Polywatch wil wel eens helpenquote:Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef PPL het volgende:
Iemand nog een tip om de krassen om mijn 8520 weg te krijgen?
verkapte tvp, ja ik ken de 'volg topic' knop, maar toch staat de vraag
Ik meer dan zatquote:Op zondag 12 september 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe weer mee.
Ik heb tot nu toe weinig positiefs gelezen over die Torch
zoals?quote:Op zondag 12 september 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe weer mee.
Er waren best wat problemen (inbox problemen, traagheid schermen, geluidskwaliteit, traagheid browser, traagheid os). Deze zijn echter (deels) verholpen na 2 software updates.quote:
Ik ook niet. Ik mag in januari een nieuwe telefoon uitkiezen en ik weet niet of het weer een Blackberry wordt. Het aanbod is namelijk dramatisch.quote:Op zondag 12 september 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
Dramatisch? Touchscreen (Storm 2) Touchscreen/qwerty (Torch) Qwerty (9700 of de opvolger).quote:Op zondag 12 september 2010 20:46 schreef rcco het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik mag in januari een nieuwe telefoon uitkiezen en ik weet niet of het weer een Blackberry wordt. Het aanbod is namelijk dramatisch.
[ afbeelding ]
8 weken met gemak. Dat gaat niet snel helaas.quote:Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog even een herhaling van mijn vraag in het vorige topic.. Iemand ervaring met het opsturen van de BB ter reparatie? Hoe lang duurde dit bij jullie? Ik ben hem nu al 4 weken kwijt en pro assist kan mij weinig vertellen.
Lijkt wel een mobiel uit het jaar 0quote:Op zondag 12 september 2010 20:46 schreef rcco het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik mag in januari een nieuwe telefoon uitkiezen en ik weet niet of het weer een Blackberry wordt. Het aanbod is namelijk dramatisch.
[ afbeelding ]
Heb ik hier. Hi 20 BB Bold9700 2 jaar + Eindeloos SMS 9,95 + BIS 7,50 = 35,50 per maand na aftrek studentenkorting.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:47 schreef misslady83 het volgende:
Ervaringen met BB Hi abonnementen hier anyone?
Al op youtube gekeken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:03 schreef AskMe het volgende:
Iemand ervaring met het verwisselen van frontje en batterijschuif?
Yup, ik heb de filmpjes bekeken, ook heb ik gelezen dat er ook dingen mis kunnen gaan zoals het vernielen van de behuizing.. daarom mijn vraag of jullie ervaringen hadden ?quote:
yup.. vaak dingen vervangen bij mn curve 8900 en bold 9700.. heb nu bijv. blauwe toetsen verlichting bij m'n bold 9700quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef AskMe het volgende:
[..]
Yup, ik heb de filmpjes bekeken, ook heb ik gelezen dat er ook dingen mis kunnen gaan zoals het vernielen van de behuizing.. daarom mijn vraag of jullie ervaringen hadden ?
Gaat je garantie er dan niet aan? door dingen te vervangen etc?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
yup.. vaak dingen vervangen bij mn curve 8900 en bold 9700.. heb nu bijv. blauwe toetsen verlichting bij m'n bold 9700
garantie stickertje gewoon voorzichtig verwijderen en na dat je klaar bent, stickertje voorzichtig weer opplakken en niks aan de handquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Gaat je garantie er dan niet aan? door dingen te vervangen etc?
En dat stickertje zit waarquote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
garantie stickertje gewoon voorzichtig verwijderen en na dat je klaar bent, stickertje voorzichtig weer opplakken en niks aan de hand
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
En dat stickertje zit waar?
Wat kan er nou echt feitelijk fout gaan, in de zin dat je je BB niet optimaal meer kan gebruiken? of kan er weinig tot niets gebeuren met het vervangen ?quote:
Je hebt van die mensen die gewoon niet weten wat ze doen.. die verneuken dus zo hun BB. Dat ze bijvoorbeeld aan bepaalde delen zitten, waar ze niet aan horen te zitten. Of verneuken hun display etc. etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wat kan er nou echt feitelijk fout gaan, in de zin dat je je BB niet optimaal meer kan gebruiken? of kan er weinig tot niets gebeuren met het vervangen ?
Hoelang had je de BB dat hij het begaf?quote:Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog even een herhaling van mijn vraag in het vorige topic.. Iemand ervaring met het opsturen van de BB ter reparatie? Hoe lang duurde dit bij jullie? Ik ben hem nu al 4 weken kwijt en pro assist kan mij weinig vertellen.
