een BIS acc te maken, kreeg zoon foutmelding waarop die vertelde dat ik geen toegang heb voor een BIS account.
Ik begrijp niet goed dat jullie zoveel geld aan een telefoon uitgeven maar niet het flauwste benul hebben van hoe Blackberry werkt. Is het gewoon het hebben, kijk mij BB hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef Glennz het volgende:
Ik heb dus nu een Bold 9700 (los). Heel leuk en alles, maar ik heb nog steeds een pre-paid simkaart.
Nu wil ik dus ook BB internet hebben. Maar wat zijn de opties, want ik wil graag prepaid houden, maar dan met BB internet. Dat kon toch van Vodafone ofzo?
Haha. Ik heb geluk gehad, want ik heb er helemaal niet veel aan uit gegeven.quote:Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Heeft je provider je sim-kaart wel geactiveerd voor BIS gebruik? Anders werkt het ook niet natuurlijk.
[..]
Ik begrijp niet goed dat jullie zoveel geld aan een telefoon uitgeven maar niet het flauwste benul hebben van hoe Blackberry werkt. Is het gewoon het hebben, kijk mij BB hebben. Ik heb zo ook 2 collega's allebei een BB maar BIS of BES vergeet het maar, maar ze hebben wel een BB.
Ding ziet er goed uit, maar in feite hadden ze niets meer dan een scherm dat video afspeelde. Niet mee kunnen spelen, alles zat achter glas.quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef rcco het volgende:
De BlackBerry PlayBook is zojuist geintroduceerd:
[ afbeelding ]
![]()
Meer info: http://www.engadget.com/2(...)e-blackberry-tablet/
Mijn provider heeft mijn sim-kaart nog niet geactiveerd pas in de middag, er is iets mis gegaan. Maarja, ik heb toevallig mijn BB niet gekocht maar wel gekregen, net op het moment dat ik van plan was om een BB te halen. Gewoon puur om niet erbij te horen ofzo hoor maar vanwege pingen.quote:Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Heeft je provider je sim-kaart wel geactiveerd voor BIS gebruik? Anders werkt het ook niet natuurlijk.
[..]
Ik begrijp niet goed dat jullie zoveel geld aan een telefoon uitgeven maar niet het flauwste benul hebben van hoe Blackberry werkt. Is het gewoon het hebben, kijk mij BB hebben. Ik heb zo ook 2 collega's allebei een BB maar BIS of BES vergeet het maar, maar ze hebben wel een BB.
ik ben ook benieuwd naar de nieuwe toestellen..quote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef PPL het volgende:
Is er eigenlijk al iemand hier met ervaringen rond de BB 9300?
[ afbeelding ]
Wat is het verschil? Bij BBM is je 'gebruikersnaam' je PIN en die van PingChat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:37 schreef Luchtkoker het volgende:
Nee. PingChat is een aparte applicatie.
Technisch is het zeer cool. Het onderliggende QNX kernel lijkt echt goed in elkaar te zitten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben zwaar onder de indruk van het OS
Zag het verdomd mooi uit!
Die playbook houden we er even in!.
ja...de zoveelste tablet die de iPad killer moet worden.quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef rcco het volgende:
De BlackBerry PlayBook is zojuist geintroduceerd:
[ afbeelding ]
![]()
Meer info: http://www.engadget.com/2(...)e-blackberry-tablet/
battery pull?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:31 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand enig idee hoe je je Ping reset? Ik kan geen gesprekken meer openen, gebeurd niks als ik op Gesprek openen of gewoon op een naam klik.
log in bij je provider bij de mail instellingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef 1517 het volgende:
Help. Ik kan geen email meer ontvangen op een van mijn gmail adressen.
Gisteren ging het adres opeens in invalid mode, na verificatie leek het euvel opgelost maar nu werkt het nog steeds niet.
Heb het adres verwijdert, gereboot, opnieuw toegevoegd.
Serviceboeken ontvangt hij wel op de bb maar geen mail
1gb? per maand?aquote:Op woensdag 29 september 2010 15:46 schreef Glennz het volgende:
Gister even een sim-only abo afgesloten bij Vodafone. Maar bij mobiel internet staat 1GB. Wat als ik daar overheen ga oid?
Ik had al een BB trouwens (los voor een zacht prijsje).
