abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87536440
Omdat ik mijn iPhone zat ben en hij met de dag slomer wordt en sneller vastloopt wil ik een andere telefoon. Derhalve ik voornamelijk e-mail en muziek luister wil ik een BlackBerry. Tevens is Ping een handig iets.

Nu heb ik bij Vodafone een Super Sim Only abo, die destijds werd gepromoot als 'iPhone abonnement'. Dit abonnement lijkt nu door het leven te gaan als bellen+sms+web. http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/super_sim_only

Ik heb Vodafone al een mail gestuurd met de vraag of de BlackBerry diensten ook op mijn 'Super Sim Only te activeren te zijn (bij voorkeur BlackBerry Plus natuurlijk).

Maar vandaag kreeg ik een mail dat mijn vraag niet binnen 2 werkdagen beantwoord kan worden door drukte ofzo.. En ik denk toch eigenlijk nu wel steeds meer aan een nieuw telefoontje >:)

Dus ik dacht er is vast wel iemand die weet of ik op mijn Super Sim Only abonnement die BlackBerry diensten kan activeren voor ¤10,- per maand extra. Op de betreffende pagina staat er namelijk niets over of het mogelijk is om het naderhand te activeren, dat is dus een beetje mijn vraag.. :P

Alvast bedankt! ^O^
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:24:28 #2
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_87537191
Volgens mij kan het wel.

Je zou de klantenservice kunnen bellen en die kunnen het meteen voor je in orde maken.

Je kan dan na een paar uur nadat je je mobiel aan en uit hebt gezet gebruik maken van de BB diensten.
pi_87537804
Ik weet wel dat je voor BlackBerry-diensten, op een prepaid telefoon, een aparte simkaart nodig hebt! Gewoon maar even het antwoord afwachten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')