Wanneer je BB compleet is opgeladen, moet je eens een battery pull proberen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef Steve-O het volgende:
Iemand nog problemen met Kpn +Blackberry ? Ik heb al de hele dag geen verbinding meer met BIS ?
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef Steve-O het volgende:
Iemand nog problemen met Kpn +Blackberry ? Ik heb al de hele dag geen verbinding meer met BIS ?
Huh, want?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De nieuwe Torch is echt gaar, wtf.
We zijn inmiddeld 2 software updates verder. Zou niet weten wat er nu nog echt mis mee is. Ontwerp vind ik megaquote:Op donderdag 16 september 2010 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lees reviews zou ik zeggen, daarnaast is het ontwerp een grap.
Nog geen 2 maanden..quote:Op donderdag 16 september 2010 12:07 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Hoelang had je de BB dat hij het begaf?
Ik blijf maar lekker met m'n storm rondlopenquote:Op donderdag 16 september 2010 18:52 schreef znarch het volgende:
[..]
We zijn inmiddeld 2 software updates verder. Zou niet weten wat er nu nog echt mis mee is. Ontwerp vind ik mega
Ja was idd in Amsterdamquote:Op donderdag 16 september 2010 15:42 schreef CocaColaLight het volgende:
En jullie zitten toevallig in de regio Amsterdam?
http://www.nu.nl/internet(...)regio-amsterdam.html
Dat wil ik ook wel weten, aangezien ik volgende week naar Brussel ga.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:38 schreef Shicago het volgende:
Volgende week ga ik naar parijs toe, en neem wss mijn BB mee.
Nu heb ik alleen een nationale abonnement dus buiten NL zal ik hoge kosten krijgen.
Ik wil dan ook niet dat mijn bb internetdata uitzendt en/of verbruikt.
Hoe kan ik internet uitzetten, maar dan nog wel bereikbaar zijn?
Dus bellen en gebeld worden wil ik wel nog, maar ik wil niet internetten of pingen ofzo(aangezien BB messenger niet uit kan)
mvg
exact maar gewoon bij het laatste ipv uit standaard instellen op [uit tijdens roaming] dan springt het automatisch aan als je je ff naar het buitenland rijdt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:52 schreef GrupoBalanca het volgende:
Menu-->verbinding beheer--> Opties voor mobiel netwerk--> Gegevensservice [Uit]
Effe een dom vraagje, maar een vriend uit mijn klas zei dat hij dat al eens had gedaan maar toch genaaid werd op dit gebiedquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:31 schreef PPL het volgende:
Options -> Mobile Network -> Data Services while Roaming 'off' .
[ afbeelding ]
Als je data "off when roaming" staat dan ben je gewoon bereikbaar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef Shicago het volgende:
[..]
Effe een dom vraagje, maar een vriend uit mijn klas zei dat hij dat al eens had gedaan maar toch genaaid werd op dit gebied
Wanneer dit uitstaat, Ben ik dan nog wel bereikbaar om te bellen?
Zo ja, hoe zit het dan met pingen enzo? Want dat is onuitzetbaar, gaat dat dan vanzelf uit?
Dus in principe wil je alleen dat het geluid van de camera op stil gaat. rightquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:19 schreef koekii het volgende:
Hoe zet ik mijn bb geluiden op tril of op stil? Iedere keertje als ik em op stil zet, hoor ik nog steeds een geluid. Bijvoorbeeld: Ik maak een foto en dan hoor je zoon *klik* geluid en dat wil ik niet horen. Tis een beetje verwarrend vraagje
Ja behalve mijn oproepenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dus in principe wil je alleen dat het geluid van de camera op stil gaat. right
Abonnementsprijs staat toch los van het toestel? Of ben ik moe en kan ik je niet volgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef Glennz het volgende:
Wanneer word de Bold 9700 weer wat goedkoper?
30,- per maand is me veel te duur.
Ja, maar ik bedoelde aboprijs. Wanneer word het weer 25,- p/m ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Abonnementsprijs staat toch los van het toestel? Of ben ik moe en kan ik je niet volgen.
Waarom zou dat "weer" 25 pm worden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:27 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde aboprijs. Wanneer word het weer 25,- p/m ofzo?