Blackberry Desktop Manager downloaden en installerenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef koekii het volgende:
Ik wil graag liedjes op mijn BB zetten, maar iedere keer als ik mijn BB op mijn laptop aansluit pakt hij op 1 of andere manier niet op. Ik krijg zoon melding om een BB software ding te instaleren, pakt ie ook niet op! Wat kan ik doen? Ik heb trouwens vista op mijn laptop [ afbeelding ]
Thanks, trouwens had je ook last van de zelfde probleem?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Blackberry Desktop Manager downloaden en installeren
Nope, maar ik snapte uberhaubt niet wat exact je probleem was. Maar DM is iig het programmatje wat je nodig hebt om te syncen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef koekii het volgende:
[..]
Thanks, trouwens had je ook last van de zelfde probleem?
Google maps app downloadenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:09 schreef Glennz het volgende:
M.google.nl/maps doet het niet bij mij. Iemand met tips?
Bij mij doet nu vanaf het weekend mn browser 't niet. Zegt steeds communicatiefout. Ik heb T-Mobile. Dit terwijl ik andere internetdiensten wel kan gebruiken. Mail komt gewoon aan en kan ik verzenden, msn en ping werken, google maps werkt, eigenlijk alles wat maar internet nodig heeft werkt, maar m'n browser lijkt het niet te willen doen?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:09 schreef Glennz het volgende:
M.google.nl/maps doet het niet bij mij. Iemand met tips?
Waarschijnlijk gemaakt door een gast die de Ipad de hemel in prijst, en niks anders wil?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef Blaxje het volgende:
http://www.singularityhac(...)ok-doesnt-exist.html
Ja, uiteraard. Maar blijf zoiets frappant vinden. Nu laten zien en pas over een half jaar lanceren. Shippen die handel, over een half jaar is die PlayBook veel minder boeiend.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gemaakt door een gast die de Ipad de hemel in prijst, en niks anders wil?
Ik geloof wel dat ze goed mee willen doen in de Tablet strijd, en ze echt wel iets zullen maken begin volgend jaar!
Ah, dus als ik bij verbindingen beheren kies voor de optie "uit tijdens roaming" kan ik hem gewoon meenemen zonder de hoofdprijs te moeten betalen?quote:
Ha!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:58 schreef sandertjuh het volgende:
het anders ook niet uitgemaakt want hij is toch van werk en dan had ik toch een nieuwe gehad
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:15 schreef 1517 het volgende:
Ik gebruik bbmessenger groups in mijn agenda. Maar is er een mogelijkheid om elke group een andere kleur te geven?
waar moet je intrappen?quote:
Voor welke BlackBerry dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Er is trouwens een nieuwe OS geleaked
.938
Bij veel mensen loopt die prima, alleen ze merken nog geen verschil.
Thnx. Heb em geinstalleerd.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef crossover het volgende:
http://www.google.com/mobile/maps/
Hè jammer, probeerde beetje te gallen op de vrijdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
waar moet je intrappen?
hier doen ze niet zo moeilijk hoor.. als mijn blackberry kapot is lever ik deze in en krijg gewoon een nieuwe terug
Ik was dus op Blackberry DEVCON, en alhoewel ze wel het e.a. hebben verteld over het onderliggende QNX kernel (wat dus een bestaand embedded OS is, met de nadruk op embedded, dus geen standaard UI die er bij hoort, hele coole technologie maar nog lang geen tablet OS) is hebben ze verder helemaal NIETS laten zien van de Playbook. Voor zover ik gezien heb is het niet meer dan een MP4 spelertje die je voor een paar tientjes uit china laat komen. Er zijn wel diverse uitspraken gedaan over het OS, hoe geweldig responsive de UI wel niet is e.d. maar ze hebben dus NIETS laten zien behalve wat ge-CGI-de movies. Op de hele conferentie nergens een hands-on, alleen 3 videoplayers achter glas.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gemaakt door een gast die de Ipad de hemel in prijst, en niks anders wil?
Ik geloof wel dat ze goed mee willen doen in de Tablet strijd, en ze echt wel iets zullen maken begin volgend jaar!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:53 schreef Glennz het volgende:
Op een of andere manier krijg ik de mp3-speler van m'n Bold niet op shuffle. Heel apart, want ik heb hem wel op ''willekeurig nummer'' gezet.
Ik heb geen problemen met vodafonequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef Glennz het volgende:
Youtube filmpjes laden gaat niet subtiel. Hij blijft vaak haken, en het beeld vervaagt vaak.
Ik heb wel ''snel internet'' van Vodafone (3,6 Mbps). Iemand tips?
met de app.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met vodafone
hoe kijk je die filmpjes? via internet gewoon of via een app?
die zoek ik eigenlijk ook wel, zelfs betalend indien nodig,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
bestaat er een app waarmee je kan zien wat er allemaal draait en hoeveel cpu een bepaalde app gebruikt? Afgelopen 2 dagen weer een battery drain en ben er door veel proberen achter gekomen dat het waarschijnlijk whatsapp was. Maar een app die gewoon alle processen toont is wel een stuk makkelijker
Dit lijkt erop geloof ik: http://appworld.blackberry.com/webstore/content/4224quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:16 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
die zoek ik eigenlijk ook wel, zelfs betalend indien nodig,
ik heb 'berichten' verborgen, dat is inderdaad een vervelend mapje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:23 schreef Verras het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een 9700 bold, en ik heb al hyves, msn, twitter enzo geinstalleerd. Je kent het wel.
Maar nu ik bij Berichten kijk, staat alles door elkaar: e-mail, sms, pings...
Hoe kan ik deze sorteren dat ik bijvoorbeeld alleen maar e-mail zie?
Danku!
daar heb ik de teletext app voorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:24 schreef mrPanerai het volgende:
ja maar eigenlijk wil ik er een appkiller op, maar blijkbaar kan dat niet in het BBos.
even een tip voor de voetballiefhebbers....Score FC, gratis app met (bijna realtime scores) aanradertje
Je kan een profiel aanmaken op kpn.com en dan je hele abonnement via internet beherenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Heb ik hier. Hi 20 BB Bold9700 2 jaar + Eindeloos SMS 9,95 + BIS 7,50 = 35,50 per maand na aftrek studentenkorting.
Zorg wel dat bij de activatie alles goed gaat, ben nu al 3x bij de winkel geweest omdat ze steeds iets vergeten waren. Nu kwam ik erachter dat ze vergeten waren Eindeloos SMS te activeren waardoor ik al 20 euro boven mijn bundel zit. Krijg morgen nieuwe belminuten en het word verrekend met de eerstvolgende rekening na de aanstaande maar het is toch kut. Dit is trouwens allemaal buiten Hi om hoor, gewoon foutje bij Phone House.
Kun je me uitleggen hoe je email apart doet?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef mista het volgende:
[..]
ik heb 'berichten' verborgen, dat is inderdaad een vervelend mapje.
dan heb ik in mijn beginscherm van links naar rechts: 'sms - email - email - ping'
vooruit, het is je vergevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Hè jammer, probeerde beetje te gallen op de vrijdag
Ik denk dat je 'Documents to go' mist.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:11 schreef TheSituation het volgende:
ik heb mijn blackberry teruggebracht naar Fabrieksinstellingen, nou kan ik geen bijlage meer openen van de email..ik krijg de melding: Aanvraag kan niet worden voltooid. Servicebookgegevens niet gevonden.. ik zit overigens bij vodafone..
wat moet ik doen?
thanks maar hij doet het op de een of andere manier weer..quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'Documents to go' mist.
Kijk het even na in je applicaties en installeer het anders ff opnieuw.
Sorry, maar blij dat het is opgelost.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:27 schreef TheSituation het volgende:
[..]
thanks maar hij doet het op de een of andere manier weer..zie mijn vorige post..
Flash? volgens mij werkt dat niet nee :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:27 schreef julian6 het volgende:
Ik heb sinds vandaag de bold 9700. Ik wil nu filmpjes kijken op dumpert en andere sites die flash gebruiken maar weet iemand of dit mogelijk is? Moet ik dan ergens flash downloaden of is er een andere manier? bedankt!
Tijdens het gesprek je Menu knop, en dan "Nieuw Gesprek" Ik heb hem in het engels en er staat "New Call"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:40 schreef Bigs het volgende:
Ik snap een ding niet op mijn 9700. Hoe kan ik tijdens een gesprek het oproepenlogboek opvragen? Klinkt misschien als een raar verzoek, maar het komt mij nog wel eens voor dat ik dat nodig heb. De groene knop waar je het normaal in standby mee doet heeft tijdens gesprekken een andere functie.
