abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86349053

Vergelijk de nieuwste blackberry modellen.

Officiele Blackberry Website
Blackberry App World
Vergelijk de toestellen.
Algemene Applicatie Site
Yourblackberry.nl - Blackberry Accessoires
Dealextreme.com - Onderdelen/Accessoiressen uit China
Wat De fuck is ping .nl
Hidden Menu's
Crackberry
Erg handige site. Worden veel reviews gemaakt, en word het laatste nieuws besproken over Blackberry toestellen, de laatst gelekte Beta OS'en, verschillende hardware en nog veel meer. Ook het forum is heel erg actief. Iedere Blackberry heeft zijn eigen sub-forum. En daarnaast zijn er nog sub-forums voor Thema's, achtergronden, 3th party apps en nog veel meer!
Blackberry Cool
Eenzelfde site als Crackberry. Heeft veelal hetzelfde nieuws, maar soms hebben beide sites toch aparte nieuwtjes die je niet op beide sites terug vind.
MyBlackberry
Een site vanuit Blackberry zelf, met verschillende apps, thema's, achtergronden en nog meer.

How to Reload the Operating System on a Nuked BlackBerry

Quicklaunch
Maak met behulp van Quicklaunch je eigen snelmenu, om zo snel toepassingen op te starten. $3,99
Windows Live Messenger
Altijd bereikbaar om te chatten op je blackberry dankzij de officiële Windows Live Messenger applicatie. Gratis
Twitter for Blackberry
De Twitter app voor blackberry van Twitter zelf. Werkt heel fijn. Gratis
Weatherbug
Een app voor het weer. Gratis Is er ook in een betaalde versie. $4,99

Het verschil tussen de Bold en de Curve serie.
De Bold serie is meer gericht op de zakelijke markt, ook in vergelijking met de Curve is die groter in omvang.
The Curve heeft over het algemeen een iets betere camera al is dit verschil de laatste tijd haast rechtgetrokken met de introductie van de Bold9700.
Daarnaast heeft de Bold in tegenstelling tot de Curve beschikking over 3G.

Wat is PayPal & hoe betaal je met PayPal?
PayPal is het grootste bedrijf ter wereld dat zich heeft neergezet als een tussenpersoon voor online betalingen.
Om een PayPal te kunnen gebruiken moet je eerst je bankrekening koppelen aan Paypal.
Om verifiëren dat de rekening van jou is krijg je na regristratie 2 micro stortingen(van een paar cent) op je rekening welke jij vervolgens moet invullen op de website van PayPal.
Hierna kan je simpel vanaf je Blackberry applicaties kopen door in te loggen met PayPal. PayPal zal het bedrag vervolgens van je rekening afschrijven

Vorige topics: [1]-[2]-[3]-[4]-[5]-[6]-[7]

Deze OP staat hier en er word van je verwacht dat je bij de 300ste post deze OP ook gebruikt.

Heb je nog opmerkingen of toevoegingen? Stuur Antony1989 of Tazar_Yoot even een PM ;-)
  zondag 12 september 2010 @ 18:05:50 #2
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_86349939
Iemand nog een tip om de krassen om mijn 8520 weg te krijgen?
verkapte tvp, ja ik ken de 'volg topic' knop, maar toch staat de vraag
Burnt to the core but not broken
pi_86350603
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef PPL het volgende:
Iemand nog een tip om de krassen om mijn 8520 weg te krijgen?
verkapte tvp, ja ik ken de 'volg topic' knop, maar toch staat de vraag
Polywatch wil wel eens helpen :)
  zondag 12 september 2010 @ 18:51:45 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_86351602
Ik doe weer mee.

Ik heb tot nu toe weinig positiefs gelezen over die Torch :{
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_86352702
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe weer mee.

Ik meer dan zat :P Zie er voor mij persoonlijk niets negatiefs in :)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_86352847
quote:
Ik doe weer mee.

zoals?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_86353062
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

zoals?
Er waren best wat problemen (inbox problemen, traagheid schermen, geluidskwaliteit, traagheid browser, traagheid os). Deze zijn echter (deels) verholpen na 2 software updates.
pi_86356453
quote:
Ik ook niet. Ik mag in januari een nieuwe telefoon uitkiezen en ik weet niet of het weer een Blackberry wordt. Het aanbod is namelijk dramatisch.

:')
pi_86356525
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:46 schreef rcco het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik mag in januari een nieuwe telefoon uitkiezen en ik weet niet of het weer een Blackberry wordt. Het aanbod is namelijk dramatisch.

[ afbeelding ]

Dramatisch? Touchscreen (Storm 2) Touchscreen/qwerty (Torch) Qwerty (9700 of de opvolger).

En die clamshell is ;( idd. Maar er is nu eenmaal markt voor en tot nu toe bediende RIM die niet. Maar het is niets voor mij -O- brr
pi_86358503
Nog even een herhaling van mijn vraag in het vorige topic.. Iemand ervaring met het opsturen van de BB ter reparatie? Hoe lang duurde dit bij jullie? Ik ben hem nu al 4 weken kwijt en pro assist kan mij weinig vertellen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_86358793
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog even een herhaling van mijn vraag in het vorige topic.. Iemand ervaring met het opsturen van de BB ter reparatie? Hoe lang duurde dit bij jullie? Ik ben hem nu al 4 weken kwijt en pro assist kan mij weinig vertellen.
8 weken met gemak. Dat gaat niet snel helaas.
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:47:23 #12
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_86424542
Ervaringen met BB Hi abonnementen hier anyone?
Waving.....can be positive or negative!..:)
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:48:05 #13
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_86424576
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:46 schreef rcco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt wel een mobiel uit het jaar 0 :'( ......
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_86424738
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:47 schreef misslady83 het volgende:
Ervaringen met BB Hi abonnementen hier anyone?
Heb ik hier. Hi 20 BB Bold9700 2 jaar + Eindeloos SMS 9,95 + BIS 7,50 = 35,50 per maand na aftrek studentenkorting.

Zorg wel dat bij de activatie alles goed gaat, ben nu al 3x bij de winkel geweest omdat ze steeds iets vergeten waren. Nu kwam ik erachter dat ze vergeten waren Eindeloos SMS te activeren waardoor ik al 20 euro boven mijn bundel zit. Krijg morgen nieuwe belminuten en het word verrekend met de eerstvolgende rekening na de aanstaande maar het is toch kut. Dit is trouwens allemaal buiten Hi om hoor, gewoon foutje bij Phone House.
#26 || Luciano da Silva
pi_86435553
Iemand ervaring met het verwisselen van frontje en batterijschuif?
 2011 13" i5 ...
pi_86436536
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:03 schreef AskMe het volgende:
Iemand ervaring met het verwisselen van frontje en batterijschuif?
Al op youtube gekeken?
pi_86436611
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Al op youtube gekeken?
Yup, ik heb de filmpjes bekeken, ook heb ik gelezen dat er ook dingen mis kunnen gaan zoals het vernielen van de behuizing.. daarom mijn vraag of jullie ervaringen hadden ? :)
 2011 13" i5 ...
pi_86441280
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef AskMe het volgende:

[..]

Yup, ik heb de filmpjes bekeken, ook heb ik gelezen dat er ook dingen mis kunnen gaan zoals het vernielen van de behuizing.. daarom mijn vraag of jullie ervaringen hadden ? :)
yup.. vaak dingen vervangen bij mn curve 8900 en bold 9700.. heb nu bijv. blauwe toetsen verlichting bij m'n bold 9700
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_86445827
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

yup.. vaak dingen vervangen bij mn curve 8900 en bold 9700.. heb nu bijv. blauwe toetsen verlichting bij m'n bold 9700
Gaat je garantie er dan niet aan? door dingen te vervangen etc?
pi_86447474
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Gaat je garantie er dan niet aan? door dingen te vervangen etc?
garantie stickertje gewoon voorzichtig verwijderen en na dat je klaar bent, stickertje voorzichtig weer opplakken en niks aan de hand
pi_86452966
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

garantie stickertje gewoon voorzichtig verwijderen en na dat je klaar bent, stickertje voorzichtig weer opplakken en niks aan de hand
En dat stickertje zit waar :o ?
pi_86453497

[ Bericht 100% gewijzigd door GrupoBalanca op 15-09-2010 12:29:06 ]
pi_86456453
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

En dat stickertje zit waar :o ?
pi_86464956
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:29 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat kan er nou echt feitelijk fout gaan, in de zin dat je je BB niet optimaal meer kan gebruiken? of kan er weinig tot niets gebeuren met het vervangen ?
 2011 13" i5 ...
pi_86466678
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:22 schreef AskMe het volgende:

[..]

Wat kan er nou echt feitelijk fout gaan, in de zin dat je je BB niet optimaal meer kan gebruiken? of kan er weinig tot niets gebeuren met het vervangen ?
Je hebt van die mensen die gewoon niet weten wat ze doen.. die verneuken dus zo hun BB. Dat ze bijvoorbeeld aan bepaalde delen zitten, waar ze niet aan horen te zitten. Of verneuken hun display etc. etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')