Omdat ik niet van plan ben om 720,- betalen voor een BB + abo. Dan heb ik het natuurlijk over de hele periode. Vind je dat zelf niet een beetje te duur? ik bedoel, ik ben een arme student, dus ik heb niet zoveel te besteden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:46 schreef znarch het volgende:
[..]
Waarom zou dat "weer" 25 pm worden?
Met die 720 euro toestel inbegrepen bel en mail je voor minder dan 15 euro/maand (of dacht je dat je toestel echt gratis is)quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef Glennz het volgende:
[..]
Omdat ik niet van plan ben om 720,- betalen voor een BB + abo. Dan heb ik het natuurlijk over de hele periode. Vind je dat zelf niet een beetje te duur? ik bedoel, ik ben een arme student, dus ik heb niet zoveel te besteden.
Dan moet je andere prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef Glennz het volgende:
[..]
Omdat ik niet van plan ben om 720,- betalen voor een BB + abo. Dan heb ik het natuurlijk over de hele periode. Vind je dat zelf niet een beetje te duur? ik bedoel, ik ben een arme student, dus ik heb niet zoveel te besteden.
quote:Op zondag 19 september 2010 08:27 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Met die 720 euro toestel inbegrepen bel en mail je voor minder dan 15 euro/maand (of dacht je dat je toestel echt gratis is)
Misschien moet je als arme student maar tevreden zijn met een iets goedkoper toestel. Wat een mentaliteit zeg.
i guess.quote:Op zondag 19 september 2010 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet je andere prioriteiten stellen.
Dat geen enkel toestel gratis is, weet ik heus wel. Maargoed. Dat er een 3G versie van de 8520 is, wist ik niet.quote:Op zondag 19 september 2010 13:43 schreef Biogarde het volgende:
Of onder je steen vandaan komen, want geen enkel toestel is gratis. Zit allemaal als een soort afbetaling in je abonnement. En wil je een BB, dan is er keuze zat. Ook goedkopere toestellen zoals de 8520 (die er inmiddels ook in een 3G versie is).
Leuk toestel. Heb er zelf ook één als 'reserve' inmiddels, maar hij doet niet onder voor de 9700. Ja, wellicht qua bouwkwaliteit en scherm, voor de rest is ie kinda identiek.quote:Op zondag 19 september 2010 13:46 schreef Glennz het volgende:
[..]
Dat geen enkel toestel gratis is, weet ik heus wel. Maargoed. Dat er een 3G versie van de 8520 is, wist ik niet.
Ok, cool. Maar heb je misschien een link waar hij te verkrijgen is?quote:Op zondag 19 september 2010 13:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Leuk toestel. Heb er zelf ook één als 'reserve' inmiddels, maar hij doet niet onder voor de 9700. Ja, wellicht qua bouwkwaliteit en scherm, voor de rest is ie kinda identiek.
Nog lui ook....pfff zowel bij Hi als Vodafone heb je de 9700 al voor 30 euro bij abo's van resp 26 en 21 euro.quote:Op zondag 19 september 2010 14:09 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, cool. Maar heb je misschien een link waar hij te verkrijgen is?
File not found.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:54 schreef PPL het volgende:
http://www.pocketberry.co(...)-with-cameramuteapp/
Voor de touchscreen vind ik "Stormslider" wil geweldig, veel makkelijker om te unlocken, verder color ID om je led verschillende kleurtjes al naargelang wat er gebeurd wel leuk.quote:
Whatsapp vind ik zelf ook handig.. Zelf ben ik nog op zoek naar een goede navigatie, iemand een idee?quote:
google maps werkt naar behoren bij mijquote:Op zondag 19 september 2010 19:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Whatsapp vind ik zelf ook handig.. Zelf ben ik nog op zoek naar een goede navigatie, iemand een idee?
Reboot en opgelost.quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef Hammer20 het volgende:
Heeft iemand het probleem met Whatapps dat hij niet verder gaat dan "Registering" ?
http://global.telmap.com/tugpcbeta/quote:Op zondag 19 september 2010 19:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Whatsapp vind ik zelf ook handig.. Zelf ben ik nog op zoek naar een goede navigatie, iemand een idee?
hey thanks.quote:Op maandag 20 september 2010 17:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
http://global.telmap.com/tugpcbeta/
Been there and done that. nog steeds blijftie hangen.quote:
Positiebepaling gaat uiteraard wel via GPS, routebepaling via internet. Dit heeft dus weinig of niets met BIS of BES te maken.quote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef Maryn. het volgende:
[..]
hey thanks.