Het werkt, alleen ik weet niet wat er met die groep is.ben er al een tijdje uit, zou er in principe wel weer terug in willen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
ik krijg het niet voor elkaar om dat ding te scannen voor die BBM group Hij zegt wel dat ie 't doet, en vervolgens zegt ie aanvraag versturen, en daar blijft ie dan op hangen. Ik wil gewoon weten of het werkt, daarna flikker ik 't toch weer weg
Het gaat mij alleen om die scanfunctie, ik dacht nl steeds dat 't niet werkt, en er gebeurd wel iets, maar niet echt veel eigenlijk. Ik kill 'm gewoon weer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het werkt, alleen ik weet niet wat er met die groep is.ben er al een tijdje uit, zou er in principe wel weer terug in willen..
Probeer deze eens?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het gaat mij alleen om die scanfunctie, ik dacht nl steeds dat 't niet werkt, en er gebeurd wel iets, maar niet echt veel eigenlijk. Ik kill 'm gewoon weer.
Nu moet ik wachten op reactie... dat kreeg ik bij die andere ook. Maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Probeer deze eens?
[ afbeelding ]
Dat kan wel, maar dan moet iemand je PIN nummer hebben, en dat is toestelafhankelijk, dus tenzij iemand jouw PIN nr heeft gegeven aan iemand anders, of jij overal je PIN nr hebt rondgestrooid kan dat eigenlijk nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Bij mij (Hi) vraagt hij zodra ik de grens over ga uit zichzelf wat ik met m'n internet wil.![]()
Heeft iemand van jullie ooit gehad dat iemand die je helemaal niet kent je toe heeft gevoegd op BB Messenger?
Thanksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Tijdens het gesprek je Menu knop, en dan "Nieuw Gesprek" Ik heb hem in het engels en er staat "New Call"
Gebruik BBM al vaker, maar geen ervaring met groepenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef mrPanerai het volgende:
Als er fokkers zijn die de BBmessenger eens willen testen, zoals ikzelf, ik heb een testgroepje opgericht.
Barcode hieronder.
iedereen welkom.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus niet het geval. Ik heb één iemand op BBM en dat is een hele goede vriendin, dus die gaat m'n nummer niet rondstrooien. En ik heb dat zelf ook niet gedaan, vandaar dat ik ook zo verbaasd was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan moet iemand je PIN nummer hebben, en dat is toestelafhankelijk, dus tenzij iemand jouw PIN nr heeft gegeven aan iemand anders, of jij overal je PIN nr hebt rondgestrooid kan dat eigenlijk niet
Een typfout in een PIN is zo gemaakt.. en het PIN zit aan je toestel vast. Dus met een tweedehands toestel zit je nog met contacten van de vorige eigenaar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Bij mij (Hi) vraagt hij zodra ik de grens over ga uit zichzelf wat ik met m'n internet wil.![]()
Heeft iemand van jullie ooit gehad dat iemand die je helemaal niet kent je toe heeft gevoegd op BB Messenger?
Je betaalt niet voor de app, maar wel voro het dataverbruik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:41 schreef koekii het volgende:
Hyves, twitter en msn zijn toch gratis apps?
http://www.engadget.com/p(...)st-hands-on/#3439840quote:
Mja, tzal wel een typfout zijn geweest, m'n toestel is iig niet tweedehans.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:39 schreef Bigs het volgende:
[..]
Een typfout in een PIN is zo gemaakt.. en het PIN zit aan je toestel vast. Dus met een tweedehands toestel zit je nog met contacten van de vorige eigenaar.
Ja, maar het datagebruik heb je je bundel voor, das gewoon een vast bedrag per maand. Dus als je internet op je toestel hebt, is het in principe wel 'gratis'.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Je betaalt niet voor de app, maar wel voro het dataverbruik.
MAAR HET HEEFT ANDROID. zal je gaan horen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
http://www.engadget.com/p(...)st-hands-on/#3439840
Hij ziet er wel drie maatjes groter uit dan een BB. Lelijk ding zeg
tis al weer gefixedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
typ eens : ALT+N M L L
Je signaal bar veranderd in een getal, welk getal geeft die aan, en welke omgeving woon je?
eens met die 2de zinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:38 schreef Bigs het volgende:
De vorm van die Droid Pro is een beetje vreemd, maar de combinatie touchscreen-qwerty is wel ok. Ik zou het best OK vinden als het scherm van mijn Bold een touchscreen was.
Ik denk niet dat ik ooit aan een full-touch telefoon zou kunnen wennen. Kennelijk dachten meer BB gebruikers er zo over, alhoewel een Storm 3 natuurlijk zo aangekondigd kan worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:20 schreef rubje het volgende:
Ik heb ff een vraagje aan de BB kenners hier over de laatste BB curve
Hij ziet er onwijs goed uit,totdat je het uitschuift en dus weer dat toetsenbord ziet.
Waren de ervaringen met de BB storm nu echt zo slecht met dat virtueel toetsenbord dat men maar zo een normaal toetsenbord er weer bij doet?
Ik heb nooooit problemen gehad met het touchscreen van de Storm 2. Typ alleen gewoon sneller op een fysiek toetsenbordquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:09 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit aan een full-touch telefoon zou kunnen wennen. Kennelijk dachten meer BB gebruikers er zo over, alhoewel een Storm 3 natuurlijk zo aangekondigd kan worden.
Je moet de hotspot browser gebruiken, je gebruikt de 3G/wap browser.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:07 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb ook maar een BlackBerry gehaald, Bold 9700.
Echter krijg ik hem niet aan de praat, ik heb een draadloos netwerk ingesteld, maar als ik de browser open krijg ik Gegevensverbinding geweigerd naar het draadloze netwerk en uw Blackberry kan geen datasessie verbinden met de WAP-Gateway.
Hoe fix ik dit? Heb 't met 2 netwerken geprobeerd en er is geen MAC filtering ofzo..
Da's geen Curve, da's de Torch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:20 schreef rubje het volgende:
Ik heb ff een vraagje aan de BB kenners hier over de laatste BB curve
En waar vind ik die?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je moet de hotspot browser gebruiken, je gebruikt de 3G/wap browser.
Onjuist, mijn BIS is ook nog niet geactiveerd en kan prima internetten via Vodafone en Wi-Fi. Controleer even in de browserinstellingen of hij niet op 'Services' staat, want volgens mij wil hij dan inderdaad BIS/BES gebruiken. Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet helemaal snap.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
En waar vind ik die?
Edit: Heb bij browser settings Hotspotbrowser gekozen maar kan geen verbinding maken met internet... Mijn BIS is nog niet geactiveerd (duurt altijd ff als je bij Vodafone een oud abbo omzet), ik las op andere fora (misschien verkeerd begrepen) dat je BIS nodig had voor WiFi, wat me heel sterk lijkt.. maar wie weet. Kan dat kloppen?
Hmm, ik had bij die bovenste settings-groep hem op Hotspotbrowser gezet maar dat werkte niet, als ik hem bij Algemene instellingen op Hotspotbrowser zet werkt het wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Bigs het volgende:
[..]
Onjuist, mijn BIS is ook nog niet geactiveerd en kan prima internetten via Vodafone en Wi-Fi. Controleer even in de browserinstellingen of hij niet op 'Services' staat, want volgens mij wil hij dan inderdaad BIS/BES gebruiken. Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet helemaal snap.
http://www.blogberry.nl/2(...)tober-nederland-uit/quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Biogarde het volgende:
Ik zie op de site van T-Mobile helemaal de 9700 niet meer
Gaan ze de Torch verkaufen? Iemand inside nieuws?
Back-up maken met BlackBerry Desktop Software.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Glennz het volgende:
En.. ik heb mijn contactpersonen geëxporteerd naar mijn pc. M'n contacten staan nu in Windows contactpersonen. Maar als ik die weer op m'n bb wil zetten nadat ie bijv. gecrasht is, hoe pak ik dat dan aan?
Bold:quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Twijfel nu tussen de BB Bold 9700 en de BB Curve 9300.
Voordelen Bold:
- Groter scherm
- Betere camera
Voordelen Curve:
- Mooier design (eigen mening)
- MP3-knoppen aan de bovenkant
Lastig
Met een applicatie. mutephoto oid. google maar.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:44 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand hoe je het geluid dat je hoort als je een foto maakt kan uitzetten? (bb bold 9700)
Kun je met de Bold 9700 ook naar een volgend mp3'tje gaan (via de zijkanttoetsen)?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ohik loop achter.
Alsnog zou ik voor de Bold 9700 gaan
Nee, maar ik gebruik mijn bold niet voor muziek. alleen voor films.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je met de Bold 9700 ook naar een volgend mp3'tje gaan (via de zijkanttoetsen)?
Dan kun je beter met een iPhone aan de gang, want films kijken op een BB is zo kutquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik mijn bold niet voor muziek. alleen voor films.
Oh, ik heb even verder gezocht en het blijkt wel te kunnen. Als je de volume knop wat langer inhoudt, gaat hij naar het volgende nummerquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat klinkt totaal niet logisch, maar kan het niet testen want heb er geen muziek op staanquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Oh, ik heb even verder gezocht en het blijkt wel te kunnen. Als je de volume knop wat langer inhoudt, gaat hij naar het volgende nummer
Ga dan denk ik toch voor de Bold 9700.
Kut? geen last van, keek ook altijd films op mn Ipod Video, welke nu een Ipod touch is geworden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan kun je beter met een iPhone aan de gang, want films kijken op een BB is zo kut
Hyves is gewoon slecht geschreven code. facebook bijv. werkt veel lekkerder.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:58 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb een BB Bold 9700, maar ik vind Hyves en msn echt heel traag, hoe kan dit?
Ja hier ook, maar volgens mij was dat nu wel opgelost?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:45 schreef znarch het volgende:
Sinds gisternacht dropped mijn BIS nogal eens (vodafone). Meer mensen hier last van?
WTF moet je met TT Europa als je een BB koopt??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:05 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik kwam net een (volgens mij) wel mooie deal tegen op GSMeasy.nl:
BlackBerry Bold 9700, 2 jaar
Vodafone 150 minuten/300 sms
BlackBerry basis (bis)
Gratis cadeau; TomTom Europa, wat weer verkocht kan worden op marktplaats
[(12*15,50)+(12*22,50)+(24*7,50)+24,50]/24 = Gemiddeld 27,50 per maand
Geen idee. Maar je kan hem vast wel weer op marktplaats kwijt voor een euro of 90quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
WTF moet je met TT Europa als je een BB koopt??
Geef dan nog eens 2,50 korting op die bundel ofzo....
Batterij eruit en erin, dat helpt bij mij altijd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:41 schreef julian6 het volgende:
Ik kan sinds vandaag mijn BB 9700 niet meer blokkeren en kan sinds 2 dagen terug geen geluid meer horen. Weet iemand wat hier aan te doen?
Waar?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Bonkiehonkie het volgende:
Ik betaal 14,50 euro voor m'n BB abbonnement inclusief 1000 smsjes per maand, onbeperkt internet en BIS.
Heb wel 99 euro bij moeten betalen voor Bold 9700, de Curve was gratis.
Waarom moet je dat zeggen als ik mijn BB net 2 weken heb?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Bonkiehonkie het volgende:
Ik betaal 14,50 euro voor m'n BB abbonnement inclusief 1000 smsjes per maand, onbeperkt internet en BIS.
Thxquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:37 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Batterij eruit en erin, dat helpt bij mij altijd.
Dat kan volgens mij niet zo goedkoop! Of heb je het verkeerd gelezen? Dat je het 1e jaar 14,50 betaald en het 2e jaar 30 ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Bonkiehonkie het volgende:
Nee, 2 jaar lang 14,50 euro. Wel moest ik 99 euro bijbetalen omdat ik 9700 bold ipv curve wilde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet zo goedkoop! Of heb je het verkeerd gelezen? Dat je het 1e jaar 14,50 betaald en het 2e jaar 30 ofzo.
Nee? Dit kan wel hoor. De + en - volumeknoppen ingedrukt houden staan respectievelijk voor volgend en vorig nummer tijdens het muziek luisteren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
2001 beldequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef Bigs het volgende:
Wat dachten jullie hiervan dan?
BlackBerry Style 9670
[ afbeelding ]
Ach, zal hem nooit kopen. Maar er zijn nu eenmaal clamshell liefhebbers.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef Bigs het volgende:
Wat dachten jullie hiervan dan?
BlackBerry Style 9670
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |