Heeft je provider je sim-kaart wel geactiveerd voor BIS gebruik? Anders werkt het ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 11:12 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik heb net nog geprobeerd een BIS acc te maken, kreeg zoon foutmelding waarop die vertelde dat ik geen toegang heb voor een BIS account.
Ik begrijp niet goed dat jullie zoveel geld aan een telefoon uitgeven maar niet het flauwste benul hebben van hoe Blackberry werkt. Is het gewoon het hebben, kijk mij BB hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef Glennz het volgende:
Ik heb dus nu een Bold 9700 (los). Heel leuk en alles, maar ik heb nog steeds een pre-paid simkaart.
Nu wil ik dus ook BB internet hebben. Maar wat zijn de opties, want ik wil graag prepaid houden, maar dan met BB internet. Dat kon toch van Vodafone ofzo?
Haha. Ik heb geluk gehad, want ik heb er helemaal niet veel aan uit gegeven.quote:Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Heeft je provider je sim-kaart wel geactiveerd voor BIS gebruik? Anders werkt het ook niet natuurlijk.
[..]
Ik begrijp niet goed dat jullie zoveel geld aan een telefoon uitgeven maar niet het flauwste benul hebben van hoe Blackberry werkt. Is het gewoon het hebben, kijk mij BB hebben. Ik heb zo ook 2 collega's allebei een BB maar BIS of BES vergeet het maar, maar ze hebben wel een BB.
Ding ziet er goed uit, maar in feite hadden ze niets meer dan een scherm dat video afspeelde. Niet mee kunnen spelen, alles zat achter glas.quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef rcco het volgende:
De BlackBerry PlayBook is zojuist geintroduceerd:
[ afbeelding ]
![]()
Meer info: http://www.engadget.com/2(...)e-blackberry-tablet/
Mijn provider heeft mijn sim-kaart nog niet geactiveerd pas in de middag, er is iets mis gegaan. Maarja, ik heb toevallig mijn BB niet gekocht maar wel gekregen, net op het moment dat ik van plan was om een BB te halen. Gewoon puur om niet erbij te horen ofzo hoor maar vanwege pingen.quote:Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Heeft je provider je sim-kaart wel geactiveerd voor BIS gebruik? Anders werkt het ook niet natuurlijk.
[..]
Ik begrijp niet goed dat jullie zoveel geld aan een telefoon uitgeven maar niet het flauwste benul hebben van hoe Blackberry werkt. Is het gewoon het hebben, kijk mij BB hebben. Ik heb zo ook 2 collega's allebei een BB maar BIS of BES vergeet het maar, maar ze hebben wel een BB.
ik ben ook benieuwd naar de nieuwe toestellen..quote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef PPL het volgende:
Is er eigenlijk al iemand hier met ervaringen rond de BB 9300?
[ afbeelding ]
Wat is het verschil? Bij BBM is je 'gebruikersnaam' je PIN en die van PingChat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:37 schreef Luchtkoker het volgende:
Nee. PingChat is een aparte applicatie.
Technisch is het zeer cool. Het onderliggende QNX kernel lijkt echt goed in elkaar te zitten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben zwaar onder de indruk van het OS
Zag het verdomd mooi uit!
Die playbook houden we er even in!.
ja...de zoveelste tablet die de iPad killer moet worden.quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef rcco het volgende:
De BlackBerry PlayBook is zojuist geintroduceerd:
[ afbeelding ]
![]()
Meer info: http://www.engadget.com/2(...)e-blackberry-tablet/
battery pull?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:31 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand enig idee hoe je je Ping reset? Ik kan geen gesprekken meer openen, gebeurd niks als ik op Gesprek openen of gewoon op een naam klik.
log in bij je provider bij de mail instellingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef 1517 het volgende:
Help. Ik kan geen email meer ontvangen op een van mijn gmail adressen.
Gisteren ging het adres opeens in invalid mode, na verificatie leek het euvel opgelost maar nu werkt het nog steeds niet.
Heb het adres verwijdert, gereboot, opnieuw toegevoegd.
Serviceboeken ontvangt hij wel op de bb maar geen mail
1gb? per maand?aquote:Op woensdag 29 september 2010 15:46 schreef Glennz het volgende:
Gister even een sim-only abo afgesloten bij Vodafone. Maar bij mobiel internet staat 1GB. Wat als ik daar overheen ga oid?
Ik had al een BB trouwens (los voor een zacht prijsje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |