Sorry, maar blij dat het is opgelost.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:27 schreef TheSituation het volgende:
[..]
thanks maar hij doet het op de een of andere manier weer..zie mijn vorige post..
Flash? volgens mij werkt dat niet nee :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:27 schreef julian6 het volgende:
Ik heb sinds vandaag de bold 9700. Ik wil nu filmpjes kijken op dumpert en andere sites die flash gebruiken maar weet iemand of dit mogelijk is? Moet ik dan ergens flash downloaden of is er een andere manier? bedankt!
Tijdens het gesprek je Menu knop, en dan "Nieuw Gesprek" Ik heb hem in het engels en er staat "New Call"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:40 schreef Bigs het volgende:
Ik snap een ding niet op mijn 9700. Hoe kan ik tijdens een gesprek het oproepenlogboek opvragen? Klinkt misschien als een raar verzoek, maar het komt mij nog wel eens voor dat ik dat nodig heb. De groene knop waar je het normaal in standby mee doet heeft tijdens gesprekken een andere functie.
Het werkt, alleen ik weet niet wat er met die groep is.ben er al een tijdje uit, zou er in principe wel weer terug in willen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
ik krijg het niet voor elkaar om dat ding te scannen voor die BBM group Hij zegt wel dat ie 't doet, en vervolgens zegt ie aanvraag versturen, en daar blijft ie dan op hangen. Ik wil gewoon weten of het werkt, daarna flikker ik 't toch weer weg
Het gaat mij alleen om die scanfunctie, ik dacht nl steeds dat 't niet werkt, en er gebeurd wel iets, maar niet echt veel eigenlijk. Ik kill 'm gewoon weer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het werkt, alleen ik weet niet wat er met die groep is.ben er al een tijdje uit, zou er in principe wel weer terug in willen..
Probeer deze eens?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het gaat mij alleen om die scanfunctie, ik dacht nl steeds dat 't niet werkt, en er gebeurd wel iets, maar niet echt veel eigenlijk. Ik kill 'm gewoon weer.
Nu moet ik wachten op reactie... dat kreeg ik bij die andere ook. Maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Probeer deze eens?
[ afbeelding ]
Dat kan wel, maar dan moet iemand je PIN nummer hebben, en dat is toestelafhankelijk, dus tenzij iemand jouw PIN nr heeft gegeven aan iemand anders, of jij overal je PIN nr hebt rondgestrooid kan dat eigenlijk nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Bij mij (Hi) vraagt hij zodra ik de grens over ga uit zichzelf wat ik met m'n internet wil.![]()
Heeft iemand van jullie ooit gehad dat iemand die je helemaal niet kent je toe heeft gevoegd op BB Messenger?
Thanksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Tijdens het gesprek je Menu knop, en dan "Nieuw Gesprek" Ik heb hem in het engels en er staat "New Call"
Gebruik BBM al vaker, maar geen ervaring met groepenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef mrPanerai het volgende:
Als er fokkers zijn die de BBmessenger eens willen testen, zoals ikzelf, ik heb een testgroepje opgericht.
Barcode hieronder.
iedereen welkom.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus niet het geval. Ik heb één iemand op BBM en dat is een hele goede vriendin, dus die gaat m'n nummer niet rondstrooien. En ik heb dat zelf ook niet gedaan, vandaar dat ik ook zo verbaasd was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan moet iemand je PIN nummer hebben, en dat is toestelafhankelijk, dus tenzij iemand jouw PIN nr heeft gegeven aan iemand anders, of jij overal je PIN nr hebt rondgestrooid kan dat eigenlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |