Omdat ik mijn iPhone zat ben en hij met de dag slomer wordt en sneller vastloopt wil ik een andere telefoon. Derhalve ik voornamelijk e-mail en muziek luister wil ik een BlackBerry. Tevens is Ping een handig iets.
Nu heb ik bij Vodafone een Super Sim Only abo, die destijds werd gepromoot als 'iPhone abonnement'. Dit abonnement lijkt nu door het leven te gaan als bellen+sms+web.
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/super_sim_onlyIk heb Vodafone al een mail gestuurd met de vraag of de
BlackBerry diensten ook op mijn 'Super Sim Only te activeren te zijn (bij voorkeur BlackBerry Plus natuurlijk).
Maar vandaag kreeg ik een mail dat mijn vraag niet binnen 2 werkdagen beantwoord kan worden door drukte ofzo.. En ik denk toch eigenlijk nu wel steeds meer aan een nieuw telefoontje
Dus ik dacht er is vast wel iemand die weet of ik op mijn Super Sim Only abonnement die BlackBerry diensten kan activeren voor ¤10,- per maand extra. Op de betreffende pagina staat er namelijk niets over of het mogelijk is om het naderhand te activeren, dat is dus een beetje mijn vraag..

Alvast bedankt!