abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86735458
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik kijk net tussen mijn apps en staat daar ineens KPN OpWeg tussen. Ik heb dit niet zelf gedownload, uit het niets stond dat er tussen! Ik heb een beetje gegoogled en lees allerlei dingen over dat het 2 weken gratis is en dat je daarna moet betalen. Het lijkt mij dus niet zo'n strak plan er aan te beginnen, en heb daarom ook gewacht het te instaleren. Nu wilde ik het verwijderen, maar het staat niet in de lijst tussen mijn andere downloads! Ik weet ook niet waar ik het anders zou moeten vinden...

Zijn er meer mensen die nu ineens KPN OpWeg op hun BlackBerry hebben?
Weet iemand hoe ik dit weer kan verwijderen?
Kan je er niet gewoon op gaan staan, en dan menu -> delete?
pi_86735464
quote:
gebruikte hem al een tijdje.
echt perfect! O+
pi_86736711
Dit ding ziet er ook wel leuk uit :@
pi_86738205
Beste, Wijwillen graag deze klacht in behandeling nemen. Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv " J0ycie88 ". Alvast vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:44 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nog geen 2 maanden..
  donderdag 23 september 2010 @ 10:11:07 #105
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_86740738
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Kan je er niet gewoon op gaan staan, en dan menu -> delete?
Nee! Dat lukt niet! Sowieso wil ik hem hardnekkig verwijderen als ik hem eraf gooi. Niet alleen deinstalleren ofzo.
  donderdag 23 september 2010 @ 11:36:00 #106
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_86743157
Hi verteld me via Twitter dat ik het alleen kan verbergen/onzichtbaar maken en dat het dus niet mogelijk is het te verwijderen.
pi_86745821
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:12 schreef mista het volgende:
Ik heb 2 vragen, eigenlijk 3... (bold 9700)

1. Ik maak filmpjes en vervolgens kan ik ze niet afspelen: "Unable to play content." Youtube filmpjes doet ie ook niet meer...
2. Ik heb mijn simkaart uit mijn oude telefoon gehaald en in de bb gestopt, maar ik kan in het adresboek niet alle nummers zien. Als ik het nummer van iemand intik en op bellen druk komt de naam opeens wel tevoorschijn. Dus sommige nummers staan ergens verborgen?? :?
3. Je schijnt ergens een instelling kunnen doen waardoor je batterij langer meegaat? (nu ong 2,5 a 3 dagen)
is er echt niemand die hier antwoord op weet?
pi_86796078
Ik heb vandaag mijn Curve 8520 binnen. Ik kan gewoon pingen etc, maar op de een of andere manier krijg ik maar geen smsje met wachtwoord om mij op de Vodafone site aan te melden voor m'n persoonlijke overzicht van de rekening. Gelukkig hoef je maar 2034234 minuten te wachten en dan zijn ze nog in gesprek.
Dit, dus.
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:13:00 #109
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_86806091
quote:
Op donderdag 23 september 2010 01:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dit ding ziet er ook wel leuk uit :@
[ afbeelding ]
Tja, as ie komt dan waarschijnlijk a.s. maandag, ik ben benieuwd. Ik zit iig in de zaal :)
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_86812569
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Tja, as ie komt dan waarschijnlijk a.s. maandag, ik ben benieuwd. Ik zit iig in de zaal :)
Oehhh :D
Welke zaal en waar :D?
Zal je er wat over posten hier O+ ?
pi_86815234
wat voor bb is dat?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_86816186
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:26 schreef GrupoBalanca het volgende:
wat voor bb is dat?
Blackpad, hoe origineel . :')
pi_86817126
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:54 schreef 012345678910111213141516 het volgende:

[..]

Blackpad, hoe origineel . :')
:')
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_86818997
Berrydish had dan nog beter geweest.
  zaterdag 25 september 2010 @ 09:55:11 #115
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_86820225
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Oehhh :D
Welke zaal en waar :D?
http://www.blackberrydevcon.com/keynote
quote:
Zal je er wat over posten hier O+ ?
Als er iets interessants te melden is en ik daar WiFi heb dan zal ik een poging doen. Heb m'n iPhone en iPad bij me *D (en, ook nog wel ergens een blackberry)
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_86859612
Sinds vandaag eindelijk een BB Bold 9700. :D
Alleen msn/ping doet het nog niet. :{ Komt omdat ik nog geen abo heb. Ik dacht kan wel met draadloos internet, maar nee.

[ Bericht 14% gewijzigd door Glennz op 26-09-2010 15:51:21 ]
pi_86866025
Twee vragen betreffende de Bold 9700 / OS5.

Ik heb een aantal dagen geleden mijn software geupdate, maar ik heb sindsdien een aantal problemen die ik voorheen nooit had.
Mijn toestel draait nu op v5.0.0.743 (Platform voor 5.1.0.165). Hiervoor was dat platform 5.0.0.593.

1) Als ik mijn e-mailinstellingen wil veranderen, kom ik nu op een inlogscherm waar ik een BIS gebruikersnaam moet invullen en een wachtwoord. Ik heb echter geen idee wat ik hier moet invullen. Mijn e-mailadres wordt niet als een geldige gebruikersnaam gezien, en voor zover ik weet heb ik nooit een gebruikersnaam/account of iets dergelijks aangemaakt. Op dat scherm is ook geen optie om een gebruikersnaam aan te vragen. Iemand enig idee hoe dat zit?
EDIT: laat maar, ik was er niet helemaal bij met m'n hoofd. Heeft iemand wel enig idee hoe ik van dat spuuglelijke Windows Live envelopje afkom van mijn mailbox icoon? :P

2) Wanneer ik voorheen op de vergrendeltoets linksboven drukte, werd het toetsenbord vergrendeld en werd eventuele informatie over de eigenaar, die je zelf hebt ingevuld, weergegeven. Nu wordt die informatie niet meer weergegeven en wordt het scherm meteen zwart. Dat is gewoon een kwestie van wennen, denk ik. Maar sinds de update is in het hoofdmenu het vergrendel-icoontje (het slotje) volledig verdwenen, hij is niet verborgen. Hoort dat? (Op zich niets ergs, maar ik vond het gewoon vreemd :{)

[ Bericht 9% gewijzigd door Aryawn op 26-09-2010 17:44:54 ]
  zondag 26 september 2010 @ 17:24:48 #118
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_86866216
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik kijk net tussen mijn apps en staat daar ineens KPN OpWeg tussen. Ik heb dit niet zelf gedownload, uit het niets stond dat er tussen! Ik heb een beetje gegoogled en lees allerlei dingen over dat het 2 weken gratis is en dat je daarna moet betalen. Het lijkt mij dus niet zo'n strak plan er aan te beginnen, en heb daarom ook gewacht het te instaleren. Nu wilde ik het verwijderen, maar het staat niet in de lijst tussen mijn andere downloads! Ik weet ook niet waar ik het anders zou moeten vinden...

Zijn er meer mensen die nu ineens KPN OpWeg op hun BlackBerry hebben?
Weet iemand hoe ik dit weer kan verwijderen?
Exact hetzelfde hiero! Snap er niks van hoe ie er opeens tussen staat :(
  zondag 26 september 2010 @ 23:19:02 #119
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_86883235
Hoe lang duurde het nummerbehoud bij jullie ongeveer? (van een prepaid naar een abbo....)
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_86888356
Even een vraagje:

Ben me aan het orienteren op ene Blackberry Bold 9700 bij Vodafone , maar vraag me het volgende af:

Moet ik nu een Bel + SMS + BIS bundel nemen, of een Bel + SMS + Web + BIS ? Oftewel, is het als ik BIS heb, nog nodig om een WEB bundel te hebben?

Als een WEB bundel niet nodig is, zit er op BIS dan een datalimiet? Zo ja, hoeveel?

Kan het antwoord hier op nergens op internet vinden, de Vodafone site zelf zegt er ook niets over.

(dit is natuurlijk toepasbaar op alle providers, maar ik gebruik hier even Vodafone)

[ Bericht 4% gewijzigd door WatStinkJeLekker op 27-09-2010 02:42:01 ]
pi_86888378
Tvp voor nieuwe coole BlackBerries.
Of toch du vader?
pi_86892655
ben benieuwd wanneer de blackberry bold 9650 leverbaar is hier.
pi_86892814
Ik heb sinds vrijdag een abbo bij de vodafone en mijn internet moest eingelijk al zaterdag in gaan (24 uur) Moet ik ook een BIS account hebben om te gaan pingen/internetten? Abbo bestaat uit : BEL+SMS+BIS
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 11:09:31 #124
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_86893208
Ja, je hebt wel internet (BIS) nodig om te kunnen gaan internetten en pingen.

Overigens heb ik BlackBerry InstantEmail, bij T-Mobile dus, maar ik heb nu al het hele weekend geen internet? Ik kan wel dingen op internet doen, Google Maps bv werkt gwoon, maar als ik naar een willekeurige pagina wil dan kan dat niet want dan krijg ik een foutmelding. Meer mensen die dit herkennen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_86893280
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, je hebt wel internet (BIS) nodig om te kunnen gaan internetten en pingen.

Overigens heb ik BlackBerry InstantEmail, bij T-Mobile dus, maar ik heb nu al het hele weekend geen internet? Ik kan wel dingen op internet doen, Google Maps bv werkt gwoon, maar als ik naar een willekeurige pagina wil dan kan dat niet want dan krijg ik een foutmelding. Meer mensen die dit herkennen?
Ik heb net nog geprobeerd een BIS acc te maken, kreeg zoon foutmelding waarop die vertelde dat ik geen toegang heb voor een BIS account. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')