-> Crosserquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:42 schreef Freddeh het volgende:
Nu pas? Ik was het al zat na 1 dag heen-en-weer... Achteraf ben ik wel blij dat ik binnen zit op kantoor en niet in de buitendienst, nu kan ik iedere dag fietsen en gratis douchen. Ik heb hier alles wat ik nodig heb, en de baas geeft me de mogelijkheid om te doen wat ik het liefst doe. Heerlijk
En ik wil weer net als afgelopen winter doen. Droog asfalt en onder 0, fietsen. Nat asfalt en boven 0, fietsen. Nat asfalt en onder 0, of sneeuw op het fietspad, OV.
Nee, heb net SKS Raceblades getest op m'n racer. Werken op zich prima.quote:
Niet echt tijd gehad om mij in te lezen. Weet nog niet precies wat de mogelijkheden zijn en wat ik wil. Ene kant lijkt het mij leuk om via de computer met anderen te kunnen rijden. Ik wilde eigenlijk pas na mijn vakantie er naar gaan kijken. Begin oktober is dat, misschien wel eind oktober als ik naar de BikeMotion beurs ben geweest. Mocht je hem dan nog hebben dan graag anders zet hem maar op Marktplaats.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef FJD het volgende:
@Superher0 had je nog gekeken naar de Tacx? Anders gaat ie volgende week Marktplaats op ofzo
Welkom in de wereld van sport. Het enige sociale in je leven is je fietsquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef Marurk het volgende:
Dilemma.Vanavond een feestje maar morgen wil ik eigenlijk een flinke rit (100+ km) maken met een paar man van de club.
Ben eigenlijk gewoon van plan om om 0:00 uur vanavond het voor gezien te houden bij het feest. Maar dan weet ik dat ze toch gaan zeiken (doen ze altijd als je vóór 5:00 uur 's ochtends naar huis gaat). Zij willen doorgaan tot vroeg in de ochtend en flink zuipen, maar daar heb ik gewoon geen zin in vanavond. Wil het liefst gewoon op tijd naar huis, en dan morgen fit op de fiets.
Ben benieuwd hoeveel moeite het me weer gaat kosten om uit te leggen dat ik niet nog tot vroeg in de ochtend mee ga feesten.
Valt me op dat sommigen hier amper begrip voor hebben. Vorige keer ook gingen ze me zowat meeslepen en moest ik bijna gaan vechten om los te komen.
Gewoon gaan zuipen, morgen fietsen kan dan prima.....met een kater valt wel te fietsen. Dit doe ik zelf ook redelijk vaak en vind het altijd weer lekker om met mn brakke kop even een frisse neus te halenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef Marurk het volgende:
Dilemma.Vanavond een feestje maar morgen wil ik eigenlijk een flinke rit (100+ km) maken met een paar man van de club.
Ben eigenlijk gewoon van plan om om 0:00 uur vanavond het voor gezien te houden bij het feest. Maar dan weet ik dat ze toch gaan zeiken (doen ze altijd als je vóór 5:00 uur 's ochtends naar huis gaat). Zij willen doorgaan tot vroeg in de ochtend en flink zuipen, maar daar heb ik gewoon geen zin in vanavond. Wil het liefst gewoon op tijd naar huis, en dan morgen fit op de fiets.
Ben benieuwd hoeveel moeite het me weer gaat kosten om uit te leggen dat ik niet nog tot vroeg in de ochtend mee ga feesten.
Valt me op dat sommigen hier amper begrip voor hebben. Vorige keer ook gingen ze me zowat meeslepen en moest ik bijna gaan vechten om los te komen.
Frisse neus halen is niet het probleem, het is het uit bed komen. tenminste dat is mijn ervaring. Vaak genoeg gefietst met katers maar van mij hoeft het niet meer. Kotsend sprinten (en winnen).quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
Gewoon gaan zuipen, morgen fietsen kan dan prima.....met een kater valt wel te fietsen. Dit doe ik zelf ook redelijk vaak en vind het altijd weer lekker om met mn brakke kop even een frisse neus te halen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:55 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Frisse neus halen is niet het probleem, het is het uit bed komen. tenminste dat is mijn ervaring. Vaak genoeg gefietst met katers maar van mij hoeft het niet meer. Kotsend sprinten (en winnen).
Omdat je over de anderen heen kotste?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:55 schreef Superher0 het volgende:
Frisse neus halen is niet het probleem, het is het uit bed komen. tenminste dat is mijn ervaring. Vaak genoeg gefietst met katers maar van mij hoeft het niet meer. Kotsend sprinten (en winnen).
Sprinten is puur tactiek, hoef je niet de sterkste voor te zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat je over de anderen heen kotste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |