Kan je er niet gewoon op gaan staan, en dan menu -> delete?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik kijk net tussen mijn apps en staat daar ineens KPN OpWeg tussen. Ik heb dit niet zelf gedownload, uit het niets stond dat er tussen! Ik heb een beetje gegoogled en lees allerlei dingen over dat het 2 weken gratis is en dat je daarna moet betalen. Het lijkt mij dus niet zo'n strak plan er aan te beginnen, en heb daarom ook gewacht het te instaleren. Nu wilde ik het verwijderen, maar het staat niet in de lijst tussen mijn andere downloads! Ik weet ook niet waar ik het anders zou moeten vinden...
Zijn er meer mensen die nu ineens KPN OpWeg op hun BlackBerry hebben?
Weet iemand hoe ik dit weer kan verwijderen?
gebruikte hem al een tijdje.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
http://blog.dropbox.com/?p=555
quote:
Nee! Dat lukt niet! Sowieso wil ik hem hardnekkig verwijderen als ik hem eraf gooi. Niet alleen deinstalleren ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kan je er niet gewoon op gaan staan, en dan menu -> delete?
is er echt niemand die hier antwoord op weet?quote:Op zondag 19 september 2010 16:12 schreef mista het volgende:
Ik heb 2 vragen, eigenlijk 3... (bold 9700)
1. Ik maak filmpjes en vervolgens kan ik ze niet afspelen: "Unable to play content." Youtube filmpjes doet ie ook niet meer...
2. Ik heb mijn simkaart uit mijn oude telefoon gehaald en in de bb gestopt, maar ik kan in het adresboek niet alle nummers zien. Als ik het nummer van iemand intik en op bellen druk komt de naam opeens wel tevoorschijn. Dus sommige nummers staan ergens verborgen??
3. Je schijnt ergens een instelling kunnen doen waardoor je batterij langer meegaat? (nu ong 2,5 a 3 dagen)
Tja, as ie komt dan waarschijnlijk a.s. maandag, ik ben benieuwd. Ik zit iig in de zaalquote:Op donderdag 23 september 2010 01:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dit ding ziet er ook wel leuk uit
[ afbeelding ]
Oehhhquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Tja, as ie komt dan waarschijnlijk a.s. maandag, ik ben benieuwd. Ik zit iig in de zaal
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:54 schreef 012345678910111213141516 het volgende:
[..]
Blackpad, hoe origineel .
http://www.blackberrydevcon.com/keynotequote:
Als er iets interessants te melden is en ik daar WiFi heb dan zal ik een poging doen. Heb m'n iPhone en iPad bij mequote:Zal je er wat over posten hier?
Exact hetzelfde hiero! Snap er niks van hoe ie er opeens tussen staatquote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik kijk net tussen mijn apps en staat daar ineens KPN OpWeg tussen. Ik heb dit niet zelf gedownload, uit het niets stond dat er tussen! Ik heb een beetje gegoogled en lees allerlei dingen over dat het 2 weken gratis is en dat je daarna moet betalen. Het lijkt mij dus niet zo'n strak plan er aan te beginnen, en heb daarom ook gewacht het te instaleren. Nu wilde ik het verwijderen, maar het staat niet in de lijst tussen mijn andere downloads! Ik weet ook niet waar ik het anders zou moeten vinden...
Zijn er meer mensen die nu ineens KPN OpWeg op hun BlackBerry hebben?
Weet iemand hoe ik dit weer kan verwijderen?
Ik heb net nog geprobeerd een BIS acc te maken, kreeg zoon foutmelding waarop die vertelde dat ik geen toegang heb voor een BIS account.quote:Op maandag 27 september 2010 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, je hebt wel internet (BIS) nodig om te kunnen gaan internetten en pingen.
Overigens heb ik BlackBerry InstantEmail, bij T-Mobile dus, maar ik heb nu al het hele weekend geen internet? Ik kan wel dingen op internet doen, Google Maps bv werkt gwoon, maar als ik naar een willekeurige pagina wil dan kan dat niet want dan krijg ik een foutmelding. Meer mensen die dit herkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |