abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86906668
Ik heb dus nu een Bold 9700 (los). Heel leuk en alles, maar ik heb nog steeds een pre-paid simkaart.
Nu wil ik dus ook BB internet hebben. Maar wat zijn de opties, want ik wil graag prepaid houden, maar dan met BB internet. Dat kon toch van Vodafone ofzo?
  maandag 27 september 2010 @ 17:14:17 #127
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_86907089
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:12 schreef koekii het volgende:

[..]

Ik heb net nog geprobeerd een BIS acc te maken, kreeg zoon foutmelding waarop die vertelde dat ik geen toegang heb voor een BIS account. :{
Heeft je provider je sim-kaart wel geactiveerd voor BIS gebruik? Anders werkt het ook niet natuurlijk.

quote:
Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef Glennz het volgende:
Ik heb dus nu een Bold 9700 (los). Heel leuk en alles, maar ik heb nog steeds een pre-paid simkaart.
Nu wil ik dus ook BB internet hebben. Maar wat zijn de opties, want ik wil graag prepaid houden, maar dan met BB internet. Dat kon toch van Vodafone ofzo?
Ik begrijp niet goed dat jullie zoveel geld aan een telefoon uitgeven maar niet het flauwste benul hebben van hoe Blackberry werkt. Is het gewoon het hebben, kijk mij BB hebben :9~. Ik heb zo ook 2 collega's allebei een BB maar BIS of BES vergeet het maar, maar ze hebben wel een BB.
pi_86907252
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Heeft je provider je sim-kaart wel geactiveerd voor BIS gebruik? Anders werkt het ook niet natuurlijk.
[..]

Ik begrijp niet goed dat jullie zoveel geld aan een telefoon uitgeven maar niet het flauwste benul hebben van hoe Blackberry werkt. Is het gewoon het hebben, kijk mij BB hebben :9~. Ik heb zo ook 2 collega's allebei een BB maar BIS of BES vergeet het maar, maar ze hebben wel een BB.
Haha. Ik heb geluk gehad, want ik heb er helemaal niet veel aan uit gegeven. :D
Ik heb niet zoiets van; kijk mij een BB hebben. Nee, helemaal niet. Ik weet dat het mogelijk is wat ik zei in m'n vorige post. Ik ga morgen wel even naar de Vodafone winkel. Then they will hook me up.
  maandag 27 september 2010 @ 21:39:24 #129
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_86919899
Keynote begint over 20 min :)
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_86920159
Is er eigenlijk al iemand hier met ervaringen rond de BB 9300?
Burnt to the core but not broken
pi_86922258
Wat kan ik vragen voor een 9700 Bold?
Van mei 2010.
Compleet in doos, simlockvrij.

Gebruik alleen m'n Iphone 4 nog. Vandaar.
pi_86922691
Net ff op Marktplaats gekeken, ze doen daar over het algemeen ergens tussen de 250 en 300 euro.
Afhankelijk van precieze status en ouderdom.
Burnt to the core but not broken
pi_86923793
Prima bedrag.
Nette staat, lichte krasjes op het scherm.
Bon erbij.

Iemand interesse hier?
pi_86925201
De BlackBerry PlayBook is zojuist geintroduceerd:

:9~

Meer info: http://www.engadget.com/2(...)e-blackberry-tablet/
  dinsdag 28 september 2010 @ 01:32:02 #135
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_86929223
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef rcco het volgende:

[ afbeelding ]

Ding ziet er goed uit, maar in feite hadden ze niets meer dan een scherm dat video afspeelde. Niet mee kunnen spelen, alles zat achter glas.

Specs die vrijgegeven zijn zien er iig goed uit.

Zit nu te wachten op begin van presentatie over het OS.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_86931851
Ik ben zwaar onder de indruk van het OS
Zag het verdomd mooi uit!
Die playbook houden we er even in!. O+
pi_86932015
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

[..]

Mijn provider heeft mijn sim-kaart nog niet geactiveerd pas in de middag, er is iets mis gegaan. Maarja, ik heb toevallig mijn BB niet gekocht maar wel gekregen, net op het moment dat ik van plan was om een BB te halen. Gewoon puur om niet erbij te horen ofzo hoor maar vanwege pingen. :P Maar ik was wel een paar maanden geleden ook iets van ''kijk mij ook een BB halen en stoer doen''.
pi_86933805
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef PPL het volgende:
Is er eigenlijk al iemand hier met ervaringen rond de BB 9300?
[ afbeelding ]
ik ben ook benieuwd naar de nieuwe toestellen..
zelf heb ik wel een oogje op de blackberry bold 9650 namelijk.. of m'n baas is aankijken en of hij een torch wilt bestellen voor me })
om nou zelf 550 euro uit te moeten geven aan een telefoon gaat me iets te ver >:)

[ Bericht 11% gewijzigd door sandertjuh op 28-09-2010 10:58:09 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 2010 @ 12:48:25 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86937905
Die tablet ziet er in de introductie video goed uit.
pi_86950308
Is BB messenger en PingChat hetzelfde? 8)7
pi_86950382
Nee. PingChat is een aparte applicatie.
Of toch du vader?
pi_86950680
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:37 schreef Luchtkoker het volgende:
Nee. PingChat is een aparte applicatie.
Wat is het verschil? Bij BBM is je 'gebruikersnaam' je PIN en die van PingChat? 8)7 (Heb net 'n BB :P :D )
pi_86953432
BBM en Pingchat zijn als

BBM en MSN
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:18:35 #144
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_86957762
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben zwaar onder de indruk van het OS
Zag het verdomd mooi uit!
Die playbook houden we er even in!. O+
Technisch is het zeer cool. Het onderliggende QNX kernel lijkt echt goed in elkaar te zitten.

Tot nu toe heeft RIM echter nog niks van de UI laten zien behalve wat filmpjes. We weten allemaal hoe cool de n97 filpjes er uit zagen en hoe crap het uiteindelijk was. Ik geloof het pas als ik 't in m'n handen heb.
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:31:13 #145
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_86958492
Iemand enig idee hoe je je Ping reset? Ik kan geen gesprekken meer openen, gebeurd niks als ik op Gesprek openen of gewoon op een naam klik.
#26 || Luciano da Silva
pi_86958964
Help. Ik kan geen email meer ontvangen op een van mijn gmail adressen.
Gisteren ging het adres opeens in invalid mode, na verificatie leek het euvel opgelost maar nu werkt het nog steeds niet.
Heb het adres verwijdert, gereboot, opnieuw toegevoegd.
Serviceboeken ontvangt hij wel op de bb maar geen mail
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_86983470
Gister even een sim-only abo afgesloten bij Vodafone. Maar bij mobiel internet staat 1GB. Wat als ik daar overheen ga oid?

Ik had al een BB trouwens (los voor een zacht prijsje).
pi_86985010
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef rcco het volgende:

[ afbeelding ]

ja...de zoveelste tablet die de iPad killer moet worden. }) |:(
dit wordt um ook niet en al helemaal niet als je lachend naar de levensduur van de batterij kijkt. :D })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86986203
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:31 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand enig idee hoe je je Ping reset? Ik kan geen gesprekken meer openen, gebeurd niks als ik op Gesprek openen of gewoon op een naam klik.
battery pull?
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef 1517 het volgende:
Help. Ik kan geen email meer ontvangen op een van mijn gmail adressen.
Gisteren ging het adres opeens in invalid mode, na verificatie leek het euvel opgelost maar nu werkt het nog steeds niet.
Heb het adres verwijdert, gereboot, opnieuw toegevoegd.
Serviceboeken ontvangt hij wel op de bb maar geen mail
log in bij je provider bij de mail instellingen
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:46 schreef Glennz het volgende:
Gister even een sim-only abo afgesloten bij Vodafone. Maar bij mobiel internet staat 1GB. Wat als ik daar overheen ga oid?

Ik had al een BB trouwens (los voor een zacht prijsje).
1gb? per maand?a
pi_86990894
weet iemand hoe ik mijn blackberry helemaal kan wissen dan heb ik het over die hele device software.. mijn blackberry loopt vast, doet gek.. ik wil opnieuw installeren en dan terug naar een oudere device software.. alvast bedankt.. ik hoorde van iemand beveiligingsopties>algemene instellingen>wipe handheld..
nou dat wipe handheld heb ik niet staan.. ik gebruik BB curve 8900.. 4.6 ofzoiets als device software.

[ Bericht 29% gewijzigd door TheSituation op 29-09-2010 19:05:47 ]
"I mean this situation is gonna be indescribable, you can't even describe the situation that you're about to get into the situation."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')