Maar ik heb nog geen BIS/BES (morgen via t-mobile.. dat is BIS toch?). Zou die dan wel moeten werken?
En het gaat dus via internet, geen GPS? werkt het dan wel goed in de auto?
Thank anyway!
Ik heb een 9700, bij het downloaden vraagt die om BIS/BES. Ik heb voor BIS gekozen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:19 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Positiebepaling gaat uiteraard wel via GPS, routebepaling via internet. Dit heeft dus weinig of niets met BIS of BES te maken.
En enkel 8900, 9000 en 9700 wordt ondersteund, anders ga je een andere moeten zoeken. Persoonlijk heb ik gewoon een stand-alone gekocht...kost nog amper wat meer dan losse software en werkt een stuk vlotter dan je fone.
quote:Op zondag 19 september 2010 16:12 schreef mista het volgende:
Ik heb 2 vragen, eigenlijk 3... (bold 9700)
1. Ik maak filmpjes en vervolgens kan ik ze niet afspelen: "Unable to play content." Youtube filmpjes doet ie ook niet meer...
2. Ik heb mijn simkaart uit mijn oude telefoon gehaald en in de bb gestopt, maar ik kan in het adresboek niet alle nummers zien. Als ik het nummer van iemand intik en op bellen druk komt de naam opeens wel tevoorschijn. Dus sommige nummers staan ergens verborgen??
3. Je schijnt ergens een instelling kunnen doen waardoor je batterij langer meegaat? (nu ong 2,5 a 3 dagen)
quote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef Maryn. het volgende:
[..]
hey thanks.
Maar ik heb nog geen BIS/BES (morgen via t-mobile.. dat is BIS toch?). Zou die dan wel moeten werken?
En het gaat dus via internet, geen GPS? werkt het dan wel goed in de auto?
Thank anyway!
Met als aanvulling,quote:Op maandag 20 september 2010 20:19 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Positiebepaling gaat uiteraard wel via GPS, routebepaling via internet. Dit heeft dus weinig of niets met BIS of BES te maken.
En enkel 8900, 9000 en 9700 wordt ondersteund, anders ga je een andere moeten zoeken. Persoonlijk heb ik gewoon een stand-alone gekocht...kost nog amper wat meer dan losse software en werkt een stuk vlotter dan je fone.
Die circuleren rond, ik weet alleen niet hoe je ze kan opslaan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:31 schreef Droathoah het volgende:
Wie heeft nog meer emoticons voor de BB Bold 9700?
Ik heb mezelf toegevoegd aan mijn BBM contacten. Daarna heb ik die extra emoticons en vlaggetjes aan mezelf gestuurd. Ik heb ze daar nu wel dubbel in staan, maar ze zijn wel erg gemakkelijk te kopiëren zo.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die circuleren rond, ik weet alleen niet hoe je ze kan opslaan.
Wachten tot iemand er weer mee komt of ik je gespreksgeschiedenis steeds kijken.
Als je via google zoekt kom je een site tegen die ze heeft staan, als je die website via je blackberry bezoekt kan je ze kopieeren..helaas niet opslaan.
Niet echt, eerlijk gezegd is de OS een beetje verouderd. de functies die erin zitten zijn wel up to date. maar de manier dat alles werkt is redelijk instabiel. Daarom kan ik niet wachten op OS6.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef misslady83 het volgende:
Hoezo crashen ze eigenlijk? Hoor het wel vaak van mensen nu....Is er iets tegen te doen/voorkomen?
Mijn BB is nog nooit gecrashedquote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef misslady83 het volgende:
Hoezo crashen ze eigenlijk? Hoor het wel vaak van mensen nu....Is er iets tegen te doen/voorkomen?
T-mobile: 30 euro p/m 1 jaar lang! Slechte deal dus?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:35 schreef Boy23 het volgende:
Abonnement: Vodafone Bel + Sms + Web 150 Toestelkeuze: BlackBerry Bold 9700 Black
Nieuw / Verlenging: Nieuw
Looptijd: 24 Maanden
Bundel: Vodafone BlackBerry Plus
28,50 pm. moet hem alleen nog ontvangen. heb nog een ander abbo dus hoefde niet een hoger abbo af te sluiten.
qua actie is het niet verkeerd idd. alleen t mobile is qua internet waardeloosquote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef 012345678910111213141516 het volgende:
[..]
T-mobile: 30 euro p/m 1 jaar lang! Slechte deal dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |